Ogłoszenie z dnia 2023-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00321608/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Mrągowo w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Mrągowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510023012
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 49
1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mragowo@olsztyn.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mragowo.olsztyn.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_mragowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Mrągowo w 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b89c4d2e-29e3-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368975
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00477300/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Mrągowo w 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00321608
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Pakiet I – leśnictwa: Kromnice, Borowo, Borówkoa) Zakup, dostarczenie, wbudowanie kruszywa łamanego /frakcja 0-31,52 mm/ w ilości 720 ton. W zakres powyższych robót budowlanych wchodzi zakup oraz dostarczenie kruszywa łamanego, roboty przygotowawcze, równomierne rozścielenie kruszywa łamanego do uzyskania wymaganego spadku poprzecznego i podłużnego.
b) Zakup, dostarczenie, wbudowanie kruszywa naturalnego /frakcja 0-31,52 mm/ w ilości
720 ton. W zakres powyższych robót budowlanych wchodzi zakup oraz dostarczenie kruszywa naturalnego, roboty przygotowawcze, równomierne rozścielenie kruszywa naturalnego do uzyskania wymaganego spadku poprzecznego i podłużnego.
c) Profilowanie wraz z zagęszczeniem odcinków dróg przy użyciu równiarki drogowej samojezdnej i walca wibracyjnego samojezdnego na długości około 4,09 km i średniej szerokości 3,5 m. W zakres powyższych robót budowlanych wchodzą roboty przygotowawcze, dwukrotny albo trzykrotny przejazd równiarką odcinkiem naprawianej drogi (profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni drogi oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża) oraz dwukrotny albo trzykrotny przejazd walcem odcinkiem naprawianej drogi (zagęszczanie mechaniczne nawierzchni gruntowej). Wszystkie odcinki objęte profilowaniem zawierają fragmenty dróg, na których realizowany jest zakres wskazany w lit. a) i b). W związku z powyższym profilowanie i zagęszczenie musi nastąpić po czynnościach opisanych w lit. a) i b).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 119581,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Pakiet II – leśnictwa: Reszel, Wola, Bredynki, Dębowoa) Zakup, dostarczenie, wbudowanie kruszywa łamanego /frakcja 0-31,52 mm/ w ilości 600 ton. W zakres powyższych robót budowlanych wchodzi zakup oraz dostarczenie kruszywa łamanego, roboty przygotowawcze, równomierne rozścielenie kruszywa łamanego do uzyskania wymaganego spadku poprzecznego i podłużnego.
b) Zakup, dostarczenie, wbudowanie kruszywa naturalnego /frakcja 0-31,52 mm/ w ilości
1260 ton. W zakres powyższych robót budowlanych wchodzi zakup oraz dostarczenie kruszywa naturalnego, roboty przygotowawcze, równomierne rozścielenie kruszywa naturalnego do uzyskania wymaganego spadku poprzecznego i podłużnego.
c) Profilowanie wraz z zagęszczeniem odcinków dróg przy użyciu równiarki drogowej samojezdnej i walca wibracyjnego samojezdnego na długości około 20,00 km i średniej szerokości 3,5 m. W zakres powyższych robót budowlanych wchodzą roboty przygotowawcze, dwukrotny albo trzykrotny przejazd równiarką odcinkiem naprawianej drogi (profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni drogi oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża) oraz dwukrotny albo trzykrotny przejazd walcem odcinkiem naprawianej drogi (zagęszczanie mechaniczne nawierzchni gruntowej). Wszystkie odcinki objęte profilowaniem zawierają fragmenty dróg, na których realizowany jest zakres wskazany w lit. a) i b). W związku z powyższym profilowanie i zagęszczenie musi nastąpić po czynnościach opisanych w lit. a) i b).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 159189,43 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Pakiet III – leśnictwa: Święta Lipka, Boże, Grzybowo, Złoty Potok, Surmówkaa) Zakup, dostarczenie, wbudowanie kruszywa łamanego /frakcja 0-31,52 mm/ w ilości 1850 ton. W zakres powyższych robót budowlanych wchodzi zakup oraz dostarczenie kruszywa łamanego, roboty przygotowawcze, równomierne rozścielenie kruszywa łamanego do uzyskania wymaganego spadku poprzecznego i podłużnego.
b) Zakup, dostarczenie, wbudowanie kruszywa naturalnego /frakcja 0-31,52 mm/ w ilości 30
ton. W zakres powyższych robót budowlanych wchodzi zakup oraz dostarczenie kruszywa naturalnego, roboty przygotowawcze, równomierne rozścielenie kruszywa naturalnego do uzyskania wymaganego spadku poprzecznego i podłużnego.
c) Profilowanie wraz z zagęszczeniem odcinków dróg przy użyciu równiarki drogowej samojezdnej i walca wibracyjnego samojezdnego na długości około 12,48 km i średniej szerokości 3,5 m. W zakres powyższych robót budowlanych wchodzą roboty przygotowawcze, dwukrotny albo trzykrotny przejazd równiarką odcinkiem naprawianej drogi (profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni drogi oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża) oraz dwukrotny albo trzykrotny przejazd walcem odcinkiem naprawianej drogi (zagęszczanie mechaniczne nawierzchni gruntowej). Wszystkie odcinki objęte profilowaniem zawierają fragmenty dróg, na których realizowany jest zakres wskazany w lit. a) i b). W związku z powyższym profilowanie i zagęszczenie musi nastąpić po czynnościach opisanych w lit. a) i b).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 195504,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92422,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92422,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92422,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PÓŁKA JAWNA „ŻWIREK” Katarzyna Skwiot, Adam Skwiot
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421583623
7.3.4) Miejscowość: Brejdyny
7.3.5) Kod pocztowy: 11-710
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92422,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142999,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159569,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142999,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁKA JAWNA „ŻWIREK” Katarzyna Skwiot, Adam Skwiot
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421583623
7.3.4) Miejscowość: Brejdyny
7.3.5) Kod pocztowy: 11-710
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142999,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179196,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194160,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179196,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Artur Kotarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 742107059
7.3.4) Miejscowość: Polska Wieś
7.3.5) Kod pocztowy: 11-700
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179196,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
INNE PRZETARGI Z MRĄGOWA
więcej: przetargi w Mrągowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kłodawa- II postępowanie
- Remont drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku od km 87+869 (88+276) do km 88+114 (88+521) oraz od km 88+701 (89+108) do km 89+669 (90+076)- nr postępowania 258/24
- Remont drogi wojewódzkiej nr 707 w km 42+050 do km 43+371,40 oraz od km 43+504 do km 44+100, gmina Nowe Miasto nad Pilicą, powiat grójecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 253/24
- Remont drogi gminnej K420105 (ul. Budzowa) w km 0d 0+350 do km 0+550 w miejscowości Murzasichle.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.