Ogłoszenie z dnia 2023-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00480983/01 - Wynik z dnia 2023-11-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa, remont i modernizacja dróg na terenie gminy Brześć Kujawski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Władysława Łokietka 1
1.5.2.) Miejscowość: Brześć Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-880
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: (54)2316310
1.5.8.) Numer faksu: (54)2316324
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@brzesckujawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa, remont i modernizacja dróg na terenie gminy Brześć Kujawski
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2052a8b2-4193-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00363915
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036862/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Przebudowa, remont i modernizacja dróg na terenie gminy Brześć Kujawski
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki w formatach określonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że:
1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
3) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym
mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających
przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
4) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do
sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuję, że:
1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
2) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w
art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BI.II.271.33.2023.KO
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Lipiny-Leśniczówka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Stan istniejący
W stanie istniejącym droga gminna w granicach opracowania o nawierzchni mineralnej (kruszywo) o szerokości ca 4.00m. Brak wyodrębnionych chodników oraz poboczy. Odwodnienie drogi powierzchniowe na istniejący teren zielony.
Zakres obejmuje:
· ułożenie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego AC 11S gr. 3 cm – 2180 m2,
· ułożenie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej koloru grafitowego gr. 8 cm – 50
m2,
· ułożenie nawierzchni pobocza z KŁSM 0/31.5 gr. 8 cm – 780 m2,
· ułożenie betonowego opornika 12x25 – 40 mb,
· ułożenie krawężnika najazdowego 15x22 -30 mb
Podstawowe parametry techniczne
Projektuje się drogę gminną o szerokości 4.00m i długości 535,44 mb. Pochylenie poprzeczne drogi gminnej daszkowe równe 2.00%. Obustronne pobocze o szerokości 0.75m i pochyleniu 8.00%. Zjazdy do posesji z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm.
Pozostałe parametry drogi gminnej:
· klasa techniczna -D (dojazdowa),
· prędkość projektowa- 40 km/h
- kategoria ruchu -KR 1.
Do oferty należy przedłożyć kosztorys ofertowy.
W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.
Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 10-2023 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, w tym:
- płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).
Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2. Modernizacja nawierzchni bitumicznych i tłuczniowych na terenie gminy Brześć Kujawski
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja nawierzchni bitumicznych i tłuczniowych na terenie gminy Brześć Kujawski w ramach zadania inwestycyjnego Przebudowa i modernizacja dróg gminnych - etap IV.
Zakres robót zgodnie z załączoną dokumentacją, tj. kosztorysem ofertowym, lokalizacją miejsc przeznaczonych do remontu i pozostałą dokumentacją techniczną.
W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.
Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 10-2023 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, w tym:
- płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).
Okres gwarancji: minimum 24 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 60-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3. Przebudowa dróg gminnych na terenach zlikwidowanych PPGR w gminie Brześć Kujawski
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dróg gminnych na terenach zlikwidowanych PPGR w gminie Brześć Kujawski, w tym:
a) Przebudowa drogi gminnej w m. Wieniec - ul. ks. R. Jałocho;
b) Przebudowa drogi Wieniec - Machnacz - I etap;
c) Przebudowa drogi w m. Stary Brześć.
a) Przebudowa drogi gminnej w m. Wieniec - ul. ks. R. Jałocho:
Zakres przebudowy obejmuje:
· uzupełnienie ubytków oraz ułożenie warstwy wyrównawczej z AC 16W w celu
uzyskania spadku poprzecznego równego 2.00%– 140 Mg,
• ułożenie warstwy ścieralnej drogi z betonu asfaltowego AC 11S – 1720 m2,
· budowa zjazdów z kostki brukowej gr. 8 cm -55 m2,
· regulacja wysokościowa istniejących zjazdów z kostki brukowej- 60 m2,
· regulacja wysokościowa istniejących krawężników betonowych -58mb,
· ułożenie krawężnika najazdowego 15x22 na ławie z oporem z betonu C 12/15-20 mb,
· ułożenie opornika wtopionego 15x25 na ławie z oporem z betonu C 12/15-38 mb,
· budowa kanału technologicznego- 320 mb,
· ścinka obustronnego pobocza gruntowego- 560 m2.
Podstawowe parametry techniczne
Droga gminna nr 190416C przeznaczona do przebudowy o długości 306.55m . Nawierzchnia bitumiczna o szerokości zmiennej 4.70 - 5.50 m.. Nawierzchnia bitumiczna z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm. Pochylenie poprzeczne daszkowe równe 2.00%. Nawierzchnia projektowanych zjazdów z kostki brukowej koloru grafitowego gr. 8cm o szerokości dopasowanej do istniejących dojazdów do posesji. Ścinka obustronnego pobocza gruntowego o szerokości ok. 1.00m.
Pozostałe parametry:
· klasa techniczna -D (dojazdowa),
· prędkość projektowa- 40 km/h
· kategoria ruchu -KR 1.
b) Przebudowa drogi Wieniec - Machnacz - I etap:
Stan istniejący
Droga gminna nr 190421C przeznaczona do przebudowy o długości 598.89 m. Nawierzchnia bitumiczna o szerokości zmiennej 4.00 - 5.00 m. Pochylenie poprzeczne daszkowe, skierowane na zewnątrz drogi. Obustronne pobocze gruntowe o szerokości ok. 0.50m.
Istniejąca nawierzchnia charakteryzuje się licznymi pęknięciami oraz miejscowymi ubytkami.
Odprowadzenie wody deszczowej na teren przyległy.
Opis stanu projektowanego
Zakres opracowania
Zakres przebudowy obejmuje:
· uzupełnienie ubytków oraz ułożenie warstwy wyrównawczej z AC 16W w celu uzyskania spadku poprzecznego równego 2.00%– 190 Mg,
• ułożenie warstwy ścieralnej drogi z betonu asfaltowego AC 11S – 2450 m2,
· budowa zjazdów z betonu asfaltowego AC 11S -130 m2,
· regulacja wysokościowa istniejących zjazdów z kostki brukowej- 120 m2,
· regulacja wysokościowa istniejących krawężników betonowych -65mb,
· budowa kanału technologicznego- 560 mb,
· regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury towarzyszącej
Podstawowe parametry techniczne
Droga gminna nr 190421C przeznaczona do przebudowy o długości 598.89m . Nawierzchnia bitumiczna o szerokości zmiennej 4.00 - 5.00 m.. Nawierzchnia bitumiczna z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm. Pochylenie poprzeczne daszkowe równe 2.00%. Nawierzchnia projektowanych zjazdów z betonu asfaltowego AC 11S gr. 6cm o szerokości dopasowanej do istniejących dojazdów do posesji.
Pozostałe parametry:
· klasa techniczna -D (dojazdowa),
· prędkość projektowa- 40 km/h
· kategoria ruchu -KR 1.
c) Przebudowa drogi w m. Stary Brześć:
Stan istniejący
W stanie istniejącym droga gminna w granicach opracowania o nawierzchni z płyt betonowych o szerokości 5.00m-5.50m. Miejscowo występuje jednostronny chodnik z płyt betonowych oraz gruntowe poboczy. Odwodnienie drogi powierzchniowe na istniejący teren zielony.
Opis stanu projektowanego
Zakres opracowania
Zakres obejmuje:
· ułożenie nakładki bitumicznej na istniejąca konstrukcję z AC 11S gr. 3 cm – 4350 m2,
· wykonanie pełnej konstrukcji na poszerzeniu z drogi gminnej- AC 11S gr. 3 cm – 570 m2,
· ułożenie pasa ruchu dla rowerów z kostki brukowej bezfazowej koloru szarego gr. 8
cm – 1570 m2,
· ułożenie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej koloru grafitowego gr. 8 cm – 550 m2,
· ułożenie opornika betonowego wtopionego 15x25 na ławie betonowej z C 12/15- 2880 mb,
· ułożenie krawężnika betonowego najazdowego 15x22 na ławie betonowej z C 12/15- 320 mb,
Podstawowe parametry techniczne
Projektuje się drogę gminną o nawierzchni bitumicznej z AC 11S gr. 3 cm, szerokości zmiennej 5.00-5.50m i długości 950,51 mb. Pochylenie poprzeczne drogi gminnej daszkowe równe 2.00%. Pas ruchu dla rowerów o szerokości 2.00m z bezfazowej kostki brukowej koloru szarego gr. 8 cm. Droga gminna ograniczona obustronnie wtopionym opornikiem betonowym 12x25 układanym na ławie betonowej z betonu C 12/15. Zjazdy do posesji z kostki brukowej koloru grafitowego gr. 8 cm.
Pozostałe parametry drogi gminnej:
· klasa techniczna -D (dojazdowa),
· prędkość projektowa- 30 km/h
· kategoria ruchu -KR 1.
W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.
Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 10-2024 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, w tym:
- płatność częściowa w maju 2024 r. (do 50% wartości ryczałtowej robót),
- płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).
Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4. Remont drogi gminnej w miejscowości Wolica, gm. Brześć Kujawski
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Droga gminna nr 190409C posiada nawierzchnię bitumiczną w niezadawalającym stanie technicznym. Szerokość jezdni wynosi 5.20m. Obustronne pobocze gruntowe o szerokości 0.50 m, położne wyżej względem nawierzchni drogi o ok. 2-5 cm . Woda opadowa odprowadzana za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych na teren przyległy.
Opis stanu projektowanego
Zakres opracowania
W zakresie opracowania planuje się wykonanie remontu drogi gminnej nr 190409C na odcinku 2,069 km z wyłączeniem dwóch odcinków wyremontowanych wcześniej o łącznej długości 265 mb.
Zakres prac budowlanych obejmuje :
· wykonanie napraw cząstkowych o łącznej powierzchni 120 m2,
· ułożenie warstwy profilowej z AC 16W śr. 75 kg/m2 -720 Mg,
· ułożenie warstwy ścieralnej z AC 11 gr. 3 cm -9500 m2,
· ścinka obustronnego gruntowego pobocza -2100 m2,
· zjazdy z AC 11S gr. 6 cm – 250 m2,
· nawierzchnia parkingu z kostki brukowej do regulacji wysokościowej-55 m2,
· rów przydrożny do oczyszczenia i wyprofilowania -5300 m2,
· przepust z HDPE o śr. 400 mm o łącznej długości 55 mb – 7 szt.,
· przepust z HDPE o śr. 600 mm o długości 9 mb – 1 szt.,
Podstawowe parametry techniczne
Remont nawierzchni polega na ułożeniu dodatkowej warstwy bitumicznej na wyprofilowaną istniejącą konstrukcję drogi. Przekrój drogowy o szerokości 5.20m o pochyleniu poprzecznym daszkowym równym 2.00%. Obustronne pobocze gruntowe o szer. 0.50 m i pochyleniu poprzecznym 8.00%.
Rozwiązanie sytuacyjne
Remont ulicy nie wpływa na zmianę geometrii drogi.
Rozwiązanie wysokościowe
Z uwagi na wykorzystanie istniejącej konstrukcji niweleta ulicy zostanie podniesiona o ok. 6 cm względem stanu istniejącego z zachowaniem normatywnych spadków podłużnych.
W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.
Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 06-2024 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, w tym:
- płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).
Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja ekonomiczna lub finansowaDla części 1, 3 i 4:
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 2 000 000,00 zł.
Dla części 2:
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 300 000,00 zł.
Dla części 1, 3 i 4:
Zamawiający wymaga dołączonej do oferty polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 2 000 000,00 zł.
Dla części 2:
Zamawiający wymaga dołączonej do oferty polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 300 000,00 zł.
Zdolność techniczna lub zawodowa
Dla części 1:
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 6 do SWZ co najmniej 2 roboty budowlane branży drogowej o wartości minimum 500 000,00 zł brutto każda.
Dla części 2:
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 6 do SWZ co najmniej 2 roboty budowlane branży drogowej o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda.
Dla części 3:
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 6 do SWZ co najmniej 2 roboty budowlane branży drogowej o wartości minimum 2 000 000,00 zł brutto każda.
Dla części 4:
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 6 do SWZ co najmniej 2 roboty budowlane branży drogowej o wartości minimum 800 000,00 zł brutto każda.
Dla części 1, 2, 3 i 4:
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 7 do SWZ co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno-drogowej.
Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 5 do SWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 5 do SWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:Dla zadania częściowego nr 1: 20 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 2: 6 000.00 PLN (słownie: sześć tysięcy 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 3: 60 000.00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN)
Dla zadania częściowego nr 4: 25 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 PLN)
2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 2023-09-07 do godz. 09:30, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).
3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 2023-10-06.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Kujawsko-Dobrzyński Bank Spółdzielczy O/Brześć Kuj 78 9550 0003 2003 0022 6341 0005 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:
a) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Gmina Brześć Kujawski, pl. Władysława Łokietka 1 , 87-880 Brześć Kujawski;
b) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;
c) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;
d) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach:a) zmiana terminu realizacji umowy - w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy powodujących, że realizacja inwestycji w umownym terminie stanie się niemożliwa;
b) zmiana danych teleadresowych - w przypadku zmiany danych kontaktowych i/lub siedziby stron umowy w okresie jej trwania;
c) zmiana danych dotyczących rachunku bankowego - w przypadku zmiany banku i/lub nr rachunku bankowego stron umowy w okresie jej trwania;
d) zmiana danych dotyczących warunków płatności (np. wprowadzenie płatności zaliczkowej lub częściowej) - w przypadku wystąpienia okoliczność niezależnych od stron umowy, mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
e) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-07 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-07 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-06
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2025 roku
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
- Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2025 roku.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.