Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00251229/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/us1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7079f518-e5c6-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00368800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251229
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.1. 12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 17201,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli (szaf, nadstawek, stołów warsztatowych), spełniających wymagania określone w załączniku nr 2 do SWZ, zwanych dalej „meblami”. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji (tj. rok produkcji min. 2023), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli wraz z transportem, dostarczeniem, wniesieniem, rozładunkiem do pomieszczeń Zamawiającego oraz montażem. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli oraz ich wypoziomowanie.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
4) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem:
a) część A: Dostawa mebli: stoły warsztatowe (6 szt.);
b) część B: Dostawa mebli: szafa metalowa (1 szt.);
c) część C: Dostawa mebli: szafa metalowa (3 szt.), nadstawka metalowa (2 szt.).
Zamawiający nie ogranicza liczby części, na którą wykonawca może złożyć ofertę, ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy;
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
5) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na dodatkowe dostawy w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
6) Termin realizacji zamówienia: do 41 dni zawarcia umowy.
Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku skrócenia terminu realizacji, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XIII SWZ.
7) Warunki realizacji zamówienia, okres gwarancji, warunki płatności.
1) Adres dostawy:
a) Część A i B: DAG Kampusu Cieszyńskiego, ul. Bielska 62, 43-400 Cieszyn;
b) Część C: DAG Kampusu Katowickiego, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice.
8) Wymagany minimalny okres gwarancji na oferowane meble wynosi: 24 miesiące.
9) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
10) Zamawiający nie przewiduje dodatkowych wymagań związanych z realizacją zamówienia dotyczących aspektów społecznych, gospodarczych, środowiskowych, związanych z innowacyjnością, zatrudnieniem lub zachowaniem poufnego charakteru informacji przekazanych wykonawcy w toku realizacji zamówienia;
Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie dla wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp (klauzula zastrzeżona);
Z uwagi na rodzaj zamówienia, Zamawiający nie przewiduje wymagań11związanych z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp.
11) Zamawiający nie przewiduje obowiązku osobistego wykonania zadań dotyczących prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani związanych z udziałem podmiotów udostępniających zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp.
12) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia; Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać (o ile są mu znane) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10103,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55816,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10103,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH DŁUGOSZ Paweł Długosz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 506 005 2457
7.3.3) Ulica: Ownia 63
7.3.4) Miejscowość: Ryki
7.3.5) Kod pocztowy: 08-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe DŁUGOSZ Paweł Długosz
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe DŁUGOSZ Paweł Długosz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10103,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
KJMK Meble Sp. z o.o.
ul. Gliwicka 189, 40-859 Katowice
NIP: 9542700862
cena oferty: 1783,50
Umowa zawarta dnia 05.06.2024
W części C - najkorzystniejsza oferta:
KJMK Meble Sp. z o.o.
ul. Gliwicka 189, 40-859 Katowice
NIP: 9542700862
cena oferty: 5387,40
Umowa zawarta dnia 09.05.2024
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
- Zakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych ze stanu śląskiej Policji
- Remont 9 szt. bębnów nienapędowych do przenośników taśmowych prod. PIOMA OE1250x1600 i OE658x1400 dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Modernizacja nawierzchni części alejki głównej w ROD im. Tadeusza Kościuszki stanowiącej łącznik pomiędzy ulicami Barbary, Kilińskiego, Zajączka
- Usługa wynajmu mikrobusów osobowych wraz z kierowcą w celu przewozu osób dla potrzeb Uczelni - wyjazdy krajowe
- Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
- Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Miasta Kalisza
- Kompleksowa przebudowa Pawilonu A WSS w Czerwonej Górze celem zwiększenia możliwości leczniczych i poprawy bezpieczeństwa epidemiologicznego oraz warunków pobytu pacjentów i pracy personelu
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Remont mieszkania nr 10 znajdującego się na II piętrze w budynku mieszkalnym nr 13 należącym do kompleksu budynków Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
- Przedsięwzięcie pn. "Modernizacja i rozbudowa Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Sejnach" finansowanego ze środków planu rozwojowego, realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.