eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieliny › Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie czterech gmin nale¿±cych do Zwi±zku Gmin Gór ¦wiêtokrzyskich, na terenie których funkcjonowa³y PGR - etap II.



Og³oszenie z dnia 2024-06-18

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie czterech gmin nale¿±cych do Zwi±zku Gmin Gór ¦wiêtokrzyskich, na terenie których funkcjonowa³y PGR - etap II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZWI¡ZEK GMIN GÓR ¦WIÊTOKRZYSKICH

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zwi±zek Gmin Gór ¦wiêtokrzyskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290877132

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 17

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bieliny

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-004

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413025094 w. 209

1.5.8.) Numer faksu: 413026107

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zggs@zggs.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zggs.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

dzia³alno¶æ zwi±zku jest to¿sama z dzia³alno¶ci± gminy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie czterech gmin nale¿±cych do Zwi±zku Gmin Gór ¦wiêtokrzyskich, na terenie których funkcjonowa³y PGR - etap II.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a01226c0-2d37-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00370480

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00280646/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja infrastruktury drogowejna terenie czterech gmin nale¿±cych do ZGG¦ na terenie któych funkcjonowa³y PGR

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zggs

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej:
A. platformy zakupowej Zamawiaj±cego dostêpnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/zggs (dalej: platforma zakupowa),
lub – wy³±cznie w przypadku awarii platformy zakupowej oraz z zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie oferty jest mo¿liwe wy³±cznie z wykorzystaniem platformy zakupowej:
B. poczty elektronicznej:
a. Zamawiaj±cego – dostêpnej pod adresem: zggs@zggs.com.pl
b. Wykonawcy – umo¿liwiaj±cej Zamawiaj±cemu identyfikacjê Wykonawcy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 7. Formularz „Wy¶lij wiadomo¶æ” umo¿liwia dodanie do tre¶ci wysy³anej wiadomo¶ci za³±czników w postaci plików lub spakowanych katalogów. Limit objêto¶ci plików lub spakowanych katalogów wynosi 10 plików lub spakowanych katalogów, przy sumarycznej wielko¶ci 500 MB.
8. Wykonawca jest zobowi±zany do bie¿±cego sprawdzenia na platformie zakupowej komunikatów publicznych oraz komunikatów prywatnych dla postêpowania, publikowanych na platformie zakupowej lub przesy³anych przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy. W szczególno¶ci Wykonawca nie mo¿e polegaæ wy³±cznie na dostêpnym w ramach platformy zakupowej systemie powiadomieñ z uwagi na mo¿liwo¶æ awarii systemu informatycznego platformy zakupowej lub zakwalifikowania powiadomienia o komunikacie publicznym lub prywatnym przez konto poczty internetowej Wykonawcy jako „SPAM”.
9. Za datê przekazania sk³adanych zapytañ, dokumentów elektronicznych lub ich cyfrowych odwzorowañ, w tym podmiotowych ¶rodków dowodowych i innych dokumentów przekazywanych z wykorzystaniem formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ” uznaje siê klikniêcie przycisku formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest Przewodnicz±cy Zarz±du Zwi±zku Gmin Gór ¦wiêtokrzyskich z siedzib± w Bielinach przy ul. Partyzantów 17, tel. 41 302 50 94 w.209, e-mail: zggs@zggs.com.pl.
2. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêciem, jak równie¿ udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji, w tym na potrzeby postêpowañ kontrolnych realizowanych przez w³a¶ciwe organy i instytucje w zwi±zku z uzyskanym przez Zamawiaj±cego dofinansowaniem przedmiotu zamówienia w ramach Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych, Edycja 6 – PGR.
3. Odbiorcami danych osobowych s± podmioty, którym dokumentacja postêpowania zostanie udostêpniona w oparciu o przepisy Pzp.
4. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a. bêd± przetwarzane przez ca³y okres postêpowania,
b. po udzieleniu zamówienia publicznego bêd± przechowywane przez ca³y okres realizacji przedmiotu zamówienia przez wybranego Wykonawcê lub przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w zale¿no¶ci od tego, który ze wskazanych okresów jest d³u¿szy,
c. po zakoñczeniu realizacji przedmiotu zamówienia bêd± przechowywane do momentu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z realizacji przedmiotu zamówienia, nie krócej jednak ni¿ przez okres gwarancji udzielonej Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê na przedmiot zamówienia i jego realizacjê.
5. Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania dane osobowe, ma prawo:
a. dostêpu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy, daty lub numeru referencyjnego bie¿±cego b±d¼ zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b. do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników,
c. do ¿±dania od Zamawiaj±cego, jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego. Prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
d. wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
6. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych okre¶la Pzp.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. Osobie, której dane osobowe zosta³y pozyskane przez Zamawiaj±cego w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przys³uguje:
a. prawo do usuniêcia danych osobowych,
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c. okre¶lone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, ¿e podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZGG¦-270.PGR.22.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na kilka czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 1 – droga Bodzentyn, tj. „Przebudowa drogi wewnêtrznej Psary Stara Wie¶ - DW 751 o d³ugo¶ci 610 mb (Obrêb Le¶na Stara Wie¶: d³. 450 mb na dzia³ce nr 1279/1, d³. 10 mb na dzia³ce 1583, d³. 150 mb na dzia³ce 1279/2), obrêb 0008 Le¶na Stara Wie¶, gmina Bodzentyn”:
Zadanie polega na: przeniesieniu istniej±cej osnowy geodezyjnej w uzgodnieniu z O¶rodkiem Dokumentacji, za³o¿eniu osnowy realizacyjnej, wyznaczeniu trasy i punktów wysoko¶ciowych, wytyczeniu obiektów in¿ynierskich; wykonaniu wykopów w gruntach nieskalistych; wykonaniu nasypów; wykonaniu koryta wraz z zagêszczeniem i profilowaniem; wykonaniu podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa niezwi±zanego o uziarnieniu 0/31,5 mm stabilizowanej mechanicznie wg WT-4; wykonaniu utwardzonego pobocza za pomoc± kruszywa ³amanego niezwi±zanego (dawniej nazywanego „kruszywem stabilizowanym mechanicznie”); usuniêciu drzew i krzewów; wykarczowaniu pni po ¶ciêtych drzewach; wywiezieniu urobku i uporz±dkowaniu terenu; reprofilowaniu dna i skarp rowu; wykonaniu warstwy ¶cieralnej z betonu asfaltowego AC 11S grubo¶ci zgodnej z dokumentacj± projektow±; oczyszczeniu i skropieniu warstw konstrukcyjnych przed u³o¿eniem nastêpnej warstwy nawierzchni; wykonaniu warstwy ¶cieralnej z betonu asfaltowego.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia w Czê¶ci 1 okre¶la (indywidualnie dla ka¿dego Zadania) dokumentacja projektowa, na któr± sk³ada siê: dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar. Dokumentacje projektowe (indywidualne dla ka¿dego Zadania) stanowi± Za³±cznik nr 1A do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia. Czê¶æ 1”.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45000000-7 - Roboty budowlane

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie kryteriów oceny ofert (dot. ka¿dej z Czê¶ci zamówienia).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

droga Paw³ów, tj. „Remont drogi gminnej Warszówek – Rzepin Kolonia na dzia³kach nr ewid. 228, 18 po³o¿onych w msc. Warszówek, Gmina Paw³ów – II etap”.
Zadanie polega na: wykonaniu remontu odcinka drogi relacji Warszówek - Rzepin Kolonia, tj. remoncie jezdni o szeroko¶ci 5,00 m, odnowieniu poboczy oraz remoncie istniej±cych przepustów/elementów odwadniaj±cych pod drog± oraz pod zjazdami indywidualnymi wraz z wykonaniem niezbêdnej infrastruktury drogowej

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71322000-1 - Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45000000-7 - Roboty budowlane

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie kryteriów oceny ofert (dot. ka¿dej z Czê¶ci zamówienia):

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

droga Wa¶niów, tj. „Remont drogi gminnej nr 393029T w msc. Milejowice na d³ugo¶ci 1125 mb od km 0+000 do km 1+125”
Zadanie polega na: wykonaniu robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych; robót przygotowawczych: odhumusowanie, czyszczenie rowów, remoncie przepustów - wymianie na nowe, wykonaniu koryta pod pobocza, wbudowaniu warstw z mieszanki mineralno-asfaltowej, wykonaniu poboczy z kruszywa, monta¿u znaków pionowych, wykonaniu robót wykoñczeniowych i zabezpieczaj±cych.

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia w Czê¶ci 3 okre¶la (indywidualnie dla ka¿dego Zadania) dokumentacja projektowa, na któr± sk³ada siê: dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar. Dokumentacje projektowe (indywidualne dla ka¿dego Zadania) stanowi± Za³±cznik nr 1C do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia. Czê¶æ 3”.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45000000-7 - Roboty budowlane

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie kryteriów oceny ofert (dot. ka¿dej z Czê¶ci zamówienia).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi publicznej – gminnej nr 338062T Czy¿ów – Koszary.
Zadanie polega na przebudowie drogi gminnej na odcinku od km 0+900 do km 1+145 wraz z odwodnieniem oraz zjazdami do granicz±cych z ni± nieruchomo¶ci.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci 4 – dokumentacja projektowa, na któr± sk³ada siê: dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar. Programy funkcjonalno-u¿ytkowe (indywidualne dla Zadania 1 i Zadania 2) oraz dokumentacja projektowa stanowi± Za³±cznik nr 1D do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia. Czê¶æ 4”.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45000000-7 - Roboty budowlane

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kszta³towania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie kryteriów oceny ofert (dot. ka¿dej z Czê¶ci zamówienia).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

o¶wietlenie Bodzentyn, w ramach której przewidziano realizacjê nastêpuj±cych zadañ:
Zadanie 1 - Budowa napowietrzno-kablowej sieci elektroenergetycznej 0,23 kV o¶wietlenia drogowego ul. B³otna, inwestycja na dzia³kach nr ewid. 747, 1525, 2971/4, 2981/2, obrêb geodezyjny 0001 Bodzentyn, Gmina Bodzentyn;
Zadanie 2 - Budowa napowietrzno-kablowej sieci elektroenergetycznej 0,23 kV o¶wietlenia drogowego ul. Miejska, inwestycja na dzia³kach nr ewid. 2147/3, 2147/4, 2147/5, 2147/8, 2998/1, obrêb geodezyjny 0001 Bodzentyn, Gmina Bodzentyn;
Zadanie 3 - Budowa napowietrznej sieci elektroenergetycznej o¶wietlenia drogowego, inwestycja na dz. nr ewid. 238, obrêb 0006 Kamieniec, Gmina Bodzentyn;
Zadanie 4 - Budowa napowietrzno-kablowej sieci elektroenergetycznej 0,23 kV o¶wietlenia drogowego, inwestycja na dzia³kach nr ewid. 192/8, 192/9, 190/3, 188/1, 186/1, 120, 119, obrêb 0022 ¦wiêta Katarzyna, dz. ewid. 4336/1, 4336/2, obrêb 0028 Celiny – Podgórze, Gmina Bodzentyn;
Zadanie 5 - Budowa napowietrznej sieci elektroenergetycznej 0,23 kV o¶wietlenia drogowego w msc. Psary K±ty na dz. nr ewid. 42/1, 42/3, obrêb geodezyjny 0014 Psary K±ty, Gmina Bodzentyn;
Zadanie 6 - Budowa napowietrznej sieci elektroenergetycznej o¶wietlenia drogowego, inwestycja na dz. nr ewid. 161, 181, obrêb 0014 Psary K±ty, Gmina Bodzentyn;
Zadanie 7 - Budowa kablowej sieci elektroenergetycznej 0,4 kV o¶wietlenia terenu, inwestycja na dz. nr ewid. 14, 15, obrêb 0016 Psary Stara Wie¶, Gmina Bodzentyn;
Zadanie 8 - Budowa napowietrzno-kablowej sieci elektroenergetycznej 0,23 kV o¶wietlenia drogowego w msc. ¦wiêta Katarzyna, ul. Prosta, S³oneczna, na dz. nr ewid. 185/9, 185/10, 187/8, 189/6, 191/8, 191/10, 194/2, 195/4, 210/4, 210/7, 211/15, 211/17, 211/18, 212/14, obrêb 0022 ¦wiêta Katarzyna, Gmina Bodzentyn;
Zadanie 9 - Budowa napowietrzno-kablowej sieci elektroenergetycznej o¶wietlenia drogowego, inwestycja na dz. nr ewid. 261/43, 261/44, 261/45, 261/47, 263/2, 266/1, obrêb 0022 ¦wiêta Katarzyna, Gmina Bodzentyn;
Zadanie 10 - Budowa napowietrznej sieci elektroenergetycznej 0,23 kV o¶wietlenia drogowego, inwestycja na dz. nr ewid. 400/2, 400/4, 401/1, 938, obrêb geodezyjny 0024 Wilków, Gmina Bodzentyn.


Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia w Czê¶ci 4 okre¶la dokumentacja projektowa, na któr± sk³ada siê: dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar. Dokumentacja projektowa stanowi Za³±cznik nr 1E do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia. Czê¶æ 5”.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie kryteriów oceny ofert (dot. ka¿dej z Czê¶ci zamówienia).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

o¶wietlenie £agów, w ramach której przewidziano realizacjê nastêpuj±cych zadañ:
Zadanie 1 - Budowa sieci elektroenergetycznej do 1 kV, napowietrznej linii o¶wietlenia zewnêtrznego na dz. nr ewid. 96/4, 97/2, 97/4, 110/4, 116/5, 258, obrêb 0013 Sêdek, oraz na dz. nr ewid. 238, obrêb 0019 Z³ota Woda, Gmina £agów;
Zadanie 2 - Budowa napowietrzno-kablowej sieci elektroenergetycznej 0,23 kV o¶wietlenia drogowego w msc. Z³ota Woda, inwestycja na dz. nr ewid. 26, 27, 28, 43, 54, 52/2, 53, 55, 60/1, 60/2, 61/1, 62/3, obrêb 0014 Z³ota Woda, Gmina £agów oraz podwieszenie napowietrznej sieci elektroenergetycznej oraz 2 opraw o¶wietleniowych na istniej±cych s³upach, inwestycja na dz. nr ewid. 21, 22, 23, 24, 25, 48, 49 obrêb 0014 Z³ota Woda, Gmina £agów.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia w Czê¶ci 5 okre¶la dokumentacja projektowa, na któr± sk³ada siê: dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar. Dokumentacja projektowa stanowi Za³±cznik nr 1F do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia. Czê¶æ 6”.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie kryteriów oceny ofert (dot. ka¿dej z Czê¶ci zamówienia).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ przez ca³y okres realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynierii drogowej (Kierownik budowy).
Pojêcie „uprawnieñ budowlanych do kierowania robotami drogowymi w specjalno¶ci in¿ynierii drogowej” zosta³y u¿yte w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (dalej: Prawo budowlane), przy czym Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Kierownik budowy naby³ uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przed wej¶ciem w ¿ycie Prawa budowlanego lub w oparciu o inne ni¿ Prawo budowalne przepisy bezwzglêdnie obowi±zuj±cego prawa, je¶li kwalifikacje te odpowiadaj± uprawnieniom budowlanym w wymaganych specjalno¶ciach w rozumieniu Prawa budowlanego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy nie przewiduje ¿±dania przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postêpowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cym zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy:
a. dla Czê¶ci 5 zamówienia i/lub Czê¶ci 6 zamówienia – przedstawienia informacji o inwestycjach, o których mowa w Rozdziale 1 ust. 1 powy¿ej, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których inwestycje te zosta³y wykonane, a gdy dotyczy – formu³y realizacji inwestycji oraz za³±czenia dowodów okre¶laj±cych, czy te inwestycje zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu inwestycji stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ – „Wykaz inwestycji”
b. dla Czê¶ci 1 – 6 zamówienia – przedstawienia informacji o Kierowniku budowy, sporz±dzonej wg wzoru stanowi±cej Za³±cznik nr 7 do SWZ – „Informacja o Kierowniku budowy”.
4. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dot. przedstawionych podmiotowych ¶rodków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Na podstawie art. 281 ust. 4 ustawy Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium.
2. Ka¿dy Wykonawca bior±cy udzia³ w przetargu musi przed up³ywem terminu sk³adania ofert wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:
a. dla Czê¶ci 1: 6.000,00 (s³ownie: sze¶æ tysiêcy) z³otych,
b. dla Czê¶ci 2: 13.000,00 (s³ownie: trzyna¶cie tysiêcy) z³otych,
c. dla Czê¶ci 3: 10.000,00 (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy) z³otych,
d. dla Czê¶ci 4: 5.000,00 (s³ownie: piêæ tysiêcy) z³otych
e. dla Czê¶ci 5: 7.000,00 (s³ownie: siedem tysiêcy) z³otych,
f. dla Czê¶ci 6: 3.000,00 (s³ownie: trzy tysi±ce) z³otych.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone dla jednej Czê¶ci, ³±cznie dla kilku Czê¶ci lub dla ca³o¶ci zamówienia.
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone w nastêpuj±cych formach:
a. pieni±dzu;
b. gwarancjach bankowych;
c. gwarancjach ubezpieczeniowych
d. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek Zwi±zku Gmin Gór ¦wiêtokrzyskich na konto w Banku Spó³dzielczym w Bodzentynie nr rachunku 91 8493 0004 0090 0907 8155 0022, przy czym Zamawiaj±cy musi otrzymaæ z banku potwierdzenie wp³ywu przelewu najpó¼niej w dniu sk³adania ofert przed up³ywem terminu ich sk³adania (godzina). Za skuteczno¶æ operacji finansowo – bankowych odpowiada Wykonawca. Kopiê przelewu nale¿y do³±czyæ do oferty z zaznaczeniem, ¿e dotyczy postêpowania ZGG¦-270.PGR.22.2024 pn.: Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie czterech gmin nale¿±cych do Zwi±zku Gmin Gór ¦wiêtokrzyskich na terenie których funkcjonowa³y PGR – etap II/Czê¶æ 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku okre¶lonym w ust. 1 powy¿ej, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one wraz z ofert±.
3. O¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± indywidualnie, w przypadku braku podstaw do wykluczenia – ka¿dy z Wykonawców oraz w przypadku spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu – ka¿dy z Wykonawców w zakresie, w jakim wykazuje spe³nienie warunku lub warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowne w sprawie zamówienia publicznego (indywidualnie dla ka¿dej Czê¶ci zamówienia) okre¶lone w Za³±cznikach nr 2A – 2F do SWZ stanowi± wzory umów, które zostan± zawarta z Wykonawc± którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza / Wykonawcami, których oferty zostan± wybrane jako najkorzystniejsze.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci oraz na warunkach okre¶lonych projektowanych postanowieniach umownych.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-02 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 10. Wykonawca sk³ada ofertê z wykorzystaniem formularz „Z³ó¿ ofertê”, który jest dostêpny po wej¶ciu na platformie zakupowej na postêpowanie.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-02 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

Czê¶æ 3 : Tak

Czê¶æ 4 : Tak

Czê¶æ 5 : Tak

Czê¶æ 6 : Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.