Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00324807/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-15
- 2024/BZP 00358411/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-10
- 2024/BZP 00361537/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-11
- 2024/BZP 00481967/01 - Wynik z dnia 2024-09-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
"Usługa przewozowa uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Iwkowa SOSW w Złotej i OSW w Bochni"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA IWKOWA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660720
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 468
1.4.2.) Miejscowość: Iwkowa
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-861
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.4.7.) Numer telefonu: (14) 6844010, (14) 6844020
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@iwkowa.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwkowa.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369869
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-06-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00324807
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1.Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp., w tym art. 455 ust. 1 i ust. 2 tej ustawy oraz niniejszą Umową. 2.Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy (rozpoczęcia lub zakończenia terminu realizacji umowy) z uwagi na:1) siłę wyższą mającą charakter zewnętrzny, niemożliwy do przewidzenia i do zapobieżenia, w szczególności: wojnę, strajk, siły przyrody, nadzwyczajną sytuację gospodarczą, COVID–19 lub inne choroby zakaźne oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, a także w przypadku ogłoszenia na terenie kraju stanu nadzwyczajnego, 2)z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 3)zaistnienia okoliczności niezależnych od stron umowy, uniemożliwiających terminową realizację przedmiotu niniejszej umowy, w szczególności wynikających z czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty.3.Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: 1)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2)rezygnacji przez Zamawiającego z części przedmiotu umowy - w takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami do dnia rezygnacji, przy czym gwarantowany zakres świadczeń stron 1% łącznej ceny zamówienia brutto , o którym mowa w§ 5 ust. 2 umowy.4.Zmiany wykorzystywanego środka transportu, w szczególności: stosownie do faktycznych potrzeb Zamawiającego w zależności od ilości uczniów, w przypadku czasowego wycofania z ruchu pojazdu samochodowego, którym świadczone są usługi, kradzieży pojazdu, stanu technicznego pojazdu.5.Zamawiający przewiduje zmianę harmonogramu przewozu uczniów w szczególności w następujących przypadkach: 1)zmiany trasy, miejsc przystankowych, szczegółowych godzin odjazdu i przyjazdu–w zależności od ilości uczniów, rzeczywistych warunków drogowych; 2)zmiany ilości przewożonych uczniów na poszczególnych trasach w trakcie realizacji zamówienia. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości przewożonych uczniów w trakcie roku szkolnego (na co Zamawiający nie ma wpływu), nie wpływa na zmianę wynagrodzenia dla Wykonawcy.3) zmiany wykazu ośrodków szkolno-wychowawczych – liczba może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu; 4) zmiany przewidzianej ilości kilometrów – w zależności od trasy, liczby ośrodków szkolno – wychowawczych, liczby uczniów; 5) zmiany przewidzianej liczby dni dowozu – np. z powodu strajku nauczycieli, nauki zdalnej, braku uczniów do dowozu; Powyższe zmiany, określone w § 9 pkt. 6 niniejszej umowy nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. W tym przypadku osoba upoważniona przez Zamawiającego powiadomi Wykonawcę telefonicznie lub e- mailowo o zaistnieniu zmiany. 7. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 3 dni robocze od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie. 8. Wniosek dotyczący zmiany umowy powinien zawierać co najmniej: 1)zakres proponowanej zmiany, 2)opis okoliczności faktycznych uprawniających do dokonania zmiany, 3)podstawę dokonania zmiany, to jest podstawę prawną wynikającą z przepisów ustawy lub postanowień umowy, 4)informacje i dowody potwierdzające, że zostały spełnione okoliczności uzasadniające dokonanie zmiany umowy. 9. Wszystkie postanowienia dotyczące zmiany umowy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanową jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Szczegóły określa par.9 Projektowanych postanowień umownych, stanowiący zał. nr 2 do SWZ.
Po zmianie:
1.Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp., w tym art. 455 ust. 1 i ust. 2 tej ustawy oraz niniejszą Umową. 2.Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy (rozpoczęcia lub zakończenia terminu realizacji umowy) z uwagi na:1) siłę wyższą mającą charakter zewnętrzny, niemożliwy do przewidzenia i do zapobieżenia, w szczególności: wojnę, strajk, siły przyrody, nadzwyczajną sytuację gospodarczą, COVID–19 lub inne choroby zakaźne oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, a także w przypadku ogłoszenia na terenie kraju stanu nadzwyczajnego, 2)z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 3)zaistnienia okoliczności niezależnych od stron umowy, uniemożliwiających terminową realizację przedmiotu niniejszej umowy, w szczególności wynikających z czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty.3.Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: 1)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2)rezygnacji przez Zamawiającego z części przedmiotu umowy - w takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami do dnia rezygnacji, przy czym gwarantowany zakres świadczeń stron 1% łącznej ceny zamówienia brutto , o którym mowa w§ 5 ust. 2 umowy.4.Zmiany wykorzystywanego środka transportu, w szczególności: stosownie do faktycznych potrzeb Zamawiającego w zależności od ilości uczniów, w przypadku czasowego wycofania z ruchu pojazdu samochodowego, którym świadczone są usługi, kradzieży pojazdu, stanu technicznego pojazdu.5.Zamawiający przewiduje zmianę harmonogramu przewozu uczniów w szczególności w następujących przypadkach: 1)zmiany trasy, miejsc przystankowych, szczegółowych godzin odjazdu i przyjazdu–w zależności od ilości uczniów, rzeczywistych warunków drogowych; 2)zmiany ilości przewożonych uczniów na poszczególnych trasach w trakcie realizacji zamówienia. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości przewożonych uczniów w trakcie roku szkolnego (na co Zamawiający nie ma wpływu), nie wpływa na zmianę wynagrodzenia dla Wykonawcy.3) zmiany wykazu ośrodków szkolno-wychowawczych – liczba może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu; 4) zmiany przewidzianej ilości kilometrów – w zależności od trasy, liczby ośrodków szkolno – wychowawczych, liczby uczniów; 5) zmiany przewidzianej liczby dni dowozu – np. z powodu strajku nauczycieli, nauki zdalnej, braku uczniów do dowozu; Powyższe zmiany, określone w § 9 pkt. 6 niniejszej umowy nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. W tym przypadku osoba upoważniona przez Zamawiającego powiadomi Wykonawcę telefonicznie lub e- mailowo o zaistnieniu zmiany. 7. Zmiana planowanej kwoty w czasie realizacji niniejszej umowy (w szczególności możliwość przesunięcia planowanej kwoty pomiędzy latami w okresie realizacji umowy). 8. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 3 dni robocze od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie. 9. Wniosek dotyczący zmiany umowy powinien zawierać co najmniej: 1)zakres proponowanej zmiany, 2)opis okoliczności faktycznych uprawniających do dokonania zmiany, 3)podstawę dokonania zmiany, to jest podstawę prawną wynikającą z przepisów ustawy lub postanowień umowy, 4)informacje i dowody potwierdzające, że zostały spełnione okoliczności uzasadniające dokonanie zmiany umowy. Szczegóły określa par.9 Projektowanych postanowień umownych, stanowiący zał. nr 2 do SWZ.
INNE PRZETARGI IWKOWA
- "Budowa sali gimnastycznej w Dobrocieszu - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej"
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
więcej: przetargi IWKOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach - II"
- Realizacja zadań związanych z zapewnieniem opieki rannym dzikim zwierzętom bytującym na terenie miasta Bielska-Białej.
- Dostawa kruszywa betonowego i pospółki żwirowej do bieżącego utrzymania dróg
- "Przewóz uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola w roku szkolnym 2025/2026 oraz roku szkolnym 2026/2027"
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- "Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.