eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaraczewoRemont pomieszczeń biblioteki w ramach zadania "Nowa odsłona biblioteki w Starej Łubiance" program Kulisy Kultury



Ogłoszenie z dnia 2024-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń biblioteki w ramach zadania "Nowa odsłona biblioteki w Starej Łubiance" program Kulisy Kultury

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZYDŁOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791247

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 2

1.5.2.) Miejscowość: Jaraczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-930

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672115511

1.5.8.) Numer faksu: 672161236

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@szydlowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7890bff9-0df7-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń biblioteki w ramach zadania "Nowa odsłona biblioteki w Starej Łubiance" program Kulisy Kultury

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7890bff9-0df7-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489304

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056544/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Nowa odsłona biblioteki w Starej Łubiance program Kulisy Kultury

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328118

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.21.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń biblioteki w ramach zadania: „Nowa odsłona biblioteki w Starej Łubiance”, program Kulisy Kultury.

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem istniejącego pomieszczenia z częścią komunikacji wewnętrznej, które zostaną przystosowane do funkcji biblioteki w miejscowości Stara Łubianka. Powierzchnia użytkowa pomieszczeń przeznaczonych do remontu: 63,50m2. Wysokość pomieszczeń: 2,85m.

3. Zakres robót budowlanych obejmuje:
1) skucie istniejących posadzek betonowych;
2) wykonanie nowych posadzek w następującym zakresie:
a) wykonanie podsypki piaskowej o grubości 5cm,
b) wykonanie podkładu z chudego betonu klasy C8/10 o grubości 10cm,
c) wykonanie izolacji poziomej, przeciwwilgociowej z papy termozgrzewalnej o grubości 5,0mm + 2 x masa bitumiczna na zimno,
d) wykonanie izolacji termicznej: ocieplenie podłogi wykonać poprzez zastosowanie płyt ze sztywnej pianki rezolowej w obustronnej okładzinie z białego welonu szklanego o grubości płyt 120mm o następujących parametrach technicznych :
 standartowe wymiary płyt : 1200 x 600mm,
 współczynnik przewodzenia ciepła : λ = 0,020 (W/m*k),
 klasa reakcji na ogień : (EN 13501-1) : C-s1, d0,
 gęstość minimalna : 35 kg/m3,
 odporność na ściskanie : > 100 kPa,
 zawartość cel zamkniętych : > 90%.
e) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii izolacyjnej aluminiowej pod ogrzewanie podłogowe,
f) ułożenie instalacji pod ogrzewanie podłogowe rurociągami z polietylenu o średnicy 18mm i rozstawie 100mm, układ wężownicy ślimakowy wraz z próbą szczelności instalacji. W późniejszym okresie instalacja zostanie podłączona do systemu grzewczego istniejącego budynku, który zostanie poddany remontowi wraz ze zmianą systemu grzewczego za pomocą pompy ciepła, typu powietrze,
g) wykonanie posadzki cementowej o grubości 6cm zbrojonej siatką stalową, posadzkową, systemową,
h) wyłożenie podłóg płytkami gresowymi o wymiarach 59,8x59,8cm o wykończeniu gładkim, matowym o wzorze imitującym kamień w jasnoszarym kolorze. Płytka trwała, odporna na uszkodzenia mechaniczne i mrozy, antypoślizgowa R10 o klasie ścieralności minimum 4, rektyfikowana,
i) wykonanie cokolików przyściennych o wysokości 10cm z płytek gresowych jw.,
3) zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego w ścianie o grubości 25cm z pustaków silikatowych M15 na klej klasy M15 z wykonaniem obustronnym tynku gipsowego i gładzi gipsowej;
4) wykucie otworu pod drzwi wewnętrzne w ścianie wewnętrznej o grubości 25cm wraz z osadzeniem nadproża stalowego za pomocą dwuteowników stalowych typu HEA 140 ze stali klasy S355JR wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym i obrobieniem nadproża;
5) montaż drzwi wejściowych wewnętrznych, jednoskrzydłowych, drewnianych, 3 zawiasy, 1 zamek klasy B, drzwi malowane farbą w kolorze białym, płytowe, pełne z okleiną CPL =0,4 mm, ościeżnica metalowa, regulowana w kolorze grafitowym;
6) demontaż istniejących drzwi wejściowych, zewnętrznych, PCV wraz z utylizacją. Wykucie bruzd w ścianie i wykonanie nowego nadproża drzwiowego z belek stalowych, dwuteowników typu HEA 160 ze stali klasy S355JR wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym i obrobieniem nadproża. Montaż drzwi wejściowych zewnętrznych do budynku istniejącego dwuskrzydłowe, aluminiowe z pakietem trzyszybowym w kolorze grafitowym, RAL 7016. Skrzydło czynne wyposażone w samozamykacz. Drzwi o współczynniku przewodzenia ciepła U = 1,30 ( W/m2*k ). Trzy zawiasy, 2 zamki minimum klasy B, klasa RC2. Skrzydła drzwiowe niesymetryczne. Drzwi w całości przeszklone;
7) montaż nadproża prefabrykowanego strunobetonowego SBN 120x120mm nad otworem drzwiowym drzwi wewnętrznych wiatrołapu wraz z obrobieniem. Od poziomu nadproża do sufitu wykonać ściankę pełną o grubości 12cm z pustaków silikatowych klasy M15 na klej M15, obustronnie otynkować tynkiem gipsowym i wykonać gładzie gipsowe. Następnie zamontować drzwi dwuskrzydłowe, aluminiowe z pakietem dwuszybowym w kolorze grafitowym, RAL 7016. Skrzydło czynne wyposażone w samozamykacz. Zastosować szybę bezpieczną. Drzwi w całości przeszklone. Drzwi o współczynniku przewodzenia ciepła U = 2,40 (W/m2*k ). Trzy zawiasy, 1 zamek klasy B;
8) oczyszczenie i zmywanie istniejących ścian i sufitów, gruntowanie, wykonanie gładzi gipsowych, gruntowanie. Malowanie sufitów w kolorze białym 2 razy farbą lateksową. wodorozcieńczalną, akrylowokompozytową Przeznaczoną do malowania ścian i sufitów wewnątrz pomieszczeń wykonanych z tynków syntetycznych, cementowowapiennych, powierzchni betonowych, tynków gipsowych, płyt gipsowokartonowych i powierzchni pomalowanych farbami emulsyjnymi. Farba przeznaczona do malowania w obiektach użyteczności publicznej posiadająca dodatek jonów srebra (Ag +) aby zapewnić ochronę przed bakteriami, glonami i pleśnią. Malowanie 2-krotne ścian farbą w kolorze Ral 860-4,
9) bruzdowanie i ułożenie okablowania pod nową instalację elektryczną gniazdkową o przekroju żył N2XH-J 3 x 2,5mm/0,6/1kV wraz z uzupełnieniem bruzd tynkiem gipsowym i gładzią gipsową;
10) bruzdowanie i ułożenie okablowania pod nową instalację elektryczną oświetleniową o przekroju żył N2XH-J 4 x 1,5mm/0,6/1kV wraz z uzupełnieniem bruzd tynkiem gipsowym i gładzią gipsową;
11) montaż puszek podtynkowych i łączników jednobiegunowych i dwubiegunowych;
12) montaż oświetlenia wewnętrznego, oprawy oświetleniowe natynkowe typu Led o mocy 44W;
13) montaż oświetlenia ewakuacyjnego za pomocą opraw natynkowych;
14) podłączenie instalacji gniazdkowej i oświetleniowej do istniejącej rozdzielnicy elektrycznej zlokalizowanej w istniejącym budynku;
15) montaż instalacji włamu i napadu zgodnie z opisem i zestawieniem z przedmiarem robót;
16) montaż instalacji internetowej zgodnie z opisem i zestawieniem z przedmiarem robót;
17) dostawa i montaż klimatyzatora z funkcją grzania i chłodzenia w pomieszczeniu biblioteki wraz z umieszczeniem jednostki zewnętrznej na zewnątrz budynku z instalacją freonową i odprowadzeniem skroplin na zewnątrz budynku. Zgodnie z opisem z przedmiarem robót;
18) dostawa i montaż wycieraczki wewnętrznej wpuszczonej w posadzkę zgodnie z opisem do przedmiaru robót.
19) dostawę i montaż wyposażenia biblioteki: krzesło obrotowe 1 szt.(w kolorze czarnym, siedzisko tapicerowane gąbką o dużej gęstości, regulacja wysuwu siedziska, oparcie tkaninowe, regulowane podparcie lędźwiowe, mechanizm synchroniczny z możliwością blokady odchyłu w kilku pozycjach, funkcja "anti-shock" - po zwolnieniu blokady oparcie fotela nie uderza w plecy, płynna regulacja wysokości siedziska, regulowane (góra-dół oraz przód-tył) z miękkimi (poliuretanowymi) nakładkami, stabilna nylonowa podstawa, podnośnik klasy 4, kółka przystosowane do powierzchni twardych, bez zagłówka), lada biblioteczna 1 szt. (szer. 1150, głęb. 600, wys. 760, kolor buk), biurko 1 szt. (dł. 120 cm, szer. 60 cm max wys. 93 cm, min. Wys. 63 cm, blat płyta pilśniowa, farba akrylowa, krawędź z tworzywa, nogi regulowane, stalowe, malowane proszkowo w kolorze czarnym), siedzisko 1 szt. (siedziska z pianki na drewnianym stelażu, pokryte tkaniną trudnopalną wym. 120 cm x 60 cm x 40 cm), regały na książki 22 szt. (regały na metalowej konstrukcji - płyta kolor buk, z przegrodą po środku wys.2058 x szer.935 x głęb. 490 – 12 szt. i regały na metalowej konstrukcji - płyta kolor buk, bez przegrody po środku, z metalowymi prętami po bokach wys.2058 x szer.935 x głęb. 490 – 10 szt.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólno - Budowlany Wojciech Jeleńkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631845271

7.3.3) Ulica: Czechyń 23/2

7.3.4) Miejscowość: Wałcz

7.3.5) Kod pocztowy: 78-600

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.