eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg Dolny › Budowa kot³owni kontenerowej dla budynku Szpitala przy ul. Al. Jerozolimskie 26 w Brzegu Dolnym



Og³oszenie z dnia 2022-09-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa kot³owni kontenerowej dla budynku Szpitala przy ul. Al. Jerozolimskie 26 w Brzegu Dolnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Brzeg Dolny

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Urz±d Miejski w Brzegu Dolnym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934934

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 29

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Brzeg Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski

1.5.7.) Numer telefonu: 71/3195117

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brzegdolny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.brzegdolny.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kot³owni kontenerowej dla budynku Szpitala przy ul. Al. Jerozolimskie 26 w Brzegu Dolnym

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-92019e8a-3d9e-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00364581

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00029925/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.7 Budowa kot³owni kontenerowej dla budynku Szpitala przy ul. Al. Jerozolimskie 26 w Brzegu Dolnym

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
1) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/
2) ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.
2. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
- w sprawie przedmiotu zamówienia – Ma³gorzata Rajzer, tel. (71) 319 51 17, wew. 205,
- w sprawie procedury zamówienia – Anna Mielcarek, tel. (71) 319 51 17, wew. 210.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu (warunki us³ugi) oraz Regulaminie ePUAP.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7. UWAGA: Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e niew³a¶ciwe jest drukowanie pliku elektronicznego, jego podpisywanie podpisem
tradycyjnym, nastêpnie skanowanie, podpisywanie podpisem elektronicznym i tak przesy³anie do Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy,
zgodnie z obecn± lini± orzecznictwa, uzna co prawda tak z³o¿on± ofertê, pod warunkiem spe³nienia wymogów wskazanych w ust. 6,
natomiast tak sporz±dzane oferty niepotrzebnie zwiêkszaj± wielko¶æ przesy³anych plików i utrudniaj± dalsz± pracê z nimi.
W³a¶ciwszym sposobem przygotowania oferty jest nastêpuj±cy:
1) Wykonawca powinien przygotowaæ plik elektroniczny (np. tylko formularz oferty, lub wszystkie dokumenty w jednym pliku) gotowy do podpisu elektronicznego (zamawiaj±cy wskazuje, ¿e optymalnym rozszerzeniem jest PDF);
2) Wykonawca powinien skorzystaæ z zewnêtrznych narzêdzi do z³o¿enia podpisu elektronicznego, a je¶li takich nie posiada, powinien skorzystaæ z wbudowanego narzêdzia ePUAP (https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystajpodpis-
zaufany), podpisuj±c ka¿dy przygotowany plik, który wymaga podpisu elektronicznego;
3) Po podpisaniu wszystkich plików, które tego wymagaj± i zebraniu pozosta³ych dokumentów sk³adaj±cych siê na ofertê, powinien je spakowaæ do jednego archiwum, a dopiero pó¼niej takie archiwum zaszyfrowaæ, korzystaj±c z narzêdzi dostêpnych na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miejski w Brzegu Dolnym reprezentowany przez Burmistrza z siedzib±
w Brzegu Dolnym ul. Kolejowa 29, 56-120 Brzeg Dolny, https://www.brzegdolny.pl/ adres poczty e-mail:um@brzegdolny.pl tel.:
71/31951 17;
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ za pomoc± adresu
poczty e-mail: iod.um@brzegdolny.pl lub za pomoc± numeru telefonu (+48) 693 337 954 lub pisemnie na adres siedziby
Administratora wskazany w pkt. 1;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby
trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em wykonawcy w postêpowaniu, Zamawiaj±cy zobowi±zuje wykonawcê
do z³o¿enia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a ujêta w formularzu ofertowym.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, przy czym:
- na etapie trwaj±cego postêpowania - w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO,
wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych
informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu,
- po zakoñczeniu postêpowania - w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymaga³oby
niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji
maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do
sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ
umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków:
- wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
- o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) na podstawie art. 17 RODO prawo do usuniêcia danych osobowych z zastrze¿eniem:
- ust. 3 lit b RODO tj. konieczno¶ci wywi±zania siê z prawnego obowi±zku wymagaj±cego przetwarzania na mocy prawa Unii lub
prawa pañstwa cz³onkowskiego, któremu podlega administrator,
- ust. 3 lit d RODO gdy¿ dalsze przetwarzanie jest niezbêdne do celów archiwalnych w interesie publicznym,
- ust. 3 lit e RODO gdy¿ dane osobowe mog± byæ niezbêdne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ;
e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
2. Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
b) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji: budowa kontenerowej kot³owni przy budynku Szpitala w Brzegu Dolnym, po³o¿onym przy Alejach Jerozolimskich 26.
2. Podstaw± do realizacji przedmiotu zamówienia jest dokumentacja projektowa na „Budowê kot³owni kontenerowej, modernizacji instalacji centralnego ogrzewania oraz budowy podziemnego zbiornika na wodê pitn± dla budynku szpitala w Brzegu Dolnym” opracowana przez KOMBUD Rafa³ Marciniak, ul. Bru¿yca 38, 95-070 Aleksandrow £ódzki, stanowi±ca za³±cznik do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia, tj. budowa kot³owni, stanowi etap inwestycji, dlatego w celu u³atwienia przygotowania oferty, dla zakresu objêtego przedmiotowym postêpowaniem Zamawiaj±cy przygotowa³ wybrany zakres na rys. „schemat technologiczny ¼ród³a ciep³a – etap przej¶ciowy”, zestawienie elementów ¼ród³a ciep³a oraz przedmiary. Wszystkie te dokumenty zostaj± za³±czone pomocniczo w celu sporz±dzenia kalkulacji w³asnej. Wykonawca powinien mieæ na uwadze, bez wzglêdu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis ka¿dej pozycji i /lub wyja¶nienie, ¿e cena przedstawiona w ofercie stanowi zap³atê za prace wykonane i zakoñczone pod ka¿dym wzglêdem. Przyjmuje siê, ¿e wykonawca wzi±³ pod uwagê wszystkie wymagania i zobowi±zania bez wzglêdu na to czy zosta³y okre¶lone czy zasugerowane w przedmiarze i SWZ.
4. Roboty budowlane wykonywane bêd± na dzia³kach o nr 6/2 i 6/3, AM-28, obrêb Brzeg Dolny, gmina Brzeg Dolny.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje: budowê kot³owni kontenerowej, utwardzenie i wygrodzenie terenu wokó³ kot³owni, obs³ugê geodezyjn±, wykonanie instalacji niezbêdnych do prawid³owego funkcjonowania kot³owni (ogrzewania), w tym: instalacji gazowej, instalacji elektrycznej, instalacji sanitarnej wewnêtrznej i zewnêtrznej, wykonanie stacji uzdatniania wody dla instalacji c.o. w budynku kot³owni kontenerowej, monta¿ ¼róde³ ciep³a pod postaci± dwóch pieców gazowych o mocy 80kW, p³ukanie starej sieci c.o. w budynku szpitala, od³±czenie od starej instalacji ciep³owniczej i po³±czenie nowo wybudowanej instalacji z istniej±c± w pomieszczeniu wêz³a, wykonanie niezbêdnych prób, sprawdzeñ, regulacji wraz z rozruchem kot³owni, przeszkolenie personelu technicznego z zakresu obs³ugi nowej kot³owni. Ze wzglêdu na fakt w³±czenia nowej kot³owni do starej instalacji ciep³owniczej nale¿y przewidzieæ monta¿ urz±dzeñ filtruj±cych, które wyeliminuj± zanieczyszczenia z uk³adu. Ze wzglêdu na przepisy ppo¿ nale¿y przewidzieæ monta¿ zaworu pierwszeñstwa przep³ywu na instalacji wody.
6. Wywóz gruzu i odpadów wraz z utylizacj± - w gestii Wykonawcy.
7. Zakres zamówienia (obecnego etapu prac) nie obejmuje wskazanych w dokumentacji projektowej:
1) budowy podziemnego zbiornika na wodê pitn± wraz z niezbêdn± infrastruktur±;
2) wykonania stacji uzdatniania wody do potrzeb bytowych wraz z wewnêtrzn± instalacj± wody;
3) modernizacji istniej±cej instalacji c.o. w budynku szpitala modernizacji instalacji w pomieszczeniu wêz³a cieplnego;
4) remontu pomieszczeñ wêz³a cieplnego;
5) instalacji klimatyzacji dla pomieszczeñ archiwum w budynku szpitala.
8. Teren budowy i teren zaplecza nale¿y na czas budowy ogrodziæ w sposób uniemo¿liwiaj±cy dostêp dla osób postronnych.
9. Roboty nale¿y prowadziæ ze sztuk± budowlan± i obowi±zuj±cymi w Polsce normami i przepisami z zachowaniem przepisów i zasad BHP.
10. Wykonawca w swojej ofercie winien uj±æ koszt czynno¶ci, robót, lub innego rodzaju detali nieobjêtych niniejsz± dokumentacj± przetargow±, czy specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót, je¶li s± one niezbêdne z punktu widzenia poprawno¶ci wykonania robót i celu jakiemu maj± s³u¿yæ.
11. Roboty budowlane prowadziæ nale¿y pod nadzorem kierownika budowy i kierowników robót dla poszczególnych bran¿ oraz nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego.
12. Wykonawca odpowiada za nale¿yte zabezpieczenie wszystkich elementów znajduj±cych siê w otoczeniu terenu prac, nie bêd±cych przedmiotem robót przed zniszczeniem lub uszkodzeniem.
13. Dla prac ziemnych zwi±zanych z inwestycj± obowi±zuj± nastêpuj±ce uwarunkowania: w razie odkrycia robót ziemnych obiektów nieruchomych b±d¼ ruchomych zabytków archeologicznych (b±d¼ przedmiotów, co do których istnieje przypuszczenie, ¿e s± zabytkami) nale¿y przerwaæ prace mog±ce uszkodziæ ten przedmiot, zabezpieczyæ go przy pomocy dostêpnych ¶rodków oraz niezw³ocznie powiadomiæ Zamawiaj±cego, który zawiadomi Dolno¶l±skiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
14. Przed z³o¿eniem oferty zalecane jest wykonanie wizji lokalnej, w celu prawid³owego sporz±dzenia i skalkulowania oferty przez Wykonawcê na wykonanie robót bêd±cych przedmiotem zamówienia. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy odbywa siê na koszt Wykonawcy.
15. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji i rêkojmi. Minimalny okres gwarancji ustala siê na 36 miesiêcy. Okres rêkojmi biegnie równolegle z okresem gwarancji. Okres gwarancji (rêkojmi) bêdzie punktowany zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert zawartym w rozdziale 16 SWZ.
16. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wszelkie czynno¶ci zwi±zane z wykonywaniem robót, wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie, tj. wszystkich tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy wiêc, miêdzy innymi osób: kieruj±cych budow±, wykonuj±cych obs³ugê geodezyjn±, dostawców materia³ów budowlanych.
17. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ Zamawiaj±cego oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zawiera projekt umowy, stanowi±cy za³±cznik do SWZ.
18. Stosownie do art. 100 ust. 1 ustawy, z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy nie przewiduje wymagañ w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników.
19. Podane w SWZ i dokumentacji projektowej nazwy w³asne (pochodzenie, producent, itd.) maj± jedynie charakter pomocniczy dla okre¶lenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materia³ów. Zosta³y one przywo³ane jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-u¿ytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych. Produkt równowa¿ny to taki, który ma cechy funkcjonalne, nie gorsze ni¿ wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt, a jego jako¶æ nie mo¿e byæ gorsza od jako¶ci wskazanego produktu. W przypadku zamiaru korzystania z produktów i materia³ów równowa¿nych, Wykonawca ma obowi±zek posiadaæ w stosunku do u¿ytych materia³ów i urz±dzeñ komplet dokumentów zezwalaj±cych na ich stosowanie w budownictwie (wyników badañ, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodno¶ci i innych dokumentów uzupe³niaj±cych), które bêd± podlega³y weryfikacji na etapie realizacji umowy. W przypadku, gdy wykonawca oferuje materia³ równowa¿ny w stosunku do wskazanego w dokumentacji, jest obowi±zany udowodniæ w ofercie, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-12

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem up³ywu terminu sk³adania ofert – a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykonali nale¿ycie co najmniej 2 zamówienia obejmuj±ce prace instalacyjne, w ramach których wykonano monta¿ kot³a gazowego, o warto¶ci ka¿dego zamówienia nie mniejszej ni¿ 150 000,00 z³ brutto,
W przypadku oferty wspólnej Wykonawców warunek zostanie uznany przez zamawiaj±cego, za spe³niony je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców sk³adaj±cych wspólnie ofertê zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te zdolno¶ci s± wymagane.

b) dysponuj± i skieruj± do realizacji zamówienia:
- osobê do kierowania robotami budowlanymi posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej,
- osobê do kierowania robotami budowlanymi posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej z zakresu sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
- osobê do kierowania robotami budowlanymi posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.
W przypadku oferty wspólnej Wykonawców warunek zostanie uznany przez zamawiaj±cego, za spe³niony je¿eli spe³ni go co najmniej jeden lub wiêcej (sumarycznie) wykonawców sk³adaj±cych wspólnie ofertê.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wezwanie Zamawiaj±cego, Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe, aktualne na dzieñ ich z³o¿enia - w zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postêpowania:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
2) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, je¶li nie wska¿e danych umo¿liwiaj±cych Zamawiaj±cemu dostêp do tych dokumentów za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na wezwanie Zamawiaj±cego, Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe, aktualne na dzieñ ich z³o¿enia - w zakresie potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u, o którym mowa w Rozdziale 4 ust. 2 pkt 4 lit a SWZ:
- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane;
- dowody okre¶laj±ce, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2) na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u, o którym mowa w Rozdziale 4 ust. 2 pkt 4 lit. b SWZ – wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Przystêpuj±c do postêpowania nale¿y wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 3 000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 0/100).
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy Oborniki ¦l±skie Oddzia³ Brzeg Dolny nr 25 9583 1022 0100 0130 2001 0015. W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje data i godzina uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego. Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z czasem trwania okresu rozliczeñ miêdzybankowych Zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
4. Je¿eli wadium wnoszone jest w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4 Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu, wraz z ofert±, orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta.
5. W przypadku zamiaru wniesienia wadium w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, musi ono spe³niaæ nastêpuj±ce wymogi:
1) musi byæ wystawione na Gminê Brzeg Dolny, ul. Kolejowa 29, 56-120 Brzeg Dolny;
2) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, pocz±wszy od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert;
5) nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta.
6. Szczegó³owe postanowienia dot. wadium zawiera Rozdzia³ 10 SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Ponosz± oni solidarn± odpowiedzialno¶æ za
niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania
ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przyjmuje siê, ¿e
pe³nomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pe³nomocnictwo do po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich
dokumentów. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z
Pe³nomocnikiem.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w
Rozdziale 6 ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy. W tym celu Zamawiaj±cy przygotowa³ stosown± sekcjê formularza ofertowego.
5. Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,
Zamawiaj±cy mo¿e przed zawarciem umowy wezwaæ pe³nomocnika do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych
Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy uregulowane s± w projekcie umowy - za³±cznik do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-11 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP oraz na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-11 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-09

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

W przypadku decyzji Zamawiaj±cego o przeprowadzeniu negocjacji tre¶ci ofert, kryterium przyjêtym do ograniczenia liczby zaproszonych wykonawców bêdzie cena (5 ofert z najni¿sz± cen±, które nie podlegaj± odrzuceniu).

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835, dalej:
ustawa sankcyjna) z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy pzp wyklucza
siê Wykonawcê:
1) wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy
sankcyjnej;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w
rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3) którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz.
U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i
rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³
wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art.
1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
Wykluczenie z przyczyn, o których mowa powy¿ej nastêpuje na okres trwania ww. okoliczno¶ci, a wykluczony Wykonawca:
1) nie zostanie zaproszony do negocjacji w celu ulepszenia tre¶ci oferty, jego oferta/oferta dodatkowa zostanie odrzucona;
2) który w okresie tego wykluczenia ubiega siê o udzielenie zamówienia publicznego podlega karze pieniê¿nej nak³adanej
przez Prezesa Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w drodze decyzji, w wysoko¶ci do 20 000 000 z³.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.