Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa zapewnienia administratorów systemu bibliotecznego MAK+ w podziale na cztery części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Książki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 528799030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wróblewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-148
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@instytutksiazki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.instytutksiazki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zapewnienia administratorów systemu bibliotecznego MAK+ w podziale na cztery części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28c9f711-87a8-4d55-9b79-389fc93b9093
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598261
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00416266/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zapewnienie administratorów systemu bibliotecznego MAK+ w podziale na 4 części
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/instytutksiazki3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/instytutksiazki
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: SPOSÓB KOMUNIKACJI W POSTĘPOWANIU, ŚRODKI KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ I OSOBY WYZNCZONE DO KOMUNIKOWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
1. Sposób Komunikowania się z Wykonawcami:
1.1. W postępowaniu Zamawiający wymaga przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Open Nexus znajdującej się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/instytutksiazki
Poniżej przydatne linki:
1.1.1. Pełna instrukcja tekstowa składania ofert, wysyłania wiadomości w postępowaniach przetargowych:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
1.1.2. Przykładowe składanie oferty, wysyłanie wiadomości w postępowaniach przetargowych
https://docs.google.com/document/d/1S_1GyJ5TQoDkIwMQKOcKtU31hkOVU3ZEMqrSXyA2g8w/edit#heading=h.6jynaot9cbnq
1.1.3. Wycofanie / ponowne złożenie oferty
https://docs.google.com/document/d/1BHwZdDEYivo9KKZFgRD9F-HgHDl1Y-6n9kNu_q9FGBc/edit#heading=h.6jynaot9cbnq
1.2. Oferty i oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu uważa się datę ich złożenia/wysłania na Platformie, poniżej wskazówki na temat podpisów elektronicznych:
https://docs.google.com/document/d/1o9OLtTMw2wVRBTH_Pqn7BAayn3KVelcqlZ27ryhIVVw/edit
1.3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu;
2. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
2.1. Zgłoszenie/przystąpienie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu Open Nexus. Możliwe jest też składanie ofert bez logowania jednak dla gwarancji pełnej funkcjonalności systemu zalecamy utworzenie konta i logowanie. Konto na Open Nexus jest bezpłatne.
2.2. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania przez Platformę zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem Platformy
Rejestracja, logowanie oraz reset hasła:
https://docs.google.com/document/d/1CETIe4hPE_fnKCUjWGpnw9yWhdbtc0YTlqtgUxMAwRo/edit#heading=h.6jynaot9cbnq
2.3. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
- Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;
- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem;
- szczegóły pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/regulamin (Prosimy o zapoznanie się)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami części XXIII SWZ "OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH"
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z postanowieniami części XXIII SWZ "OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH"
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OZP.261.10.2024/ZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Część nr 1 – administrator wsparcia dla obszaru północno-wschodniej Polski obejmujący województwa: warmińsko-mazurskie, podlaskie, lubelskie oraz północno-wschodnią część województwa mazowieckiego tj. powiaty: mławski, przasnyski, ostrołęcki, ciechanowski, makowski, ostrowski, węgrowski, sokołowski, siedlecki i łosicki, wraz z miastami na prawach powiatu znajdującymi się na wskazanym obszarze
4.2.6.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72261000-2 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania
72224100-2 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie (D) osoby realizującej przedmiot zamówienia w bezpośredniej dwuletniej/trzyletniej obsłudze systemu MAK + jako administrator
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie (S) osoby realizującej przedmiot zamówienia w bezpośredniej rocznej/dwuletniej obsłudze systemu MAK + na poziomie szkolącego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2. Część nr 2 – administrator poziom 2 linii wsparcia dla obszaru centralnej
Polski obejmujący województwa: kujawsko-pomorskie, łódzkie, pozostałą
część województwa mazowieckiego tj. powiaty: żuromiński, sierpecki,
płocki, płoński, pułtuski, wyszkowski, gostyniński, sochaczewski,
warszawski zachodni, nowodworski, legionowski, wołomiński, żyrardowski,
grodziski, pruszkowski, piaseczyński, otwocki, miński, grójecki,
garwoliński, białobrzeski, kozienicki, przysuski, szydłowiecki, radomski,
zwoleński i lipski, wraz z miastami na prawach powiatu znajdującymi się na
wskazanym obszarze oraz wschodnią część województwa wielkopolskiego
tj. powiaty: gnieźnieński, wrzesiński, jarociński, krotoszyński, słupecki,
pleszewski, ostrowski, koniński, kaliski, ostrzeszowski, kępiński, kolski,
turecki, wraz z miastami na prawach powiatu znajdującymi się na
wskazanym obszarze
4.2.6.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72261000-2 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania
72224100-2 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie (D) osoby realizującej przedmiot zamówienia w bezpośredniej dwuletniej/trzyletniej obsłudze systemu MAK + jako administrator
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie (S) osoby realizującej przedmiot zamówienia w bezpośredniej rocznej/dwuletniej obsłudze systemu MAK + na poziomie szkolącego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.3. Część nr 3 – administrator wsparcia dla obszaru północnozachodniej Polski obejmujący województwa: pomorskie, zachodniopomorskie, lubuskie, dolnośląskie oraz zachodnią część województwa wielkopolskiego tj. powiaty: złotowski, pilski, czarnkowsko-trzcianecki, chodzieski, wągrowiecki, międzychodzki, szamotulski, obornicki, poznański, nowotomyski, wolsztyński, grodziski, kościański, śremski, średzki, leszczyński, gostyński i rawicki, wraz z miastami na prawach powiatu znajdującymi się na wskazanym obszarze;
4.2.6.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72261000-2 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania
72224100-2 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie (D) osoby realizującej przedmiot zamówienia w bezpośredniej rocznej/dwuletniej obsłudze systemu MAK + jako administrator
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie (S) osoby realizującej przedmiot zamówienia w bezpośredniej dwuletniej/trzyletniej obsłudze systemu MAK + na poziomie szkolącego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 – administrator wsparcia dla obszaru południowej Polski obejmujący województwa: świętokrzyskie, małopolskie, podkarpackie, opolskie i śląskie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72261000-2 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania
72224100-2 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie (D) osoby realizującej przedmiot zamówienia w bezpośredniej dwuletniej/trzyletniejobsłudze systemu MAK + jako administrator
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie (S) osoby realizującej przedmiot zamówienia w bezpośredniej dwuletniej/trzyletniejobsłudze systemu MAK + na poziomie szkolącego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu (rozdział VI SWZ) oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu (poniżej).2. O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: „Nie dotyczy”
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: „Nie dotyczy”
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
2.4.1. Dotyczącej Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu, w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
Wykonawca wykonał należycie co najmniej jedną dwie umowy obejmujące sprzedaż i wdrożenie lub wsparcie (podobne do tego opisywane w niniejszym postepowaniu), trwającą minimum 11 miesięcy każda, w zakresie oprogramowania użytkowego w zakresie systemów obsługi bibliotek publicznych.
Za jedną umowę będzie uważana także umowa ramowa lub wiele zleceń realizowanych na rzecz jednego podmiotu lub działania j/w podejmowane w ramach innego stanowiska pracy związanego z funkcjonowaniem bibliotek publicznych pod warunkiem zgodności z treścią warunku co do ich przedmiotu, okresu realizacji (wszystkie zlecenia muszą być zrealizowane w okresie nie krótszym niż 11 miesięcy.
2.4.2. Dotyczącej Osób
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że skieruje do wykonania zamówienia co najmniej jedną osobę o następujących kwalifikacjach:
- posiada praktyczną znajomość zasad katalogowania z użyciem formatu MARC21 dla różnych typów dokumentów (książki, wydawnictwa ciągłe, artykuły, dokumenty elektroniczne, audiobooki, ikonografia, eksponaty, kartografia, starodruki, nuty, dźwięki) oraz dla haseł wzorcowych
- posiada minimum roczne doświadczenie w obsłudze formatu MARC21 dla różnych typów dokunetów (patrz tiret 1) i
- posiada co najmniej roczne doświadczenie w praktycznej znajomości zasad pracy biblioteki – ewidencja zbiorów, wymagania dotyczące dokumentacji, przeprowadzanie skontrum i ubytkowania, statystyki, ewidencja wypożyczeń, ewidencja czytelników, (
- posiada co najmniej roczne doświadczenie w praktycznej ą wiedzy z zakresu przetwarzania danych osobowych z uwzględnieniem RODO,
- posiada praktyczną znajomość systemu operacyjnego Linux (Debian, Ubuntu), posiada praktyczną znajomość języka SQL, oraz posiada praktyczną znajomość obsługi maszyny wirtualnej JAVY,
- posiada prawo jazdy kat. B,
-posiada praktyczną umiejętność zdalnej pracy z wykorzystaniem protokołów SSH
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z częścią VIII SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z częścią VIII SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej od rygorem nieważności, z zastrzeżeniem że każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany w zakresie numerów telefonów, adresów, numerów rachunków bankowych wskazanych w niniejszej Umowie, osób odpowiedzialnych po obu stronach za realizację Umowy, zawiadamiając niezwłocznie o tym pisemnie drugą stronę. Zawiadomienie jest skuteczne od dnia odbioru zawiadomienia przez drugą Stronę Umowy.
2. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w następującym zakresie:
1) zmiana sposobu wykonania przedmiotu zamówienia i jego zakresu, dotycząca w szczególności ilości i rodzaju realizowanych usług, zakresu geograficznego działania, wraz z proporcjonalną zmianą wynagrodzenia Wykonawcy, nie większą jednak niż 10% wartości, o której mowa w §4 ust. 3;
2) zmiany zakresu podwykonawstwa oraz zmiany podwykonawców – zmiana może nastąpić, o ile będzie to zgodne z wymaganiami niniejszej umowy i SWZ, a także o ile będzie zgodna z przepisami ustawy Pzp;
3) wydłużenie terminu realizacji umowy nie dalej jednak, niż do dnia 31.01.2026 r., wraz z proporcjonalną zmianą wynagrodzenia Wykonawcy, nie większą jednak niż o 10% wartości, o której mowa w §4 ust. 3;
4) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w §4 ust. 1-3 – w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT;
5) ograniczenie zakresu umowy – przez jednostronne oświadczenie Zamawiającego i związaną z tym zmianę wynagrodzenia, w szczególności w przypadku wystąpienia okoliczności powodującej brak możliwości lub niecelowość wykonania przedmiotu Umowy w pełnym zakresie przewidzianym w umowie. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. Zmiana powyższa nie może dotyczyć minimalnego gwarantowanego poziomu zamówienia, który będzie odpowiadać zakresowi przedmiotu zamówienia odpowiadającego wartości 50% maksymalnego wynagrodzenia brutto określonego w §4 ust. 3 umowy;
6) zmiana osoby pełniącej funkcję administratora w stosunku do treści oferty – wyłącznie z ważnych przyczyn i pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że proponowany nowy kandydat spełnia wszystkie wymagania dla tej funkcji określone w SWZ, a także, że jego
kwalifikacje zawodowe są na poziomie nie gorszym, niż kwalifikacje zawodowe dotychczasowego administratora
7) zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych wskazanych w ofercie oraz w odpowiedniej proporcji kwoty maksymalnej określonej w § 4 ust. 3) w przypadku, gdy miesięczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (liczony od grudnia poprzedniego roku) publikowany przez Główny Urząd Statystyczny przekroczy wartość 103. Zmiana w tym zakresie będzie mogła zostać dokonana nie wcześniej, niż od dnia 01.07.2025 r. i nie więcej, niż jeden raz w okresie obowiązywania umowy. Zmiana będzie dokonywana poprzez zmianę cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy za wydanie numerów czasopism przypadające po tym dniu i nastąpi poprzez przeliczenie cen jednostkowych zawartych w ofercie wg następującego wzoru:
Cjn = Cj * [1 + (W – 100)/200]
gdzie
Cjn – nowa cena jednostkowa
Cj – cena jednostkowa brutto z oferty
W – wartość miesięcznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszona przez GUS
Stosownie do wyliczonych w ten sposób cen jednostkowych zostanie również w odpowiedniej proporcji zwiększona kwota maksymalna, określona w § 4 ust. 3 umowy, jednak nie więcej, niż o 10% wartości.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/instytutksiazki
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-25 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-24
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w:1. art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.154.2024. Zaprojektowanie i wykonanie remontu pomieszczeń budynków nr 11 i nr 13 w KWP w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109
- DOSTARCZANIE FILTRÓW DO INSTALACJI WENTYLACJI W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- Dostawa 1 szt. komputera przenośnego - DE-dzp.272-653/24
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów należących do Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych z podziałem na 2 części:
- USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SYSTEMU UZDATNIANIA WODY PURELAB OPTION R7 WRAZ Z WYMIANĄ CZĘŚCI ZAMIENNYCH
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie zwany również Systemem EZD lub EZD
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup licencji bazodanowych Oracle EE oraz SE2 wraz ze wsparciem producenta.
- Zakup sprzętu, oprogramowania zwiększającego odporność na ataki z cyberprzestrzeni oraz Zakup i wdrożenie oprogramowania do zarządzania ryzykiem w cyberbezpieczeństwie
- Usługa zapewnienia administratorów systemu bibliotecznego MAK+ w podziale na cztery części
- Rozwój usług elektronicznych oraz wzmocnienie stopnia cyfryzacji urzędów w gminach podregionu lubelskiego w Gminie Serniki
- Świadczenie usług udostępniania systemu wspierającego prowadzenie procedur zakupowych w formie elektronicznej
- Dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem i wdrożeniem w Gminie Czernichów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.