eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi M³awaODP£ATNE ¦WIADCZENIE WSPARCIA SERWISOWEGO, OPIEKI NAD POSIADANYMI SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI W SPZOZ W M£AWIE



Og³oszenie z dnia 2024-06-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
ODP£ATNE ¦WIADCZENIE WSPARCIA SERWISOWEGO, OPIEKI NAD POSIADANYMI SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI W SPZOZ W M£AWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302474

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Anny Dobrskiej 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: M³awa

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalmlawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://szpitalmlawa.ezamawiajacy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ODP£ATNE ¦WIADCZENIE WSPARCIA SERWISOWEGO, OPIEKI NAD POSIADANYMI SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI W SPZOZ W M£AWIE

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-790236ac-28e3-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00364057

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00249351/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 ODP£ATNE ¦WIADCZENIE WSPARCIA SERWISOWEGO, OPIEKI NAD POSIADANYMI SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI W SPZOZ W M£AWIE

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://szpitalmlawa.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalmlawa.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy przeprowadza postêpowanie drog± elektroniczn±. Dotyczy to wszelkiej dokumentacji sk³adanej w toku postêpowania w tym m.in.: przekazywania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, informacji jak i ca³o¶ci oferty. Jako drogê elektroniczn± przes³ania informacji rozumie siê platformê
dostêpn± pod adresem https://szpitalmlawa.ezamawiajacy.pl. Zamawiaj±cy nie dopuszcza komunikacji za pomoc± e-mail. Wszelkie zapytania, wnioski itp. sk³adane t± drog± pozostan± bez odpowiedzi jako z³o¿one niezgodnie z tre¶ci± SWZ i Ustaw± PZP.2. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy dostêpnej pod adresem https://szpitalmlawa.ezamawiajacy.pl. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê ich datê wczytania do systemu. 3. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP, podmiotowe ¶rodki dowodowe, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .pdf, .doc, .docx, .odt, .txt, .rtf4. Ofertê oraz o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w ust. 3 sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y SWZ. 6.Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji
oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w M³awie ul. Anny Dobrskiej 1, 06-500 M³awa, tel. 23/ 654-32-40
2. adres email do inspektora danych osobowych w Samodzielnym Publicznym Zak³adzie Opieki Zdrowotnej w M³awie: iod@szpitalmlawa.pl; tel. 23/654-32-40
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany;
8. posiada Pani/Pan:
− prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych;
− prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPZOZ ZP 108/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Integracja z systemem diagnostyki obrazowej (Alteris)

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na awarie krytyczn±

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas naprawy awarii krytycznej

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opieka serwisowa nad systemem do diagnostyki obrazowej PACS Alteris; Integracja z systemem Optimed NXT

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na awarie krytyczn±

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas naprawy awarii krytycznej

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opieka serwisowa nad posiadanym systemem kolejkowym; Integracja z systemem Optimed NXT – dotyczy integracji ze strony Wykonawcy

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-08-09 do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na awarie krytyczn±

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas naprawy awarii krytycznej

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opieka serwisowa nad posiadanym systemem laboratoryjnym e-Lab

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na awarie krytyczn±

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas naprawy awarii krytycznej

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶l onej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
4. z dolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca:
a) wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wykona³ lub wykonuje nale¿ycie co najmniej 2 us³ugi rodzajowo odpowiadaj±ce przedmiotowi zamówienia oraz za³±czy dowody potwierdzaj±ce, ¿e us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wezwanie Zamawiaj±cego, Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, sk³ada w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe:
a) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 t.j.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej– wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ;
b) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu dot. wykluczenia z postêpowania – wzór stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ
c) aktualne o¶wiadczenie w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 9 do SWZ [tj. sk³adane na podstawie ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego i Rozporz±dzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie].

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na wezwanie Zamawiaj±cego, Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, sk³ada w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe: wykaz wykonanych us³ug wraz z dowodami zgodny z warunkami udzia³u w postêpowaniu

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy;
2. O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby;
4. o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 PZP; -
5. pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS/ CEIDG/ inny rejestr) (wymagane jest z³o¿enie upowa¿nienia w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza);
6. przedmiotowe ¶rodki dowodowe – (je¿eli dotyczy)
7. Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru – w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, albo dokumenty okre¶laj±ce uprawnienia przedstawicieli Wykonawcy do jego reprezentacji, je¶li nie wynikaj± one z zapisów we w³a¶ciwym rejestrze; w przypadku, gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna, nale¿y do oferty do³±czyæ równie¿ umowê spó³ki.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna), Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje siê na swoim profilu Wykonawcy i sk³adaj±c ofertê w zak³adce „Wykonawcy” doda pozosta³ych Wykonawców wpisuj±c ich dane.
Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej, powinno byæ z³o¿one w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/ osób upowa¿nionych do reprezentowania Wykonawców) oraz zostaæ przekazane w ofercie wspólnej Wykonawców.
Pe³nomocnik, o którym mowa powy¿ej, pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê itp. Wszelkie o¶wiadczenia pe³nomocnika Zamawiaj±cy uzna za wi±¿±ce dla wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
a. zmiany stawki podatku od towarów i us³ug,
b. konieczno¶ci wykonania dodatkowych prac wykraczaj±cych poza przedmiot niniejszej umowy, zgodnie z postanowieniami art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp;
2) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku:
a. wyst±pienia okoliczno¶ci spowodowanych si³± wy¿sz±, w tym wyst±pienia wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ, w tym zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach np. po¿ar, zalanie, zamieszki, klêska ¿ywio³owa, stan nadzwyczajny, stan zagro¿enia epidemicznego, stan epidemii, o ile wy¿ej wymienione okoliczno¶ci maj± charakter obiektywny.
b. zaj¶cia okoliczno¶ci, na które Strony nie mia³y wp³ywu, a dotycz±cych dzia³añ lub zaniechañ w³a¶ciwych organów, osób trzecich, Zamawiaj±cego lub osób upowa¿nionych przez Strony, w stosunku do okoliczno¶ci towarzysz±cych zawarciu umowy, a skutkuj±cych - bezpo¶rednio lub po¶rednio - znacznym utrudnieniem lub uniemo¿liwieniem spe³nienia ¶wiadczeñ Stron z w sposób okre¶lony przy podpisaniu umowy, o ile wy¿ej wymienione okoliczno¶ci maj± charakter obiektywny,
c. wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, zg³oszonych Zamawiaj±cemu uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie us³ug zgodnie ze wiedz± techniczn±, w szczególno¶ci z powodu technologii realizowania prac, okre¶lonej normami i innymi przepisami technicznymi,
d. opó¼nienia Zamawiaj±cego w wykonaniu jego zobowi±zañ wynikaj±cych z umowy lub przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa, co uniemo¿liwia terminowe wykonanie umowy przez Wykonawcê,
e. wstrzymania wykonania umowy przez Zamawiaj±cego z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy, o ile takie dzia³anie powoduje, ¿e nie jest mo¿liwe wykonanie umowy
w dotychczas ustalonym terminie,
f. udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy,
g. wyst±pienia opó¼nienia lub zaniechania w dokonaniu czynno¶ci przez w³a¶ciwe organy administracji publicznej, których dokonanie jest niezbêdne dla prawid³owo¶ci wykonania umowy, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
h. gdy wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania us³ug z powodu niedopuszczenia do ich wykonywania lub ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
i. zmiany po up³ywie terminu sk³adania ofert powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, które mia³y wp³yw na mo¿liwo¶æ wykonania umowy w terminie w niej ustalonym,
3) zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy w poni¿szych sytuacjach, z zastrze¿eniem, ¿e wskutek zmiany wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentacji postêpowania oraz ofercie Wykonawcy zostan± zachowane, a wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie podwy¿szeniu:
a. konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych technicznych, technicznych, technologicznych ni¿ wskazane w wskazane w dokumentacji postêpowania , w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, o ile pojawi³y siê one po up³ywie terminu sk³adania ofert,
b. konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, o ile pojawi³y siê one po up³ywie terminu sk³adania ofert,
c. pojawienia siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na poniesienie ni¿szych kosztów eksploatacji przedmiotu umowy lub umo¿liwiaj±ce uzyskanie lepszej jako¶ci us³ug, o ile pojawi³y siê one po up³ywie terminu sk³adania ofert,
d. ograniczenia dostêpno¶ci poszczególnych elementów sk³adaj±cych siê na przedmiot umowy, o ile pojawi³y siê one po up³ywie terminu sk³adania ofert i Wykonawca pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, nie móg³ temu zapobiec;

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-20 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://szpitalmlawa.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-20 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci swz za po¶rednictwem platformy w zak³adce „pytania do postêpowania”. Tre¶æ pytañ (bez ujawnienia ¼ród³a) wraz z wyja¶nieniami b±d¼ informacje o dokonaniu zmiany swz, zamawiaj±cy przeka¿e wykonawcom za po¶rednictwem platformy e-us³ug SmartPZP dostêpnej pod adresem https://portal.smartpzp.pl /szpitalmlawa/
2. Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³ynie do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem wyznaczonego terminu sk³adania ofert.
3. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, i¿ bêd±c administratorem danych oraz maj±c na wzglêdzie przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (dalej „RODO”) wdro¿y³ ¶rodki bezpieczeñstwa adekwatne do identyfikowanych przez siebie ryzyk oraz daj±ce rêkojmie nale¿ytego zabezpieczenia danych osobowych przekazywanych w ramach postêpowania.
4. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8.

Ci±g dalszy sekcji VII pkt 7.4 (zmiany umowy)
4) zmiany w zakresie Podwykonawcy, po spe³nieniu warunków okre¶lonych w umowie w przypadku, gdy Wykonawca powierzy Podwykonawcy do wykonania czê¶æ zamówienia, któr± zgodnie z ofert± mia³ wykonaæ osobi¶cie lub gdy Wykonawca wykona osobi¶cie czê¶æ zamówienia, któr± zgodnie z oferta mia³ powierzyæ do wykonania Podwykonawcy lub gdy nastêpuje zmiana Podwykonawcy, na którego zdolno¶ciach polega³ Wykonawca ubiegaj±cy siê o zwarcie umowy.
2. Zmianie podlegaj± tak¿e wszystkie nieistotne postanowienia w stosunku do tre¶ci oferty, a tak¿e inne nieistotne zmiany, które nie stanowi± zmiany umowy i nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy, a jedynie niezw³oczne pisemne zawiadomienie drugiej Strony, w tym miêdzy innymi:
1) zmiana danych teleadresowych Stron;
2) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno - organizacyjn± umowy;
3) zmiana Podwykonawcy okre¶lonego w ofercie Wykonawcy.

Zamawiaj±cy przewiduje tak¿e zmianê (waloryzacjê) wynagrodzenia Wykonawcy, w zakresie ceny w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia (art. 439 ust. 1 ustawy Pzp ) na warunkach przedstawionych w projekcie umowy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.