Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00345776/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usługi wsparcia, utrzymania i rozwoju systemu Enova 365 oraz dostawa licencji i prawa do aktualizacji użytkowanych licencji systemu Enova 365
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369111140
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Agrykola 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-460
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 50 60 024
1.5.8.) Numer faksu: +48 50 60 174
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lazienki-krolewskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lazienki-krolewskie.pl/pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lazienki-krolewskie.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup usługi wsparcia, utrzymania i rozwoju systemu Enova 365 oraz dostawa licencji i prawa do aktualizacji użytkowanych licencji systemu Enova 3652.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26dd54e9-1db5-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363628
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018214/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Zakup usługi wsparcia, utrzymania i rozwoju systemu Enova 365 oraz dostawa licencji i prawa do aktualizacji użytkowanych licencji systemu Enova 365
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345776
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 8/2024/PZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia, utrzymania i rozwoju systemu Enova 365, obejmująca:
1) usługę utrzymania nominalnego działania systemu enova365 wraz z modułami wraz z dodatkami do systemu enova365 stworzonymi na potrzeby Zamawiającego i nowymi dodatkami, które w granicach możliwości systemu enova365 oraz zakresu licencji na ten system stworzy Wykonawca w ramach wykonywania umowy w zakresie usługi rozwojowej;
2) usługę rozwojową systemu enova365 w zakresie tworzenia nowych modułów i rozwiązań w granicach możliwości zapewnionych przez system enova365;
3) usługę wsparcia techniczno-merytorycznego dla Zamawiającego przy korzystaniu z Systemu, świadczoną stacjonarnie w siedzibie Zamawiającego, z wykorzystaniem połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej;
4) dostawę aktualizacji dla posiadanych przez Zamawiającego licencji dla systemu enova365 na okres 24 miesięcy.
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie ww. usług przez okres 24 miesięcy – zamówienie podstawowe - w wymiarze 1500 roboczogodzin przez cały okres trwania umowy. Zamawiający gwarantuje się do wykorzystania w okresie obowiązywania Umowy minimum 300 roboczogodzin na wykonanie Usług (zamówienie minimalne). Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym z tytułu utraconego wynagrodzenia w przypadku gdy Zamawiający nie zrealizuje zleceń powyżej 300 roboczogodzin.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składnia ofert to jest do dnia 6 czerwca 2024 r. do godziny 12:00 nie wpłynęła w przedmiotowym postępowaniu żadna oferta.INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- "Rozwój e-usług systemu informacji przestrzennej i konsultacji społecznych w Gminie Poniatowa"
- Świadczenie usługi cyberbezpieczeństwa opartej o Security Operations Center (SOC)
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd
- Świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego dot. infrastruktury serwerowej eksploatowanej przez Ministerstwo Sprawiedliwości.
- Usługa zapewnienia administratorów systemu bibliotecznego MAK+ w podziale na cztery części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.