Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00306677/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
- 2024/BZP 00318536/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Modernizacja dróg w miejscowości Broszkowice w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OŚWIĘCIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33/ 844 95 63
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminaoswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaoswiecim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaoswiecim.pl i https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Modernizacja dróg w miejscowości Broszkowice w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-094349f4-0611-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00367560
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040100/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 "Modernizacja dróg w miejscowości Broszkowice w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306677
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.2712.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Zakres inwestycji obejmuje Modernizację dróg w miejscowości Broszkowice w gminie Oświęcim
ETAP I - ul. Jodłowa i ul. Klubowa - odcinek w osi A - B w km (roboczy) 0+000 - 0+635,21 w zakresie m.in.:
1. nawierzchni jezdni;
2. poboczy;
3. zjazdów do posesji;
4. remontu istniejących miejsc postojowych;
5. odwodnienia w postaci wpustów deszczowych, korytek muldowych i odwodnienia liniowego;
6. krawężników i obrzeży betonowych;
7. regulacji wysokościowej włazów studni rewizyjnych oraz zasuw urządzeń obcych;
8. oczyszczenie kanalizacji.
ETAP II - ul. Świerkowa - odcinek w osi C - D w km (roboczy) 0+000 - 0+357,23
1. nawierzchni jezdni;
2. poboczy;
3. zjazdów do posesji;
4.odwodnienia w postaci wpustów deszczowych, korytek muldowych i odwodnienia liniowego;
5. budowę studni chłonnych;
6. krawężników i obrzeży betonowych;
7. regulacji wysokościowej włazów studni rewizyjnych oraz zasuw urządzeń obcych;
8. oczyszczenie kanalizacji.
2. Szczegółowy zakres inwestycji określa:
1) Projekt budowlany przebudowy ul. Jodłowej, Świerkowej i Klubowej w Broszkowicach opracowany przez Biuro Projektowe Konstruktor ul. Kolonia Stefa 26, 32-500 Chrzanów
2) Projekt wykonawczy przebudowy ul. Jodłowej, Świerkowej i Klubowej w Broszkowicach opracowany przez Biuro Projektowe Konstruktor ul. Kolonia Stefa 26, 32-500 Chrzanów
3) Projekt zabezpieczenia sieci teletechnicznej przebudowy ul. Jodłowej, Świerkowej i Klubowej w Broszkowicach opracowany przez Biuro Projektowe Konstruktor ul. Kolonia Stefa 26, 32-500 Chrzanów
4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych przebudowy ul. Jodłowej, Świerkowej i Klubowej w Broszkowicach opracowany przez Biuro Projektowe Konstruktor ul. Kolonia Stefa 26, 32-500 Chrzanów
5) Przedmiar robót
6) Oświadczenie pracowni projektowej - Biuro Projektowe Konstruktor ul. Kolonia Stefa 26, 32-500 Chrzanów- dotyczące zmian w stosunku do dokumentacji projektowej
3. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszelkich robót budowlanych niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy zgodnie z SWZ, dokumentacji projektową, przedmiarem robót oraz STWIOR.
4. Wysokość wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za przedmiot zamówienia ma charakter kosztorysowo rozliczeniowy.
5. Rozliczenie robót nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego w oparciu o faktyczne wykonanie ilości robót zatwierdzone przez Zamawiającego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) oraz w oparciu o ceny jednostkowe wynikające z kosztorysu ofertowego
6. Uwagi dodatkowe – wymogi dla Wykonawcy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia
Inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „programem”, zgodnie ze wstępną promesą nr Edycja6PGR/2023/2800/PolskiLad.
1) Wykonawca winien dysponować zespołem osób posiadających odpowiednie uprawnienia, kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie niezbędne do należytego wykonania przedmiotu umowy i nie istnieją żadne przeszkody zarówno prawne jak i faktyczne uniemożliwiające lub utrudniające Wykonawcy wykonanie tego zobowiązania
2) Wykonawca zobowiązany będzie do oświadczania, że na podstawie otrzymanych od Zamawiającego dokumentów posiadł znajomość ogólnych i szczególnych warunków związanych z przedmiotem umowy, warunkami technicznymi i mogącymi wyniknąć trudnościami, ryzykiem i zakresem odpowiedzialności ściśle związanej z realizacją przedmiotu umowy. Ponadto zapoznał się z obiektem i znane są mu wszelkie okoliczności wpływające na sposób prowadzenia prac oraz ich organizację oraz uwzględnił te warunki przy określeniu ceny przedmiotu zamówienia.
3) Wykonawca zobowiązany będzie oświadcza, że informacje otrzymane od Zamawiającego umożliwiły mu jednoznaczną ocenę zakresu prac objętych niniejszą Umową, warunków i czasu koniecznego do należytego i terminowego ich wykonania oraz pozwoliły na dokonanie ostatecznej kalkulacji powierzonych Wykonawcy do wykonania zadań.
4) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji niniejszej umowy z najwyższą starannością, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi Normami oraz obowiązującymi w Polsce przepisami prawa wraz z poniesieniem wszelkich potrzebnych kosztów w tym celu.
5) Wykonawca zobowiązuje się do optymalizacji przyjmowanych rozwiązań, technologii pod względem ekonomicznym.
6) Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie.
7) Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter kosztorysowo- rozliczeniowy.
8) Zamawiający będzie rozliczał Wykonawcę za wykonanie przedmiotu umowy w następujących transzach:
a) pierwsza transza do wysokości 50 % wynagrodzenia umownego płatna w 2024 r. lecz nie więcej niż 1 019 745,00 brutto, na podstawie kosztorysu powykonawczego wykonanych robót i protokołu częściowego o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 2 Załącznika Nr 8 do SWZ Istotne postanowienia umowy.
b) pozostała wartość wynagrodzenia płatna w 2025 r. - po zakończeniu całości przedmiotu umowy na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt. 5 Załącznika Nr 8 do SWZ Istotne postanowienia umowy.
9) Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia dwóch faktur obejmujących transze o której mowa w ust. 5 pkt 1 Załącznika Nr 8 do SWZ Istotne postanowienia umowy, jedną z której zapłata nastąpi ze środków z dofinansowania zadania w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, gwarantowanych Wstępną Promesą Inwestycyjną Banku Gospodarstwa Krajowego (BGK) nr Edycja6PGR/2023/2800/PolskiLad w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt. 2 i drugą fakturę, z której zapłata nastąpi ze środków własnych budżetowych Zamawiającego w terminie do 30 dni od dnia daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu.
7. Zasady wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności:
1) Obowiązki stron;
2) Uczestnicy procesu inwestycyjnego;
3) Terminy
4) Zasady wykonania i rozliczania robót;
5) Wstrzymanie wykonywania robót;
6) Rodzaje odbiorów i zasady ich przeprowadzania;
7) Kontrola jakości - ujawnienie i usuwanie wad i usterek;
8) Kary umowne;
9) Wynagrodzenie Wykonawcy i zasady płatności;
10) Zmiany umowy;
określone zostały szczegółowo w Istotnych Postanowieniach Umowy - Załączniku Nr 8 do SWZ
8. Gwarancja jakości i rękojmi – Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały minimalnego okresu gwarancji i rękojmi 60 m-cy, a maksymalnego 72 m-ce
9. Obowiązek posiadania polisy ubezpieczeniowej - Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedkłada Zamawiającemu polisę ubezpieczeniową, że jest ubezpieczony od wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności związanej z realizacją Umowy, w szczególności w zakresie od odpowiedzialności cywilnej (OC) Wykonawcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej swym zakresem co najmniej szkody poniesione przez osoby trzecie w wyniku śmierci, uszkodzenia ciała, rozstroju zdrowia (szkoda osobowa lub w wyniku utraty, zniszczenia mienia własnego lub osób trzecich, a także szkody spowodowane błędami (szkoda rzeczowa), powstałe w związku z wykonywaniem robót budowalnych i innych prac objętych Przedmiotem umowy, na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż 50%. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ww. polisy w całym okresie obowiązywania przedmiotu zamówienia.
10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
1) Użyte w niniejszej SWZ, Programie Funkcjonalno-Użytkowym nazwy własne, znaki towarowe, firmy producenta, patenty lub wskazania pochodzenia są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: "LUB RÓWNOWAZNE"/ maja one na celu tylko i wyłączenie określenie standardów i parametrów jakościowych, użytkowych oraz funkcjonalnych materiałów, urządzeń lub innych rozwiązań w sytuacyjni gdy Zamawiający nie może ich opisać za pomocą dokładnych określeń.
2) Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów i urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producentów ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosowanych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzania wraz z ofertą.
3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełnią wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego SWZ jest obowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego w niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1408120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1997802,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1408120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGRÓD Szymon Tetla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6381360105
7.3.3) Ulica: Ul. Męczenników Oświęcimskich 37A
7.3.4) Miejscowość: Ćwiklice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-229
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1408120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- ADAPTACJA CZĘŚCI PAWILONU GŁÓWNEGO SZPITALA NA LABORATORIUM W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ, WYBUDUJ
- DOSTAWA SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO CZ. II
- Przebudowa ul. Chopina w Oświęcimiu
- Modernizacja pomieszczeń I piętra w budynku gminnym w Rajsku przy ul. Edukacyjnej 9
- "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego oraz Miasta Oświęcim w 2025 roku w zakresie utrzymania nawierzchni oraz urządzeń odwadniających"
- Przebudowa z rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania piwnic budynku biurowego wraz z rozbudową instalacji wewnętrznych c.o., elektrycznej na działce nr 2204 w Oświęcimiu przy ul. Berka Joselewicza 5
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów dróg powiatowych
- "Usługi w zakresie konserwacji i remontów nawierzchni ulic, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Puck - remont nawierzchni bitumicznych"
- "Remont drogi gminnej nr 292201K Kicznia - Wygony Mrówków w km od 0+000,00 do km 0+770,00 w miejscowości Kicznia, Gmina Łącko"
- Remont drogi gminnej nr 294160K ul. Powstańców Chochołowskich w km od 0+008 do 0+224,25 w m. Stary Sącz, gmina Stary Sącz
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Radymno
- Budowa i przebudowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego -Scalanie gruntów w powiecie łęczyńskim, na obszarze wsi Adamów, Barki, Biesiadki, Nowy Stręczyn, Stary Stręczyn oraz Zosin, gm. Cyców
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.