eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługa zapewnienia administratorów systemu bibliotecznego MAK+ w podziale na cztery części



Ogłoszenie z dnia 2024-11-15

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa zapewnienia administratorów systemu bibliotecznego MAK+ w podziale na cztery części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Książki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 528799030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wróblewskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-148

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@instytutksiazki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.instytutksiazki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa zapewnienia administratorów systemu bibliotecznego MAK+ w podziale na cztery części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28c9f711-87a8-4d55-9b79-389fc93b9093

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598261

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00416266/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zapewnienie administratorów systemu bibliotecznego MAK+ w podziale na 4 części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/instytutksiazki

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/instytutksiazki

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: SPOSÓB KOMUNIKACJI W POSTĘPOWANIU, ŚRODKI KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ I OSOBY WYZNCZONE DO KOMUNIKOWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
1. Sposób Komunikowania się z Wykonawcami:
1.1. W postępowaniu Zamawiający wymaga przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Open Nexus znajdującej się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/instytutksiazki
Poniżej przydatne linki:
1.1.1. Pełna instrukcja tekstowa składania ofert, wysyłania wiadomości w postępowaniach przetargowych:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
1.1.2. Przykładowe składanie oferty, wysyłanie wiadomości w postępowaniach przetargowych
https://docs.google.com/document/d/1S_1GyJ5TQoDkIwMQKOcKtU31hkOVU3ZEMqrSXyA2g8w/edit#heading=h.6jynaot9cbnq
1.1.3. Wycofanie / ponowne złożenie oferty
https://docs.google.com/document/d/1BHwZdDEYivo9KKZFgRD9F-HgHDl1Y-6n9kNu_q9FGBc/edit#heading=h.6jynaot9cbnq
1.2. Oferty i oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu uważa się datę ich złożenia/wysłania na Platformie, poniżej wskazówki na temat podpisów elektronicznych:
https://docs.google.com/document/d/1o9OLtTMw2wVRBTH_Pqn7BAayn3KVelcqlZ27ryhIVVw/edit

1.3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu;
2. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
2.1. Zgłoszenie/przystąpienie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu Open Nexus. Możliwe jest też składanie ofert bez logowania jednak dla gwarancji pełnej funkcjonalności systemu zalecamy utworzenie konta i logowanie. Konto na Open Nexus jest bezpłatne.
2.2. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania przez Platformę zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem Platformy
Rejestracja, logowanie oraz reset hasła:
https://docs.google.com/document/d/1CETIe4hPE_fnKCUjWGpnw9yWhdbtc0YTlqtgUxMAwRo/edit#heading=h.6jynaot9cbnq
2.3. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
- Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;
- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem;
- szczegóły pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/regulamin (Prosimy o zapoznanie się)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami części XXIII SWZ "OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH"

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z postanowieniami części XXIII SWZ "OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH"

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OZP.261.10.2024/ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Część nr 1 – administrator wsparcia dla obszaru północno-wschodniej Polski obejmujący województwa: warmińsko-mazurskie, podlaskie, lubelskie oraz północno-wschodnią część województwa mazowieckiego tj. powiaty: mławski, przasnyski, ostrołęcki, ciechanowski, makowski, ostrowski, węgrowski, sokołowski, siedlecki i łosicki, wraz z miastami na prawach powiatu znajdującymi się na wskazanym obszarze

4.2.6.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72261000-2 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania

72224100-2 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie (D) osoby realizującej przedmiot zamówienia w bezpośredniej dwuletniej/trzyletniej obsłudze systemu MAK + jako administrator

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie (S) osoby realizującej przedmiot zamówienia w bezpośredniej rocznej/dwuletniej obsłudze systemu MAK + na poziomie szkolącego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.2. Część nr 2 – administrator poziom 2 linii wsparcia dla obszaru centralnej
Polski obejmujący województwa: kujawsko-pomorskie, łódzkie, pozostałą
część województwa mazowieckiego tj. powiaty: żuromiński, sierpecki,
płocki, płoński, pułtuski, wyszkowski, gostyniński, sochaczewski,
warszawski zachodni, nowodworski, legionowski, wołomiński, żyrardowski,
grodziski, pruszkowski, piaseczyński, otwocki, miński, grójecki,
garwoliński, białobrzeski, kozienicki, przysuski, szydłowiecki, radomski,
zwoleński i lipski, wraz z miastami na prawach powiatu znajdującymi się na
wskazanym obszarze oraz wschodnią część województwa wielkopolskiego
tj. powiaty: gnieźnieński, wrzesiński, jarociński, krotoszyński, słupecki,
pleszewski, ostrowski, koniński, kaliski, ostrzeszowski, kępiński, kolski,
turecki, wraz z miastami na prawach powiatu znajdującymi się na
wskazanym obszarze

4.2.6.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72261000-2 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania

72224100-2 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie (D) osoby realizującej przedmiot zamówienia w bezpośredniej dwuletniej/trzyletniej obsłudze systemu MAK + jako administrator

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie (S) osoby realizującej przedmiot zamówienia w bezpośredniej rocznej/dwuletniej obsłudze systemu MAK + na poziomie szkolącego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.3. Część nr 3 – administrator wsparcia dla obszaru północnozachodniej Polski obejmujący województwa: pomorskie, zachodniopomorskie, lubuskie, dolnośląskie oraz zachodnią część województwa wielkopolskiego tj. powiaty: złotowski, pilski, czarnkowsko-trzcianecki, chodzieski, wągrowiecki, międzychodzki, szamotulski, obornicki, poznański, nowotomyski, wolsztyński, grodziski, kościański, śremski, średzki, leszczyński, gostyński i rawicki, wraz z miastami na prawach powiatu znajdującymi się na wskazanym obszarze;

4.2.6.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72261000-2 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania

72224100-2 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie (D) osoby realizującej przedmiot zamówienia w bezpośredniej rocznej/dwuletniej obsłudze systemu MAK + jako administrator

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie (S) osoby realizującej przedmiot zamówienia w bezpośredniej dwuletniej/trzyletniej obsłudze systemu MAK + na poziomie szkolącego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 – administrator wsparcia dla obszaru południowej Polski obejmujący województwa: świętokrzyskie, małopolskie, podkarpackie, opolskie i śląskie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72261000-2 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania

72224100-2 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie (D) osoby realizującej przedmiot zamówienia w bezpośredniej dwuletniej/trzyletniejobsłudze systemu MAK + jako administrator

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie (S) osoby realizującej przedmiot zamówienia w bezpośredniej dwuletniej/trzyletniejobsłudze systemu MAK + na poziomie szkolącego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu (rozdział VI SWZ) oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu (poniżej).
2. O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: „Nie dotyczy”
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: „Nie dotyczy”
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
2.4.1. Dotyczącej Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu, w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
Wykonawca wykonał należycie co najmniej jedną dwie umowy obejmujące sprzedaż i wdrożenie lub wsparcie (podobne do tego opisywane w niniejszym postepowaniu), trwającą minimum 11 miesięcy każda, w zakresie oprogramowania użytkowego w zakresie systemów obsługi bibliotek publicznych.
Za jedną umowę będzie uważana także umowa ramowa lub wiele zleceń realizowanych na rzecz jednego podmiotu lub działania j/w podejmowane w ramach innego stanowiska pracy związanego z funkcjonowaniem bibliotek publicznych pod warunkiem zgodności z treścią warunku co do ich przedmiotu, okresu realizacji (wszystkie zlecenia muszą być zrealizowane w okresie nie krótszym niż 11 miesięcy.
2.4.2. Dotyczącej Osób
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że skieruje do wykonania zamówienia co najmniej jedną osobę o następujących kwalifikacjach:
- posiada praktyczną znajomość zasad katalogowania z użyciem formatu MARC21 dla różnych typów dokumentów (książki, wydawnictwa ciągłe, artykuły, dokumenty elektroniczne, audiobooki, ikonografia, eksponaty, kartografia, starodruki, nuty, dźwięki) oraz dla haseł wzorcowych
- posiada minimum roczne doświadczenie w obsłudze formatu MARC21 dla różnych typów dokunetów (patrz tiret 1) i
- posiada co najmniej roczne doświadczenie w praktycznej znajomości zasad pracy biblioteki – ewidencja zbiorów, wymagania dotyczące dokumentacji, przeprowadzanie skontrum i ubytkowania, statystyki, ewidencja wypożyczeń, ewidencja czytelników, (
- posiada co najmniej roczne doświadczenie w praktycznej ą wiedzy z zakresu przetwarzania danych osobowych z uwzględnieniem RODO,
- posiada praktyczną znajomość systemu operacyjnego Linux (Debian, Ubuntu), posiada praktyczną znajomość języka SQL, oraz posiada praktyczną znajomość obsługi maszyny wirtualnej JAVY,
- posiada prawo jazdy kat. B,
-posiada praktyczną umiejętność zdalnej pracy z wykorzystaniem protokołów SSH

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z częścią VIII SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z częścią VIII SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej od rygorem nieważności, z zastrzeżeniem że każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany w zakresie numerów telefonów, adresów, numerów rachunków bankowych wskazanych w niniejszej Umowie, osób odpowiedzialnych po obu stronach za realizację Umowy, zawiadamiając niezwłocznie o tym pisemnie drugą stronę. Zawiadomienie jest skuteczne od dnia odbioru zawiadomienia przez drugą Stronę Umowy.
2. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w następującym zakresie:
1) zmiana sposobu wykonania przedmiotu zamówienia i jego zakresu, dotycząca w szczególności ilości i rodzaju realizowanych usług, zakresu geograficznego działania, wraz z proporcjonalną zmianą wynagrodzenia Wykonawcy, nie większą jednak niż 10% wartości, o której mowa w §4 ust. 3;
2) zmiany zakresu podwykonawstwa oraz zmiany podwykonawców – zmiana może nastąpić, o ile będzie to zgodne z wymaganiami niniejszej umowy i SWZ, a także o ile będzie zgodna z przepisami ustawy Pzp;
3) wydłużenie terminu realizacji umowy nie dalej jednak, niż do dnia 31.01.2026 r., wraz z proporcjonalną zmianą wynagrodzenia Wykonawcy, nie większą jednak niż o 10% wartości, o której mowa w §4 ust. 3;
4) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w §4 ust. 1-3 – w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT;
5) ograniczenie zakresu umowy – przez jednostronne oświadczenie Zamawiającego i związaną z tym zmianę wynagrodzenia, w szczególności w przypadku wystąpienia okoliczności powodującej brak możliwości lub niecelowość wykonania przedmiotu Umowy w pełnym zakresie przewidzianym w umowie. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. Zmiana powyższa nie może dotyczyć minimalnego gwarantowanego poziomu zamówienia, który będzie odpowiadać zakresowi przedmiotu zamówienia odpowiadającego wartości 50% maksymalnego wynagrodzenia brutto określonego w §4 ust. 3 umowy;
6) zmiana osoby pełniącej funkcję administratora w stosunku do treści oferty – wyłącznie z ważnych przyczyn i pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że proponowany nowy kandydat spełnia wszystkie wymagania dla tej funkcji określone w SWZ, a także, że jego

kwalifikacje zawodowe są na poziomie nie gorszym, niż kwalifikacje zawodowe dotychczasowego administratora
7) zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych wskazanych w ofercie oraz w odpowiedniej proporcji kwoty maksymalnej określonej w § 4 ust. 3) w przypadku, gdy miesięczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (liczony od grudnia poprzedniego roku) publikowany przez Główny Urząd Statystyczny przekroczy wartość 103. Zmiana w tym zakresie będzie mogła zostać dokonana nie wcześniej, niż od dnia 01.07.2025 r. i nie więcej, niż jeden raz w okresie obowiązywania umowy. Zmiana będzie dokonywana poprzez zmianę cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy za wydanie numerów czasopism przypadające po tym dniu i nastąpi poprzez przeliczenie cen jednostkowych zawartych w ofercie wg następującego wzoru:
Cjn = Cj * [1 + (W – 100)/200]
gdzie
Cjn – nowa cena jednostkowa
Cj – cena jednostkowa brutto z oferty
W – wartość miesięcznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszona przez GUS
Stosownie do wyliczonych w ten sposób cen jednostkowych zostanie również w odpowiedniej proporcji zwiększona kwota maksymalna, określona w § 4 ust. 3 umowy, jednak nie więcej, niż o 10% wartości.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/instytutksiazki

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-25 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w:
1. art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.