eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWymiana pokrycia dachowego w budynku szatniowo-sanitarnym na Kąpielisku "Morskie Oko" przy ul. Chopina 27 we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2023-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachowego w budynku szatniowo-sanitarnym na Kąpielisku „Morskie Oko” przy ul. Chopina 27 we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowe Centrum Sportu Wrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021757876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. I.J. Paderewskiego 35

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-612

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.malecki@mcs.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mcs.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mcs-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana pokrycia dachowego w budynku szatniowo-sanitarnym na Kąpielisku „Morskie Oko” przy ul. Chopina 27 we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73d15846-306a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00363800

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055470/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wymiana pokrycia dachowego w budynku szatniowo-sanitarnym na terenie kąpieliska Morskie Oko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TPW1/14/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego w budynku szatniowo-sanitarnym na Kąpielisku „Morskie Oko” przy ul. Chopina 27 we Wrocławiu
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Roboty rozbiórkowe, w tym:
• Rynien i rur spustowych
• Instalacji odgromowej
• Obróbek blacharskich
• Paneli attykowych z blachy
• Elementów instalacji wentylacji budynku na dachu
• Wszelkich przewodów i osłon (do ponownego montażu)
Dodatkowo należy zdemontować wszystkie elementy wyposażenia dachu mogące utrudniać prawidłowe przeprowadzenie remontu. Wszelkie przewody i kable wiszące luźno należy uporządkować usuwając nieczynne po uprzednich konsultacjach z użytkownikami. Przewody czynne należy umieścić w peszlach lub prowadzić pod połacią dachu.
b) Roboty remontowe, w tym:
• Oczyszczenie i przemalowanie istniejącego pokrycia (blacha trapezowa);
• Obłożenie połaci dachowej płytami osb;
• Wykonanie izolacji termicznej połaci dachowej;
• Montaż obróbek blacharskich;
• Wykonanie warstwy papy termozgrzewalnej;
• Montaż elementów wentylacji budynku;
• Montaż instalacji odgromowej;
• Remont istniejących kominów i czap kominowych;
• Montaż rynien i rur spustowych;
c) Łączna powierzchnia podlegająca wymianie pokrycia dachowego w budynku szatniowo - sanitarnym na Kąpielisku "Morskie Oko" przy ul. Chopina 27 we Wrocławiu", to 714,13 m2
d) Charakterystyczne parametry techniczne budynku:
Wysokość budynku - 6,70 m
Długość budynku - 26,10 m
Szerokość budynku- 36,56 m
Ilość kondygnacji nadziemnych - 1
Ilość kondygnacji podziemnych - 0
Ilość klatek schodowych - 0
3. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem określa Dokumentacja projektowa, STWiOR, Przedmiar Robót stanowiące załącznik nr 3 do SWZ – Dokumentacja dla zadania.
4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji dotyczących stanu faktycznego oraz zakresu niezbędnych do wykonania prac, które mogą być pomocne w szczególności do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) PZP. W sprawie ustalenia terminu wizji lokalnej należy się kontaktować z Panem Krystianem Laskowskim e-mail: krystian.laskowski@mcs.wroc.pl; tel. 571 351 029 lub Panem Mirosławem Bartnikiem, e-mail: miroslaw.bartnik@mcs.wroc.pl; tel. 571 351 034. Ostatnia wizja lokalna może odbyć się najpóźniej na cztery dni przed upływem terminu składania ofert. Z wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół dla celów dowodowych związanych ze spełnieniem warunków udziału w postępowaniu.
5. Odbiór poszczególnych robót następował będzie na zasadach określonych w umowie.
6. Wykonawca zobowiązany jest opracować i przedstawić w terminie 7 dni kalendarzowych Zamawiającemu harmonogram realizacji poszczególnych elementów robót.
7. Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych zobowiązany jest do opracowania kompletnej dokumentacji odbiorowej, zawierającej dokumentację powykonawczą w tym komplet dokumentów potwierdzających charakterystykę, parametry oraz właściwości użytkowe zastosowanych materiałów i wyrobów budowlanych oraz podpisane przez Wykonawcę w oryginale dokumenty gwarancyjne. Wykonawca tak skompletowaną dokumentację odbiorową zobowiązany jest przygotować w dwóch egzemplarzach oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD i przekazać Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru końcowego robót.
8. Przekazywania na każdorazowy wniosek Zamawiającego informacji dotyczących postępu robót w zakresie zgromadzonych dokumentów, etapu pozyskania uzgodnień i zezwoleń, zaawansowania prac i wszelkich innych istotnych zdarzeń zachodzących w trakcie realizacji inwestycji wraz z przekazaniem kopii dokumentów we wskazanym przez Zamawiającego zakresie, w terminie do 3 dni.
9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia, w tym sposób rozliczenia pomiędzy Stronami, zawiera Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389268,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389268,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 389268,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STACHBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992770767

7.3.3) Ulica: Otmuchowska 17A

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-505

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 389268,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.