Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont konstrukcji dachu sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Sycewicach oraz sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Słonowicach (Zadanie nr 1 i nr 2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365696881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wodna 20 lokal 2
1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: (59) 841 59 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkobylnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont konstrukcji dachu sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Sycewicach oraz sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Słonowicach (Zadanie nr 1 i nr 2)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70a7ca78-4316-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00367706
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019295/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 Remont konstrukcji dachu sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Sycewicach oraz sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Słonowicach Gmina Kobylnica.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1, o wartości zamówienia nieprzekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych pn.: „Remont konstrukcji dachu sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Sycewicach oraz sali sportowej przy Szkole Podstawowej w Słonowicach (Zadanie nr 1 i nr 2)“, w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do 25.11.2022 r. g. 9:00, nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-781dfb76-5f4b-11ed-9171-f6b7c7d59353
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW-DOR.271.47.2022.OZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie nr 1 – roboty budowlane i inne czynności związane z remontem konstrukcji dachu sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Sycewicach, dz. nr 246, obręb 0023 Sycewice PGR, gmina Kobylnica w tym:a) naprawa konstrukcji stalowej dachu sali sportowej, bez zmian w zagospodarowaniu terenu (przebudowa sali gimnastycznej polega na wymianie konstrukcji dachu wraz z warstwami pokrycia dachowego),
b) zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót,
c) zabezpieczenie placu budowy poprzez zabezpieczenia podłogi i naprawę podłogi w przypadku jej uszkodzenia,
d) zabezpieczenie okien, instalacji co. i grzejników oraz osprzętu sportowego (drabinek, koszy do piłki koszykowej) itp.,
e) zabezpieczenie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztem utylizacji,
f) doprowadzenie terenu przyległego (do placu budowy) do stanu pierwotnego po zakończeniu realizacji robót budowlanych,
g) przedmiot zamówienia, zgodnie z art. 103 ustawy Pzp został szczegółowo opisany za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zwanej dalej STWiORB) oraz przedmiaru robót, stanowiących Załącznik Nr 1a do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261910-6 - Naprawa dachów
4.5.5.) Wartość części: 198209,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – roboty budowlane i inne czynności związane z remontem konstrukcji dachu sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Słonowicach, dz. nr 25/1, obręb 0020 Słonowice, gmina Kobylnica w tym:a) naprawa konstrukcji stalowej dachu sali sportowej,
b) zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót,
c) zabezpieczenie placu budowy poprzez zabezpieczenia podłogi i naprawę podłogi w przypadku jej uszkodzenia,
d) zabezpieczenie okien, instalacji co. i grzejników oraz osprzętu sportowego (drabinek, koszy do piłki koszykowej) itp.,
e) zabezpieczenie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztem utylizacji,
f) doprowadzenie terenu przyległego (do placu budowy) do stanu pierwotnego po zakończeniu realizacji robót budowlanych,
g) przedmiot zamówienia, zgodnie z art. 103 ustawy Pzp został szczegółowo opisany za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zwanej dalej STWiORB) oraz przedmiaru robót, stanowiących Załącznik Nr 1b do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261910-6 - Naprawa dachów
4.5.5.) Wartość części: 196420,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HRYN-BUD Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo- Handlowe Adam Hrycyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8411101818
7.3.3) Ulica: Pl. Pokoju 7
7.3.4) Miejscowość: Lębork
7.3.5) Kod pocztowy: 84-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
HRYN-BUD PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO-HANDLOWE ADAM HRYCYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 487575,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HRYN-BUD Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo- Handlowe Adam Hrycyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8411101818
7.3.3) Ulica: Pl. Pokoju 7
7.3.4) Miejscowość: Lębork
7.3.5) Kod pocztowy: 84-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
HRYN-BUD PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO-HANDLOWE ADAM HRYCYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 482650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KOBYLNICA
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kobylnica i jej jednostek organizacyjnych
- Rozbudowa placu zabaw w Kruszynie
więcej: przetargi KOBYLNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie robót budowlanych, w budynku Collegium Śniadeckiego Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego przy ul. Kopernika 27 w Krakowie w podziale na dwie części.
- Utworzenie placówki wsparcia dziennego w Krobuszu.
- Osiedle 3, Modra 29, Szklana Huta 14, 16 i 18 - STOP SMOG Remont, termomodernizacja (docieplenie) budynków mieszkalnych, jednorodzinnych wraz ze zmianą źródła ogrzewania
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Przystosowanie budynku wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu w celu realizacji centrum profilaktyki i punkt szczepień przeciw COVID w Ośrodku Zdrowia w Gorzkowicach."- roboty w zakresie term."
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.