Ogłoszenie z dnia 2023-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00291331/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,,Łagodzenie skutków nadmiernego spożywania alkoholu na terenie Gminy Piaseczno”- rozbudowa monitoringu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c86cd2b-1b1b-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Łagodzenie skutków nadmiernego spożywania alkoholu na terenie Gminy Piaseczno”- rozbudowa monitoringu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c86cd2b-1b1b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00363830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063936/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.23 Łagodzenie skutków nadmiernego spożywania alkoholu na terenie Gminy Piaseczno - monitoring
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291331
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: spr. 71/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przystanki autobusowe na ul. Puławskiej w Piasecznie – skwer przy aptece - postępowanie przetargowe dotyczy rozbudowy monitoringu na ww skwerze w Piasecznie. Zakup i montaż nowych kamer stacjonarnych i obrotowych oraz niezbędnych urządzeń do przesyłania obrazu z kamer. Podłączenie wszystkich urządzeń, celem transmisji obrazu z kamer do Centrum Monitoringu Miejskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
4.5.5.) Wartość części: 46082,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
teren przy sklepie „Lewiatan” – ul. Szkolna 8B w Piasecznie - postępowanie przetargowe dotyczy rozbudowy monitoringu przy wskazanym sklepie w Piasecznie. Zakup i montaż nowych kamer stacjonarnych i obrotowych oraz niezbędnych urządzeń do przesyłania obrazu z kamer. Podłączenie wszystkich urządzeń, celem transmisji obrazu z kamer do Centrum Monitoringu Miejskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
4.5.5.) Wartość części: 35148,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
budynek Dworca PKP w Piasecznie ul. Dworcowa.- postępowanie przetargowe dotyczy rozbudowy monitoringu w budynku Dworca PKP w Piasecznie. Zakup i montaż nowych kamer stacjonarnych oraz niezbędnych urządzeń do przesyłania obrazu z kamer. Podłączenie wszystkich urządzeń, celem transmisji obrazu z kamer do Centrum Monitoringu Miejskiego.4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
4.5.5.) Wartość części: 19568,08 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dzierżawa łączy lokalnych na potrzeby monitoringu – do zadania inwestycyjnego - Przystanki autobusowe na ul. Puławskiej w Piasecznie – skwer przy aptece,– dzierżawa łączy światłowodowych do transmisji obrazu z kamer do Centrum Monitoringu Miejskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.5.) Wartość części: 12852,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dzierżawa łączy lokalnych na potrzeby monitoringu – do zadania inwestycyjnego - teren przy sklepie „Lewiatan” – ul. Szkolna 8B w Piasecznie,- dzierżawa łączy światłowodowych do transmisji obrazu z kamer do Centrum Monitoringu Miejskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
4.5.5.) Wartość części: 14688,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59140,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59140,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59140,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WIMAX" P. WINIARSKI A. MAŁECKI SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015257374
7.3.3) Ulica: ul. Walecznych 68A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-926
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WIMAX" P. WINIARSKI A. MAŁECKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"WIMAX" P. WINIARSKI A. MAŁECKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59140,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-08Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43232,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43232,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43232,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WIMAX" P. WINIARSKI A. MAŁECKI SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015257374
7.3.3) Ulica: ul. Walecznych 68A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-926
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WIMAX" P. WINIARSKI A. MAŁECKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"WIMAX" P. WINIARSKI A. MAŁECKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43232,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-08Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25298,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25298,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25298,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WIMAX" P. WINIARSKI A. MAŁECKI SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015257374
7.3.3) Ulica: ul. Walecznych 68A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-926
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WIMAX" P. WINIARSKI A. MAŁECKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"WIMAX" P. WINIARSKI A. MAŁECKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25298,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-08Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10582,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22007,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10582,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CITYSTRADA SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366148160
7.3.3) Ulica: ul. Wita Stwosza 50A lokal 21
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-661
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10582,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10582,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19793,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10582,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CITYSTRADA SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366148160
7.3.3) Ulica: ul. Wita Stwosza 50A lokal 21
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-661
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10582,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Mieczysława Fogga w Złotokłosie
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej im. Mieczysława Fogga w Złotokłosie.
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 1 w Piasecznie
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno
- Budowa i serwis oznakowania pionowego i poziomego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych na terenie Gminy Piaseczno, w roku 2025
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzenia wielofunkcyjnego w ramach realizacji projektu "Mazowsze bez smogu"
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie w roku 2025 usług telefonii komórkowej dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie, uruchomienie oraz utrzymanie w roku 2025 łączy dostępowych do Internetu dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego.
- Wykonanie modernizacji systemu monitoringu wizyjnego w wybranych jednostkach Policji woj. warmińsko-mazurskiego (9 zadań częściowych)
- Wykonanie zadania pod nazwą "Rozbudowa monitoringu miejskiego w Grudziądzu".
- Dostawa sprzętu IT dla Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim
- Dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego CCTV
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.