Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00420540/01 - Wynik z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ROBOTA BUDOWLANA – REMONT PŁASZCZYZNY STARTÓW I LĄDOWAŃ Z ODPROWADZENIEM WÓD OPADOWYCH W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W M. GOŁDAPI W SYSTEMIE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: 24 WOG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280602118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 20
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 24wog.zam@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://24wog.wp.mil.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROBOTA BUDOWLANA – REMONT PŁASZCZYZNY STARTÓW I LĄDOWAŃ Z ODPROWADZENIEM WÓD OPADOWYCH W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W M. GOŁDAPI W SYSTEMIE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecd73883-2c9d-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369622
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009026/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Remont płaszczyzny startów i lądowań z odprowadzaniem wód opadowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/24wog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z SWZ. https://portal.smartpzp.pl/24wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ. https://portal.smartpzp.pl/24wog
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 32/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Remont płaszczyzny startów i lądowań z odprowadzeniem wód opadowych w kompleksie wojskowym w miejscowości Gołdap w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
a) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z opinią geologiczną na odwodnienie płaszczyzny startów i lądowań na terenie jednostki przy ul. Partyzantów 33 w Gołdapi.
b) Realizacja według w/w projektu.
c) Utwardzenie dróg dojazdowych do lądowisk.
Prace będą wykonane w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
Charakterystyka stanu istniejącego obiektu:
Płaszczyzna startów i lądowań po opadach atmosferycznych jak i roztopach jest terenem podmokłym. Brak możliwości użytkowania. Wody opadowe zalewają sąsiednie działki.
Charakterystyka stanu pożądanego obiektu:
Nowoprojektowana płaszczyzna powinna spełniać następujące funkcje:
- sprawnie odprowadzać wody opadowe
1. Ogólny zakres prac do wykonania:
Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej wraz z opinią geologiczną
Wykonanie robót według w/w opracowań
Wykonanie dokumentacji projektowej powykonawczej i inwentaryzacji powykonawczej
Uzyskanie zgody Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego
Branża sanitarna:
1.1 Zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej ;
Wykonanie odwodnienia powierzchni płaszczyzny poprzez montaż studni systemowych i sączków (ilość, średnicę określi projekt)
Odprowadzenie wód z płaszczyzny startów i lądowań oraz z pozostałej części kompleksu
Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej wykonanej instalacji kanalizacji deszczowej
Branża budowlana: bez dokumentacji projektowej
1.2 Remont dróg dojazdowych do lądowisk.
Usunięcie darni i humusu
Demontaż elementów istniejących przepustów drogowych
Wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki wraz z utylizacją
Montaż przepustów drogowych PCV
W razie konieczności odbudowa rowu melioracyjnego
Wykonanie wykopu pod nową podbudowę i nawierzchnię. Nawiezienie czarnoziemu, żwiru, grysu, piasku i tłucznia
Zasypanie, uzupełnienie gruntu, wyrównanie terenu
Zasypanie wykopów wraz z uzupełnieniem gruntu (wzmocnieniem podbudowy) wyrównanie z zagęszczeniem warstwami
Wymiana gruntu/ wzmocnienie podbudowy do wymagań jakie ma spełniać dla nowej nawierzchni
Wykonanie nowej nawierzchni z płyt drogowych
1.3 Zagospodarowanie terenu
Zaprojektowanie i wykonanie odwodnienia terenu inwestycji
Odtworzenie terenów zielonych
1.4 Dokumentacja techniczna
Całość dokumentacji należy sporządzić w wersji papierowej i elektronicznej
w ilościach:
• projekt zagospodarowania terenu- 3 egz.
• projekt architektoniczno- budowlany wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia- 3 egz.
• projekt techniczny- 3 egz.
• przedmiar robót i szczegółowy kosztorys inwestorski z podziałem na poszczególne branże opracowane wg Rozporządzenia Ministra Rozwoju
i Technologii z dnia 20.12.2021r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcyjno-użytkowym ( poz. 2458 Dz.U. nr 2021) z uwzględnieniem Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( poz. 2019 Dz. U. 2019) – dodatkowo na płytach CD w aktualnych programach. kosztorysowych „NORMA STANDARD” (format ATH), lub „ZUZIA” (format ZUZ)- 2 egz.
• Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót- 2 egz.
• wersja elektroniczna całej dokumentacji technicznej sporządzona na jawnym nośniku CD– 1 egz.
• projekt powykonawczy- 3 egz.
Dokumentację projektową należy uzgodnić z:
• Użytkownikiem - Dowódcą 15 pplot w Gołdapi
• Inwestorem – Komendantem 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku (po uzyskaniu wszystkich innych uzgodnień)
• Innymi, którzy mogą wyniknąć z odrębnych przepisów w trakcie realizacji zadania
Inwentaryzacja geodezyjna
Zgodnie z art.43 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
( Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 t.j.) istnieje powszechny obowiązek geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Zapewnienie wykonania tego obowiązku należy do Wykonawcy. W ramach realizacji należy zgłosić do Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Olsztynie (ODGiK RZI w Olsztynie) konieczność wykonania prac geodezyjnych i uzyskanie mapy o której mowa w art. 2 pkt 7b ustawy
z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. t.j. z 2021 r. poz. 1990).
Wykonawcy zostanie udostępnione pomieszczenie na terenie Zamawiającego, w którym będzie mógł wykonywać prace w zakresie zleconym przez Zamawiającego. W tym przypadku materiały (mapy) pozyska Zamawiający za pośrednictwem kancelarii tajnej i przekaże do wykorzystania pracownikowi Zamawiającego, który będzie odpowiedzialny za udostępnienie materiałów Wykonawcy na terenie Zamawiającego.
Szczegóły w SWZ i jej dokumentach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z art. 58 ustawy PZP Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać sięo zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy opisano w § 12 wzoru umowy - załącznik do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-03 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/24wog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-03 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-01
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
A. Zamawiający informuje, iż w dniu 24.06.2024 r. o godzinie 11:00 odbędzie się obowiązkowa wizja lokalna miejsca inwestycji . szczegóły w SWZ.B.1. Wymagany termin realizacji zamówienia:
- termin minimalny – 15 listopad 2024 r.,
- termin maksymalny – 10 grudzień 2024 r.,
zgodnie ze złożona ofertą.
2. Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
3. Roboty budowlane będą realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym realizacji robót, stanowiącym załącznik do umowy (wzór harmonogramu – Załącznik nr 5 do SWZ).
C. Wykonawca, nie później niż w dniu podpisania umowy, dostarczy:
-Dokument potwierdzający ubezpieczenie budowy wraz z obiektami na kwotę nie mniejszą niż cena ofertowa Wykonawcy, w szczególności
od kradzieży, klęsk żywiołowych, pożaru.
-Dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
-Kopię uprawnień i kopię zaświadczenia przynależność do Izby Inżynierów budownictwa, ustanowionego przez Wykonawcę Kierownika budowy, uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane).
-Oświadczenie o zatrudnieniu pracowników na umowę o pracę, wg wzoru – załącznik nr 10 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1706N - odcinka ul. Grunwaldzkiej w Wydminach
- Remont drogi dojazdowej na działce nr 617 obr. Wydminy
- Obsługa konserwacyjna oraz naprawy klimatyzatorów i central wentylacyjnych w m.: Giżycko, Antonowo, Brożówka, Bemowo Piskie, Ełk, Orzysz, Szeroki Bór, Gołdap i Węgorzewo oraz w m. Mrągowo
- Dostawa sprzętu i artykułów survivalowych dla 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- Przebudowa drogi gminnej nr 205036N ul. Reja w Giżycku.
- Przebudowa drogi gminnej nr 205014N ul. Sportowa w Giżycku
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego obejmujący przebudowę i adaptację pomieszczeń oraz dostawę wyposażenia medycznego i niemedycznego.
- Adaptacja lokalu użytkowego na Lokalny Klub Rodzinny w budynku Centrum Usług Społecznych w Goleniowie
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Sąchockiej 7 w Warszawie.
- Wymiana instalacji grzewczej oraz stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych w Muzeum - Zamek Górków w Szamotułach
- Przebudowa pediatrii w ramach programu FENX - Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Modernizacja sieci wodociągowej w miejscowościach Stary Szelków oraz Magnuszew Duży poprzez zastąpienie przestarzałej infrastruktury budową nowej sieci wodociągowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.