Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00319205/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
- 2024/BZP 00329378/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA OCHRONY MIENIA I OSÓB DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO
IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092358780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 97
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@szpitalino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA OCHRONY MIENIA I OSÓB DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGOIM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cbd6121-0eb7-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00367164
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00222746/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona mienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319205
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: M-27/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Zakres ochrony obejmuje:
1. Zabezpieczenie i ochronę mienia Zleceniodawcy znajdującego się na jego nieruchomości w Inowrocławiu, przy ul. Poznańskiej 97, przed kradzieżą, aktami przemocy, włamaniem i zniszczeniem, zgodnie z ustalonym planem ochrony, stanowiącym Załącznik nr 2 i 3 do SWZ.
2. Ochrona osób przebywających w Szpitalu ielospecjalistycznym w Inowrocławiu tj. pracowników, pacjentów i osób dwiedzających chorych,
3. Czynności powyższe wykonywane będą codziennie w następującym systemie:
Przez wszystkie dni w roku za pomocą czterech pracowników ochrony na każdej zmianie, z czego:
a)1 pracownik dyżur całodobowo w Izbie Przyjęć/Szpitalnym Oddziale Ratunkowym,
b)1 pracownik dyżur całodobowo na wysokim parterze Szpitala wraz z obchodem zewnętrznym terenu i obchodem wewnętrznym w całym budynku Szpitala,
c)1 pracownik całodobowo w Portierni Centralnej,
d)1 pracownik od 06.00-21.00 wejście główne budynku Szpitala.
4. Konwój osób i mienia (konwój wartości pieniężnych) Zamawiającego w drodze do i z wskazanego przez Zamawiającego banku, wykonywać będą w asyście pracownika Zamawiającego, raz w miesiącu w terminie każdorazowo wskazanym przez Zamawiającego, przy użyciu odpowiedniego, wymaganego przepisami pojazdu.
1) Konwój odbywa się samochodem Wykonawcy
2) Siedziba banku Zamawiającego nie przekracza 3 km od siedziby Szpitala
5. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć w okresie zimowym, w godzinach nocnych drogi komunikacyjne na terenie zewnętrznym szpitala, a w szczególności przy wejściu do SOR i przy wejściu głównym poprzez usuwanie i łagodzenie skutków zimowych warunków atmosferycznych. Środki zabezpieczające tj. piasek i chlorek wapnia zapewnia Zamawiający.
6. Szczegółowy zakres ochrony określa Plan Ochrony oraz Instrukcja Zabezpieczenia Dróg stanowiące Załączniki Nr 2 i 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia
B. Informacje dodatkowe:
1. Po zawarciu umowy, Zamawiający przeszkoli bezpłatnie pracowników Wykonawcy w zakresie BHP i P.poż. oraz zapozna ich z topografią Szpitala.
2. Zamawiający będzie wyrywkowo dokonywał kontroli pracy pracowników ochrony.
3. Zamawiający wymaga aby na każdej zmianie pełniła służbę przynajmniej jedna osoba posiadająca licencję pierwszego stopnia.
4. W celu realizacji usługi Zamawiający umożliwi wykonawcy usługi:
a) korzystanie z pomieszczenia socjalnego o pow. 10,10 m² na warunkach określonych w odrębnej umowie, której wzór stanowi załącznik Nr 9. Koszty wynajmu zawarte są w Zał. Nr 5 do SWZ.
b) Zamawiający informuje, iż Patrol Interwencyjny powinien podjeżdżać w ciągu 15 do 30 minut, w składzie standardowym ogólnie przyjętym przez Wykonawcę, w ilości min. 2 osoby.
c) Zamawiający wymaga , aby osoby zatrudniane przez Wykonawcę wykonywały pracę na podstawie stosunku pracy (umowa o pracę). Formy zatrudnienia wskazane przez Wykonawcę w ofercie obowiązywać będą przez cały czas trwania umowy, chyba że konieczność zmiany formy zatrudnienia wynikać będzie ze zmian w przepisach prawa.
d) Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracownika na podstawie umowy o pracę w niepełnym wymiarze etatu.
e) W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę pracownika na zasadach umowy o pracę dodatkowe godziny pracy pracownika ochrony powyżej pełnego etatu będą nadgodzinami. Niezgodne z prawem jest łączenie stosunku pracy z umową cywilną prawną w odniesieniu do jednego pracownika wykonującego te same czynności.
f) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z przedmiotem zamówienia.
g) Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych prac celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy.
h) Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 15.05.2024r. godz. 11:00
i) Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie przybycia pod nr telefonu (052) 35 45 254 lub (52) 35 45 277
k) Na wizję lokalną należy zgłosić się do: Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika
Błażka w Inowrocławiu, ul. Poznańska 97, miejsce – Dział Techniczny
l) W przypadku braku możliwości uczestnictwa w wizji w dniu wyznaczonym przez
Zamawiającego istnieje możliwość uzgodnienia z Zamawiającym dodatkowego terminu.
m) Wykonawca każdego ostatniego dnia miesiąca, w którym świadczył usługę
przedstawi Zamawiającemu fakturę potwierdzającą realizację usługi. Zapłata nastąpi w terminie 60 dni od daty otrzymania faktury na konto bankowe Wykonawcy.
n) Wspólny Słownik zamówień CPV 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
o) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 8,9 i 10.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 960000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1403410,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 960000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA JAG - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Krzysztofa Gotowskiego 6, 85-030 Bydgoszcz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671232367
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-030
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 960000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi, klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu
- Konserwacja, serwis oraz naprawa urządzeń dźwigowych na terenie Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta Inowrocławia
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) z siedzibą przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.
- Opieka nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobieganie bezdomności zwierząt na terenie Gminy Inowrocław w roku 2025
- Ochrona fizyczna mienia oraz konwój wartości pieniężnych.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym. CPV 79710000-4.
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Usługa konwojowania wartości pieniężnych z POK
- Ochrona osób i mienia Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego w Warszawie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.