Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00339954/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
- 2023/BZP 00346905/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-09
- 2023/BZP 00366827/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż, dostawa i rozładunek materiałów dla potrzeb wykonania sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Nowe Borówko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W CZEMPINIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367066434
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Polna 2
1.5.2.) Miejscowość: Czempiń
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-020
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 61 28 26 339
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgk-czempin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgk-czempin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_czempin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zadania o charakterze użyteczności publicznej, których celem jest bieżące i nieprzerwane zaspokajanie zbiorowych potrzeb ludności w drodze świadczenia usług powszechnie dostępnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż, dostawa i rozładunek materiałów dla potrzeb wykonania sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Nowe Borówko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63d4a789-3205-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437294
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00132750/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sprzedaż, dostawa i rozładunek materiałów dla potrzeb wykonania sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Nowe Borówko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339954
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PGK/ZP/8/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż, dostawa i rozładunek materiałów dla potrzeb wykonania sieci
kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla zadania pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z
przyłączami w miejscowości Nowe Borówko” w ramach zadania inwestycyjnego: Uzbrojenie terenu aktywizacji gospodarczej
i wsi Nowe Borówko w sieć kanalizacji sanitarnej i wodociągowej”. Z zakresu zamówienia wyłączone są materiały związane
z wykonaniem przepompowni ścieków oraz sieci i przyłączy wodociągowych i odtworzeniem nawierzchni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44163000-0 - Rury i osprzęt
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne
44163130-0 - Ściekowe przewody rurowe
44161000-6 - Rurociągi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 612756,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 642226,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 612756,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cetel Serwis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7791018967
7.3.3) Ulica: Komornicka 16
7.3.4) Miejscowość: Głuchowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-052
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 612756,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI CZEMPIŃ
- Budowa infrastruktury związanej z rozwojem zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności - dostawa i montaż stacji ładowania samochodów elektrycznych.
- Wykonanie termomodernizacji budynku gminnego, tj. ocieplenie ścian 1 i 2 piętra wraz z pracami towarzyszącymi w Gminie Czempiń.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla budowy ulic na terenie Gminy Czempiń.
więcej: przetargi CZEMPIŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów hydraulicznych niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania MS AGH - DE-dzp.272-232/25
- Dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
- Budowa przyłącza oraz instalacji kanalizacji sanitarnej Muzeum Uzbrojenia i Muzeum Armii "Poznań"
- Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Kamień Pomorski
- "Budowa zbiorczej kanalizacji sanitarnej w Aglomeracji Igołomia - etap I"
- Dostawa agregatów głębinowych wraz z osprzętem (rurociągi, kable zasilajace i sterownicze, wyposażenie technologiczne).
więcej: Studzienki kanalizacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.