Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00248916/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
- 2024/BZP 00256042/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Baniach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Banie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684597
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skośna 6
1.5.2.) Miejscowość: Banie
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@banie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.banie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://banie.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Baniach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4d39e5d-e515-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365477
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035351/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Baniach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248916
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPU.7011.2.2024.AP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Baniach.
1 - Wymiana powierzchni dachu Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Baniach przy ul. Sportowej 1
Zakres prac obejmuje :
a) wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachodachówki
b) wykonanie nowego orynnowania oraz obróbek blacharskich
c) montaż nowej instalacji odgromowej
d) wymianę podbitki, desek czołowych i skorodowanych łat
2 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Banie
Zakres prac obejmuje :
a) stworzenie ekologicznego wydajnego źródła ciepła — powietrzna pompa ciepła,
b) wymiana instalacji c.o. na niskotemperaturowe, grzejnikowe, zasilane z pompy ciepła,
c) wykonanie instalacji c.w.u. zasilanej z pompy ciepła,
d) wykonanie i montaż na dachu budynku urzędu instalacji fotowoltaicznej,
e) docieplenie dachu z wymianą pokrycia dachowego,
f) ocieplenie elewacji z dostosowaniem do wymogów energetycznych i wymogów ppoż.,
g) wymiana okien z dostosowaniem do wymogów energetycznych i wymogów ppoż.
Ww. zakres wpłynął na dodanie ograniczonego zakresu wyodrębnionych robót budowlanych przebudowawczych, wynikających wprost z faktu termomodernizacji. Roboty te to:
a) powiększenie podestu przed wejściowego w wejściu głównym do urzędu wraz z poszerzeniem otworu w ścianie zewnętrznej oraz montażem ścianki szklanej z drzwiami wejściowymi, (adaptacja do podnośnika zewnętrznego)
b) wymiana warstw posadzkowych w hallu wejściowym z uprzestrzennieniem hallu poprzez usunięcie w nim ścianek działowych i poszerzenie otworu korytarza,
c) przebudowę otworu okiennego wraz ze scaleniem z nowymi drzwiami zewnętrznymi w wyjściu z bocznej klatki schodowej
d) montaż nad okapowej transparentnej osłony siatkowej urządzeń na dachu,
e) wyposażenie budynku w nawietrzaki (okienne i ścienne),
f) doposażenie wentylacji budynku we wspomaganie trzema wentylatorami wyciągowymi,
g) wymianę na ocieplone elementów stolarki (wewnętrznej i zewnętrznej), zamykających poziom piwnic.
h) zakup i montaż podnośnika zewnętrznego dla osób na wózkach inwalidzkich,
i) wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku Urzędu Gminy, po uprzednim odbyciu wizji lokalnej i wycenie robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45261400-8 - Pokrywanie
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45410000-4 - Tynkowanie
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45262110-5 - Demontaż rusztowań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3868850,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7134000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4989500,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STB Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5971727983
7.3.3) Ulica: Królewiecka 45
7.3.4) Miejscowość: Myślibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 74-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4989500,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.