eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoROBOTA BUDOWLANA - REMONT PŁASZCZYZNY STARTÓW I LĄDOWAŃ Z ODPROWADZENIEM WÓD OPADOWYCH W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W M. GOŁDAPI W SYSTEMIE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ".



Ogłoszenie z dnia 2024-06-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ROBOTA BUDOWLANA – REMONT PŁASZCZYZNY STARTÓW I LĄDOWAŃ Z ODPROWADZENIEM WÓD OPADOWYCH W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W M. GOŁDAPI W SYSTEMIE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.3.) Oddział zamawiającego: 24 WOG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280602118

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 20

1.5.2.) Miejscowość: Giżycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 24wog.zam@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://24wog.wp.mil.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROBOTA BUDOWLANA – REMONT PŁASZCZYZNY STARTÓW I LĄDOWAŃ Z ODPROWADZENIEM WÓD OPADOWYCH W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W M. GOŁDAPI W SYSTEMIE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecd73883-2c9d-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009026/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont płaszczyzny startów i lądowań z odprowadzaniem wód opadowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/24wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z SWZ. https://portal.smartpzp.pl/24wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ. https://portal.smartpzp.pl/24wog

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 32/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Remont płaszczyzny startów i lądowań z odprowadzeniem wód opadowych w kompleksie wojskowym w miejscowości Gołdap w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.


a) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z opinią geologiczną na odwodnienie płaszczyzny startów i lądowań na terenie jednostki przy ul. Partyzantów 33 w Gołdapi.
b) Realizacja według w/w projektu.
c) Utwardzenie dróg dojazdowych do lądowisk.

Prace będą wykonane w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

Charakterystyka stanu istniejącego obiektu:

Płaszczyzna startów i lądowań po opadach atmosferycznych jak i roztopach jest terenem podmokłym. Brak możliwości użytkowania. Wody opadowe zalewają sąsiednie działki.

Charakterystyka stanu pożądanego obiektu:

Nowoprojektowana płaszczyzna powinna spełniać następujące funkcje:
- sprawnie odprowadzać wody opadowe

1. Ogólny zakres prac do wykonania:
 Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej wraz z opinią geologiczną
 Wykonanie robót według w/w opracowań
 Wykonanie dokumentacji projektowej powykonawczej i inwentaryzacji powykonawczej
 Uzyskanie zgody Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego

Branża sanitarna:

1.1 Zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej ;
 Wykonanie odwodnienia powierzchni płaszczyzny poprzez montaż studni systemowych i sączków (ilość, średnicę określi projekt)
 Odprowadzenie wód z płaszczyzny startów i lądowań oraz z pozostałej części kompleksu
 Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej wykonanej instalacji kanalizacji deszczowej

Branża budowlana: bez dokumentacji projektowej

1.2 Remont dróg dojazdowych do lądowisk.
 Usunięcie darni i humusu
 Demontaż elementów istniejących przepustów drogowych
 Wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki wraz z utylizacją
 Montaż przepustów drogowych PCV
 W razie konieczności odbudowa rowu melioracyjnego
 Wykonanie wykopu pod nową podbudowę i nawierzchnię. Nawiezienie czarnoziemu, żwiru, grysu, piasku i tłucznia
 Zasypanie, uzupełnienie gruntu, wyrównanie terenu
 Zasypanie wykopów wraz z uzupełnieniem gruntu (wzmocnieniem podbudowy) wyrównanie z zagęszczeniem warstwami
 Wymiana gruntu/ wzmocnienie podbudowy do wymagań jakie ma spełniać dla nowej nawierzchni
 Wykonanie nowej nawierzchni z płyt drogowych

1.3 Zagospodarowanie terenu

 Zaprojektowanie i wykonanie odwodnienia terenu inwestycji
 Odtworzenie terenów zielonych

1.4 Dokumentacja techniczna
Całość dokumentacji należy sporządzić w wersji papierowej i elektronicznej
w ilościach:
• projekt zagospodarowania terenu- 3 egz.
• projekt architektoniczno- budowlany wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia- 3 egz.
• projekt techniczny- 3 egz.
• przedmiar robót i szczegółowy kosztorys inwestorski z podziałem na poszczególne branże opracowane wg Rozporządzenia Ministra Rozwoju
i Technologii z dnia 20.12.2021r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcyjno-użytkowym ( poz. 2458 Dz.U. nr 2021) z uwzględnieniem Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( poz. 2019 Dz. U. 2019) – dodatkowo na płytach CD w aktualnych programach. kosztorysowych „NORMA STANDARD” (format ATH), lub „ZUZIA” (format ZUZ)- 2 egz.
• Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót- 2 egz.
• wersja elektroniczna całej dokumentacji technicznej sporządzona na jawnym nośniku CD– 1 egz.
• projekt powykonawczy- 3 egz.
Dokumentację projektową należy uzgodnić z:
• Użytkownikiem - Dowódcą 15 pplot w Gołdapi
• Inwestorem – Komendantem 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku (po uzyskaniu wszystkich innych uzgodnień)
• Innymi, którzy mogą wyniknąć z odrębnych przepisów w trakcie realizacji zadania

Inwentaryzacja geodezyjna

Zgodnie z art.43 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
( Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 t.j.) istnieje powszechny obowiązek geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Zapewnienie wykonania tego obowiązku należy do Wykonawcy. W ramach realizacji należy zgłosić do Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Olsztynie (ODGiK RZI w Olsztynie) konieczność wykonania prac geodezyjnych i uzyskanie mapy o której mowa w art. 2 pkt 7b ustawy
z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. t.j. z 2021 r. poz. 1990).

Wykonawcy zostanie udostępnione pomieszczenie na terenie Zamawiającego, w którym będzie mógł wykonywać prace w zakresie zleconym przez Zamawiającego. W tym przypadku materiały (mapy) pozyska Zamawiający za pośrednictwem kancelarii tajnej i przekaże do wykorzystania pracownikowi Zamawiającego, który będzie odpowiedzialny za udostępnienie materiałów Wykonawcy na terenie Zamawiającego.
Szczegóły w SWZ i jej dokumentach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 58 ustawy PZP Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się
o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy opisano w § 12 wzoru umowy - załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-03 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/24wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-03 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

A. Zamawiający informuje, iż w dniu 24.06.2024 r. o godzinie 11:00 odbędzie się obowiązkowa wizja lokalna miejsca inwestycji . szczegóły w SWZ.
B.1. Wymagany termin realizacji zamówienia:
- termin minimalny – 15 listopad 2024 r.,
- termin maksymalny – 10 grudzień 2024 r.,
zgodnie ze złożona ofertą.
2. Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
3. Roboty budowlane będą realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym realizacji robót, stanowiącym załącznik do umowy (wzór harmonogramu – Załącznik nr 5 do SWZ).
C. Wykonawca, nie później niż w dniu podpisania umowy, dostarczy:
-Dokument potwierdzający ubezpieczenie budowy wraz z obiektami na kwotę nie mniejszą niż cena ofertowa Wykonawcy, w szczególności
od kradzieży, klęsk żywiołowych, pożaru.
-Dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
-Kopię uprawnień i kopię zaświadczenia przynależność do Izby Inżynierów budownictwa, ustanowionego przez Wykonawcę Kierownika budowy, uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane).
-Oświadczenie o zatrudnieniu pracowników na umowę o pracę, wg wzoru – załącznik nr 10 do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.