Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00311911/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Michałowice w roku szkolnym 2023/2024 poprzez zakup biletów miesięcznych od 04.09.2023 r. do 21.06.2024 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Gminy Michałowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001189376
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowość: Reguły
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cuw.michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuw.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7b30a8f-2541-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Michałowice w roku szkolnym 2023/2024 poprzez zakup biletów miesięcznych od 04.09.2023 r. do 21.06.2024 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7b30a8f-2541-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366893
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040901/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Michałowice w roku szkolnym 2023/2024 poprzez zakup biletów miesięcznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00311911
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.231.2.02.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 249000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Przedmiot zamówienia polega na zapewnieniu transportu związanego z realizacją usługi dowozu uczniów do szkół z terenu Gminy Michałowice. Przewóz obejmuje trasę: dom – szkoła – dom, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz.U. z 2023 r.poz.900)
4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany poprzez zakup imiennych biletów miesięcznych szkolnych na podstawie przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 1343 ze zm.).
5. Rozliczenie usługi objętej niniejszym postępowaniem następować będzie na podstawie miesięcznej listy uczniów. Listy będą każdorazowo wystawiane w terminie do 20 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, na który będą obowiązywać.
6. Przewozy będą realizowane w dni robocze w ciągu roku szkolnego 2023/2024 z wyjątkiem wakacji, ferii, przerw świątecznych, dni wolnych od zajęć oraz dni w których szkoły będą całkowicie zamknięte z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem epidemii, w tym m.in. wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19). W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu, wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przewóz uczniom zgodnie z ustaleniami z osobami reprezentującymi placówki oświatowe objęte niniejszym zamówieniem.
7. Niniejszym postępowaniem objęty jest transport (trasa: dom – szkoła – dom) do następujących placówek na terenie Gminy Michałowice:
1) Szkoła Podstawowa w Michałowicach, ul. Szkolna 15, 05 – 816 Michałowice;
2) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Komorowie, Al. M. Dąbrowskiej 12/20, 05 – 806 Komorów.
8. Zamawiający udostępnia dotychczasowy rozkład jazdy obowiązujący w roku szkolnym 2023/2024 – załącznik nr A oraz mapy tras – załącznik B do SWZ. Szczegółowe harmonogramy dowożenia uczniów objętych zamówieniem będą przedstawiane Wykonawcy w terminie do 21 sierpnia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin kursów wynikających z realnego zapotrzebowania.
9. Zamawiający oświadcza, że w roku szkolnym 2023/2024 transport uczniów do szkół obejmuje 327 uczniów. Liczba dowożonych uczniów w okresie objętym niniejszym zamówieniem może ulec zmianie względem wskazanej powyżej liczby w zależności od liczby uczniów uczęszczających do szkół w danym roku szkolnym. Szczegółowa liczba uczniów dowożonych będzie przedstawiona Wykonawcy w terminie do 21 sierpnia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany (zmniejszenie/zwiększenie) liczby dowożonych uczniów do 10% (+/-10%). W związku z czym minimalna liczba uczniów wyniesie 294 a maksymalna nie przekroczy 360.
10. Transport uczniów powinien odbywać się pod opieką osób dorosłych, których obecność w pojazdach zapewni Zamawiający. Wykonawca zapewni bezpłatne bilety dla opiekunów.
11. W razie awarii autobusu Wykonawca zapewni zastępczy autobus w czasie maksymalnie 60 minut od momentu zgłoszenia awarii ( stanowi kryterium oceny ofert).
12. Trasy codziennego dowożenia uczniów do szkół obejmują łącznie 131 km dziennie. Zamawiający przewiduje, że w roku szkolnym 2023/2024 maksymalna ilość dni nauki wyniesie 186 w związku z tym autobusy pokonają maksymalnie trasę ok. 24 500 km.
13. Transport powinien być zorganizowany z zachowaniem przepisów prawa oraz zasad bezpieczeństwa, a w szczególności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r.o transporcie drogowym (Dz.U. z 2022 r. 180 ze zm.).
14. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego kontrolowania trzeźwości kierowców prowadzących autobusy, które przewożą uczniów.
15. Transport powinien być świadczony z wykorzystaniem 3 autobusów.
16. Autobusy, którymi Wykonawca będzie wykonywał transport muszą posiadać aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC oraz muszą posiadać ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NW) i utrzymania ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania umowy. Autobusy muszą być wyposażone w automatycznie otwierane drzwi. W okresie zimowym pojazdy dowożące uczniów muszą być ogrzewane, na stopniach wejściowych do autobusów nie może zalegać śnieg, ani lód. W okresie zimowym Wykonawca musi zwrócić szczególną uwagę, aby zapewnić bezpieczeństwo podczas wsiadania i wysiadania. W okresie letnim autobusy muszą być efektywnie klimatyzowane. Przez cały rok w autobusach musi być utrzymywana czystość.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304110,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAF TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015479583
7.3.3) Ulica: Pasaż Ursynowski 9 lokal PAW 4 B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-784
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY KRUSZYWA NA POTRZEBY BIEŻĄCYCH REMONTÓW DRÓG GMINY FILIPÓW
- Realizacja przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej
- Dostawa mieszanki kruszywa naturalnego, kruszywa łamanego, piasku wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem w ramach remontu dróg gminnych na terenie Gminy Lelis.
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Wolanów
- Transport, montaż oraz demontaż wystawy edukacyjnej pt. "Pełno ich nigdzie. Przywracanie pamięci o polskich Żydach w przestrzeni miejskiej" na trasie Warszawa - Poznań - Warszawa.
- Dostawa kruszyw na remont dróg gminnych na terenie Gminy Lubartów
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.