eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoRemont drogi gminnej nr DG102201E w miejscowo¶ci G³ogowiec



Og³oszenie z dnia 2022-09-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr DG102201E w miejscowo¶ci G³ogowiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KUTNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015744

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Witosa 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: (24) 355 70 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminakutno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.gminakutno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej nr DG102201E w miejscowo¶ci G³ogowiec

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-772509eb-3f21-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00368434

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00025285/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.11 Remont drogi gminnej nr DG102201E w miejscowo¶ci G³ogowiec

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://bip.gminakutno.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.gminakutno.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
1.1.1. sk³adanie wszelkich o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu Platformy ePUAP:
1.1.1.1. Link do elektronicznej skrzynki podawczej:
https://epuap.gov.pl/wps/portal
1.1.1.2. Adres skrzynki ePUAP: /p0jjjk062w/SkrytkaESP
1.1.2. oraz za po¶rednictwem poczty elektronicznej, adres e-mail:
zamowienia@gminakutno.pl
1.1.2.1. po otwarciu ofert kontakt przez adres e-mail bêdzie mo¿liwy tylko poprzez adres(adresy) wskazany w formularzu ofertowym.
1.1.3. w korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem w tytule wiadomo¶ci nale¿y wpisaæ znak sprawy. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich zarejestrowania wiadomo¶ci na serwerze Zamawiaj±cego.
1.1.4. Zamawiaj±cy lub Wykonawca - ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdza fakt ich otrzymania wiadomo¶ci.
1.1.5. w przypadku niepotwierdzenia ze strony Wykonawcy odbioru przes³anych informacji (pomimo takiego ¿±dania) Zamawiaj±cy uzna, ¿e wiadomo¶æ zosta³a skutecznie przekazana do Wykonawcy po wydrukowaniu prawid³owego raportu faksu lub komunikatu poczty elektronicznej o dostarczeniu informacji,
1.2. Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji,
1.2.1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP,
1.2.2. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB,
1.2.3. Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów obs³ugiwanych przez program o minimalnych wymaganiach: Word 2007, Excel 2007, Adobe Leader.
1.2.4. Identyfikator postêpowania i klucz publiczny dla danego postêpowania o udzielenie zamówienia dostêpne s± na Li¶cie wszystkich postêpowañ na miniPortalu.
1.2.5. W przypadku gdy Wykonawcy w okre¶lonym terminie nie z³o¿yli o¶wiadczenia, lub dokumentów niezbêdnych do przeprowadzenia postêpowania, o¶wiadczenia lub dokumenty s± niekompletne, zawieraj± b³êdy lub budz± wskazane przez Zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci, Zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub do udzielenia wyja¶nieñ w terminie przez siebie wyznaczonym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia, uzupe³nienia lub poprawienia lub udzielenia wyja¶nieñ oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania,
1.2.6. W przypadku, gdy Wykonawca nie z³o¿y³ wymaganych pe³nomocnictw albo z³o¿y³ wadliwe pe³nomocnictwa, Zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia w terminie przez siebie wyznaczonym, chyba ¿e mimo ich z³o¿enia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania,

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest:
Gmina Kutno, Regon: 611015744
siedziba: 99-300 Kutno, ul. Wincentego Witosa 1
tel.: 24/ 355 70 20
e-mail: sekretariat@gminakutno.pl

2. Inspektor ochrony danych
Z Inspektorem ochrony danych w Urzêdzie Gminy Kutno mo¿na siê skontaktowaæ za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres: iod@gminakutno.pl lub listownie na powy¿ej podany adres z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.

3. Cel przetwarzania Pana/Pani danych osobowych oraz podstawy prawne
Pana / Pani dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Remont drogi gminnej nr DG102201E w miejscowo¶ci G³ogowiec”, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji o warto¶ci zamówienia nieprzekraczaj±cej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 t.j.)
Podstaw± prawn± przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO – przepis prawa.
Podstaw± prawn± przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest Pana/ Pani zgoda wyra¿ona poprzez akt uczestnictwa w postêpowaniu oraz nastêpuj±ce przepisy prawa (art. 6 ust. 1 lit. RODO):
a) ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
b) Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy;
c) ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

4. Okres przechowywania danych
Pana/ Pani dane osobowe pozyskane w zwi±zku z postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 78 ust.1 i 4 ustawy Pzp, przechowywane bêd±:
a) protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
b) w przypadku obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego powy¿ej 4 lat – protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przechowywany bêdzie przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.

5. Komu przekazujemy Pana / Pani dane osobowe
a) Odbiorcami Pana/ Pani danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.
b) Zamawiaj±cy mo¿e udostêpniæ dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
c) Dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego mog± byæ przekazywane wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
d) Ograniczenie dostêpu do Pana/ Pani danych osobowych mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li, jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci lub interesem publicznym, zgodnie z art. 18 ust. 5 pkt 1 i 2 ustawy Pzp.
e) Ponadto odbiorcami Pana/ Pani danych osobowych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o zamówienie publiczne mog± byæ podmioty z którymi Administrator zawar³ umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 6. Przekazywanie danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy
W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pana/ Pani dane osobowe mog± byæ przekazywane do pañstw z poza EOG z zastrze¿eniem, o którym mowa w punkcie 5 lit. c.

7. Przetwarzanie zautomatyzowane
W odniesieniu do Pana/ Pani danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.


8. Przys³uguj±ce Panu/ Pani uprawnienia zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych
1) W odniesieniu do danych pozyskanych w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przys³uguj± Panu/ Pani nastêpuj±ce uprawnienia:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pana/ Pani dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pana/ Pani danych osobowych
a. skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp,
b. skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników,
c) zg³oszenie ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/ Pani, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pana/ Pani dotycz±cych narusza przepisy RODO.
2) Nie przys³uguje Panu/ Pani:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pana/ Pani danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. Obowi±zek podania danych
Podanie danych osobowych w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu o zamówienie publiczne nie jest obowi±zkowe, ale mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u.
Wynika to st±d, ¿e w zale¿no¶ci od przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ ich podania na podstawie przepisów ustawy Pzp oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególno¶ci na podstawie Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.22.2022.J£

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego opracowania jest dokumentacja techniczna do zg³oszenia remontu drogi gminnej nr 102201E w miejscowo¶ci G³ogowiec gm. Kutno.
Zakres robót przewidzianych niniejszym projektem obejmuje:
− korytowanie, profilowanie i zagêszczenie pod³o¿a pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
− wykonanie podbudowy z kruszywa ³amanego
− wykonanie warstwy wi±¿±cej z betonu asfaltowego
− wykonanie warstwy ¶cieralnej z betonu asfaltowego
− wykonanie drogi gruntowej kruszywem ³amanym wraz z zagêszczeniem

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o nastêpuj±ce kryteria i ich znaczenie:
1.1. Zamawiaj±cy wymaga, aby sk³adane Oferty zawiera³y cenê rycza³tow± netto i brutto wyra¿on± w PLN.
1.2. Cena rycza³towa podana w ofercie powinna obejmowaæ wszystkie koszty i sk³adniki zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami wskazanymi w SWZ i w jego Za³±cznikach.
1.3. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± spo¶ród ofert nie odrzuconych wy³±cznie na podstawie kryterium oceny ofert, którym s±:
1.3.1. Kryterium nr 1 - Cena „C” (w rozumieniu ³±czna warto¶æ brutto zamówienia, czyli warto¶æ brutto umowy) – waga 80 %, gdzie punkty wyliczane s± wg nastêpuj±cego wzoru:

C = Cmin x 80 pkt
Cb

C – liczba punktów uzyskanych przez ofertê badan± (po zaokr±gleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 80 %;
Cmin – najni¿sza zaproponowana cena w¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu;
Cb – zaproponowana cena oferty badanej.

1.3.2. Kryterium nr 2 – Termin gwarancji i rêkojmi za wady – 20%, gdzie punkty wyliczane s± w sposób nastêpuj±cy:
- 36 miesi±ce - 0 pkt
- 48 miesi±ce – 10 pkt.
- 60 miesiêcy - 20 pkt.

1.3.2.1. Ocena ofert przy zastosowaniu kryterium nr 2 zostanie dokonana przez Zamawiaj±cego na podstawie informacji zamieszczonych przez Wykonawcê w Formularzu Oferty - za³±cznik nr 1 do SWZ. Wykonawca zobowi±zany jest samodzielnie wpisaæ w Formularzu Oferty oferowany termin gwarancji i rêkojmi: liczbê miesiêcy. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na wskazanie innych terminów. W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze ¿adnej opcji, lub wpisze inny termin ni¿ wskazany w SWZ, Zamawiaj±cy jednoznacznie przyjmie, ¿e Wykonawca oferuje najkrótszy termin gwarancji i rêkojmi, tj. 36 miesiêcy.

1.4. £±czna ilo¶æ punktów uzyskanych przez wykonawców:
P = C + T
gdzie:
P – ³±czna ilo¶æ punktów uzyskanych przez wykonawcê;
C – ilo¶æ punktów uzyskanych w kryterium „cena”;
T – ilo¶æ punktów uzyskanych w kryterium „termin gwarancji i rêkojmi za wady”;

2. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
3. Zgodnie z art. 223 ust. 1 ustawy Pzp, w toku dokonywania oceny z³o¿onych ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert oraz przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ.
4. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie omy³ki wskazane w art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zostanie poprawiona.
5. Zamawiaj±cy odrzuci z³o¿on± ofertê, w przypadku wyst±pienia przynajmniej jednej z okoliczno¶ci, o których mowa w art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
6. W przypadku, gdy nie zostanie z³o¿ona ¿adna oferta niepodlegaj±ca odrzuceniu, postêpowanie zostanie uniewa¿nione. Zamawiaj±cy uniewa¿ni postêpowanie tak¿e w innych przypadkach, okre¶lonych w ustawie Pzp.
7. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom okre¶lonym w niniejszej specyfikacji i zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
8. Dla prawid³owego obliczenia ceny zaleca siê przeprowadzenie wizji lokalnej terenu budowy w celu zapoznania siê ze specyfik± i zakresem robót oraz jego porównania
z zakresem przewidzianym w dokumentacji stanowi±cej za³±czniki do SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji i rêkojmi za wady

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.3. zdolno¶ci ekonomicznej lub finansowej:
W ramach tego warunku wykonawca zobowi±zany jest posiadaæ:
ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci.
2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
2.4.1. w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej 1 (jedno) zadanie odpowiadaj±ce swoim zakresem i warto¶ci± niniejszemu zamówieniu, tzn. roboty obejmuj±ce budowê, przebudowê lub remont drogi o nawierzchni asfaltowej o d³. min. 300 m.
2.4.2. dysponuje osob±/osobami posiadaj±c±/posiadaj±cymi do¶wiadczenie zawodowe umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia z uprawnieniami budowlanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w szczególno¶ci odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, tj.: kierownika budowy posiadaj±cym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej lub odpowiadaj±cymi im wa¿nymi uprawnieniami budowlanymi, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów i jednocze¶nie wpisanym na listê cz³onków Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa i posiadaj±cym wymagane przepisami ubezpieczenie OC.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1.1. aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie, ¿e wykonawca:
1.1.1.1. nie podlega wykluczeniu na podstawie okre¶lonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4-10 Pzp;
1.1.1.2. nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835).
1.1.1.3. spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, – wg druków do³±czonych do SWZ – za³±cznik nr 2 i 3 do SWZ;
1.1.2. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów:
1.1.2.1. sk³ada zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji;
1.1.2.2. w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniach, o których mowa w ust. 1 pkt. 1.1.1.;
1.1.3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców:
1.1.3.1. O¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt.1.1.1. sk³ada wraz z ofert± ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie;
1.1.3.2. wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
1.1.4. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, i podania przez wykonawcê firm podwykonawców.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.3.1. o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie w zakresie pkt 1.3.1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
1.3.2. dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego;
1.3.3. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy – wg za³±cznika nr 5;
1.3.4. wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg za³±cznika nr 6.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie:
6.1. Ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania.
6.2. Zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pe³nomocnictwo winno:
6.2.1. okre¶laæ do jakiego postêpowania ma zastosowanie;
6.2.2. wskazywaæ pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania;
6.2.3. zawieraæ nazwê z okre¶leniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia.
oraz o¶wiadczenia
1.1.1.1. nie podlega wykluczeniu na podstawie okre¶lonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4-10 Pzp;
1.1.1.2. nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835).
1.1.1.3. spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, – wg druków do³±czonych do SWZ – za³±cznik nr 2 i 3 do SWZ;

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w przypadkach opisanych we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ.
2. Wykonawca wnioskuj±cy o zmianê umowy, przedk³ada Zamawiaj±cemu pisemne uzasadnienie konieczno¶ci wprowadzenia zmian do umowy.
3. Inicjatorem zmian w umowie mog± byæ obie strony umowy, z tym, ¿e ostateczna decyzja co do wprowadzenia zmian i ich zakresu nale¿y do Zamawiaj±cego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-13 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 2. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, zgodnie z wyborem Wykonawcy przy u¿yciu miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-13 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-11

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

8. Osob± uprawnion± do porozumiewania siê z Wykonawcami jest:
8.1. Luiza Michalska– Inspektor ds. budownictwa– sprawy merytoryczne,
e-mail: l.michalska@gminakutno.pl, tel. (24) 384-89-02;
8.2. Jolanta £owczyñska – Podinspektor ds. zamówieñ publicznych– sprawy formalno-prawne, e-mail: zamowienia@gminakutno.pl, tel. (24) 384-89-08;

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.