eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa drukarek 3D i oprogramowania specjalistycznego do Laboratorium Wsparcia Przemysłu L11 w Świętokrzyskim Kampusie Laboratoryjnym Głównego Urzędu Miar w Kielcach.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drukarek 3D i oprogramowania specjalistycznego do Laboratorium Wsparcia Przemysłu L11 w Świętokrzyskim Kampusie Laboratoryjnym Głównego Urzędu Miar w Kielcach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Miar

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010415420

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Elektoralna 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-139

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gum@gum.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gum.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-gum.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Świętokrzyska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-000-97-74

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: l. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-314

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@tu.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gum.gov.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa drukarek 3D i oprogramowania specjalistycznego do Laboratorium Wsparcia Przemysłu L11 w Świętokrzyskim Kampusie Laboratoryjnym Głównego Urzędu Miar w Kielcach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea6ecb03-3045-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00363442

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00104660/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Dostawa drukarek 3D i oprogramowania specjalistycznego do Laboratorium Wsparcia Przemysłu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Nr PoD: RPSW.01.01.00-26-0001/20, pn.: „Świętokrzyski Kampus Laboratoryjny Głównego Urzędu Miar – Etap I”, w ramach Osi Priorytetowej I – Innowacje i nauka, Działania 1.1 Wsparcie infrastruktury B+R Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014–2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337451

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BDG-WZP.262.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 427381,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa drukarek 3D z oprogramowaniem do stanowiska druku 3D,
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU), stanowiące Załącznik nr 2a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego

4.5.5.) Wartość części: 84793,09 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa oprogramowanie do tworzenia niestandardowych aplikacji inżynierskich do stanowiska metod numerycznych,
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU), stanowiące Załącznik nr 2b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego

4.5.5.) Wartość części: 127800 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa oprogramowanie do tworzenia aplikacji inżynierskich w języku skryptowym do stanowiska metod numerycznych. 2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU), stanowiące Załącznik nr 2b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48983000-2 - Pakiety oprogramowania do opracowywania programów

4.5.5.) Wartość części: 214788 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Do terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty w postępowaniu w zakresie części nr II. W związku z powyższym, zgodnie z ustawą Pzp, Zamawiający jest zobowiązany do unieważnienia postępowania.

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Do terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty w postępowaniu w zakresie części nr III. W związku z powyższym, zgodnie z ustawą Pzp, Zamawiający jest zobowiązany do unieważnienia postępowania.

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.