Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00289564/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
- 2024/BZP 00295164/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami obejmującymi: Modernizację budynku szkoły Powiatowego Zespołu Szkół
w Kłaninie, z opcją.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pucki- Starostwo Powiatowe w Pucku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5871707828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: E. Orzeszkowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 673 41 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.domzalicka@starostwo.puck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.starostwo.puck.pl/m,218,strona-glowna.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://starostwo-puck.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami obejmującymi: Modernizację budynku szkoły Powiatowego Zespołu Szkółw Kłaninie, z opcją.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e3252b1-fca5-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366464
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045508/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami obejmującymi: Modernizację budynku szkoły Powiatowego Zespołu Szkół w Kłaninie, z opcją.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289564
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.272.2.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami obejmującymi: Modernizację budynku szkoły Powiatowego Zespołu Szkół w Kłaninie, z opcją.”
2. W ramach przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca zobowiązany jest do:
1) wykonanie zamówienia podstawowego (dalej jako: „Zamówienie Podstawowe”), obejmującego sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych termomodernizacyjnych i elektrycznych. Nadzorowane robót budowlanych w ramach Zamówienia Podstawowego dofinansowane są z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Informacja o Programie dostępna jest pod linkiem: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-szosta-pgr/#c28140;
2) wykonanie zamówienia opcjonalnego (dalej jako „Opcja”), obejmującego sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie wewnętrznej przebudowy Obiektu.
3. Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia przewiduje możliwość skorzystania z opcji na warunkach określonych w Załączniku nr 7 do SWZ (Projektowane Postanowienia Umowy)
4. Szczegółowy opis oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone zostały w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU) stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.
5. Zamawiający nadto oświadcza, że Wykonawca Robót zostanie wyłoniony w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie przepisów ustawy Pzp, zaś dokumentacja dla tego postępowania jest dostępna na platformie Zamawiającego pod adresem: https://starostwo-puck.logintrade.net/zapytania_email,160463,172384f693a577cc5d020a4e5a55698a.html
oraz opatrzona numerem postępowania: WZ.272.2.4.2024
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55104 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55104 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55104 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzory Budowlane inż. Eugeniusz Gryczewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881486346
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 34
7.3.4) Miejscowość: Bolszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-239
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Nadzory Budowlane - inż. Eugeniusz Gryczewski
jakie przetargi wygrała firma
Nadzory Budowlane - inż. Eugeniusz Gryczewski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55104 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
wykonanie Zmówienia Podstawowego:
47 232,00 zł,
wykonanie Opcji:
7 872,00 zł
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1514G na odcinku około 800 mb. wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1490G.
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", z podziałem na 8 części z opcją
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1508G na odcinku od ul. Topolowej do ul. Leśnej w miejscowości Domatowo.
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" -zajęcia rehabilitacyjne, z podziałem na 6 części z opcją
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwanym dalej PSZOK dla mieszkańców Gminy Puck wraz z zagospodarowaniem zgromadzonych odpadów.
- Pozyskanie, transport wraz z rozplantowaniem piasku w miejscowości Swarzewo wraz z pracami towarzyszącymi w celu ochrony brzegu morskiego.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad zad. pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1669K Jordanów- Spytkowice w miejscowości Spytkowice
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa 3 budynków mieszkalnych wielorodzinnych A B C z parkingiem w poziomie parteru i zagospodarowaniem terenu-ul. Szlak Chrobrego w Nysie
- Opracowanie dokumentacji technicznej budowy ulicy bez nazwy, bocznej ulicy Wierzbowej w Lubartowie, wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- "NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: ROZBUDOWA ŻŁOBKA I PRZEDSZKOLA W GMINIE GARWOLIN"
- Nadzór inwestorski i rozliczenie finansowe i rzeczowe - funkcja Inżyniera przy realizacji zamówienia pn. "Budowa obwodnicy miasta Tarnogród w ciągu drogi wojewódzkiej nr 835
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa trzech skrzydeł dydaktycznych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.