Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00315580/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych WOW NFZ w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 158 wraz z otoczeniem budynku i parkingami oraz w Poznaniu przy ul. Piekary 14/15 - ponowienie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
1.3.) Oddział zamawiającego: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015817985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piekary 14/15
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-823
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 850 60 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@nfz-poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nfz-poznan.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych WOW NFZ w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 158 wraz z otoczeniem budynku i parkingami oraz w Poznaniu przy ul. Piekary 14/15 - ponowienie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db7e7776-22a5-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369147
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00315580/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 536585,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest usługa sprzątania zapewniająca stałą czystość i porządek w zakresie opisanym w umowie.
2. Wykonawca zobowiązuje się do:
a. sprzątania pomieszczeń Zamawiającego w budynkach w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 158
i ul. Piekary 14/15 - określonych w załączniku nr 1,
b. sprzątania i utrzymania w czystości terenu wokół budynku w przy Grunwaldzkiej 158 oraz parkingu
i części drogi wewnętrznej przy ul. Babimojskiej – określonego w załączniku nr 2,
c. pełnienia dyżurów sprzątaczek (serwis bieżący) w budynkach w przy ul. Grunwaldzkiej 158 i przy
ul. Piekary 14/15,
d. mycia okien i żaluzji w budynkach w przy ul. Grunwaldzkiej 158 i przy ul. Piekary 14/15 - określonych w załączniku nr 2,
e. odśnieżania dachu i usuwania zagrożeń w postaci sopli, w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 158.
3. Szczegółowy zakres usługi sprzątania definiują w szczególności zapisy w §2, §3 umowy.
4. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu zamówienia. W przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę, Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji, części zamówienia, które powierza podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca składa także oświadczenia w zakresie przesłanek wykluczenia dotyczące podwykonawców.
5. W wypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest poinformować pisemnie Zamawiającego, wskazując co najmniej: nazwę/imię i nazwisko podwykonawcy, część zamówienia jaką mu powierzył oraz listę pracowników podwykonawcy i innych osób, którym powierzone zostały czynności.
6. Zamawiający wymaga, aby usługę sprzątania w zakresie sprzątania podstawowego (z wyłączeniem dyżurnych i sprzątania terenu wokół budynku przy ul. Grunwaldzkiej 158 w Poznaniu), łącznie dla obu lokalizacji - tj. dla budynków w Poznaniu przy ul. Piekary 14/15 oraz przy ul. Grunwaldzkiej 158, wykonywało co najmniej 9 pracowników w czasie jednej zmiany w danym dniu roboczym.
7. Wykonawca oraz podwykonawca, w związku z realizacją umowy, zobowiązany jest zatrudnić na podstawie umowy o pracę pracowników realizujących usługę sprzątania w dniach od poniedziałku do piątku (sprzątanie podstawowe i dyżury sprzątaczek). Obowiązek zatrudnienia na podstawę umowy o pracę nie dotyczy osób wykonujących prace związane ze sprzątaniem terenu wokół budynku przy ul. Grunwaldzkiej 158 w Poznaniu oraz parkingu przy ul. Babimojskiej. Wymóg nie dotyczy zatrudnienia do dwóch osób niepełnosprawnych.
8. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia przy użyciu sprzętu mechanicznego zakupionego nie wcześniej niż w 2020 r. oraz wózków zakupionych nie wcześniej niż w 2019 r.
9. Zamawiający nie dzieli zamówienia na części ze względów organizacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 623724,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 822924,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 633787,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CLAR SYSTEM S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781027841
7.3.3) Ulica: Janickiego 20B
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-542
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 633787,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-01 do 2023-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Wynajem telebimów na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji"
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku i na terenie posesji Filharmonii Zielonogórskiej oraz pielęgnacji zieleni na posesji Filharmonii
- Kompleksowa obsługa Kwatery Myśliwskiej w Borowcu oraz usługi cateringowe
- Utrzymanie czystości w pomieszczeniach Oddziału I, II,III oraz Oddziału V SP PZOL w Celejowie
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu wokół budynku Polskiego Centrum Akredytacji przy ul. Szczotkarskiej 42 w Warszawie
- 2025 - Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.