Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00301829/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
- 2022/BZP 00309777/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa przyrządów pomiarowych z podziałem na części
1 Dostawa granulometru laserowego analizatora wielkości cząstek.
2Dostawa reometru rotacyjnego .
3 Dostawa mikromłynka wraz z przetwornikiem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: C.K. Norwida 25
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-375
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zofia.golinska-zalewska@upwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,95955,5ff2953731e1b4d8d781ebf09ce29ac0.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa przyrządów pomiarowych z podziałem na części1 Dostawa granulometru laserowego analizatora wielkości cząstek.
2Dostawa reometru rotacyjnego .
3 Dostawa mikromłynka wraz z przetwornikiem.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b2efd36-1949-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00364975
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040063/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.36 Dostawa glukometru laserowego, granulometru laserowego i mikromłynka z przetwornikiem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00301829/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I0CZZ000.271.46.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 491235,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Dostawa granulometru laserowego – analizatora wielkości cząstek został określony w Parametrach technicznych (załącznik nr 1a do SWZ) oraz w Projektowanym postanowieniu umowy stanowiącym załącznik nr 5.1 do SWZ.Warunki serwisu gwarancyjnego:
a) czas naprawy – nie dłużej niż 7 dni roboczych od daty powiadomienia o awarii, Zamawiający informuje, że czas naprawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu na warunkach określonych w Rozdziale 17 SWZ.
b) w przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany sprzętu na nowy, liczba ta nie obejmuje napraw
wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania sił wyższych,
c) Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad, w terminie, o którym mowa w pkt. 2.b licząc od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej lub za pośrednictwem faksu. W szczególnych przypadkach termin ten może, za zgodą Zamawiającego, ulec przedłużeniu. Przez „reakcję na zgłoszenie usterki” Zamawiający rozumie: pojawienie się serwisanta u Zamawiającego i rozpoczęcie naprawy zgłoszonego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 246975,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Dostawa reometru rotacyjnego wraz z wyposażeniem został określony w Parametrach technicznych (załącznik nr 1b do SWZ) oraz w Projektowanym postanowieniu umowy stanowiącym załącznik nr 5.2 do SWZ.Warunki serwisu gwarancyjnego:
a) czas naprawy – nie dłużej niż 30 dni roboczych od daty powiadomienia o awarii, Zamawiający informuje, że czas naprawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu na warunkach określonych w Rozdziale 17 SWZ.
b) w przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany sprzętu na nowy, liczba ta nie obejmuje napraw
wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania sił wyższych,
4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 203280 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Dostawa mikromłynka wraz z przetwornikiem, został określony w Parametrach technicznych (załącznik nr 1c do SWZ) oraz w Projektowanym postanowieniu umowy stanowiącym załącznik nr 5.3 do SWZ.Warunki serwisu gwarancyjnego:
a) czas naprawy – nie dłużej niż 30 dni roboczych od daty powiadomienia o awarii, Zamawiający informuje, że czas naprawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert i może ulec skróceniu na warunkach określonych w Rozdziale 17 SWZ.
b) w przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany sprzętu na nowy, liczba ta nie obejmuje napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania sił wyższych,
c) Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad, w terminie, o którym mowa w pkt. 2.b licząc od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej lub za pośrednictwem faksu. W szczególnych przypadkach termin ten może, za zgodą Zamawiającego, ulec przedłużeniu. Przez „reakcję na zgłoszenie usterki” Zamawiający rozumie: pojawienie się serwisanta u Zamawiającego i rozpoczęcie naprawy zgłoszonego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 40980 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279210 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279210 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279210 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A.P. Instruments Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512361160
7.3.3) Ulica: Buszycka 18B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-869
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
A.P. INSTRUMENTS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
A.P. INSTRUMENTS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279210 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anton Paar Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792409575
7.3.3) Ulica: Hołubcowa123
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-854
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak złożonych ofert
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Dostawa systemu do kompleksowej charakterystyki właściwości biofizycznych próbek białkowych
- "Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji - spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.(3)"
- Zestaw do recyklingowej chromatografii żelowo-permeacyjnej
- Dostawa i instalacja modułowego systemu rejestracji śladów daktyloskopijnych
- Dostawa urządzeń oraz akcesoriów laboratoryjnych do jednostek UWM w Olsztynie
więcej: Przyrządy pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.