Ogłoszenie z dnia 2023-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00277341/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu – „Budowa wiat” 2p
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KAŃCZUGA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650016822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Węgierska 32
1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 640 25 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kanczuga@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kanczuga.krosno.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_kanczuga1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu – „Budowa wiat” 2p2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2238d83-13f8-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00369847
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00413511/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Wykonanie robót budowlanych na zadaniu – „Budowa wiat”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00277341
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 68210,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1. Budowa wiaty turystycznej MaćkówkaFundamenty:
-stopy fundamentowe betonowe. Fundamenty posadowione na głębokości 1,0m poniżej poziomu terenu. Wymiary stóp 50x50x100cm. Beton klasy C12/15.
• Konstrukcja wiaty (altany):
Szkieletowa drewniana. Słupy okrągłe śr. 30cm, płatwie okrągłe śr. 30cm dwustronnie obrzynane, krokwie o przekroju prostokątnym 8x16cm, całość usztywniona mieczami o śr.15cm. Wszystkie elementy strugane klasy C30. Impregnacja elementów drewnianych preparatem trójfunkcyjnym: ochrona przed działaniem ognia, grzybów domowych i owadów. Impregnacja powinna się odbywać wg wskazań producenta aż do osiągnięcia stopnia nie rozprzestrzeniania ognia.
• Dach:
Dach drewniany, czterospadowy, o nachyleniu 30° konstrukcji ciesielskiej krokwiowej. Pokrycie z gontów bitumicznych.
• Utwardzenie gruntu pod altaną z klińca gr. 15cm
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
4.5.5.) Wartość części: 25810,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 Budowa wiaty na drewno na posesji Leśniczówki TarnawkaFundamenty:
- stopy fundamentowe betonowe. Fundamenty posadowione na głębokości ok. 1,20m poniżej poziomu terenu. Wymiary stóp 50x50x120cm. Beton klasy C16/20.
• Konstrukcja wiaty:
Szkieletowa drewniana. Słupy o przekroju kwadratowym 16x16cm, płatwie o przekroju prostokątnym 16x18cm, krokwie o przekroju prostokątnym 8x16cm, całość usztywniona mieczami o przekroju 14x14cm. Wszystkie elementy strugane klasy C30. Impregnacja elementów drewnianych preparatem impregnacyjno – dekoracyjnym. Impregnacja powinna się odbywać wg wskazań producenta min. 3 krotna.
• Dach:
Dach drewniany, jednospadowy, o nachyleniu 15° konstrukcji ciesielskiej krokwiowej.
Pokrycie z blachodachówki w kolorze zielonym na łatach. Wszystkie elementy strugane klasy C30. Impregnacja elementów drewnianych preparatem impregnacyjno – dekoracyjnym.
Impregnacja powinna się odbywać wg wskazań producenta min. 3 krotna.
• Obróbki blacharskie:
Obróbki dachu z blachy stalowej, powlekanej, gr. min 0,5mm w kolorze pokrycia dachu.
• Rynny i rury spustowe:
Rynny i rury spustowe z blachy stalowej powlekanej, w kolorze pokrycia dachu gr. min. 0,5mm. Średnica rur - 90 mm, średnica rynien – 110 mm.
• Obicie ścian:
Obicie ścian deską elewacyjną o gr. 22mm mocowaną pionowo w odstępach 5cm, rygle poziome o przekroju 12x12cm. Impregnacja elementów drewnianych preparatem impregnacyjno – dekoracyjnym. Impregnacja powinna się odbywać wg wskazań producenta min. 3 krotna.
• Utwardzenie:
Zaprojektowano utwardzenie gruntu wiaty z klińca układanego na geowłókninie syntetycznej
gr. 15cm. Całość ograniczona obrzeżem 6x20x100cm układanym na ławie z zaprawy cementowej, kolor szary.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
4.5.5.) Wartość części: 42400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26999,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46235,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26999,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U DACHMAX Marek Kuraszyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931370056
7.3.4) Miejscowość: Cewków
7.3.5) Kod pocztowy: 37-632
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26999,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49445,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63154,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49445,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U DACHMAX Marek Kuraszyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931370056
7.3.4) Miejscowość: Cewków
7.3.5) Kod pocztowy: 37-632
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49445,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KAŃCZUGA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Miasta i Gminy Kańczuga oraz jego jednostek organizacyjnych w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnego zbierania odpadów komunalnych w 2025 roku
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Kańczuga do placówek oświatowych w celu realizacji obowiązku szkolnego i nauki oraz dowóz uczniów do Szkół na terenie Gminy Kańczuga - 2025 r.
- Zakup doposażenia dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu pn.: Rozwój kompetencji i umiejętności paszportem do lepszej przyszłości
więcej: przetargi KAŃCZUGA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Wzmocnienie stropu nad pomieszczeniami czytelni i biblioteki w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.