eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brześć KujawskiPrzebudowa, remont i modernizacja dróg na terenie gminy Brześć Kujawski



Ogłoszenie z dnia 2023-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, remont i modernizacja dróg na terenie gminy Brześć Kujawski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866815

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: Brześć Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-880

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (54)2316310

1.5.8.) Numer faksu: (54)2316324

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@brzesckujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa, remont i modernizacja dróg na terenie gminy Brześć Kujawski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2052a8b2-4193-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00480983

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036862/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Przebudowa, remont i modernizacja dróg na terenie gminy Brześć Kujawski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00363915

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.II.271.33.2023.KO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Lipiny-Leśniczówka

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Stan istniejący
W stanie istniejącym droga gminna w granicach opracowania o nawierzchni mineralnej (kruszywo) o szerokości ca 4.00m. Brak wyodrębnionych chodników oraz poboczy. Odwodnienie drogi powierzchniowe na istniejący teren zielony.
Zakres obejmuje:
· ułożenie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego AC 11S gr. 3 cm – 2180 m2,
· ułożenie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej koloru grafitowego gr. 8 cm – 50
m2,
· ułożenie nawierzchni pobocza z KŁSM 0/31.5 gr. 8 cm – 780 m2,
· ułożenie betonowego opornika 12x25 – 40 mb,
· ułożenie krawężnika najazdowego 15x22 -30 mb
Podstawowe parametry techniczne
Projektuje się drogę gminną o szerokości 4.00m i długości 535,44 mb. Pochylenie poprzeczne drogi gminnej daszkowe równe 2.00%. Obustronne pobocze o szerokości 0.75m i pochyleniu 8.00%. Zjazdy do posesji z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm.
Pozostałe parametry drogi gminnej:
· klasa techniczna -D (dojazdowa),
· prędkość projektowa- 40 km/h
- kategoria ruchu -KR 1.
Do oferty należy przedłożyć kosztorys ofertowy.
W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.
Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 10-2023 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, w tym:
- płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).

Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).

Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 735680,34 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2. Modernizacja nawierzchni bitumicznych i tłuczniowych na terenie gminy Brześć Kujawski
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja nawierzchni bitumicznych i tłuczniowych na terenie gminy Brześć Kujawski w ramach zadania inwestycyjnego Przebudowa i modernizacja dróg gminnych - etap IV.
Zakres robót zgodnie z załączoną dokumentacją, tj. kosztorysem ofertowym, lokalizacją miejsc przeznaczonych do remontu i pozostałą dokumentacją techniczną.
W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.
Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 10-2023 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, w tym:
- płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).

Okres gwarancji: minimum 24 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 60-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).

Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 466492,04 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3. Przebudowa dróg gminnych na terenach zlikwidowanych PPGR w gminie Brześć Kujawski
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dróg gminnych na terenach zlikwidowanych PPGR w gminie Brześć Kujawski, w tym:
a) Przebudowa drogi gminnej w m. Wieniec - ul. ks. R. Jałocho;
b) Przebudowa drogi Wieniec - Machnacz - I etap;
c) Przebudowa drogi w m. Stary Brześć.

a) Przebudowa drogi gminnej w m. Wieniec - ul. ks. R. Jałocho:
Zakres przebudowy obejmuje:
· uzupełnienie ubytków oraz ułożenie warstwy wyrównawczej z AC 16W w celu
uzyskania spadku poprzecznego równego 2.00%– 140 Mg,
• ułożenie warstwy ścieralnej drogi z betonu asfaltowego AC 11S – 1720 m2,
· budowa zjazdów z kostki brukowej gr. 8 cm -55 m2,
· regulacja wysokościowa istniejących zjazdów z kostki brukowej- 60 m2,
· regulacja wysokościowa istniejących krawężników betonowych -58mb,
· ułożenie krawężnika najazdowego 15x22 na ławie z oporem z betonu C 12/15-20 mb,
· ułożenie opornika wtopionego 15x25 na ławie z oporem z betonu C 12/15-38 mb,
· budowa kanału technologicznego- 320 mb,
· ścinka obustronnego pobocza gruntowego- 560 m2.
Podstawowe parametry techniczne
Droga gminna nr 190416C przeznaczona do przebudowy o długości 306.55m . Nawierzchnia bitumiczna o szerokości zmiennej 4.70 - 5.50 m.. Nawierzchnia bitumiczna z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm. Pochylenie poprzeczne daszkowe równe 2.00%. Nawierzchnia projektowanych zjazdów z kostki brukowej koloru grafitowego gr. 8cm o szerokości dopasowanej do istniejących dojazdów do posesji. Ścinka obustronnego pobocza gruntowego o szerokości ok. 1.00m.
Pozostałe parametry:
· klasa techniczna -D (dojazdowa),
· prędkość projektowa- 40 km/h
· kategoria ruchu -KR 1.

b) Przebudowa drogi Wieniec - Machnacz - I etap:
Stan istniejący
Droga gminna nr 190421C przeznaczona do przebudowy o długości 598.89 m. Nawierzchnia bitumiczna o szerokości zmiennej 4.00 - 5.00 m. Pochylenie poprzeczne daszkowe, skierowane na zewnątrz drogi. Obustronne pobocze gruntowe o szerokości ok. 0.50m.
Istniejąca nawierzchnia charakteryzuje się licznymi pęknięciami oraz miejscowymi ubytkami.
Odprowadzenie wody deszczowej na teren przyległy.
Opis stanu projektowanego
Zakres opracowania
Zakres przebudowy obejmuje:
· uzupełnienie ubytków oraz ułożenie warstwy wyrównawczej z AC 16W w celu uzyskania spadku poprzecznego równego 2.00%– 190 Mg,
• ułożenie warstwy ścieralnej drogi z betonu asfaltowego AC 11S – 2450 m2,
· budowa zjazdów z betonu asfaltowego AC 11S -130 m2,
· regulacja wysokościowa istniejących zjazdów z kostki brukowej- 120 m2,
· regulacja wysokościowa istniejących krawężników betonowych -65mb,
· budowa kanału technologicznego- 560 mb,
· regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury towarzyszącej
Podstawowe parametry techniczne
Droga gminna nr 190421C przeznaczona do przebudowy o długości 598.89m . Nawierzchnia bitumiczna o szerokości zmiennej 4.00 - 5.00 m.. Nawierzchnia bitumiczna z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm. Pochylenie poprzeczne daszkowe równe 2.00%. Nawierzchnia projektowanych zjazdów z betonu asfaltowego AC 11S gr. 6cm o szerokości dopasowanej do istniejących dojazdów do posesji.
Pozostałe parametry:
· klasa techniczna -D (dojazdowa),
· prędkość projektowa- 40 km/h
· kategoria ruchu -KR 1.

c) Przebudowa drogi w m. Stary Brześć:
Stan istniejący
W stanie istniejącym droga gminna w granicach opracowania o nawierzchni z płyt betonowych o szerokości 5.00m-5.50m. Miejscowo występuje jednostronny chodnik z płyt betonowych oraz gruntowe poboczy. Odwodnienie drogi powierzchniowe na istniejący teren zielony.
Opis stanu projektowanego
Zakres opracowania
Zakres obejmuje:
· ułożenie nakładki bitumicznej na istniejąca konstrukcję z AC 11S gr. 3 cm – 4350 m2,
· wykonanie pełnej konstrukcji na poszerzeniu z drogi gminnej- AC 11S gr. 3 cm – 570 m2,
· ułożenie pasa ruchu dla rowerów z kostki brukowej bezfazowej koloru szarego gr. 8
cm – 1570 m2,
· ułożenie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej koloru grafitowego gr. 8 cm – 550 m2,
· ułożenie opornika betonowego wtopionego 15x25 na ławie betonowej z C 12/15- 2880 mb,
· ułożenie krawężnika betonowego najazdowego 15x22 na ławie betonowej z C 12/15- 320 mb,
Podstawowe parametry techniczne
Projektuje się drogę gminną o nawierzchni bitumicznej z AC 11S gr. 3 cm, szerokości zmiennej 5.00-5.50m i długości 950,51 mb. Pochylenie poprzeczne drogi gminnej daszkowe równe 2.00%. Pas ruchu dla rowerów o szerokości 2.00m z bezfazowej kostki brukowej koloru szarego gr. 8 cm. Droga gminna ograniczona obustronnie wtopionym opornikiem betonowym 12x25 układanym na ławie betonowej z betonu C 12/15. Zjazdy do posesji z kostki brukowej koloru grafitowego gr. 8 cm.
Pozostałe parametry drogi gminnej:
· klasa techniczna -D (dojazdowa),
· prędkość projektowa- 30 km/h
· kategoria ruchu -KR 1.

W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.
Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.

Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 10-2024 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, w tym:
- płatność częściowa w maju 2024 r. (do 50% wartości ryczałtowej robót),
- płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).

Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).

Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 3539412,96 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4. Remont drogi gminnej w miejscowości Wolica, gm. Brześć Kujawski
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Droga gminna nr 190409C posiada nawierzchnię bitumiczną w niezadawalającym stanie technicznym. Szerokość jezdni wynosi 5.20m. Obustronne pobocze gruntowe o szerokości 0.50 m, położne wyżej względem nawierzchni drogi o ok. 2-5 cm . Woda opadowa odprowadzana za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych na teren przyległy.
Opis stanu projektowanego
Zakres opracowania
W zakresie opracowania planuje się wykonanie remontu drogi gminnej nr 190409C na odcinku 2,069 km z wyłączeniem dwóch odcinków wyremontowanych wcześniej o łącznej długości 265 mb.
Zakres prac budowlanych obejmuje :
· wykonanie napraw cząstkowych o łącznej powierzchni 120 m2,
· ułożenie warstwy profilowej z AC 16W śr. 75 kg/m2 -720 Mg,
· ułożenie warstwy ścieralnej z AC 11 gr. 3 cm -9500 m2,
· ścinka obustronnego gruntowego pobocza -2100 m2,
· zjazdy z AC 11S gr. 6 cm – 250 m2,
· nawierzchnia parkingu z kostki brukowej do regulacji wysokościowej-55 m2,
· rów przydrożny do oczyszczenia i wyprofilowania -5300 m2,
· przepust z HDPE o śr. 400 mm o łącznej długości 55 mb – 7 szt.,
· przepust z HDPE o śr. 600 mm o długości 9 mb – 1 szt.,
Podstawowe parametry techniczne
Remont nawierzchni polega na ułożeniu dodatkowej warstwy bitumicznej na wyprofilowaną istniejącą konstrukcję drogi. Przekrój drogowy o szerokości 5.20m o pochyleniu poprzecznym daszkowym równym 2.00%. Obustronne pobocze gruntowe o szer. 0.50 m i pochyleniu poprzecznym 8.00%.
Rozwiązanie sytuacyjne
Remont ulicy nie wpływa na zmianę geometrii drogi.
Rozwiązanie wysokościowe
Z uwagi na wykorzystanie istniejącej konstrukcji niweleta ulicy zostanie podniesiona o ok. 6 cm względem stanu istniejącego z zachowaniem normatywnych spadków podłużnych.

W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.
Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 06-2024 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, w tym:
- płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).

Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).

Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1109478,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 776969,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 849383,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 776969,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Włocławskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882461309

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 7

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś

7.3.5) Kod pocztowy: 87-853

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 776969,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 373243,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398784,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 373243,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Włocławskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882461309

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 7

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś

7.3.5) Kod pocztowy: 87-853

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373243,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3466391,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3567000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2466391,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Włocławskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882461309

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 7

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś

7.3.5) Kod pocztowy: 87-853

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2466391,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1058433,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1177866,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1058433,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Włocławskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882461309

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 7

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś

7.3.5) Kod pocztowy: 87-853

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1058433,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.