eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻytnoBudowa i modernizacja obiektu sportowego w Żytnie.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa i modernizacja obiektu sportowego w Żytnie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻYTNO

1.2.) Oddział zamawiającego: Gmina Żytno

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398681

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Krótka 4

1.4.2.) Miejscowość: Żytno

1.4.3.) Kod pocztowy: 97-532

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@zytno.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zytno.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00367597

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00341167

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
a) oświadczenie, że oferowane roboty budowlane w tym zastosowane materiały i urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SWZ – w treści formularza ofertowego,
b) dokumenty potwierdzające minimalne parametry oferowanej nawierzchni boiska składane wraz z ofertą:
1) Raport z badań dotyczący oferowanego systemu nawierzchni (tj. mata + trawa+wypełnienie EPDM) przeprowadzonego przez specjalistyczne laboratorium potwierdzający zgodność parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu FIFA Quality i Quality Pro potwierdzający spełnienie wszystkich parametrów wymaganych
w dokumentacji.
2) Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium dla systemu sztucznej trawy (mata + sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM) potwierdzający zgodność z normą EN 15330-1:2013 lub deklarację zgodności z normą EN 15330-1:2013
3) Karta techniczna trawy potwierdzona przez jej producenta
4) Karta techniczna granulatu gumowego EPDM z recyklingu
5) Karta techniczna maty prefabrykowanej
6) Atest PZH lub równoważny dla oferowanej trawy i wypełnienia
7) Aktualny certyfikat potwierdzający posiadanie przez producenta trawy statusu FIFA PREFFERED PRODUCER (FPP)
8) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej na to zadanie;
9) Raport z badań dla włókna oferowanej trawy wykonany przez niezależne, akredytowane laboratorium na zgodność z normą NF P90-112;
10) Raport z badań testu Lisport na min. 100.000 cykli dla włókna oferowanej trawy syntetycznej przeprowadzony przez niezależne i akredytowane laboratorium zgodnie z normą EN 15306 „Nawierzchnie do otwartych terenów sportowych – narażenie trawy na oddziaływania”.
Dla badań dotyczących włókna oferowanej trawy dopuszcza się badania dla innego modelu trawy wykonanej z dokładnie tego samego rodzaju włókna co oferowana nawierzchnia.
c) dokumenty potwierdzające minimalne parametry oferowanej nawierzchni bieżni składane wraz z ofertą:
1) Atest PZH
2) Autoryzacja wraz z potwierdzeniem gwarancji
3) Badania potwierdzające zgodność z normą PN EN 14877:2014
4) Badania potwierdzających zgodność z normą DIN 18035-6:2014
5) Badania Wielopierścieniowych Węglowodorów Aromatycznych
6) Certyfikat ISO 9001:2015 wystawiony dla producenta oferowanego systemu nawierzchni
7) Karta Techniczna potwierdzona przez producenta

d) lub dokumenty potwierdzające minimalne parametry oferowanej nawierzchni boiska składane wraz z ofertą:

(WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW ZAMIESZCZONY JEST W RUBRYCE INFORMACJE DODATKOWE).

Po zmianie:
a) oświadczenie, że oferowane roboty budowlane w tym zastosowane materiały i urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SWZ – w treści formularza ofertowego,
b) Wymagane dokumenty dla trawy syntetycznej:
1. Raport z badań laboratoryjnych potwierdzających spełnienie wymogów FIFA Quality Programme for Football Turf dotyczący oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej (shock pad + sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM z recyklingu/techniczny) wykonanych przez akredytowane przez FIFA laboratorium (np. Labosport, ISA Sport, Sportlabs) potwierdzające jakość produktu na najwyższym poziomie FIFA Quality Pro – edycja 2015 (dostępny na www.FIFA.com) wraz z potwierdzeniem wszystkich wymaganych parametrów technicznych.
2. Badanie laboratoryjne oferowanego systemu sztucznej trawy (shock pad + sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM z recyklingu/techniczny) na zgodność z normą PN-EN 15330-1:2013 wykonane przez specjalistyczne laboratorium posiadające akredytację.
3. Świadectwo higieny (atesty PZH) dla sztucznej trawy oraz granulatu gumowego EPDM z recyklingu/techniczny.
4. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię.
5. Karta techniczna.
c) Wymagane dokumenty dla nawierzchni poliuretanowej:
1. Atest PZH
2. Autoryzacja wraz z potwierdzeniem gwarancji
3. Badania potwierdzające zawarte parametry karty technicznej
4. Badania potwierdzające zgodność z normą PN EN 14877:2014
5. Badania potwierdzające zgodność z normą DIN 18035-6:2014 na zawartość metali ciężkich
6. Karta Techniczna

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-06-17 11:00

Po zmianie:
2024-06-19 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-06-17 11:30

Po zmianie:
2024-06-19 11:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
30

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:

Po zmianie:
2024-07-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.