eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pajęczno" Dostawa materiałów w celu budowy kanalizacji sanitarnej - ul. Długa w Pajęcznie"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
" Dostawa materiałów w celu budowy kanalizacji sanitarnej -
ul. Długa w Pajęcznie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Komunalny w Pajęcznie

1.3.) Oddział zamawiającego: MZK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000156222

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Międzyzakładowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Pajęczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 343111216

1.5.8.) Numer faksu: 343111216

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzk@mzkpajeczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.pajeczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0665343-fbc7-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

" Dostawa materiałów w celu budowy kanalizacji sanitarnej -
ul. Długa w Pajęcznie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0665343-fbc7-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366974

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00287227

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZK.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Dostawa materiałów na budowę kanalizacji sanitarnej:
• Rura PCV kanalizacji zewnętrznej, śr. 200, lita SN8 SDR34 (odc. 3 m) - 852,0 m
• Rura PCV kanalizacji zewnętrznej, śr. 160, lita SN8 SDR34 (odc. 3 m) - 264,0 m
• Korek kanalizacyjny PCV śr. 160 - 64 szt.
• Nasuwka PCV śr. 200, kanalizacja - 32 szt.
• Trójnik PCV 200/160/45 kanalizacja - 32 szt.
• Kolano PCV śr. 160/45 kanalizacja - 32 szt.
• Właz kanałowy typu ciężkiego 40 ton - 2 szt.
3. W ramach zamówienia Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby budowlane wprowadzone do obrotu, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213), ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682) oraz ustawy z dnia 30 sierpnia 2022 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2023 r., poz. 215). Wszystkie dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe i muszą posiadać świadectwa dopuszczenia do obrotu, wydane przez uprawnioną jednostkę, jednoznacznie określające brak szkodliwego oddziaływania tych materiałów na środowisko.
4. Informacje i cechowania na stosowanych materiałach muszą być w języku polskim. Dostarczone materiały w zależności od przeznaczenia muszą posiadać:
• Europejską ocenę techniczną, deklaracje właściwości użytkowych;
• Aprobaty techniczne lub Deklarację Zgodności z Aprobatą techniczną;
• Certyfikaty na znak bezpieczeństwa;
• Deklarację CE, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami zawartymi w Dyrektywach dotyczących danego produktu;
• Wymagane atesty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44163000-0 - Rury i osprzęt

44163112-8 - Układ kanalizacyjny

44423700-8 - Elementy włazów

44114220-0 - Rury i osprzęt betonowy

4.5.5.) Wartość części: 57194,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Dostawa materiałów na budowę kanalizacji sanitarnej:
• Studnia żelbetonowa śr 1000 (zgodnie z załączonym rysunkiem):
a) wysokości 1,0 - 1,5 m - 3 szt.
b) wysokości 1,5 - 2,0 m - 2 szt.
c) wysokości 2,0 - 2,5 m - 2 szt.
d) wysokości 2,5 - 3,0 m - 10 szt.
e) wysokości 3,0 - 3,5 m - 5 szt.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną część zamówienia jak i również w jednej ofercie na dwie części zamówienia.
3. W ramach zamówienia Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby budowlane wprowadzone do obrotu, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213), ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682) oraz ustawy z dnia 30 sierpnia 2022 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2023 r., poz. 215). Wszystkie dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe i muszą posiadać świadectwa dopuszczenia do obrotu, wydane przez uprawnioną jednostkę, jednoznacznie określające brak szkodliwego oddziaływania tych materiałów na środowisko.
4. Informacje i cechowania na stosowanych materiałach muszą być w języku polskim. Dostarczone materiały w zależności od przeznaczenia muszą posiadać:
• Europejską ocenę techniczną, deklaracje właściwości użytkowych;
• Aprobaty techniczne lub Deklarację Zgodności z Aprobatą techniczną;
• Certyfikaty na znak bezpieczeństwa;
• Deklarację CE, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami zawartymi w Dyrektywach dotyczących danego produktu;
• Wymagane atesty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44114220-0 - Rury i osprzęt betonowy

4.5.5.) Wartość części: 84805,83 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57423,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69322,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57423,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Obrotu Hurtowego WOD BUD Marta Lachowicz-Zontek Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5740172327

7.3.4) Miejscowość: Mazańcowice 57

7.3.5) Kod pocztowy: 43-391

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57423,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63714,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63714,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63714,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALKAN s.c. Daniel Solecki, Dariusz Solecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080091325

7.3.3) Ulica: Długa 20

7.3.4) Miejscowość: Pajęczno

7.3.5) Kod pocztowy: 98-330

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63714,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.