Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00286867/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.700.000 PLN (słownie złotych: trzy miliony siedemset tysięcy) z przeznaczeniem na spłatę rat kredytów zaciągniętych w latach poprzednich.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Olkuski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255045
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Olkusz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sp.olkusz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_olkusz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.700.000 PLN (słownie złotych: trzy miliony siedemset tysięcy) z przeznaczeniem na spłatę rat kredytów zaciągniętych w latach poprzednich.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2059fd8-0d97-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367391
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024976/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Udzielenie kredytu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286867/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP.272.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.700.000 PLN (słownie złotych: trzy miliony siedemset tysięcy) z przeznaczeniem na spłatę rat kredytów zaciągniętych w latach poprzednich na następujących warunkach:
1) Okres kredytowania: 2022 r. do końca 2026 r.
2) Karencja w spłacie kapitału do końca roku 2022 r.
3) Spłata kapitału i odsetek w okresach kwartalnych, przy czym kapitał spłacany będzie na koniec każdego kwartału kalendarzowego począwszy od 31.03.2023 r. do 31.12.2026 r., natomiast odsetki płatne będą do dnia 7-go po zakończeniu kwartału kalendarzowego za który zostaną naliczone.
4) Kapitał spłacany będzie w szesnastu ratach kwartalnych na koniec każdego
kwartału kalendarzowego, według następującego harmonogramu:
- w roku 2023 - 408.000 PLN, tj.
do dnia 31 marca - 102.000 PLN,
do dnia 30 czerwca - 102.000 PLN,
do dnia 30 września - 102.000 PLN,
do dnia 31 grudnia - 102.000 PLN,
- w roku 2024 - 92.000 PLN, tj.
do dnia 31 marca - 23.000 PLN,
do dnia 30 czerwca - 23.000 PLN,
do dnia 30 września - 23.000 PLN,
do dnia 31 grudnia - 23.000 PLN,
- w roku 2025 - 1.400.000 PLN, tj.
do dnia 31 marca - 350.000 PLN,
do dnia 30 czerwca - 350.000 PLN,
do dnia 30 września - 350.000 PLN,
do dnia 31 grudnia - 350.000 PLN,
- w roku 2026 - 1.800.000 PLN, tj.
do dnia 31 marca - 450.000 PLN,
do dnia 30 czerwca - 450.000 PLN,
do dnia 30 września - 450.000 PLN,
do dnia 31 grudnia - 450.000 PLN.
Pierwsza rata kapitału płatna do 31.03.2023 r. a ostatnia do 31.12.2026 r.
5) Oprocentowanie kredytu według zmiennej stopy procentowej, która ulega zmianie w okresach kwartalnych zgodnie z zasadą, że: stopa procentowa składa się ze zmiennej stawki WIBOR dla 3 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych liczonych jako średnia ze wszystkich notowań miesiąca poprzedzającego kwartalny okres obrachunkowy oraz ze stałej marży banku.
6) Odsetki spłacane będą do 7-go dnia miesiąca następującego po zakończeniu kwartału, którego dotyczą na podstawie pisemnej informacji Wykonawcy, w której określona zostanie:
a) kwota odsetek,
b) stopa procentowa,
c) okres za jaki odsetki naliczono,
d) data płatności,
e) nr rachunku bankowego do dokonania wpłaty.
7) Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania części lub całości kredytu bez podania przyczyny.
9) W przypadku zamiaru niewykorzystania części (lub całości) kwoty kredytu, Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę na piśmie i zaproponuje zmianę ustalonego harmonogramu spłaty, w celu dostosowania kwoty spłat kredytu do wysokości kwoty uruchomionego kredytu.
10) W przypadku niewykorzystania pełnej kwoty kredytu lub jego części Zamawiający nie będzie obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami.
11) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu, jego części lub poszczególnych rat bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z tego tytułu, w tym m.in. opłat i prowizji.
12) W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania.
13) W przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego części kredytu lub dokonania wcześniejszej spłaty części kredytu, Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu, a dokonane ustalenia zapiszą w formie aneksu do umowy.
14) Kredyt uruchomiony będzie do 31.12.2022 roku jednorazowo lub w transzach. Wysokość transz i termin ich uruchomienia określone będą przez Zamawiającego na piśmie z 3-dniowym wyprzedzeniem przed uruchomieniem transzy przez Wykonawcę.
15) Kredyt nie będzie obciążony żadnymi opłatami, prowizjami lub kosztami.
Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego udostępnia w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Olkuszu, w zakładce „Budżet i majątek Powiatu”, sprawozdania budżetowe oraz uchwały i opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 790885,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 800702,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 790885,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BANK SPÓŁDZIELCZY W WOLBROMIU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 637 011 11 72
7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 26
7.3.4) Miejscowość: Wolbrom
7.3.5) Kod pocztowy: 32-340
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 790885,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-21 do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Usługę archiwizacyjną - konserwację (naprawę) kopert dowodowych oraz opracowanie zbioru akt w postaci kart kontroli ewidencji ruchu ludności (lit.od K do Ż).
- "Zakup wraz z dostawą emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej K1-70 do bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2025 roku".
- Budowa drogi na działce nr 3292 w Olkuszu - ul. Hardego.
- Modernizacja dziewięciu mieszkań komunalnych w Gminie Olkusz.
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej 1090K w km od 6+306,00 do km 6+830,38 w miejscowości Michałówka"
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Remont drogi powiatowej 1103K w km od 0+000,00 do km 1+976,00 w miejscowości Hucisko, Powiat Olkuski"
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OBSŁUGA BANKOWA POWIATU ŚREDZKIEGO w latach 2025-2029
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2025 r. do 30.04.2027 r."
- "Udzielenie kredytu w wysokości 2300000,00 zł na finansowanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 oraz sprawnościowego placu zabaw w Topólce ".
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Pyskowice i jej jednostek
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.