eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaski › Odnowa i zagospodarowanie rekreacyjne stawów w Strzelcach Wielkich, Strzelcach Ma³ych



Og³oszenie z dnia 2024-06-13

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Odnowa i zagospodarowanie rekreacyjne stawów w Strzelcach Wielkich, Strzelcach Ma³ych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA PIASKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050563

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 6 Stycznia 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Piaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-820

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 655719030

1.5.8.) Numer faksu: 655719049

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piaski-wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.piaski-wlkp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odnowa i zagospodarowanie rekreacyjne stawów w Strzelcach Wielkich, Strzelcach Ma³ych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-61a23892-296d-11ef-b091-ce35ef079555

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00365336

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00033445/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Odnowa i zagospodarowanie rekreacyjne stawów w Strzelcach Wielkich, Strzelcach Ma³ych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie wspó³finansowane przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_piaski

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_piaski

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_piaski
3) Komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami w zakresie:
- przesy³ania Zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dot. tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych;
- przes³ania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy - Prawo zamówieñ publicznych;
- przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy;
- przesy³ania odwo³ania/inne odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
4) Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie
w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie
przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³
korespondencjê za pomoc± Platformy przy u¿yciu adresu e-mail za pomoc± którego zosta³a wys³ana oferta.
5) Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
6) Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
7) Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) ) (...) Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków pozosta³a czê¶æ informacji: Rozdzia³ XIII i XIV oraz Rozdzia³ XII pkt. 4 SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. – dalej „RODO”) zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest Gmina Piaski reprezentowana przez Wójta,
e-mail: sekretariat@piaski-wlkp.pl tel. 65 5719030.
Z Inspektorem Ochrony Danych mo¿na skontaktowaæ siê na adres e-mail:
iod@piaski-wlkp.pl
2. Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób
gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony
prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do up³ywu terminu do ich wniesienia.
4. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêciem, jak równie¿, po wybraniu Wykonawcy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
5. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym dokumentacja postêpowania zostanie udostêpniona w oparciu o
art. 18 – 19 oraz 74 – 76 PZP, , - przepisy ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 902 ze zm. ), - przepisy w³a¶ciwe dla instytucji kontrolnych wobec zamawiaj±cego.
6. Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres obowi±zywania umowy a nastêpnie przez 5 lat, albo 10 lat w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE, pocz±wszy od 1 stycznia roku kalendarzowego nastêpuj±cego po zakoñczeniu okresu obowi±zywania umowy, chyba ¿e niezbêdny bêdzie d³u¿szy okres przetwarzania, np. z uwagi na obowi±zki archiwizacyjne, dochodzenie roszczeñ lub inny obowi±zek wymagany przez przepisy prawa powszechnie obowi±zuj±cego. Okresy te dotycz± równie¿ Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
7. (skre¶lony)
8. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia mog± zostaæ
przekazane podmiotom przetwarzaj±cym dane w imieniu administratora danych osobowych np. podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi
doradcze, w tym us³ugi prawne, i konsultingowe, firmom zapewniaj±cym niszczenie materia³ów itp.
9. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotycz±ce danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym
równie¿ w formie profilowania.
10. Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania dane osobowe, ma prawo:
1) dostêpu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych
informacji maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) do sprostowania swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub
uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
3) (...) ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków pozosta³a czê¶æ patrz. Rozdzia³ II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane osobowe zosta³y pozyskane przez Zamawiaj±cego w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przys³uguje:
1) prawo do usuniêcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) okre¶lone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, ¿e podstaw± prawn±
przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania dane osobowe, ma prawo:
1) dostêpu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych
informacji maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) do sprostowania swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub
uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
3) do ¿±dania od Zamawiaj±cego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego; prawo to
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
4) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa) w przypadku uznania, i¿ przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.02.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Inwestycja obejmuje odnowienie i zagospodarowanie rekreacyjne stawów w Strzelcach Wielkich i Strzelcach Ma³ych. Dzia³ka nr ewid. 644, obrêb Strzelce Wielkie, dz. nr ewid. 197, obrêb ewid. Strzelce Ma³e
Zakres prac:
Staw w Strzelcach Wielkich:
- odmulenie stawu,
- renowacja skarp stawu,
- wykonanie nasadzeñ,
- monta¿ obiektów ma³ej architektury: siedzisko drewniane, kosz na ¶mieci, tablica informacyjna,
Staw w Strzelcach Ma³ych:
- odmulenie stawu,
- renowacja skarp stawu,
- wykonanie nasadzeñ,
- monta¿ obiektów ma³ej architektury: ³awki, kosz uliczny, tablica informacyjna, s³upki uliczne,

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45244000-9 - Wodne roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

77211600-8 - Sadzenie drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przed³u¿enie okresu gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady na wykonanae roboty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawcy
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca zdolny do nale¿ytego wykonania udzielanego zamówienia to taki, który wyka¿e wykonanie:
- co najmniej 1 roboty o warto¶ci minimum 100.000,00 z³ brutto i obejmuj±cej swym zakresem budowê (rozbudowê, odbudowê), i/lub przebudowê i/lub remont i/lub renowacjê/odnowienie i/lub odmulenie zbiornika wodnego.
Poprzez zbiornik wodny Zamawiaj±cy rozumie jezioro, staw, zalew, zbiornik retencyjny, oczko wodne, zbiornik przeciwpo¿arowy, zbiornik wodoci±gowy.
Zamawiaj±cy bêdzie bra³ pod uwagê wy³±cznie roboty wykonane w okresie ostatnich 5 lat (sposób liczenia przedmiotowego okresu okre¶lono w Rozdziale X pkt. 3 SWZ, Sekcji V pkt. 5.7) Og³oszenia o zamówieniu), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, które zostan± poparte dowodami okre¶laj±cymi, ¿e te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie.
W przypadku, gdy warto¶æ zrealizowanych robót zosta³a okre¶lona w innej walucie ni¿ PLN, to nale¿y j± przeliczyæ na z³ wg ¶redniego kursu NBP z dnia podpisania umowy dot. wykazanej roboty.
b) Osób
Minimalne warunki dotycz±ce kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e dysponowanie minimum jedn± osob± mog±c± wykonywaæ samodzieln± funkcjê techniczn± w budownictwie polegaj±c± na kierowaniu przedmiotow± budow±.
W zwi±zku z powy¿szym osoba/osoby ta/te zobowi±zana/e jest/s± posiadaæ uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, okre¶lone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz 682 z pó¼n. zm.) w specjalno¶ci:

- in¿ynieryjno - hydrotechnicznej (bez ograniczeñ lub w ograniczonym zakresie);
lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa;
lub byæ osob±/osobami mog±c±/ymi pe³niæ samodzieln± funkcjê techniczn± w budownictwie, o której mowa powy¿ej na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz 682 z pó¼n. zm).
Ponadto osoba/y ta/te powinna/y zostaæ skierowana do realizacji zamówienia.
Ze wzglêdu na zmieniaj±ce siê przepisy prawa w zakresie powy¿szych uprawnieñ, ró¿n± terminologiê samej nazwy specjalno¶ci (pojawia³y siê bowiem takie pojêcia, jak: melioracje wodne, wodno- melioracyjne i hydrotechniczne, a przez ok. 20 lat dzia³ budownictwa wodno-melioracyjnego i hydrotechnicznego by³ w³±czony do specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej), zamawiaj±cy informuje, ¿e ocena tych uprawnieñ musi odpowiednio, w nawi±zaniu do powy¿szych wymagañ, odbywaæ siê poprzez udzielenie sobie odpowiedzi na pytanie: czy pozwalaj± one na pe³nienie funkcji kierownika budowy podczas realizacji przedmiotowego zamierzenia budowlanego?

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj.:
W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub
zawodowej zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia (bior±c pod uwagê tre¶æ warunków udzia³u w postêpowaniu nie wymaga siê podawania informacji na temat do¶wiadczenia i odpowiednio wykszta³cenia) niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a
tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Okresy wyra¿one w latach, o których mowa w pkt 1), liczy siê wstecz od dnia:
a) w którym up³ywa termin sk³adania ofert;
b) z³o¿enia wykazu, o którym mowa w pkt 1), w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b oraz art. 462 ust. 7 ustawy
Pzp.
Je¿eli wykonawca powo³uje si± na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami,
wykaz, o którym mowa pkt 1) dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
Ponadto (wraz z ofert±) wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – je¿eli dotyczy,
2) zobowi±zanie lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy, o których mowa odpowiednio w art. 118 ust. 3 i 4 ustawy Pzp – je¿eli
dotyczy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
2.Oferta winna zawieraæ:
1) wype³niony formularz ofertowy
3. Wraz z ofert± wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:
1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, chyba ¿e zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych a wykonawca w Formularzu Ofertowym wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w odniesieniu do
wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie, jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby; w przypadku wskazania przez wykonawcê dostêpno¶ci ww. dokumentów pod okre¶lonymi
adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez zamawiaj±cego dokumentów. Powy¿sze dokumenty s± ¿±dane w celu potwierdzenia umocowania osób dzia³aj±cych w imieniu odpowiednio wykonawcy, wykonawcy
wspólnie ubiegaj±cego siê o zamówienie, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do reprezentowania ka¿dego z nich;
2) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy lub podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby chyba, ¿e umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w Rozdziale XII pkt. 3.1) SWZ.
Zapisy powy¿sze stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego;
3) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w
postêpowaniu i zawarcia umowy – je¿eli dotyczy;
4) o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie to sk³ada odpowiednio ka¿dy z wykonawców.
W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa powy¿ej, przedstawia tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 2a do SWZ;
5) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – je¿eli dotyczy;
6) zobowi±zanie lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy, o których mowa odpowiednio w art. 118 ust. 3 i 4 ustawy Pzp – je¿eli dotyczy.
7) kosztorysy ofertowe

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnego (obiektywnie uzasadnionego) sposobu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 117 ust. 1 ustawy Pzp.
5. (skre¶lony)
6. Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
7. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
8. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
9. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców s± oni zobowi±zani na wezwanie zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale X. pkt 2 SWZ, przy czym:
- podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa powy¿ej sk³ada odpowiednio wykonawca/wykonawcy, który/którzy
wykazuje/± spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w tym Rozdziale i Rozdziale VIII SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1, zawiera podatek VAT wyliczony wg stawki …..%. W razie zmiany stawki podatku VAT w przepisach podatkowych, dokonanej po zawarciu Umowy i maj±cej do niej zastosowanie, wynagrodzenie to ulegnie odpowiedniemu zwiêkszeniu albo pomniejszeniu o kwotê wynikaj±c± ze zmiany stawki podatku VAT.
2. Zgodnie z postanowieniami art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy. Zmiana jest mo¿liwa w nastêpuj±cych przypadkach:
1) Zmiana terminu przewidzianego na zakoñczenie Robót mo¿e nast±piæ w przypadku:
- je¿eli wyst±pi± warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów, w szczególno¶ci: ujemna temperatura powietrza, wiatr uniemo¿liwiaj±cy pracê maszyn budowlanych, obfite opady deszczu, gradobicie, burze z wy³adowaniami atmosferycznymi – o okres uzasadniony niemo¿liwo¶ci± wykonywania prac/wyd³u¿eniem wykonywania prac w zwi±zku z zaistnieniem powy¿szych okoliczno¶ci,
- je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony
organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy - o czas faktycznego opó¼nienia,
- wyst±pienia Si³y wy¿szej (powód¼, huragan, ¶nie¿yca, uderzenia pioruna, gradobicie, epidemie, po¿ary, wojna, zamieszki krajowe, strajki, szkody wyrz±dzone przez dzikie zwierzêta, katastrofy lotniczej, protesty ludno¶ci; dzia³ania osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych lub utrudniaj±cych realizacjê ) uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej
postanowieniami - o okres niezbêdny do usuniêcia skutków dzia³ania si³y wy¿szej,
- okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczno¶ci zmian w dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót - o czas trwania przeszkody lub czas wprowadzenia tych
zmian,
- dokonania zmian w przedmiocie zamówienia – o okres adekwatnym do wprowadzonej zmiany,
- wyst±pienia konieczno¶ci przeprowadzenia badañ archeologicznych, zabezpieczenia i usuniêcia niewypa³ów b±d¼ wyst±pienie konieczno¶ci przeprowadzenia czynno¶ci wynikaj±cych z przepisów dotycz±cych ochrony zabytków i opieki nad zabytkami, których Wykonawca nie móg³ przewidzieæ na podstawie dokumentacji przetargowej o okres uzasadniony niemo¿liwo¶ci± wykonywania prac/wyd³u¿eniem wykonywania prac w zwi±zku z zaistnieniem tych okoliczno¶ci,
- zmiany przepisów prawa, maj±cej bezpo¶redni i istotny wp³yw na termin zakoñczenia inwestycji o okres uzasadniony niemo¿liwo¶ci± wykonywania prac/wyd³u¿eniem wykonywania prac w zwi±zku z zaistnieniem powy¿szych okoliczno¶ci.
Powy¿sze zmiany nie mog± prowadziæ do zmiany ogólnego charakteru Umowy.
2) W przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cego prawa - w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê obowi±zków Umownych - Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê tre¶ci Umowy nie prowadz±c± do zmiany ogólnego charakteru Umowy w zakresie obustronnie uzgodnionym, zmierzaj±cym do uzyskania zgodno¶ci zapisów Umowy z obowi±zuj±cym prawem,
3) Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian technicznych lub technologicznych lub materia³owych w realizacji Przedmiotu Umowy (zmiany sposobu spe³nienia ¶wiadczenia), w przypadku gdy wyst±pi:
a. niedostêpno¶æ na rynku Materia³ów/Wyposa¿enia wskazanych w dokumentacji projektowej, Ofercie, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych Materia³ów/Wyposa¿enia;
b. (...) ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków pozosta³a czê¶æ informacji znajduje siê w za³±czniku nr 6 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-06-28 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_piaski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-28 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-27

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Podstawy wykluczenia z postêpowania na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, zwanej dalej „ustaw± Ukraina” (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1497),
Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdzia³ania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainê rozpoczêtej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listê, o której mowa w art. 2 ustawy Ukraina, stosuje siê sankcje polegaj±ce m.in. na wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na
podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z pó¼n. zm.).
Zgodnie z tre¶ci± art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy Ukraina;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, z pó¼n. zm. 7 ) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy Ukraina;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy Ukraina.
Powy¿sze wykluczenie nastêpowaæ bêdzie na okres trwania ww. okoliczno¶ci. W przypadku wykonawcy wykluczonego na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy Ukraina, zamawiaj±cy odrzuca ofertê takiego wykonawcy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.