Og³oszenie z dnia 2023-08-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00389442/01 - Wynik z dnia 2023-09-11
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2023/2024”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wysokie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371672
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Nowa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wysokie
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-145
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugwysokie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://ugwysokie.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2023/2024”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8d3ccd3e-426b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00366242
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00058313/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2023/2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8d3ccd3e-426b-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: WYSY£ANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ
11.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
11.2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
11.3. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Justyna Ma³ek-Kury³o
11.4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie
e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów
oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
11.5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
11.6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
11.7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia , o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych (zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e format RAR) i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
11.15. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia
technicznego dostêpnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
11.16. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres
e-mail: sekretariat@ugwysokie.pl (nie dotyczy sk³adania ofert w postêpowaniu).
11.17. Przy porozumiewaniu siê w ramach niniejszego postêpowania Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem referencyjnym.
11.18. UWAGA: Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za b³êdy
w transmisji danych, w tym b³êdy spowodowane awariami systemów teleinformatycznych, systemów zasilania lub te¿ okoliczno¶ciami zale¿nymi od operatora zapewniaj±cego transmisjê danych.
Wiêcej informacji w rozdziale 11SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), dalej RODO, informujê, i¿:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Gmina Wysokie reprezentowana przez Wójta Gminy Wysokie, ul. Nowa 1, 23-145 Wysokie, adres e-mail: sekretariat@ugwysokie.pl, nr tel. 84 680 62 06.
2. Kontakt z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych w sprawach dotycz±cych przetwarzania Pañstwa danych osobowych oraz realizacji przys³uguj±cych Pañstwu praw zwi±zanych z ich przetwarzaniem mo¿liwy jest pod adresem e-mail: iod@data-partners.pl.
3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: Modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Wysokie prowadzonego w trybie podstawowym bez mo¿liwo¶ci przeprowadzenia negocjacji.
4. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania na podstawie art. 18 oraz art. 74 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych dalej „Ustawa Pzp” oraz podmioty, z którymi zawarto umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Odbiorc± danych mo¿e byæ tak¿e podmiot dostarczaj±cy korespondencjê.
5. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. Je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, dane osobowe przechowywane bêd± przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. Posiadaj± Pañstwo:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych*;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Pañstwa dotycz±cych**;
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych***;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych z siedzib± ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy Pañstwo uznaj±, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych Pañstwa narusza przepisy RODO.
7. Nie przys³uguje Pañstwu:
w zwi±zku z art. 17 RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8. Podanie przez Pañstwa danych osobowych jest niezbêdne do przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych osobowych wy³±cza mo¿liwo¶æ udzia³u w wy¿ej wymienionym postepowaniu.
*Wyja¶nienie: w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporz±dzenia 2016/679, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
**Wyja¶nienie: skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
***Wyja¶nienie: w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023.JK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2023/2024 do Zespo³u Szkó³ im. Stanis³awa Staszica w Wysokiem, Szko³y Podstawowej im. Franciszka Kamiñskiego w Maciejowie Starym oraz do Budynku Gminy Wysokie przy ul. Rynek Jab³onowskich 3 w Wysokiem w ilo¶ci ok. 78 000 l .
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do mo¿liwo¶ci niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilo¶ci i zakresie wy¿ej okre¶lonym, z tym¿e zmniejszenie rzeczywi¶cie zamówionego przedmiotu zamówienia mo¿e nast±piæ maksymalnie w 30 % w stosunku do szacunkowej ilo¶ci.
W przypadku zmniejszonej ilo¶ci przedmiotu zamówienia wykonawca nie nabywa praw do jakichkolwiek roszczeñ w stosunku do zamawiaj±cego.
Wszystkie obiekty do których bêdzie dostarczany opa³, znajduj± siê na terenie Gminy Wysokie. Lista obiektów zosta³a wskazana w za³±czniku nr 1 do SWZ (wzór umowy).
Opis wymogów Zamawiaj±cego dotycz±cych przedmiotu zamówienia:
- olej opa³owy lekki o warto¶ci opa³owej min 42,6 MJ/kg,
- gêsto¶æ w temp. 15o C max 860 kg/m3,
- lepko¶æ kinetyczna w temperaturze 20o C max 6,00 mm2/s,
- zawarto¶æ siarki max 0,10 % (m/m),
- pozosta³o¶æ po spopieleniu max 0,01 %(m/m),
- zawarto¶æ wody max 200 mg/kg,
- ca³kowita zawarto¶æ zanieczyszczeñ nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg,
- temperatura p³yniêcia max -20o C,
- temperatura zap³onu min 56o C,
- barwa (wizualna) czerwona.
Dostawy oleju opa³owego odbywaæ siê bêd± do miejsc wskazanych przez Zamawiaj±cego w terminie jaki wykonawca zaproponuje w ofercie cenowej (formularzu ofertowym), przy czym Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e maksymalny dopuszczalny przez Zamawiaj±cego termin realizacji dostawy wynosi nie d³u¿ej ni¿ 4 dni od momentu z³o¿enia zamówienia przez Zamawiaj±cego faxem lub e-mailem. Wykonawca zobowi±zany jest niezw³ocznie potwierdziæ fakt przyjêcia zg³oszenia na numer faxu lub e-mail wskazany przez Zamawiaj±cego. Zg³oszenia bêd± sk³adane w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30. Dostawy realizowane bêd± w³asnym transportem Wykonawcy na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Do ka¿dej dostawy oleju opa³owego nale¿y dostarczyæ aktualne ¶wiadectwo jako¶ci dostarczanego paliwa.
Autocysterna dostarczaj±ca olej opa³owy ma byæ wyposa¿ona w atestowany, zalegalizowany licznik prawid³owo wskazuj±cy dostarczan±/ zatankowan± ilo¶æ opa³u.
Wed³ug danych od osób zarz±dzaj±cych poszczególnymi placówkami, pojemno¶ci zbiorników na olej opa³owy w tych placówkach wynosz± tyle, ile maksymalna przewidywana wielko¶æ jednorazowej dostawy (zgodnie z danymi zamieszczonymi w istotnych postanowieniach umowy). Zamawiaj±cy przewiduje roz³adunek oleju opa³owego z autocysterny do zbiorników przy zastosowaniu pompy przy autocysternie.
Podstaw± do wystawienia faktury bêdzie dostarczona ilo¶æ oleju opa³owego
w temperaturze 15° C wg wskazañ zalegalizowanego uk³adu pomiarowego z kompensacj± do 15° C przy autocysternie.
Zamawiaj±cy w celu kontroli jako¶ci dostarczanego oleju opa³owego, zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niezapowiedzianego pobierania próbek dostarczonego oleju opa³owego (w obecno¶ci osoby, która dostarczy³a produkt) oraz przekazania ich do analizy. Wykonawca jest odpowiedzialny za jako¶æ dostarczonego oleju o parametrach nie gorszych ni¿ okre¶lone powy¿ej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert za pomoc± kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku w tym zakresie.
6.1.2. zdolno¶ci do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, i¿ posiada:
- aktualn± koncesj± na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie objêtym zamówieniem, czyli obrotem paliwami ciek³ymi udzielon± na podstawie ustawy z dnia 10.04.1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 r., poz. 755 ze zm.);
Informacje dodatkowe:
1) Wykonawca ma obowi±zek posiadania stosownych zezwoleñ, pozwoleñ, zgód, zg³oszeñ, koncesji, licencji itp. zwanych dalej „zezwoleniami” przez ca³y okres trwania umowy oraz ich okazywania Zamawiaj±cemu na ka¿de jego wezwanie. W przypadku, gdy którekolwiek z dotychczasowych zezwoleñ wygas³o lub zosta³o cofniête w okresie obowi±zywania niniejszej umowy, Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ nowe zezwolenie w tym zakresie, nie pó¼niej ni¿ w ostatnim dniu obowi±zywania dotychczasowego.
2) Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i realizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
W przypadku gdy, Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, je¿eli ich posiadanie jest niezbêdne do ¶wiadczenia okre¶lonych us³ug w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.
6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku w tym zakresie.
6.1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wzór za³±cznik Nr 4 do SWZ),
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a/ aktualna koncesja na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 r., poz. 755 ze zm.).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
13.14. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawieraæ:1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowi±cy Za³±cznik nr 2 do SWZ (przy czym Wykonawca mo¿e sporz±dziæ ofertê wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmowaæ dane wymagane dla oferty w SWZ i za³±cznikach);
2) O¶wiadczenie o którym mowa w rozdziale 8.1 SWZ;
3) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby:
a) Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit a), je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
c) je¿eli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
4) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a/ ¿aden z tych Wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowanie
b/ warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w pkt. 6.1 SWZ winien spe³niaæ co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy wystêpuj±cy wspólnie.
10.3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane, W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
10.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
10.5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja kierowana bêdzie wy³±cznie do podmiotu wystêpuj±cego jako pe³nomocnik. Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnictwa powinien zawieraæ wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisy musz± zostaæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej.
10.6. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz postanowieñ Projektu Umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-01 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-01 10:20
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-30
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
cd. RODO W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do zamawiaj±cego.INNE PRZETARGI WYSOKIE
- Przebudowa zbiornika wodnego, retencyjnego w miejscowo¶ci S³upeczno
- "Budowa zbiornika wodnego, retencyjnego w miejscowo¶ci S³upeczno"
- "Przebudowa zbiornika wodnego, retencyjnego w miejscowo¶ci Guzówka"
wiêcej: przetargi WYSOKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego w okresie od 1.01.2025r. do 31.12.2025r. do Domu Pomocy Spo³ecznej w Kalince
- Dostawa oleju opa³owego
- DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO LEKKIEGO PRZEZNACZONEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH DLA M£ODZIE¯OWEGO O¦RODKA WYCHOWAWCZEGO W PODG£ÊBOKIEM
- dostawa oleju opa³owego
- Dostawa oleju opa³owego dla Zespo³u Szkó³ w Szczekocinach w 2025 roku
- Dostawa oleju opa³owego w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. szacowane zapotrzebowanie roczne ok. 62500 litrów
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.