Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00339954/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
- 2023/BZP 00346905/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-09
- 2023/BZP 00437294/01 - Wynik z dnia 2023-10-10
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sprzedaż, dostawa i rozładunek materiałów dla potrzeb wykonania sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Nowe Borówko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W CZEMPINIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367066434
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Polna 2
1.4.2.) Miejscowość: Czempiń
1.4.3.) Kod pocztowy: 64-020
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.4.7.) Numer telefonu: 61 28 26 339
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgk-czempin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgk-czempin.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zadania o charakterze użyteczności publicznej, których celem jest bieżące i nieprzerwane zaspokajanie zbiorowych potrzeb ludności w drodze świadczenia usług powszechnie dostępnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366827
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-08-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00339954
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z
uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) przedłużenie terminu wykonania Umowy, jeżeli niemożność dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję:
a) zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń
radioaktywnych, buntów, niepokoje, strajków (z wyłączeniem wewnętrznych strajków u Wykonawcy),
b) zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi bądź niekorzystnych warunków pogodowych;
c) sytuacji niezależnej od Wykonawcy;
2) zmiany w zakresie wynagrodzenia:
a) w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT;
b) zmiany wymogów dotyczących opisu przedmiotu zamówienia;
3) zmian wynikających z nowelizacji przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu umowy i które wymagają
modyfikacji umowy.
4) zmiany w zakresie przedmiotu umowy:
a) w przypadku obiektywnej niemożności zapewnienia materiałów odpowiadających wymogom zawartym w załączniku nr 9
lub 10 do SWZ z powodu zakończenia produkcji lub niedostępności stałej lub czasowej przekraczającej 10 dni na rynku
elementów wyposażenia zaistniałej po zawarciu umowy – dopuszcza się zmianę umowy w zakresie rodzaju, typu lub
modelu materiału, pod warunkiem, że nowy materiał będzie odpowiadał pod względem funkcjonalności matariałowi
pierwotnemu a jego parametry pozostaną niezmienione lub będą lepsze od pierwotnych;
b) w przypadku zaproponowania przez Wykonawcę szczególnie uzasadnionej pod względem funkcjonalności, sprawności
lub przeznaczenia, zmiany rozwiązań materiałowych dopuszcza się zmianę umowy w zakresie materiałów zawartych w
załączniku nr 9 lub 10 do SWZ rozwiązań sprzętowych;
5) w przypadku zmiany przepisów prawa – dopuszczalna jest taka zmiana umowy, która umożliwi dostosowanie
postanowień niniejszej umowy lub przedmiotów umowy i jego wyposażenia do nowych przepisów prawa;
6) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego i wynikają z obiektywnie uzasadnionych przesłanek.
2. Strony ustalają, iż wcześniejsza dostawa – skrócenie terminu wykonania przedmiotu umowy – nie wymaga aneksu do
Umowy.
3. Zmiana umowy wymaga przedstawienia pisemnego wniosku dotyczącego proponowanej zmiany wraz z uzasadnieniem.
4. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Po zmianie:
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) przedłużenie terminu wykonania Umowy, jeżeli niemożność dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję:
a) zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, buntów, niepokoje, strajków (z wyłączeniem wewnętrznych strajków u Wykonawcy),
b) zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi bądź niekorzystnych warunków pogodowych;
c) sytuacji niezależnej od Wykonawcy;
2) zmiany w zakresie wynagrodzenia:
a) w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT;
b) zmiany wymogów dotyczących opisu przedmiotu zamówienia;
c) w przypadku zamówienia mniejszej ilości materiałów instalacyjnych z zastrzeżeniem postanowień paragrafu 1 ust. 8 niniejszej umowy
3) zmian wynikających z nowelizacji przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu umowy i które wymagają modyfikacji umowy.
4) zmiany w zakresie przedmiotu umowy:
a) w przypadku obiektywnej niemożności zapewnienia materiałów odpowiadających wymogom zawartym w załączniku nr 9 lub 10 do SWZ z powodu zakończenia produkcji lub niedostępności stałej lub czasowej przekraczającej 10 dni na rynku elementów wyposażenia zaistniałej po zawarciu umowy – dopuszcza się zmianę umowy w zakresie rodzaju, typu lub modelu materiału, pod warunkiem, że nowy materiał będzie odpowiadał pod względem funkcjonalności matariałowi pierwotnemu a jego parametry pozostaną niezmienione lub będą lepsze od pierwotnych;
b) w przypadku zaproponowania przez Wykonawcę szczególnie uzasadnionej pod względem funkcjonalności, sprawności lub przeznaczenia, zmiany rozwiązań materiałowych dopuszcza się zmianę umowy w zakresie materiałów zawartych w załączniku nr 9 lub 10 do SWZ rozwiązań sprzętowych;
c) w przypadku zamówienia mniejszej ilości materiałów instalacyjnych,
5) w przypadku zmiany przepisów prawa – dopuszczalna jest taka zmiana umowy, która umożliwi dostosowanie postanowień niniejszej umowy lub przedmiotów umowy i jego wyposażenia do nowych przepisów prawa;
6) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego i wynikają z obiektywnie uzasadnionych przesłanek.
2. Strony ustalają, iż wcześniejsza dostawa – skrócenie terminu wykonania przedmiotu umowy – nie wymaga aneksu do Umowy.
3. Zmiana umowy wymaga przedstawienia pisemnego wniosku dotyczącego proponowanej zmiany wraz z uzasadnieniem.
4. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-08-25 10:00
Po zmianie:
2023-09-06 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-08-25 10:30
Po zmianie:
2023-09-06 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-09-23
Po zmianie:
2023-10-05
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej 120309K na odcinku I - w km od 0+000 do km 0+200 na odcinku II - w km od 0+000 do km 0+037 na odcinku III - w km od 0+000 do km 0+025 ul. Żeromskiego w m. Olkusz, Gmina Olkusz
- Dostawa armatury wodociągowej i kanalizacyjnej dla PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o.
- Wykonanie chodników, zatok autobusowych na terenie Gminy Domaniów
- Dostawa materiałów wodociągowych i kanalizacyjnych
- Dostawa zaworów podciśnieniowych do rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej podciśnieniowej na terenie m. Wiązownica i Szówsko
- Remont ul. Goździkowej w Toruniu
więcej: Studzienki kanalizacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.