Og³oszenie z dnia 2024-06-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00375520/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00454517/01 - Wynik z dnia 2024-08-12
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowo¶ci Bia³yszewo, gmina Sierpc.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Sierpc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015945
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Biskupa Floriana 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sierpc
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 275 57 01
1.5.8.) Numer faksu: 24 275 57 01 w. 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@gmina.sierpc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gmina.sierpc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowo¶ci Bia³yszewo, gmina Sierpc.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-154205d9-2a16-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00369245
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00051758/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowo¶ci Bia³yszewo, gmina Sierpc
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-154205d9-2a16-11ef-86d2-4e696a6d8c253.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio
do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-154205d9-2a16-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2. Sposób komunikowania siê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia zosta³ opisany pod
adresem: https://ezamowienia.gov.pl
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy
i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza
komunikacjê za pomoc± (nie dotyczy sk³adania ofert):
- Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAPu Urzêdu Gminy w Sierpcu pod adresem:
/3f4ih06ymt/SkrytkaESP
- poczty elektronicznej na adres e-mail: architektura@gmina.sierpc.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania
konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania
z Platformy e-Zamówienia okre¶la „Regulamin Platformy e-Zamówienia”, dostêpny na stronie
internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz zamieszczone w zak³adce „Centrum pomocy”.
3. Komunikacja w postêpowaniu, przy u¿yciu platformy e-Zamówienia, z wy³±czeniem sk³adania
ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych
w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy
do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie
pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie
za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
4. W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady
Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone,
zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie
zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub
wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny)
dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
5. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie
wymaga posiadania konta „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê
na Platformie e – Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych
do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia (dotyczy w szczególno¶ci
SWZ) wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s±
po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”
wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego
formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug
Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin
Platformy e-Zamówienia.
9. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczeñ, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych
¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych
w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na Platformê e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy
e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod
numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony
na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
11. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych
kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ
zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów
w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Gminy w Sierpcu jest
Wójt Gminy Sierpc, ul. Biskupa Floriana 4, 09-200 Sierpc;
2. administrator – Wójt Gminy Sierpc wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym
mo¿na siê kontaktowaæ pod numerem telefonu: (24) 275 57 01, adres e-mail:
iod@gmina.sierpc.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym
w trybie podstawowym na roboty budowlane pn. „Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania
wody w miejscowo¶ci Bia³yszewo, gmina Sierpc” .
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona
zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres 4 lat od
dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych
jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych
danych wynikaj± z ustawy pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych
Pani/Pana dotycz±cych; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana
danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy
RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia
danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1
lit. c RODO;
10. przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem
w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
11. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu,
do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO
i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
Do obowi±zków tych nale¿±:
11.1. obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane
osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³
zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego,
11.2. obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane
wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu
w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BI.271.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiaj±cego:
„Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowo¶ci Bia³yszewo, gmina Sierpc”
w ramach Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych.
2. Przedmiot zamówienia nale¿y zrealizowaæ w formule „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”.
3. Zakres przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 103 ust.2 ustawy Pzp, zosta³ opisany za pomoc±
programu funkcjonalno – u¿ytkowego /za³±czniki nr 11 do SWZ/.
4. Teren przewidziany dla modernizacji SUW zlokalizowany jest na istniej±cej stacji uzdatniania wody
– dzia³ka nr ewid. 47/2 obrêb Bia³yszewo gm. Sierpc.
5. Wszelkie roboty zwi±zane z modernizacj± i rozbudow± stacji uzdatniania wody prowadzone bêd±
na czynnym obiekcie i musz± byæ prowadzone w sposób, który nie ogranicza zdolno¶ci przepustowej
SUW w miejscowo¶ci Bia³yszewo.
6. W ramach przedmiotu zamówienia nale¿y:
6.1. Opracowaæ kompletn± dokumentacjê projektow±, która bêdzie stanowi³a podstawê wykonania
robót budowlanych, dla których jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowê, wraz
z przygotowaniem niezbêdnych materia³ów wyj¶ciowych, uzyskaniem wszelkich wymaganych
uzgodnieñ i opinii, decyzji administracyjnych i pozwoleñ niezbêdnych do zaprojektowania,
wybudowania, uruchomienia i przekazania do u¿ytkowania modernizowanej i rozbudowanej SUW
Bia³yszewo.
6.2. Wykonaæ roboty budowlane w oparciu o pozwolenie na budowê, dokumentacjê projektow±
projektu budowlanego, projekt techniczny – wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania
i odbioru robót, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej,
przeprowadzenie wszystkich niezbêdnych odbiorów w³a¶ciwych s³u¿b oraz uzyskanie pozwolenia
na u¿ytkowanie i/lub dopuszczenia do u¿ytkowania (o ile wymagane).
7. W ramach robót budowlanych nale¿y wykonaæ:
7.1. Modernizacjê istniej±cej stacji uzdatniania wody w celu poprawy zdolno¶ci technologicznych
produkcji wody oraz zapewnienia ci±g³o¶ci dostawy wody o odpowiedniej jako¶ci do gminnej
sieci wodoci±gowej. W ramach modernizacji SUW przewidziano:
7.1.1. budowê trzeciego zbiornika wyrównawczego wody uzdatnionej o pojemno¶ci 100m3 wraz
z pod³±czeniem do istniej±cego systemu ruroci±gów,
7.1.2. wymianê zestawów rur dla istniej±cych filtrów szt. 3 do uzdatniania wody wraz kompletem
armatury odcinaj±cej pneumatycznej,
7.1.3. wykonanie zestawu napowietrzaj±cego dynamicznego centralnego,
7.1.4. wykonanie szafy pneumatycznej,
7.1.5. wykonanie rozdzielni technologicznej steruj±cej procesem uzdatniania wody,
7.1.6. zakup i monta¿ osuszacza powietrza na hali technologicznej.
8. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia na w³asny koszt zapewni:
a) osobê/osoby posiadaj±c±/ê uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci:
- konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ,
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez
ograniczeñ,
- sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych
i kanalizacyjnych, takimi jak: sieci i instalacje cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodoci±gowe
i kanalizacyjne bez ograniczeñ,
b) kierownika budowy w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ,
c) kierowników robót w specjalno¶ci:
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez
ograniczeñ,
- sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych
i kanalizacyjnych, takimi jak: sieci i instalacje cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodoci±gowe
i kanalizacyjne bez ograniczeñ,
d) uprawnionego geodetê do sprawowania pe³nej obs³ugi geodezyjnej podczas wykonywania
robót budowlanych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê kryteriami oceny ofert:
1) „Cena” (C) – waga kryterium 60 %;
2) „Okres gwarancji i rêkojmi” (GR) – waga kryterium 40 %
2. Kryterium „Cena” bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu
zamówienia, podanej przez Wykonawcê w formularzu oferty.
Zamawiaj±cy przyzna punkty wg nastêpuj±cego wzoru:
Cena najni¿sza brutto*
C = ------------------------------------- x 100 pkt x 60%
Cena oferty ocenianej brutto
*spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
3. Kryterium - „Okres gwarancji i rêkojmi” bêdzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji
jako¶ci i rêkojmi na roboty objête przedmiotem zamówienia, podanej przez Wykonawcê
w formularzu oferty, punktowany bêdzie wg. poni¿szego schematu na podstawie wskazanego
terminu w formularzu oferty:
GR o – GR min
GR = ------------------ x 100 pkt x 40%
GR max – GR min
Gdzie:
GR max – gwarancja i rêkojmia maksymalna (60 m-cy),
GR min – gwarancja i rêkojmia minimalna (36 m-cy),
GR o – gwarancja i rêkojmia oferty ocenianej (w miesi±cach).
Termin gwarancji i rêkojmi nale¿y proponowaæ w pe³nych miesi±cach.
UWAGA: Maksymalna liczba 40 punktów zostanie przyznana za udzielenie 60 m-cy lub
d³u¿szej gwarancji i rêkojmi na wykonany przedmiot zamówienia. W przypadku
zaoferowania gwarancji i rêkojmi d³u¿szej ni¿ 60 m-cy, do oceny kryterium bêdzie brany
okres gwarancji i rêkojmi maksymalny.
Minimalny okres gwarancji jako¶ci rêkojmi dla robót budowlanych – 36 m-cy. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty. Je¿eli Wykonawca nie wype³ni zobowi±zania dotycz±cego okresu gwarancji i rêkojmi, Zamawiaj±cy uzna, ¿e okres gwarancji i rêkojmi zosta³ udzielony na 36 miesiêcy. Ka¿dy kolejny miesi±c nie spowoduje zwiêkszenia ilo¶ci przyznanych punktów.
4. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwiêksz± ilo¶ci± punktów, stanowi±cych sumê
punktów przyznanych w ka¿dym kryterium z uwzglêdnieniem wagi procentowej danego kryterium,
obliczonych wg wzoru:
P = C + GR
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”,
G – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres Gwarancji i Rêkojmi”
P – ³±czna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej
5. Punkty zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1.1. Z³o¿yli ofertê niepodlegaj±c± odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp;
1.2. Nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w SWZ;
1.3. Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia ten warunek je¿eli jest ubezpieczony od
odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem
zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 1.000.000,00 z³ (s³ownie: jeden
milion z³otych 00/100).
a) W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ nastêpuj±cymi osobami:
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ;
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci
instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ;
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci
sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
takimi jak: sieci i instalacje cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodoci±gowe i kanalizacyjne bez
ograniczeñ;
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ;
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych
i kanalizacyjnych, takimi jak: sieci i instalacje cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodoci±gowe
i kanalizacyjne bez ograniczeñ;
- co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych
bez ograniczeñ;
Dopuszczalne jest ³±czenie tych funkcji.
b) W zakresie do¶wiadczenia zawodowego niezbêdnego do wykonania zamówienia.
Warunek w rozumieniu Zamawiaj±cego spe³ni Wykonawca, który wyka¿e wykonanie co najmniej
2 robót budowlanych polegaj±cych na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie stacji
uzdatniania wody albo stacji wodoci±gowej wody (hydroforni) o warto¶ci ³±cznej minimum
1.000.000,00 z³ wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 (piêciu) lat przed up³ywem
terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej w/w warunki bêd± oceniane ³±cznie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane wraz z ofert±:
1.1. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – sk³adane na podstawie
art. 125 ust. 1 ustawy PZP (zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 3 do SWZ);
2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane wraz z ofert± je¶li dotycz±:
2.1. O¶wiadczenie Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu
z postêpowania (zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 3a do SWZ);
3. Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane na wezwanie:
3.1. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci
do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawc±, który z³o¿y³
odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo
o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej
samej grupy kapita³owej – (zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ);
3.2. Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.,
sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej za³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
3.3. Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie
zalega z op³aceniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego
nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³aceniem
podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów
potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³
p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce
porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3.4. Za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu
Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki
terenowej kasy Rolniczego ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie
zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1
pkt 1 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku
zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz
z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da aby przed up³ywem terminu
sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub
zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at
tych nale¿no¶ci;
3.5. Op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej
z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± min. 1.000.000,00 z³
3.6. O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania (za³±cznik nr 10 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane wraz z ofert±:
1.1. O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP (zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 2 do SWZ);
2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane wraz z ofert± je¶li dotycz±:
2.1. O¶wiadczenie Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dotycz±ce spe³niania warunków
udzia³u w postêpowaniu (zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 2a do SWZ).
2.2. O¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 ustaw Pzp – Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia (zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 4 do SWZ);
2.3. Zobowi±zanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie
z tre¶ci± za³±cznika nr 5 do SWZ);
3. Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane na wezwanie:
3.1. Wykaz robót budowlanych obejmuj±cy wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych
polegaj±cych na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie stacji uzdatniania wody albo
stacji wodoci±gowej wody (hydroforni) o warto¶ci ³±cznej minimum 1.000.000,00 z³ brutto
wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 (piêciu) lat przed up³ywem terminu sk³adania
ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie – (zgodnie z za³±cznikiem
nr 7 do SWZ). Wykaz ten powinien obejmowaæ rodzaj wykonanych robót, datê wykonania, miejsca
wykonania, kwoty i podmioty, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane. Do wykazu robót
budowlanych nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane
nale¿ycie, oraz wskazuj±cych czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej
i prawid³owo ukoñczone przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty
sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli
wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne
odpowiednie dokumenty. Wskazany wy¿ej wykaz robót Wykonawcy stanowi jedynie minimalne
wymagania dla spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu.
3.2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wskazuj±cy
w szczególno¶ci:
1) co najmniej jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, w specjalno¶ci
instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ oraz w specjalno¶ci
sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych
i kanalizacyjnych, takimi jak: sieci i instalacje cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodoci±gowe
i kanalizacyjne bez ograniczeñ;
4) co najmniej jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ;
5) co najmniej jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci
sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
takimi jak: sieci i instalacje cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodoci±gowe i kanalizacyjne bez
ograniczeñ oraz w specjalno¶ci
instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ;
- (zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ). Wykaz powinien obejmowaæ imiê i nazwisko osoby,
która bêdzie posiadaæ w/w uprawnienia, kwalifikacje zawodowe i wykszta³cenie, informacjê
dotycz±c± podstawy dysponowania osob±, zakres wykonywanych czynno¶ci.
Do wykazu nale¿y do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ budowlanych oraz
aktualne za¶wiadczenie o cz³onkostwie we w³a¶ciwych izbach samorz±du zawodowego
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Dowód potwierdzaj±cy wniesienie wadium.2. Pe³nomocnictwo
- w przypadku z³o¿enia oferty wspólnej pe³nomocnictwo udzielone liderowi;
- gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych
(KRS, CEiDG lub innego w³a¶ciwego rejestru), wykonawca który sk³ada ofertê
za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa
obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania
umowy;
- upowa¿nienie (pe³nomocnictwo) musi w swej tre¶ci jednoznacznie wskazywaæ uprawnienia do
podpisania oferty lub do podpisania oferty i umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Oferta winna byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 12.000,00 z³(s³ownie: dwana¶cie tysiêcy z³otych 00/100)
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w szczególno¶ci wadium w formie
pieniê¿nej winno wp³yn±æ na konto Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium musi obejmowaæ okres zwi±zania ofert± tj. do dnia 31.07.2024 roku
licz±c od dnia up³ywu terminu sk³adania ofert.
4. Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w:
a) pieni±dzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
(j.t.: Dz. U. z 2024 r. poz. 419)
5. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu Wykonawca jest zobowi±zany wp³aciæ
wadium przelewem na rachunek Zamawiaj±cego: PKO Bank Polski S.A.
Nr konta bankowego: 17 1020 3541 0000 5402 0393 2738, z dopiskiem na przelewie:
„Wadium na zabezpieczenie oferty Wykonawcy………………………………………
dotycz±cej zamówienia p.n.: „Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody
w miejscowo¶ci Bia³yszewo, gmina Sierpc” .
6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które w wyznaczonym
terminie sk³adania ofert znajduje siê na wskazanym rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
7. Zamawiaj±cy wymaga za³±czenia do oferty dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium
w pieni±dzu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego.
8. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
9. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie ni¿ w pieni±dzu, wykonawca sk³ada orygina³
dokumentu w postaci elektronicznej za³±czaj±c go do oferty. Dokument ten powinien byæ podpisany
kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcê. Z tre¶ci dokumentu (gwarancji,
porêczenia) winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿dym pisemne ¿±danie zg³oszone przez
Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu
pe³nej kwoty wadium.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo
do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia,
o których mowa w Rozdziale XIV pkt. 1.1. i 1.2. SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia
te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u
w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy zgodnie
z za³±cznikiem nr 4 do SWZ.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania
sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ niniejszej Umowy.2. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ w przypadkach:
1) okre¶lonych w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
2) przewidzianych w niniejszej umowie.
3. Strony przewiduj± zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych
w zakresie:
1) Zmniejszenia/zwiêkszenia zakresu rzeczowego,
2) Zmniejszenia/zwiêkszenia warto¶ci umowy.
4. Zgodnie z art. 455 ustawy Pzp strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej
Umowy w zakresie:
1) realizacji, przez dotychczasowego wykonawcê dodatkowych robót budowlanych, których nie
uwzglêdniono w zamówieniu podstawowym, o ile sta³y siê one niezbêdne i zosta³y spe³nione
³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a) zmiana wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych,
w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci wyposa¿enia, us³ug lub
instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów
dla zamawiaj±cego,
c) wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej
umowy.
2) zmiany wysoko¶ci ceny, je¶li spowodowana jest okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy, dzia³aj±c
z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru
umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej
umowy.
3) wynagrodzenia, je¶li ³±czna ich warto¶æ jest ni¿sza ni¿ 15% warto¶ci pierwotnej umowy, a zmiany
te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy.
5. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej Umowy w zakresie:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
5) zmiany sposobu wykonania Umowy w razie, gdy jest niezbêdna ze wzglêdów technicznych,
technologicznych lub organizacyjnych, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiaj±cego lub
konieczna w celu prawid³owego wykonania Umowy, a brak zmiany sposobu wykonania umowy
skutkowa³by niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy pod warunkiem, ¿e
Wykonawca zaoferuje rozwi±zania techniczne, technologiczne lub organizacyjne o równowa¿nych
lub lepszych parametrach,
6) zmiany technologii wykonania, rezygnacji z wykonania czê¶ci robót,
7) gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian, wytycznych lub zaleceñ
instytucji, która przyzna³a ¶rodki na sfinansowanie zamówienia,
8) zmiany terminów p³atno¶ci wynikaj±ce z wszelkich zmian wprowadzonych do umowy.
9) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT.
6. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej Umowy zmiany umowy w przypadku
zmiany przepisów prawa obowi±zuj±cych na dzieñ zawarcia umowy w zakresie maj±cym wp³yw na
realizacjê umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-02 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-02 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- "¦wiadczenie powszechnych us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzêdu Miejskiego w Sierpcu"
- Mazowsze bez smogu - zakup i dostawa pojazdu, zakup i dostawa drona antysmogowego, zakup i dostawa narzêdzi do kontroli
- Wykonanie us³ugi w zakresie oczyszczania dróg powiatowych ze ¶niegu i lodu w sezonach zimowych: 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej odprowadzaj±cej oczyszczone ¶cieki z oczyszczalni ¶cieków w m. Mi³obêdzyn
wiêcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i utrzymanie w stanie sprawno¶ci o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Kozienice
- Budowa ¿³obka w miejscowo¶ci Brze¼no gmina Krzymów, ul. Sienna, 62-513 Krzymów
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wroc³awiu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowos±deckiego na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem
- "Budowa urz±dzeñ przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - pompownia wód deszczowych"
- Budowa boiska pi³karskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.