eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaraczewoRemont pomieszczeń biblioteki w ramach zadania "Nowa odsłona biblioteki w Starej Łubiance" program Kulisy Kultury



Ogłoszenie z dnia 2024-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont pomieszczeń biblioteki w ramach zadania "Nowa odsłona biblioteki w Starej Łubiance" program Kulisy Kultury

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZYDŁOWO

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791247

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: 2

1.4.2.) Miejscowość: Jaraczewo

1.4.3.) Kod pocztowy: 64-930

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.4.7.) Numer telefonu: 672115511

1.4.8.) Numer faksu: 672161236

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@szydlowo.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowo.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366216

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00328118

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń biblioteki w ramach zadania: „Nowa odsłona biblioteki w Starej Łubiance”, program Kulisy Kultury.

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem istniejącego pomieszczenia z częścią komunikacji wewnętrznej, które zostaną przystosowane do funkcji biblioteki w miejscowości Stara Łubianka. Powierzchnia użytkowa pomieszczeń przeznaczonych do remontu: 63,50m2. Wysokość pomieszczeń: 2,85m.

3. Zakres robót budowlanych obejmuje:
1) skucie istniejących posadzek betonowych;
2) wykonanie nowych posadzek w następującym zakresie:
a) wykonanie podsypki piaskowej o grubości 5cm,
b) wykonanie podkładu z chudego betonu klasy C8/10 o grubości 10cm,
c) wykonanie izolacji poziomej, przeciwwilgociowej z papy termozgrzewalnej o grubości 5,0mm + 2 x masa bitumiczna na zimno,
d) wykonanie izolacji termicznej: ocieplenie podłogi wykonać poprzez zastosowanie płyt ze sztywnej pianki rezolowej w obustronnej okładzinie z białego welonu szklanego o grubości płyt 120mm o następujących parametrach technicznych :
 standartowe wymiary płyt : 1200 x 600mm,
 współczynnik przewodzenia ciepła : λ = 0,020 (W/m*k),
 klasa reakcji na ogień : (EN 13501-1) : C-s1, d0,
 gęstość minimalna : 35 kg/m3,
 odporność na ściskanie : > 100 kPa,
 zawartość cel zamkniętych : > 90%.
e) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii izolacyjnej aluminiowej pod ogrzewanie podłogowe,
f) ułożenie instalacji pod ogrzewanie podłogowe rurociągami z polietylenu o średnicy 18mm i rozstawie 100mm, układ wężownicy ślimakowy wraz z próbą szczelności instalacji. W późniejszym okresie instalacja zostanie podłączona do systemu grzewczego istniejącego budynku, który zostanie poddany remontowi wraz ze zmianą systemu grzewczego za pomocą pompy ciepła, typu powietrze,
g) wykonanie posadzki cementowej o grubości 6cm zbrojonej siatką stalową, posadzkową, systemową,
h) wyłożenie podłóg płytkami gresowymi o wymiarach 59,8x59,8cm o wykończeniu gładkim, matowym o wzorze imitującym kamień w jasnoszarym kolorze. Płytka trwała, odporna na uszkodzenia mechaniczne i mrozy, antypoślizgowa R10 o klasie ścieralności minimum 4, rektyfikowana,
i) wykonanie cokolików przyściennych o wysokości 10cm z płytek gresowych jw.,
3) zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego w ścianie o grubości 25cm z pustaków silikatowych M15 na klej klasy M15 z wykonaniem obustronnym tynku gipsowego i gładzi gipsowej;
4) wykucie otworu pod drzwi wewnętrzne w ścianie wewnętrznej o grubości 25cm wraz z osadzeniem nadproża stalowego za pomocą dwuteowników stalowych typu HEA 140 ze stali klasy S355JR wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym i obrobieniem nadproża;
5) montaż drzwi wejściowych wewnętrznych, jednoskrzydłowych, drewnianych, 3 zawiasy, 1 zamek klasy B, drzwi malowane farbą w kolorze białym, płytowe, pełne z okleiną CPL =0,4 mm, ościeżnica metalowa, regulowana w kolorze grafitowym;
6) demontaż istniejących drzwi wejściowych, zewnętrznych, PCV wraz z utylizacją. Wykucie bruzd w ścianie i wykonanie nowego nadproża drzwiowego z belek stalowych, dwuteowników typu HEA 160 ze stali klasy S355JR wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym i obrobieniem nadproża. Montaż drzwi wejściowych zewnętrznych do budynku istniejącego dwuskrzydłowe, aluminiowe z pakietem trzyszybowym w kolorze grafitowym, RAL 7016. Skrzydło czynne wyposażone w samozamykacz. Drzwi o współczynniku przewodzenia ciepła U = 1,30 ( W/m2*k ). Trzy zawiasy, 2 zamki minimum klasy B, klasa RC2. Skrzydła drzwiowe niesymetryczne. Drzwi w całości przeszklone;
7) montaż nadproża prefabrykowanego strunobetonowego SBN 120x120mm nad otworem drzwiowym drzwi wewnętrznych wiatrołapu wraz z obrobieniem. Od poziomu nadproża do sufitu wykonać ściankę pełną o grubości 12cm z pustaków silikatowych klasy M15 na klej M15, obustronnie otynkować tynkiem gipsowym i wykonać gładzie gipsowe. Następnie zamontować drzwi dwuskrzydłowe, aluminiowe z pakietem dwuszybowym w kolorze grafitowym, RAL 7016. Skrzydło czynne wyposażone w samozamykacz. Zastosować szybę bezpieczną. Drzwi w całości przeszklone. Drzwi o współczynniku przewodzenia ciepła U = 2,40 (W/m2*k ). Trzy zawiasy, 1 zamek klasy B;
8) oczyszczenie i zmywanie istniejących ścian i sufitów, gruntowanie, wykonanie gładzi gipsowych, gruntowanie. Malowanie sufitów w kolorze białym 2 razy farbą lateksową. wodorozcieńczalną, akrylowokompozytową Przeznaczoną do malowania ścian i sufitów wewnątrz pomieszczeń wykonanych z tynków syntetycznych, cementowowapiennych, powierzchni betonowych, tynków gipsowych, płyt gipsowokartonowych i powierzchni pomalowanych farbami emulsyjnymi. Farba przeznaczona do malowania w obiektach użyteczności publicznej posiadająca dodatek jonów srebra (Ag +) aby zapewnić ochronę przed bakteriami, glonami i pleśnią. Malowanie 2-krotne ścian farbą w kolorze Ral 860-4,
9) bruzdowanie i ułożenie okablowania pod nową instalację elektryczną gniazdkową o przekroju żył N2XH-J 3 x 2,5mm/0,6/1kV wraz z uzupełnieniem bruzd tynkiem gipsowym i gładzią gipsową;
10) bruzdowanie i ułożenie okablowania pod nową instalację elektryczną oświetleniową o przekroju żył N2XH-J 4 x 1,5mm/0,6/1kV wraz z uzupełnieniem bruzd tynkiem gipsowym i gładzią gipsową;
11) montaż puszek podtynkowych i łączników jednobiegunowych i dwubiegunowych;
12) montaż oświetlenia wewnętrznego, oprawy oświetleniowe natynkowe typu Led o mocy 44W;
13) montaż oświetlenia ewakuacyjnego za pomocą opraw natynkowych;
14) podłączenie instalacji gniazdkowej i oświetleniowej do istniejącej rozdzielnicy elektrycznej zlokalizowanej w istniejącym budynku;
15) montaż instalacji włamu i napadu zgodnie z opisem i zestawieniem z przedmiarem robót;
16) montaż instalacji internetowej zgodnie z opisem i zestawieniem z przedmiarem robót;
17) dostawa i montaż klimatyzatora z funkcją grzania i chłodzenia w pomieszczeniu biblioteki wraz z umieszczeniem jednostki zewnętrznej na zewnątrz budynku z instalacją freonową i odprowadzeniem skroplin na zewnątrz budynku. Zgodnie z opisem z przedmiarem robót;
18) dostawa i montaż wycieraczki wewnętrznej wpuszczonej w posadzkę zgodnie z opisem do przedmiaru robót.

4. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45000000-7.

5. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pt. „Nowa odsłona biblioteki w Starej Łubiance” współfinansowanego przez Województwo Wielkopolskie w ramach Programu „Kulisy Kultury”.

6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, z wyłączeniem przedmiaru robót, oraz za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).

7. Powodem niedokonania podziału zamówienia na części jest charakter przedmiotu zamówienia (remont pomieszczeń o powierzchni 63,50m2) oraz technologia jego wykonywania. Remontowany obiekt stanowi spójny i zwarty ustrój budowlany składający się z elementów konstrukcyjnych, instalacji wewnętrznych, urządzeń technicznych, elementów zagospodarowania terenu oraz elementów wyposażenia. Wszystkie wymienione wyżej elementy są ze sobą ściśle powiązane, przenikają się i muszą być wykonane kompletnie w określonym reżimie technologicznym. Przy podziale zamówienia na części istnieje ryzyko braku wyboru wykonawcy. Ze względu na spójność budowy budynku, brak wyboru wykonawcy nawet jednej część, skutkowałby niemożliwością wykonania całego przedmiotu zamówienia.

Nie bez znaczenia jest także okoliczność, iż wykonywanie przedmiotu zamówienia przez jednego wykonawcę, chociażby z powodu stałych kosztów utrzymania jednego terenu budowy, znacznych ilości zamawianych materiałów budowlanych, a przez to po niższych cenach, skutkuje mniejszym kosztem wykonania przedmiotu zamówienia. Ponadto potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.

Podział przedmiotu zamówienia na wiele części niesie także znaczne ryzyko powstania trudności i przeszkód w ustaleniu wykonawcy odpowiedzialnego za nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym w ramach rękojmi za wady czy też odpowiedzialności na podstawie art. 471 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Wykonanie każdego z zakresów robót budowlanych ma wpływ na kolejny zakres wynikający z technologii wykonywania robót budowlanych. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia przez jednego wykonawcę, odpowiedzialność za cały proces budowlany, w jego wykonawczym aspekcie, bezspornie ponosi jeden wykonawca.

Niedokonanie podziału zamówienia na części, z uwagi na jego niewielki zakres i rozmiar, nie utrudni konkurencji.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń biblioteki w ramach zadania: „Nowa odsłona biblioteki w Starej Łubiance”, program Kulisy Kultury.

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem istniejącego pomieszczenia z częścią komunikacji wewnętrznej, które zostaną przystosowane do funkcji biblioteki w miejscowości Stara Łubianka. Powierzchnia użytkowa pomieszczeń przeznaczonych do remontu: 63,50m2. Wysokość pomieszczeń: 2,85m.

3. Zakres robót budowlanych obejmuje:
1) skucie istniejących posadzek betonowych;
2) wykonanie nowych posadzek w następującym zakresie:
a) wykonanie podsypki piaskowej o grubości 5cm,
b) wykonanie podkładu z chudego betonu klasy C8/10 o grubości 10cm,
c) wykonanie izolacji poziomej, przeciwwilgociowej z papy termozgrzewalnej o grubości 5,0mm + 2 x masa bitumiczna na zimno,
d) wykonanie izolacji termicznej: ocieplenie podłogi wykonać poprzez zastosowanie płyt ze sztywnej pianki rezolowej w obustronnej okładzinie z białego welonu szklanego o grubości płyt 120mm o następujących parametrach technicznych :
 standartowe wymiary płyt : 1200 x 600mm,
 współczynnik przewodzenia ciepła : λ = 0,020 (W/m*k),
 klasa reakcji na ogień : (EN 13501-1) : C-s1, d0,
 gęstość minimalna : 35 kg/m3,
 odporność na ściskanie : > 100 kPa,
 zawartość cel zamkniętych : > 90%.
e) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii izolacyjnej aluminiowej pod ogrzewanie podłogowe,
f) ułożenie instalacji pod ogrzewanie podłogowe rurociągami z polietylenu o średnicy 18mm i rozstawie 100mm, układ wężownicy ślimakowy wraz z próbą szczelności instalacji. W późniejszym okresie instalacja zostanie podłączona do systemu grzewczego istniejącego budynku, który zostanie poddany remontowi wraz ze zmianą systemu grzewczego za pomocą pompy ciepła, typu powietrze,
g) wykonanie posadzki cementowej o grubości 6cm zbrojonej siatką stalową, posadzkową, systemową,
h) wyłożenie podłóg płytkami gresowymi o wymiarach 59,8x59,8cm o wykończeniu gładkim, matowym o wzorze imitującym kamień w jasnoszarym kolorze. Płytka trwała, odporna na uszkodzenia mechaniczne i mrozy, antypoślizgowa R10 o klasie ścieralności minimum 4, rektyfikowana,
i) wykonanie cokolików przyściennych o wysokości 10cm z płytek gresowych jw.,
3) zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego w ścianie o grubości 25cm z pustaków silikatowych M15 na klej klasy M15 z wykonaniem obustronnym tynku gipsowego i gładzi gipsowej;
4) wykucie otworu pod drzwi wewnętrzne w ścianie wewnętrznej o grubości 25cm wraz z osadzeniem nadproża stalowego za pomocą dwuteowników stalowych typu HEA 140 ze stali klasy S355JR wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym i obrobieniem nadproża;
5) montaż drzwi wejściowych wewnętrznych, jednoskrzydłowych, drewnianych, 3 zawiasy, 1 zamek klasy B, drzwi malowane farbą w kolorze białym, płytowe, pełne z okleiną CPL =0,4 mm, ościeżnica metalowa, regulowana w kolorze grafitowym;
6) demontaż istniejących drzwi wejściowych, zewnętrznych, PCV wraz z utylizacją. Wykucie bruzd w ścianie i wykonanie nowego nadproża drzwiowego z belek stalowych, dwuteowników typu HEA 160 ze stali klasy S355JR wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym i obrobieniem nadproża. Montaż drzwi wejściowych zewnętrznych do budynku istniejącego dwuskrzydłowe, aluminiowe z pakietem trzyszybowym w kolorze grafitowym, RAL 7016. Skrzydło czynne wyposażone w samozamykacz. Drzwi o współczynniku przewodzenia ciepła U = 1,30 ( W/m2*k ). Trzy zawiasy, 2 zamki minimum klasy B, klasa RC2. Skrzydła drzwiowe niesymetryczne. Drzwi w całości przeszklone;
7) montaż nadproża prefabrykowanego strunobetonowego SBN 120x120mm nad otworem drzwiowym drzwi wewnętrznych wiatrołapu wraz z obrobieniem. Od poziomu nadproża do sufitu wykonać ściankę pełną o grubości 12cm z pustaków silikatowych klasy M15 na klej M15, obustronnie otynkować tynkiem gipsowym i wykonać gładzie gipsowe. Następnie zamontować drzwi dwuskrzydłowe, aluminiowe z pakietem dwuszybowym w kolorze grafitowym, RAL 7016. Skrzydło czynne wyposażone w samozamykacz. Zastosować szybę bezpieczną. Drzwi w całości przeszklone. Drzwi o współczynniku przewodzenia ciepła U = 2,40 (W/m2*k ). Trzy zawiasy, 1 zamek klasy B;
8) oczyszczenie i zmywanie istniejących ścian i sufitów, gruntowanie, wykonanie gładzi gipsowych, gruntowanie. Malowanie sufitów w kolorze białym 2 razy farbą lateksową. wodorozcieńczalną, akrylowokompozytową Przeznaczoną do malowania ścian i sufitów wewnątrz pomieszczeń wykonanych z tynków syntetycznych, cementowowapiennych, powierzchni betonowych, tynków gipsowych, płyt gipsowokartonowych i powierzchni pomalowanych farbami emulsyjnymi. Farba przeznaczona do malowania w obiektach użyteczności publicznej posiadająca dodatek jonów srebra (Ag +) aby zapewnić ochronę przed bakteriami, glonami i pleśnią. Malowanie 2-krotne ścian farbą w kolorze Ral 860-4,
9) bruzdowanie i ułożenie okablowania pod nową instalację elektryczną gniazdkową o przekroju żył N2XH-J 3 x 2,5mm/0,6/1kV wraz z uzupełnieniem bruzd tynkiem gipsowym i gładzią gipsową;
10) bruzdowanie i ułożenie okablowania pod nową instalację elektryczną oświetleniową o przekroju żył N2XH-J 4 x 1,5mm/0,6/1kV wraz z uzupełnieniem bruzd tynkiem gipsowym i gładzią gipsową;
11) montaż puszek podtynkowych i łączników jednobiegunowych i dwubiegunowych;
12) montaż oświetlenia wewnętrznego, oprawy oświetleniowe natynkowe typu Led o mocy 44W;
13) montaż oświetlenia ewakuacyjnego za pomocą opraw natynkowych;
14) podłączenie instalacji gniazdkowej i oświetleniowej do istniejącej rozdzielnicy elektrycznej zlokalizowanej w istniejącym budynku;
15) montaż instalacji włamu i napadu zgodnie z opisem i zestawieniem z przedmiarem robót;
16) montaż instalacji internetowej zgodnie z opisem i zestawieniem z przedmiarem robót;
17) dostawa i montaż klimatyzatora z funkcją grzania i chłodzenia w pomieszczeniu biblioteki wraz z umieszczeniem jednostki zewnętrznej na zewnątrz budynku z instalacją freonową i odprowadzeniem skroplin na zewnątrz budynku. Zgodnie z opisem z przedmiarem robót;
18) dostawa i montaż wycieraczki wewnętrznej wpuszczonej w posadzkę zgodnie z opisem do przedmiaru robót.
19) dostawę i montaż wyposażenia biblioteki: krzesło obrotowe 1 szt.(w kolorze czarnym, siedzisko tapicerowane gąbką o dużej gęstości, regulacja wysuwu siedziska, oparcie tkaninowe, regulowane podparcie lędźwiowe, mechanizm synchroniczny z możliwością blokady odchyłu w kilku pozycjach, funkcja "anti-shock" - po zwolnieniu blokady oparcie fotela nie uderza w plecy, płynna regulacja wysokości siedziska, regulowane (góra-dół oraz przód-tył) z miękkimi (poliuretanowymi) nakładkami, stabilna nylonowa podstawa, podnośnik klasy 4, kółka przystosowane do powierzchni twardych, bez zagłówka), lada biblioteczna 1 szt. (szer. 1150, głęb. 600, wys. 760, kolor buk), biurko 1 szt. (dł. 120 cm, szer. 60 cm max wys. 93 cm, min. Wys. 63 cm, blat płyta pilśniowa, farba akrylowa, krawędź z tworzywa, nogi regulowane, stalowe, malowane proszkowo w kolorze czarnym), siedzisko 1 szt. (siedziska z pianki na drewnianym stelażu, pokryte tkaniną trudnopalną wym. 120 cm x 60 cm x 40 cm), regały na książki 22 szt. (regały na metalowej konstrukcji - płyta kolor buk, z przegrodą po środku wys.2058 x szer.935 x głęb. 490 – 12 szt. i regały na metalowej konstrukcji - płyta kolor buk, bez przegrody po środku, z metalowymi prętami po bokach wys.2058 x szer.935 x głęb. 490 – 10 szt.)

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.3. Warunki udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. W odniesieniu do zdolności zawodowej zamawiający wymaga aby wykonawcy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie (zakończyli; rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej), co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie, przebudowie lub budowie budynku, o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto każda robota budowlana.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający, na podstawie art. 117 ust. 1 ustawy, określa, iż dokonując oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej uzna, że warunek został spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże samodzielne spełnianie tego warunku. Zamawiający tym samym nie dopuszcza łączenia (sumowania) doświadczenia zdobytego osobno przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

W przypadku, gdy wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej polega, na zasadach określonych w art. 118 ustawy, na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, zamawiający określa, iż dokonując oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej uzna, że warunek został spełniony, jeżeli co najmniej jeden z tych podmiotów wykaże samodzielne spełnianie tego warunku. Zamawiający tym samym nie dopuszcza łączenia (sumowania) doświadczenia zdobytego osobno przez każdy z podmiotów, na których zdolnościach zawodowych polega wykonawca.

2. W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi postępowaniu publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs Narodowego Banku Polskiego, zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.

Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4. Zamawiający wymaga wadium

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium na kwotę 2 400 zł.
2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego numer: 95 8937 0007 0000 1674 2000 0040 z dopiskiem: „Wadium – zamówienie roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń biblioteki w ramach zadania: „Nowa odsłona biblioteki w Starej Łubiance”, program Kulisy Kultury
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu nastąpi tylko wtedy, gdy kwota wadium na rachunku zamawiającego zostanie uznana (zaksięgowana) przed upływem terminu składania ofert (ze względu na ryzyko związane z okresem rozliczeń międzybankowych zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem).
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium wnoszone w formie, o której mowa w ust. 4 musi obejmować cały okres związania ofertą oraz odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie wadium, określone w art. 98 ust. 6 ustawy. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty, na pierwsze żądanie, na rzecz zamawiającego kwoty wadium.

Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-06-14 12:00

Po zmianie:
2024-06-21 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-06-14 12:15

Po zmianie:
2024-06-21 12:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-07-13

Po zmianie:
2024-07-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.