Ogłoszenie z dnia 2023-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00337451/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
- 2023/BZP 00457794/01 - Wynik z dnia 2023-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drukarek 3D i oprogramowania specjalistycznego do Laboratorium Wsparcia Przemysłu L11 w Świętokrzyskim Kampusie Laboratoryjnym Głównego Urzędu Miar w Kielcach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Miar
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010415420
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Elektoralna 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-139
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gum@gum.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gum.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-gum.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Świętokrzyska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-000-97-74
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: l. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-314
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@tu.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gum.gov.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa drukarek 3D i oprogramowania specjalistycznego do Laboratorium Wsparcia Przemysłu L11 w Świętokrzyskim Kampusie Laboratoryjnym Głównego Urzędu Miar w Kielcach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea6ecb03-3045-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00363442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00104660/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Dostawa drukarek 3D i oprogramowania specjalistycznego do Laboratorium Wsparcia Przemysłu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Nr PoD: RPSW.01.01.00-26-0001/20, pn.: „Świętokrzyski Kampus Laboratoryjny Głównego Urzędu Miar – Etap I”, w ramach Osi Priorytetowej I – Innowacje i nauka, Działania 1.1 Wsparcie infrastruktury B+R Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014–2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337451
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG-WZP.262.22.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 427381,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa drukarek 3D z oprogramowaniem do stanowiska druku 3D,2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU), stanowiące Załącznik nr 2a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
4.5.5.) Wartość części: 84793,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa oprogramowanie do tworzenia niestandardowych aplikacji inżynierskich do stanowiska metod numerycznych,2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU), stanowiące Załącznik nr 2b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego
4.5.5.) Wartość części: 127800 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa oprogramowanie do tworzenia aplikacji inżynierskich w języku skryptowym do stanowiska metod numerycznych. 2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU), stanowiące Załącznik nr 2b do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 48983000-2 - Pakiety oprogramowania do opracowywania programów
4.5.5.) Wartość części: 214788 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Do terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty w postępowaniu w zakresie części nr II. W związku z powyższym, zgodnie z ustawą Pzp, Zamawiający jest zobowiązany do unieważnienia postępowania.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Do terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty w postępowaniu w zakresie części nr III. W związku z powyższym, zgodnie z ustawą Pzp, Zamawiający jest zobowiązany do unieważnienia postępowania.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja serwerowni oraz wdrożenie systemu tworzenia kopii zapasowych w Urzędzie Gminy Mykanów w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczeństwo Gminy Mykanów"
- "Doposażenie pracowni - multimedia" w ramach projektu "Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego" - II
- Dostawa i wdrożenie licencji oprogramowania
- ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W BYTOWIE
- Zakup sprzętu informatycznego dla Gminy Kurów, część nr 2 - Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu Cyfrowe Lubelskie
- Stanowisko badawczo-dydaktyczne do przetwarzania i materializacji modeli 3D - powtórne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.