Og³oszenie z dnia 2024-06-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00435775/01 - Wynik z dnia 2024-07-30
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dostawa gruzu betonowego kruszonego w ilo¶ci 2000 m³ przy wykonywaniu bie¿±cych remontów dróg gminnych i dojazdowych do pól w 2024 r. na terenie gminy Soko³y
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Soko³y
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670226
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek Mickiewicza 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Soko³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-218
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski
1.5.7.) Numer telefonu: (86) 4763010, 519412532
1.5.8.) Numer faksu: (86) 2194164
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sokoly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://sokoly.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa gruzu betonowego kruszonego w ilo¶ci 2000 m³ przy wykonywaniu bie¿±cych remontów dróg gminnych i dojazdowych do pól w 2024 r. na terenie gminy Soko³y
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-91fe3603-2a19-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00367444
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00064267/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Dostawa gruzu betonowego w ilo¶ci 2000 m³ przy wykonywaniu bie¿±cych remontów dróg gminnych i dojazdowych do pól w 2024 r. na terenie gminy Soko³y
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ug-sokoly-wrotapodlasia.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielnie zamówienia,w tym sk³adanie ofert,wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu,wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±,z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie PZP,odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.Ofertê,o¶wiadczenia,o których mowa w art.125ust.1 ustawy Pzp,podmiotowe ¶rodki dowodowe,pe³nomocnictwa,zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej,w ogólnie dostêpnych formatach danych,w szczególno¶ci w formatach:txt,rtf,pdf,doc,docx,odt.Ofertê, o¶wiadczenia oraz dokumenty o których mowa w SWZ sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci,w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Zawiadomienia,o¶wiadczenia, wnioski,dokumenty lub informacje Wykonawcy przekazuj± przez
platformê, dostêpn± pod adresem: https://ug-sokoly-wrotapodlasia.logintrade.net/ rejestracja/ustawowe.html.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z platformy:
a) Dopuszczalne przegl±darki internetowe:
- Internet Explorer,
- Google Chrome,
- Mozilla Firefox,
- Edge,
- Opera.
b) Pozosta³e wymagania techniczne:
- dostêp do sieci internet;
- obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax;
- w³±czona obs³uga JavaScript;
- zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s;
- zainstalowany Acrobat Reader;
- zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
c) O¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji elektronicznej przesy³a siê w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Równocze¶nie
Zamawiaj±cy rekomenduje na format danych przesy³anych plików: .pdf.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119) - zwane dalej RODO, informujê, ¿e:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Soko³y reprezentowana przez Wójta Gminy Soko³y, z siedzib± w Urzêdzie Gminy Soko³y, ul. Rynek Mickiewicza 10, 18-218 Soko³y, tel.: (86) 4763 010, adres e-mail: sekretariat@sokoly.pl
2. W Urzêdzie Gminy Soko³y zosta³ wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym kontakt odbywa siê za pomoc± adresu e-mail: inspektor@ochronadanych.hub.pl
3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w zwi±zku z przyst±pieniem do niniejszego postêpowania prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji tre¶ci z³o¿onych ofert.
4.Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) i lit e) RODO, w zwi±zku z przepisami ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
5.Przys³uguje Pani/Panu prawo dostêpu do tre¶ci danych osobowych oraz ich sprostowania, poprawiania, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, co do danych osobowych, których podanie jest dobrowolne.
6.Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych bêd± wy³±cznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa; tj. organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa jak równie¿ inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzaj± dane osobowe.
7.Dane osobowe udostêpnione przez Pani±/Pana nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie bêd± podlegaæ profilowaniu.
8.Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym. Brak podania danych osobowych skutkowaæ bêdzie niemo¿no¶ci± realizacji ustawowych zadañ Urzêdu.
9. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywaæ danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
10.Pan/i dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 5 lat licz±c od dnia 1 stycznia roku nastêpuj±cego po roku zakoñczenia sprawy.
11. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, i¿ przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.18.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa w³asnego gruzu betonowego kruszonego o frakcji od 0 mm do 80 mm przy wykonywaniu bie¿±cych remontów dróg gminnych i dojazdowych do pól w 2024 r. na terenie gminy Soko³y. Zawarto¶æ gruzu betonowego o frakcji od 60 mm do 80 mm nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 60% w 1 m³. Dopuszcza siê domieszkê o gruz ceglany w ilo¶ci do 10% o frakcji od 0 mm do 80 mm.
W zakres wykonywania prac wchodzi:
-niwelacja terenu przed dostaw± gruzu betonowego kruszonego oraz dostawa w³asnego gruzu betonowego kruszonego i bie¿±ca jego niwelacja po nawiezieniu w ³±cznej ilo¶ci 2000 m³. Niwelacja winna byæ wykonana równiark± samojezdn±.
2. Dostawy realizowane bêd± w dni robocze (od poniedzia³ku do pi±tku)
w godz. 7:30-15:30.
3.Z uwagi na mo¿liwo¶æ zmiany bie¿±cych potrzeb w trakcie realizacji umowy Zamawiaj±cy ma prawo do:
a) zwiêkszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powoduj±cej zmianê warto¶ci zawartej umowy maksymalnie do 50 %,
b)zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powoduj±cej zmianê warto¶ci zawartej umowy maksymalnie do 50 %.
4.Wykonawca zobowi±zuje siê na swój koszt zabezpieczenie placu budowy, oraz mienia znajduj±cego siê na terenie budowy oraz zapewniæ warunki bezpieczeñstwa w stosunku do pracowników i osób trzecich.
5.Dostarczony materia³ musi byæ wolny od elementów szkodliwych dla ¶rodowiska (azbestu, popio³u itp.), materia³ów odpadowych oraz elementów niebezpiecznych dla u¿ytkowników dróg. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ sprawdzenia ilo¶ci oraz jako¶ci dostarczonego materia³u.
6.Zamawiaj±cy uprawniony bêdzie do odst±pienia od umowy w przypadku dwukrotnego stwierdzenia dostawy materia³u nienale¿ytej jako¶ci.
7.Ustalenia i decyzje dotycz±ce wykonywania zamówienia uzgadniane bêd± przez Zamawiaj±cego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
8.Pojedynczy transport obejmowaæ bêdzie tylko i wy³±cznie za³adunki pojazdu
o maksymalnej ³adowno¶ci 20 m³ z uwagi na konieczno¶æ dojazdu Wykonawcy na wskazane miejsce po drogach gruntowych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
14210000-6 - ¯wir, piasek, kamieñ kruszony i kruszywa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty wed³ug nastêpuj±cych kryteriów i ich znaczeniem:
-cena brutto – 60 %
-termin p³atno¶ci faktury – 20 %
-termin dostawy – 20 %
gdzie 1% =1,00 pkt.
Wof = Lpc + Lpf+ Lpd
Gdzie:
-Wof – warto¶æ oferty
-Lpc – ilo¶æ punktów za kryterium: cena brutto
- Lpf – ilo¶æ punktów za kryterium: termin p³atno¶ci faktury
-Lpd – ilo¶æ punktów za kryterium: termin dostawy
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – nie dotyczy,
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – nie dotyczy,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – nie dotyczy,
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca winien wykazaæ siê, ¿e dysponuje:
- min. 1 równiark± samojezdn±;
- min. 3 samochodami samowy³adowczymi o poj. 10 m³ - 20 m³.
Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego przedstawi wykaz niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ, którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami (za³±cznik nr 3 do SWZ).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów:
1) w zakresie warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
- wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokumenty, które Wykonawcy musz± z³o¿yæ wraz z ofert±:a)Formularz ofertowy- za³. nr 1 do SWZ.Nale¿y do³±czyæ aktualne dokumenty potwierdzaj±ce status prawny Wykonawcy,np.odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z CEiDG.Oferta nie musi zawieraæ tych dokumentów w przypadku wskazania przez Wykonawcê,¿e s± one dostêpne w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych.Upowa¿nienie osób podpisuj±cych ofertê musi bezpo¶rednio wynikaæ z ww.dokumentów Oznacza to, ¿e w przypadku je¿eli upowa¿nienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzaj±cego status prawny Wykonawcy,do oferty do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/ych siê o udzielenie zamówienia publicznego.Formularz ofertowy musi zawieraæ o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art.14 RODO.b)Za³.nr2 do SWZ- o¶wiadczenie,o którym mowa w art.125ust.1 ustawy Pzp dotycz±ce odpowiednio:-Wykonawcy;- ka¿dego ze wspólników konsorcjum (w przypadku sk³adania oferty wspólnej)oraz ka¿dego ze wspólników spó³ki cywilnej;- podmiotów „trzecich” czyli podmiotów,na zasoby których powo³uje siê Wykonawca w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w punktach XVII SWZ oraz przes³anek wykluczenia z postêpowania,o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (pkt. XII.1 SWZ),art. 109ust.1 ustawy Pzp(pkt. XII.2 SWZ) oraz art.7ust.1 ustawy z dnia 1 kwietnia2022 r.o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.c)Zobowi±zania podmiotów udostêpniaj±cych zasoby,na które Wykonawca bêdzie siê powo³ywa³ w celu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu,o których mowa w punktach XVII SWZ.Zgodnie z art.118ust.3 ustawy Pzp musi z³o¿yæ wraz z ofert± zobowi±zania ww. podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia albo inne podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce,¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie,bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.Zgodnie z art.118ust.4 ustawy Pzp zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby(za³. nr 4 do SWZ),musi potwierdzaæ,¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz musi okre¶laæ w szczególno¶ci:1)zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;2) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;3)czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.d)O¶wiadczenie na podstawie art.117 ust.4Pzp okre¶laj±ce, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy–w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna)-za³. nr5 do SWZ.e)Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy).Upowa¿nienie osób podpisuj±cych ofertê musi bezpo¶rednio wynikaæ z dokumentów do³±czonych do oferty.Oznacza to, ¿e je¿eli upowa¿nienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzaj±cego status prawny wykonawcy to do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub kserokopii potwierdzonej notarialnie,ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegaj±cego/ych siê o udzielenie zamówienia publicznego.W przypadku sk³adania oferty wspólnej (tzw. konsorcjum)wspólnicy musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.Do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo,podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli ka¿dego ze wspólnikówSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia i dokumenty sk³ada ka¿dy z wykonawców zgodnie ze SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿ona na pi¶mie w formie aneksu do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zakres oraz charakter zmian zosta³ okre¶lony w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-01 09:45
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem: https://ugsokolywrotapodlasia. logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-01 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-07-29
INNE PRZETARGI SOKO£Y
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowych stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Soko³y
- Opracowanie planu ogólnego gminy Soko³y
wiêcej: przetargi SOKO£Y »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu cz±stkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i t³uczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Bie¿±ce utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urz±dzeñ BRD i wiat przystankowych, których zarz±dc± jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Remonty dróg gminnych i wewnêtrznych o nawierzchni z kostki brukowej po³o¿onych na terenie Gminy Koluszki
- Wykonanie remontów cz±stkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na czê¶ci
- Wykonanie remontów cz±stkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczañskiego z podzia³em na czê¶ci
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnêtrznych ci±gów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeñ (...)
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.