eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg Dolny › Budowa kot³owni kontenerowej dla budynku Szpitala przy ul. Al. Jerozolimskie 26 w Brzegu Dolnym



Og³oszenie z dnia 2022-11-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Budowa kot³owni kontenerowej dla budynku Szpitala przy ul. Al. Jerozolimskie 26 w Brzegu Dolnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Brzeg Dolny

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Urz±d Miejski w Brzegu Dolnym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934934

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 29

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Brzeg Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski

1.5.7.) Numer telefonu: 71/3195117

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brzegdolny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.brzegdolny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kot³owni kontenerowej dla budynku Szpitala przy ul. Al. Jerozolimskie 26 w Brzegu Dolnym

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-92019e8a-3d9e-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00424804

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00029925/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.7 Budowa kot³owni kontenerowej dla budynku Szpitala przy ul. Al. Jerozolimskie 26 w Brzegu Dolnym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00364581/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 287144,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji: budowa kontenerowej kot³owni przy budynku Szpitala w Brzegu Dolnym, po³o¿onym przy Alejach Jerozolimskich 26.
2. Podstaw± do realizacji przedmiotu zamówienia jest dokumentacja projektowa na „Budowê kot³owni kontenerowej, modernizacji instalacji centralnego ogrzewania oraz budowy podziemnego zbiornika na wodê pitn± dla budynku szpitala w Brzegu Dolnym” opracowana przez KOMBUD Rafa³ Marciniak, ul. Bru¿yca 38, 95-070 Aleksandrow £ódzki, stanowi±ca za³±cznik do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia, tj. budowa kot³owni, stanowi etap inwestycji, dlatego w celu u³atwienia przygotowania oferty, dla zakresu objêtego przedmiotowym postêpowaniem Zamawiaj±cy przygotowa³ wybrany zakres na rys. „schemat technologiczny ¼ród³a ciep³a – etap przej¶ciowy”, zestawienie elementów ¼ród³a ciep³a oraz przedmiary. Wszystkie te dokumenty zostaj± za³±czone pomocniczo w celu sporz±dzenia kalkulacji w³asnej. Wykonawca powinien mieæ na uwadze, bez wzglêdu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis ka¿dej pozycji i /lub wyja¶nienie, ¿e cena przedstawiona w ofercie stanowi zap³atê za prace wykonane i zakoñczone pod ka¿dym wzglêdem. Przyjmuje siê, ¿e wykonawca wzi±³ pod uwagê wszystkie wymagania i zobowi±zania bez wzglêdu na to czy zosta³y okre¶lone czy zasugerowane w przedmiarze i SWZ.
4. Roboty budowlane wykonywane bêd± na dzia³kach o nr 6/2 i 6/3, AM-28, obrêb Brzeg Dolny, gmina Brzeg Dolny.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje: budowê kot³owni kontenerowej, utwardzenie i wygrodzenie terenu wokó³ kot³owni, obs³ugê geodezyjn±, wykonanie instalacji niezbêdnych do prawid³owego funkcjonowania kot³owni (ogrzewania), w tym: instalacji gazowej, instalacji elektrycznej, instalacji sanitarnej wewnêtrznej i zewnêtrznej, wykonanie stacji uzdatniania wody dla instalacji c.o. w budynku kot³owni kontenerowej, monta¿ ¼róde³ ciep³a pod postaci± dwóch pieców gazowych o mocy 80kW, p³ukanie starej sieci c.o. w budynku szpitala, od³±czenie od starej instalacji ciep³owniczej i po³±czenie nowo wybudowanej instalacji z istniej±c± w pomieszczeniu wêz³a, wykonanie niezbêdnych prób, sprawdzeñ, regulacji wraz z rozruchem kot³owni, przeszkolenie personelu technicznego z zakresu obs³ugi nowej kot³owni. Ze wzglêdu na fakt w³±czenia nowej kot³owni do starej instalacji ciep³owniczej nale¿y przewidzieæ monta¿ urz±dzeñ filtruj±cych, które wyeliminuj± zanieczyszczenia z uk³adu. Ze wzglêdu na przepisy ppo¿ nale¿y przewidzieæ monta¿ zaworu pierwszeñstwa przep³ywu na instalacji wody.
6. Wywóz gruzu i odpadów wraz z utylizacj± - w gestii Wykonawcy.
7. Zakres zamówienia (obecnego etapu prac) nie obejmuje wskazanych w dokumentacji projektowej:
1) budowy podziemnego zbiornika na wodê pitn± wraz z niezbêdn± infrastruktur±;
2) wykonania stacji uzdatniania wody do potrzeb bytowych wraz z wewnêtrzn± instalacj± wody;
3) modernizacji istniej±cej instalacji c.o. w budynku szpitala modernizacji instalacji w pomieszczeniu wêz³a cieplnego;
4) remontu pomieszczeñ wêz³a cieplnego;
5) instalacji klimatyzacji dla pomieszczeñ archiwum w budynku szpitala.
8. Teren budowy i teren zaplecza nale¿y na czas budowy ogrodziæ w sposób uniemo¿liwiaj±cy dostêp dla osób postronnych.
9. Roboty nale¿y prowadziæ ze sztuk± budowlan± i obowi±zuj±cymi w Polsce normami i przepisami z zachowaniem przepisów i zasad BHP.
10. Wykonawca w swojej ofercie winien uj±æ koszt czynno¶ci, robót, lub innego rodzaju detali nieobjêtych niniejsz± dokumentacj± przetargow±, czy specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót, je¶li s± one niezbêdne z punktu widzenia poprawno¶ci wykonania robót i celu jakiemu maj± s³u¿yæ.
11. Roboty budowlane prowadziæ nale¿y pod nadzorem kierownika budowy i kierowników robót dla poszczególnych bran¿ oraz nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego.
12. Wykonawca odpowiada za nale¿yte zabezpieczenie wszystkich elementów znajduj±cych siê w otoczeniu terenu prac, nie bêd±cych przedmiotem robót przed zniszczeniem lub uszkodzeniem.
13. Dla prac ziemnych zwi±zanych z inwestycj± obowi±zuj± nastêpuj±ce uwarunkowania: w razie odkrycia robót ziemnych obiektów nieruchomych b±d¼ ruchomych zabytków archeologicznych (b±d¼ przedmiotów, co do których istnieje przypuszczenie, ¿e s± zabytkami) nale¿y przerwaæ prace mog±ce uszkodziæ ten przedmiot, zabezpieczyæ go przy pomocy dostêpnych ¶rodków oraz niezw³ocznie powiadomiæ Zamawiaj±cego, który zawiadomi Dolno¶l±skiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
14. Przed z³o¿eniem oferty zalecane jest wykonanie wizji lokalnej, w celu prawid³owego sporz±dzenia i skalkulowania oferty przez Wykonawcê na wykonanie robót bêd±cych przedmiotem zamówienia. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy odbywa siê na koszt Wykonawcy.
15. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji i rêkojmi. Minimalny okres gwarancji ustala siê na 36 miesiêcy. Okres rêkojmi biegnie równolegle z okresem gwarancji. Okres gwarancji (rêkojmi) bêdzie punktowany zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert zawartym w rozdziale 16 SWZ.
16. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê lub dalszego podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wszelkie czynno¶ci zwi±zane z wykonywaniem robót, wchodz±ce w tzw. koszty bezpo¶rednie, tj. wszystkich tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy wiêc, miêdzy innymi osób: kieruj±cych budow±, wykonuj±cych obs³ugê geodezyjn±, dostawców materia³ów budowlanych.
17. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ Zamawiaj±cego oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zawiera projekt umowy, stanowi±cy za³±cznik do SWZ.
18. Stosownie do art. 100 ust. 1 ustawy, z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy nie przewiduje wymagañ w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników.
19. Podane w SWZ i dokumentacji projektowej nazwy w³asne (pochodzenie, producent, itd.) maj± jedynie charakter pomocniczy dla okre¶lenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materia³ów. Zosta³y one przywo³ane jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-u¿ytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych. Produkt równowa¿ny to taki, który ma cechy funkcjonalne, nie gorsze ni¿ wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt, a jego jako¶æ nie mo¿e byæ gorsza od jako¶ci wskazanego produktu. W przypadku zamiaru korzystania z produktów i materia³ów równowa¿nych, Wykonawca ma obowi±zek posiadaæ w stosunku do u¿ytych materia³ów i urz±dzeñ komplet dokumentów zezwalaj±cych na ich stosowanie w budownictwie (wyników badañ, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodno¶ci i innych dokumentów uzupe³niaj±cych), które bêd± podlega³y weryfikacji na etapie realizacji umowy. W przypadku, gdy wykonawca oferuje materia³ równowa¿ny w stosunku do wskazanego w dokumentacji, jest obowi±zany udowodniæ w ofercie, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 417459,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 417459,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 417459,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zak³ad Ogólnobudowlany "OLMAX" Zimnicki Micha³

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9880160828

7.3.3) Ulica: ¦cinawska 22A

7.3.4) Miejscowo¶æ: Wo³ów

7.3.5) Kod pocztowy: 56-100

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 417459,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-12

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.