eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiewierzModernizacja kotłowni C.O. wraz z remontem pomieszczeń piwnicy w budynku Urzędu Miasta i Gminy Siewierz



Ogłoszenie z dnia 2024-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kotłowni C.O. wraz z remontem pomieszczeń piwnicy w budynku Urzędu Miasta i Gminy Siewierz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siewierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 16

1.5.2.) Miejscowość: Siewierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-470

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 64 99 400

1.5.8.) Numer faksu: 32 64 99 402

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: siewierz@siewierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a31a6e1-f57b-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kotłowni C.O. wraz z remontem pomieszczeń piwnicy w budynku Urzędu Miasta i Gminy Siewierz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a31a6e1-f57b-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363923

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065092/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja kotłowni urzędu wraz z adaptacją pomieszczeń piwnicy na archiwum

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281597

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIFZP-VII.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 209078,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, pn. „Modernizacja kotłowni C.O. wraz z remontem pomieszczenia piwnicy w budynku Urzędu Miasta i Gminy Siewierz”, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, rysunkach oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) modernizację kotłowni;
- spuszczenie wody z całości instalacji grzewczej w budynku,
- wymianę istniejącego kotła gazowego na nową kaskadę dwóch kotłów kondensacyjnych o łącznej mocy 145KW,
- demontaż istniejącego kotła gazowego, istniejących rurociągów, pomp, czopucha, przewodów kominowych, armatury oraz elementów i instalacji, które nie będą wykorzystane w pracy nowej kotłowni,
- demontaż nieczynnego kotła na paliwo stałe, istniejących rurociągów, pomp, czopucha, przewodów kominowych, armatury oraz elementów i instalacji, które nie będą wykorzystane w pracy nowej kotłowni,
- dostosowanie istniejących instalacji (wodociągowa, c.o., kanalizacyjna, elektryczna, gazowa, wentylacyjna) do pracy z nowym układem kotłów gazowych),
- demontaż orurowania od kotłów i armatury, demontaż otuliny z demontowanych rurociągów;
- wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej w tym: wyznaczenie i wykonanie trasy wewnętrznej instalacji gazu, ułożenie przewodów w kotłowni budynku, podłączenie odbiorników gazu, podłączeniu instalacji gazowej do źródła gazu,
- montaż urządzeń w kotłowni (wg projektu) w tym: kaskada dwóch kotłów gazowych kondensacyjnych, o łącznej mocy 145 KW, automatyka sterująca,
- ustawienie regulacji temperatury kotłów (automatyczne), umożliwiające ustawienie stałej temperatury w pomieszczeniach oraz zmniejszenie temperatury w dni wolne od pracy oraz po godzinach pracy Urzędu,
- ułożenie rurociągów w kotłowni,
- wyposażenie kotłowni w system detekcji gazu,
- dostosowanie istniejącej instalacji grzewczej do nowego układu grzewczego,
- wykonanie prób szczelności,
- wykonanie próby ciśnieniowej,
- napełnienie instalacji wodnej,
- uruchomienie układu grzewczego,
b) remont istniejących pomieszczeń kotłowni:
- skucie betonowego fundamentu pod nieczynnym kotłem oraz pompami obiegowymi (wg projektu),
- zabudowę ścian i podłóg płytkami ceramicznymi (gresowymi),
- uzupełnienie tynków,
- malowanie pomieszczeń,
- likwidację istniejącej umywalki oraz armatury,
- wymianę stolarki drzwiowej p-poż EI 30,
c) wykonanie instalacji elektrycznej w tym m.in.:
- zabudowę nowej rozdzielni RKO 400/230V,
- instalację oświetlenia pomieszczeń kotłowni,
- instalację gniazd wtyczkowych,
- instalację zasilania urządzeń kotłowni.
Wszelkie prace powinny być wykonane w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy Siewierz przy uwzględnieniu obecności pracowników oraz interesantów.
3. Wykonawca będzie zobowiązany ponadto do:
1) Urządzenia i oznakowania terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp.
2) Wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót.
3) Wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót.
4) Wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia mediów.
5) Poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń mediów.
6) Wykonania projektu organizacji i technologii robót i stosowania go w praktyce z uwzględnieniem warunków bhp.
7) Wykonania przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami sieci i uzbrojenia terenu, jeśli zajdzie taka konieczność,
8) Zapewnienia nadzoru odpowiednich zarządców sieci i uzbrojenia terenu, jeżeli roboty będą wymagały nadzoru lub jeśli wynika on z innych uzgodnień, także w przypadku, gdy będzie odpłatny - Wykonawca poniesie te koszty.
9) Wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót.
10) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń, istniejących sieci – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego.
11) Zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających.
12) W przypadku niezgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobligowany jest do wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek.
13) Zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy.
14) Usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci.
15) Uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.
16) Przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika inny zakres odtworzenia),
17) Przedsięwzięcia wszelkich środków ostrożności niezbędnych dla zachowania materiałów i części uzyskanych z rozbiórki wskazanych przez Zamawiającego. Wskazane przez Zamawiającego materiały, które nadają się do ponownego użycia lub zabudowy stanowią własność Zamawiającego. Pozostałe materiały zutylizowane zostaną przez Wykonawcę prac. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 10 km; złom pozyskany z rozbiórki stanowi przychód Zamawiającego.
18) Dokonania uzgodnień, w tym dokonania rejestracji urządzeń kotłowni w UDT wraz z poniesieniem kosztów za ich rejestrację oraz uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku.
19) Zapewnienia wyspecjalizowanej ochrony obiektu, w przypadku gdy prace spowodują jego jakiekolwiek otwarcie.
20) Wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej i kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Pozostałe warunki zamówienia określa Rozdział III pkt 5 SWZ.
5. Kryteria stosowane w celu oceny równoważności określa Rozdział III pkt 6 SWZ.
6. Obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy określa Rozdział III pkt 9 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182092,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182092,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARWENT II SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 368762443

7.3.3) Ulica: Główna 63

7.3.4) Miejscowość: Świerklaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-622

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182092,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.