eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rymanów-Zdrój"Remont elewacji "Podkarpackiego Centrum Rehabilitacji Kardiologicznej Polonia" na terenie Uzdrowiska Rymanów S.A. w Rymanowie-Zdroju- znak sprawy DI-02/24.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont elewacji „Podkarpackiego Centrum Rehabilitacji Kardiologicznej Polonia” na terenie Uzdrowiska Rymanów S.A. w Rymanowie-Zdroju- znak sprawy DI-02/24.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UZDROWISKO RYMANÓW SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000872059

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zdrojowa 48

1.5.2.) Miejscowość: Rymanów-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-481

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134357401

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@uzdrowisko-rymanow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.uzdrowisko-rymanow.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb5675a7-06d0-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spółka akcyjna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont elewacji „Podkarpackiego Centrum Rehabilitacji Kardiologicznej Polonia” na terenie Uzdrowiska Rymanów S.A. w Rymanowie-Zdroju- znak sprawy DI-02/24.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb5675a7-06d0-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00364767

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308046

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DI-02/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 350851,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie zadania prowadzonego pod nazwą „Remont elewacji Podkarpackiego Centrum Rehabilitacji Kardiologicznej Polonia na terenie Uzdrowiska Rymanów S.A. w Rymanowie-Zdroju”, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących prac:
PRACE PRZYGOTOWAWCZE:
1. Zabezpieczenie okien folią malarską.
2. Ustawienie rusztowania.
3. Zamontowanie instalacji odgromowej do rusztowania zewnętrznego
4. Założenie osłony z siatki.
PRACE REMONTOWE:
1. Mycie wstępne wodą przy użyciu urządzenia ciśnieniowego powierzchni elewacji.
2. Czyszczenie części elewacji szczególnie zabrudzonych ścian.
3. Czyszczenie części elewacji środkami na grzyby i pleśnie.
4. Mycie wodą przy użyciu urządzenia ciśnieniowego powierzchni elewacji przed malowaniem.
5. Usunięcie odspojonych i rozwarstwiających się powierzchni tynku.
6. Uzupełnienie ubytków zaprawą wzmocnioną włóknami o zwiększonej elastyczności.
7. Dwukrotne malowanie farbą silikonową.
8. Czyszczenie elementów drewnianych dachu.
9. Dwukrotne malowanie elementów drewnianych dachu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ- opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami, w tym w szczególności: 2.1 STWIORB , 2.2 przedmiar robót, Zamawiający wymaga również, aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach
i zasadach określonych we wzorze umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306885,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306885,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306885,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fullfarb M. Łuczyk, S. Sasiela Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690518739

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 6

7.3.4) Miejscowość: Raniżów

7.3.5) Kod pocztowy: 36-130

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306885,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.