eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Zaprojektowanie i budowa skateparku przy ul. Mucharskiego w Lubartowie



Ogłoszenie z dnia 2024-06-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa skateparku przy ul. Mucharskiego w Lubartowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lubartów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019388

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 12

1.5.2.) Miejscowość: Lubartów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 855-22-73

1.5.8.) Numer faksu: (81) 855-20-16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@umlubartow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf405301-1d90-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i budowa skateparku przy ul. Mucharskiego w Lubartowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf405301-1d90-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369898

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057311/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Lubartowski skatepark

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345451

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.29.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 284448,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn. „Zaprojektowanie i budowa skateparku przy ul. Mucharskiego w Lubartowie na działce nr 447 obr. 4 Zagrody Lubartowskie w Lubartowie”.
2) Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1, obejmuje:
1. Opracowanie kompletnego projektu budowlanego i wykonawczego, w standardzie dla projektu architektonicznego i budowlanego, obejmującego:
a. wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu oraz wizualizacji
z zatwierdzeniem ich przez Zamawiającego,
b. opracowanie mapy do celów projektowych dla planowanej inwestycji,
c. opracowanie dokumentacji projektowej łącznie z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę,
d. uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii technicznych, ekspertyz, decyzji i badań technicznych niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pokrycie ich kosztów,
e. opracowanie projektu wykonawczego (rodzaj materiałów, parametry techniczne itd.),
f. opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.
2. Przygotowanie wniosku oraz uzyskanie decyzji w sprawie usunięcia drzew kolidujących z inwestycją.
3. Przedłożenie opracowanego projektu budowlanego Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji projektowej.
4. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego uzgadniania opracowań projektowych z Zamawiającym.
5. Przejęcie od Zamawiającego placu budowy.
6. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej oraz zatwierdzonej dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, Specyfikacją Warunków Zamówienia i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych z materiałów i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę, w zakresie ustalonym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
7. Wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń.
8. Zapewnienie kierownika budowy oraz nadzoru autorskiego projektantów, przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane.
9. Zapewnienie i prowadzenie obsługi geodezyjnej.
10. Prowadzenie dokumentacji budowy.
11. Zagospodarowanie terenu.
12. Przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń,
13. Opracowanie dokumentacji powykonawczej geodezyjnych pomiarów powykonawczych.
14. Opracowanie regulaminu i instrukcji zasad korzystania z obiektu.
15. Opracowania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
16. Zgłoszenie zakończenia robót budowlanych i zgłoszenie bez sprzeciwu właściwego organu lub uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do niniejszej IDW-SWZ, tj.: Programie Funkcjonalno-Użytkowym, wypisie i wyrysie z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego m. Lubartów, opinii geotechnicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45000000-7 - Roboty budowlane

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najtańszej oferty jest znacząco większa od środków przeznaczonych na sfinansowania zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tych środków

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399999,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 524182,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.