Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00235564/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
- 2022/BZP 00255966/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA DROGI GMINNEJ WEWNĘTRZNEJ (OD UL. STAROWIEJSKIEJ W DOBREJ DO KLĘKU)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stryków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 27
1.5.2.) Miejscowość: Stryków
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-010
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 427198002
1.5.8.) Numer faksu: 427198002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strykow@strykow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA DROGI GMINNEJ WEWNĘTRZNEJ (OD UL. STAROWIEJSKIEJ W DOBREJ DO KLĘKU)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90e51d6f-f935-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030357/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa drogi gminnej wewnętrznej (od ul. Starowiejskiej w Dobrej do Klęku)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235564/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.13.2022.IZ.PZP.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1398198,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej wewnętrznej na działkach nr ewid. 423 i 422 w m. Klęk, obręb Kiełmina oraz działce nr ewid. 242/1 w obrębie Dobra w granicach działek będących własnością Zamawiającego, od włączenia w nawierzchnię bitumiczną drogi gminnej – ul. Starowiejskiej w Dobrej do nawierzchni bitumicznej na działce nr ewid. 423 w Klęku.
Łączna długość odcinka drogi- 1 112mb.
Zakres robót obejmuje:
- roboty ziemne związane z wykopami pod warstwy konstrukcyjne,
- wykonanie warstw konstrukcyjnych podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie i/lub kruszyw stabilizowanych cementem,
- wykonanie nawierzchni bitumicznej – warstwy wiążącej i ścieralnej szerokości 5,0m,
- wykonanie zjazdów z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie szerokości 5,0m,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego szerokości 0,5m.
Roboty będą prowadzone na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę nr 258/2022 z dnia 07.03.2022 wydanej przez Starostwo Powiatowe w Zgierzu (nr znak: AB.6740.1.2022.MD/3).
Roboty będą prowadzone zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym i warunkami decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zgodnie z warunkami ostatecznej decyzji Burmistrza Strykowa z dnia 23 listopada 2021r. o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia (nr znak: RŚG.6220.2.2021.AR).
Zakres prac zadania ujęty jest w: dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do SWZ (pomocniczo w przedmiarach robót).
Prace powinny zostać wykonane zgodnie z w/w dokumentami i sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją placu budowy, obsługą geodezyjną budowy, zapewnieniem kierowania pracami bezpośrednio we wszystkich branżach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń i badań.
Zakres zamówienia obejmuje także opracowanie tymczasowej organizacji ruchu i uzyskanie pozwolenia od Zarządcy drogi na zajęcie pasa, zapewnienie nadzoru bezpośredniego nad realizacją zamówienia. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów o dopełnienie wszelkich procedur obowiązujących w Starostwie Powiatowym i Powiatowym Nadzorze Budowlanym związanych z rozpoczęciem i zakończeniem budowy.
Oferta powinna być skonstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w projekcie. Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Nakłady w nim podane należy zweryfikować z projektem. Obowiązek ten spoczywa na Wykonawcach. Zaleca się aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się zakresem zamówienia.
Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1820221,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1820221,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1820221,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów "ERBEDIM" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7712202407
7.3.3) Ulica: Żelazna
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW "ERBEDIM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW "ERBEDIM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1820221,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI STRYKÓW
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Stryków dla fragmentów obrębów, zgodnie z Uchwałą Nr IX/74/2024 Rady Miejskiej w Strykowie z dnia 29.10.2024 r.
- Usunięcie, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania w miejscowości Wyskoki w ramach wykonania zastępczego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Strykowie
więcej: przetargi STRYKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"
- Modernizacja kotłowni gazowej w szkole podstawowej w Rożnowie
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.