eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoROBOTA BUDOWLANA - REMONT PŁASZCZYZNY STARTÓW I LĄDOWAŃ Z ODPROWADZENIEM WÓD OPADOWYCH W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W M. GOŁDAPI W SYSTEMIE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ".



Ogłoszenie z dnia 2024-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTA BUDOWLANA – REMONT PŁASZCZYZNY STARTÓW I LĄDOWAŃ Z ODPROWADZENIEM WÓD OPADOWYCH W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W M. GOŁDAPI W SYSTEMIE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.3.) Oddział zamawiającego: 24 WOG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280602118

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 20

1.5.2.) Miejscowość: Giżycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 24wog.zam@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://24wog.wp.mil.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/24wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROBOTA BUDOWLANA – REMONT PŁASZCZYZNY STARTÓW I LĄDOWAŃ Z ODPROWADZENIEM WÓD OPADOWYCH W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W M. GOŁDAPI W SYSTEMIE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecd73883-2c9d-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420540

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009026/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont płaszczyzny startów i lądowań z odprowadzaniem wód opadowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369622

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 32/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Remont płaszczyzny startów i lądowań z odprowadzeniem wód opadowych w kompleksie wojskowym w miejscowości Gołdap w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.


a) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo- kosztorysowej wraz z opinią geologiczną na odwodnienie płaszczyzny startów i lądowań na terenie jednostki przy ul. Partyzantów 33 w Gołdapi.
b) Realizacja według w/w projektu.
c) Utwardzenie dróg dojazdowych do lądowisk.

Prace będą wykonane w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

Charakterystyka stanu istniejącego obiektu:

Płaszczyzna startów i lądowań po opadach atmosferycznych jak i roztopach jest terenem podmokłym. Brak możliwości użytkowania. Wody opadowe zalewają sąsiednie działki.

Charakterystyka stanu pożądanego obiektu:

Nowoprojektowana płaszczyzna powinna spełniać następujące funkcje:
- sprawnie odprowadzać wody opadowe

1. Ogólny zakres prac do wykonania:
 Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej wraz z opinią geologiczną
 Wykonanie robót według w/w opracowań
 Wykonanie dokumentacji projektowej powykonawczej i inwentaryzacji powykonawczej
 Uzyskanie zgody Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego

Branża sanitarna:

1.1 Zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej ;
 Wykonanie odwodnienia powierzchni płaszczyzny poprzez montaż studni systemowych i sączków (ilość, średnicę określi projekt)
 Odprowadzenie wód z płaszczyzny startów i lądowań oraz z pozostałej części kompleksu
 Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej wykonanej instalacji kanalizacji deszczowej

Branża budowlana: bez dokumentacji projektowej

1.2 Remont dróg dojazdowych do lądowisk.
 Usunięcie darni i humusu
 Demontaż elementów istniejących przepustów drogowych
 Wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki wraz z utylizacją
 Montaż przepustów drogowych PCV
 W razie konieczności odbudowa rowu melioracyjnego
 Wykonanie wykopu pod nową podbudowę i nawierzchnię. Nawiezienie czarnoziemu, żwiru, grysu, piasku i tłucznia
 Zasypanie, uzupełnienie gruntu, wyrównanie terenu
 Zasypanie wykopów wraz z uzupełnieniem gruntu (wzmocnieniem podbudowy) wyrównanie z zagęszczeniem warstwami
 Wymiana gruntu/ wzmocnienie podbudowy do wymagań jakie ma spełniać dla nowej nawierzchni
 Wykonanie nowej nawierzchni z płyt drogowych

1.3 Zagospodarowanie terenu

 Zaprojektowanie i wykonanie odwodnienia terenu inwestycji
 Odtworzenie terenów zielonych

1.4 Dokumentacja techniczna
Całość dokumentacji należy sporządzić w wersji papierowej i elektronicznej
w ilościach:
• projekt zagospodarowania terenu- 3 egz.
• projekt architektoniczno- budowlany wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia- 3 egz.
• projekt techniczny- 3 egz.
• przedmiar robót i szczegółowy kosztorys inwestorski z podziałem na poszczególne branże opracowane wg Rozporządzenia Ministra Rozwoju
i Technologii z dnia 20.12.2021r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcyjno-użytkowym ( poz. 2458 Dz.U. nr 2021) z uwzględnieniem Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( poz. 2019 Dz. U. 2019) – dodatkowo na płytach CD w aktualnych programach. kosztorysowych „NORMA STANDARD” (format ATH), lub „ZUZIA” (format ZUZ)- 2 egz.
• Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót- 2 egz.
• wersja elektroniczna całej dokumentacji technicznej sporządzona na jawnym nośniku CD– 1 egz.
• projekt powykonawczy- 3 egz.
Dokumentację projektową należy uzgodnić z:
• Użytkownikiem - Dowódcą 15 pplot w Gołdapi
• Inwestorem – Komendantem 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku (po uzyskaniu wszystkich innych uzgodnień)
• Innymi, którzy mogą wyniknąć z odrębnych przepisów w trakcie realizacji zadania

Inwentaryzacja geodezyjna

Zgodnie z art.43 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
( Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 t.j.) istnieje powszechny obowiązek geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Zapewnienie wykonania tego obowiązku należy do Wykonawcy. W ramach realizacji należy zgłosić do Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Olsztynie (ODGiK RZI w Olsztynie) konieczność wykonania prac geodezyjnych i uzyskanie mapy o której mowa w art. 2 pkt 7b ustawy
z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. t.j. z 2021 r. poz. 1990).

Wykonawcy zostanie udostępnione pomieszczenie na terenie Zamawiającego, w którym będzie mógł wykonywać prace w zakresie zleconym przez Zamawiającego. W tym przypadku materiały (mapy) pozyska Zamawiający za pośrednictwem kancelarii tajnej i przekaże do wykorzystania pracownikowi Zamawiającego, który będzie odpowiedzialny za udostępnienie materiałów Wykonawcy na terenie Zamawiającego.
Szczegóły w SWZ i jej dokumentach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 573500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 740460,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 573500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Wielobranżowa NIEGOCIN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8450000984

7.3.4) Miejscowość: Giżycko

7.3.5) Kod pocztowy: 11-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 573500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.