eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin"Przeprowadzenie usługi szkolenia lotniczego spadochronowego i szybowcowego dla uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie" NR 16/24/P



Ogłoszenie z dnia 2024-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przeprowadzenie usługi szkolenia lotniczego spadochronowego i szybowcowego dla uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie” NR 16/24/P

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetagi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/41blsz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przeprowadzenie usługi szkolenia lotniczego spadochronowego i szybowcowego dla uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie” NR 16/24/P

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fe84628-eb49-11ee-b4e0-4ac387c144e3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365166

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060530/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 SZKOLENIE SPADOCHRONOWE I SZYBOWCOWE DLA UCZNIÓW OLL

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261705

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 16/24/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE I - teoretyczne i praktyczne szkolenie spadochronowe dla maksymalnie 51 (pięćdziesięciu jeden) uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie (po ukończeniu przez nich II klasy 4-letniego liceum) zgodnie z programem szkolenia spadochronowego, zatwierdzonym przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego do świadectwa kwalifikacji skoczka spadochronowego;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:

ZADANIE I (teoretyczne i praktyczne szkolenie spadochronowe):
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 2a do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania I;
c) Załącznik Nr 2b do SWZ tj. projektowane postanowienia umowy dla zadania I.

Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.

Dotyczy wszystkich zadań:

Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć w formularzu ofertowym, że na dzień składania ofert nie zostało wszczęte postępowanie o zawieszeniu lub cofnięciu uprawnień do realizacji przedmiotu umowy. Wobec Wykonawcy nie może być wszczęte postępowanie prowadzone przez Urząd Lotnictwa Cywilnego o zawieszeniu lub cofnięciu mu uprawnień do realizacji przedmiotu umowy.
W przypadku wszczęcia procedury zawieszenia lub cofnięcia uprawnień do realizacji przedmiotu umowy w okresie obowiązywania umowy, stanowić to będzie podstawę do odstąpienia od realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i naliczenia kar umownych za niezrealizowanie umowy.

Wykonawca zagwarantuje ubezpieczenie NNW uczniów na kwotę min. 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) dla każdego ucznia. Wykonawca ponadto zapewni spełnienie wszelkich innych zabezpieczeń wymaganych przez nadzór lotniczy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć upoważnionemu w umowie przedstawicielowi Zamawiającego oraz przedstawicielowi Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie dokumenty potwierdzające posiadanie ubezpieczenia (dla każdego ucznia) na dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia, pod rygorem rozwiązania umowy z winy Wykonawcy i naliczenia mu kary umownej o której mowa w par. 7 ust. 1 pkt. 2) projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik Nr 2b (dla zadania I) oraz załącznik Nr 3b (dla zadania II i zadania III).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 0 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE II - teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe dla maksymalnie
21 (dwudziestu jeden) uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie (po ukończeniu przez nich III klasy 4-letniego liceum) zgodnie z „Programem szkolenia szybowcowego SPL” (Sailing Pilot Licence) Wykonawcy, zatwierdzonym przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:

ZADANIE II (teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe):
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 3a do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania II;
c) Załącznik Nr 3b do SWZ tj. projektowane postanowienia umowy dla zadania II.

Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.

Dotyczy wszystkich zadań:

Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć w formularzu ofertowym, że na dzień składania ofert nie zostało wszczęte postępowanie o zawieszeniu lub cofnięciu uprawnień do realizacji przedmiotu umowy. Wobec Wykonawcy nie może być wszczęte postępowanie prowadzone przez Urząd Lotnictwa Cywilnego o zawieszeniu lub cofnięciu mu uprawnień do realizacji przedmiotu umowy.
W przypadku wszczęcia procedury zawieszenia lub cofnięcia uprawnień do realizacji przedmiotu umowy w okresie obowiązywania umowy, stanowić to będzie podstawę do odstąpienia od realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i naliczenia kar umownych za niezrealizowanie umowy.

Wykonawca zagwarantuje ubezpieczenie NNW uczniów na kwotę min. 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) dla każdego ucznia. Wykonawca ponadto zapewni spełnienie wszelkich innych zabezpieczeń wymaganych przez nadzór lotniczy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć upoważnionemu w umowie przedstawicielowi Zamawiającego oraz przedstawicielowi Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie dokumenty potwierdzające posiadanie ubezpieczenia (dla każdego ucznia) na dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia, pod rygorem rozwiązania umowy z winy Wykonawcy i naliczenia mu kary umownej o której mowa w par. 7 ust. 1 pkt. 2) projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik Nr 2b (dla zadania I) oraz załącznik Nr 3b (dla zadania II i zadania III).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 188950,02 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE III - teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe maksymalnie 21 (dwudziestu jeden) uczniów Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie (po ukończeniu przez nich III klasy 4-letniego liceum) zgodnie z „Programem szkolenia szybowcowego SPL” (Sailing Pilot Licence) Wykonawcy, zatwierdzonym przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:

ZADANIE III (teoretyczne i praktyczne szkolenie szybowcowe):
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 3a do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania III;
c) Załącznik Nr 3b do SWZ tj. projektowane postanowienia umowy dla zadania III.

Wszystkie załączniki stanowią integralna część niniejszej SWZ.

Dotyczy wszystkich zadań:

6. Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć w formularzu ofertowym, że na dzień składania ofert nie zostało wszczęte postępowanie o zawieszeniu lub cofnięciu uprawnień do realizacji przedmiotu umowy. Wobec Wykonawcy nie może być wszczęte postępowanie prowadzone przez Urząd Lotnictwa Cywilnego o zawieszeniu lub cofnięciu mu uprawnień do realizacji przedmiotu umowy.
W przypadku wszczęcia procedury zawieszenia lub cofnięcia uprawnień do realizacji przedmiotu umowy w okresie obowiązywania umowy, stanowić to będzie podstawę do odstąpienia od realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i naliczenia kar umownych za niezrealizowanie umowy.

7. Wykonawca zagwarantuje ubezpieczenie NNW uczniów na kwotę min. 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) dla każdego ucznia. Wykonawca ponadto zapewni spełnienie wszelkich innych zabezpieczeń wymaganych przez nadzór lotniczy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć upoważnionemu w umowie przedstawicielowi Zamawiającego oraz przedstawicielowi Ogólnokształcącego Liceum Lotniczego w Dęblinie dokumenty potwierdzające posiadanie ubezpieczenia (dla każdego ucznia) na dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia, pod rygorem rozwiązania umowy z winy Wykonawcy i naliczenia mu kary umownej o której mowa w par. 7 ust. 1 pkt. 2) projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik Nr 2b (dla zadania I) oraz załącznik Nr 3b (dla zadania II i zadania III).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 188950,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188950,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188950,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188950,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aeroklub Mielecki im. Brai Działowskich

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171410080

7.3.3) Ulica: Lotniskowa 14

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188950,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-01 do 2024-08-25

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188950,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188950,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188950,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aeroklub Mielecki im. Braci Dziłowskich

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171410080

7.3.3) Ulica: Lotniskowa 14

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188950,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-01 do 2024-08-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.