eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck"Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami obejmującymi: Modernizację budynku szkoły Powiatowego Zespołu Szkół w Kłaninie, z opcją."



Ogłoszenie z dnia 2024-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami obejmującymi: Modernizację budynku szkoły Powiatowego Zespołu Szkół
w Kłaninie, z opcją.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pucki- Starostwo Powiatowe w Pucku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5871707828

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: E. Orzeszkowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Puck

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 673 41 94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.domzalicka@starostwo.puck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.starostwo.puck.pl/m,218,strona-glowna.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://starostwo-puck.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami obejmującymi: Modernizację budynku szkoły Powiatowego Zespołu Szkół
w Kłaninie, z opcją.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e3252b1-fca5-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366464

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045508/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami obejmującymi: Modernizację budynku szkoły Powiatowego Zespołu Szkół w Kłaninie, z opcją.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289564

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.272.2.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami obejmującymi: Modernizację budynku szkoły Powiatowego Zespołu Szkół w Kłaninie, z opcją.”
2. W ramach przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca zobowiązany jest do:
1) wykonanie zamówienia podstawowego (dalej jako: „Zamówienie Podstawowe”), obejmującego sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych termomodernizacyjnych i elektrycznych. Nadzorowane robót budowlanych w ramach Zamówienia Podstawowego dofinansowane są z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Informacja o Programie dostępna jest pod linkiem: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-szosta-pgr/#c28140;
2) wykonanie zamówienia opcjonalnego (dalej jako „Opcja”), obejmującego sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie wewnętrznej przebudowy Obiektu.
3. Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia przewiduje możliwość skorzystania z opcji na warunkach określonych w Załączniku nr 7 do SWZ (Projektowane Postanowienia Umowy)
4. Szczegółowy opis oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone zostały w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU) stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.
5. Zamawiający nadto oświadcza, że Wykonawca Robót zostanie wyłoniony w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie przepisów ustawy Pzp, zaś dokumentacja dla tego postępowania jest dostępna na platformie Zamawiającego pod adresem: https://starostwo-puck.logintrade.net/zapytania_email,160463,172384f693a577cc5d020a4e5a55698a.html
oraz opatrzona numerem postępowania: WZ.272.2.4.2024

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55104 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55104 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55104 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzory Budowlane inż. Eugeniusz Gryczewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881486346

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 34

7.3.4) Miejscowość: Bolszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-239

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55104 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość umowy 55 104,00 zł, w tym:
wykonanie Zmówienia Podstawowego:
47 232,00 zł,
wykonanie Opcji:
7 872,00 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.