eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puszcza Mariańska › Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej, wykonywanych w miejscu zamieszkania.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej, wykonywanych w miejscu zamieszkania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puszcza Mariańska

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148390

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Stanisława Papczyńskiego 1

1.4.2.) Miejscowość: Puszcza Mariańska

1.4.3.) Kod pocztowy: 96-330

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@puszcza-marianska.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370605

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-09-29

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00367111/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia dla mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Dla CZĘŚCI I pn.: „Świadczenie usług opiekuńczych (gospodarczych).”
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
• Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną (1) usługę w zakresie usług opiekuńczych przez okres co najmniej 10 miesięcy w ilości nie mniej niż 5 000 godzin. Dowodami na potwierdzenie tego warunku mogą być np. referencje lub inne dokumenty.
W celu wykazania spełnienia powyższego warunku, wykonawca składa wykaz wykonanych lub wykonywanych usług opiekuńczych wg załącznika nr 7 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wraz z ilością wykonanych lub wykonywanych usług opiekuńczych, wartością usługi, daty oraz danych podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana oraz załączone dowody potwierdzające należytą realizację danej usługi.
Dowodami taki mogą być np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługa była wykonana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty.
Wzór wykazu wykonanych lub wykonywanych usług opiekuńczych stanowi załącznik nr 7 do SWZ;
• Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co najmniej 5 ( pięcioma) osobami posiadającymi ukończony kurs opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych oraz posiadający wydany w tym zakresie certyfikat.
Wzór wykazu osób, przy pomocy których wykonawca będzie realizował zamówienie stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

2) Dla CZĘŚCI II pn.: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (zleconych przez lekarza).”
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
• Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną (1) usługę w zakresie usług opiekuńczych przez okres co najmniej 10 miesięcy w ilości nie mniej niż 2 000 godzin. Dowodami na potwierdzenie tego warunku mogą być np. referencje lub inne dokumenty.
W celu wykazania spełnienia powyższego warunku, wykonawca składa wykaz wykonanych lub wykonywanych usług opiekuńczych wg załącznika nr 7 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wraz z ilością wykonanych lub wykonywanych usług opiekuńczych, wartością usługi, daty oraz danych podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana oraz załączone dowody potwierdzające należytą realizację danej usługi.
Dowodami taki mogą być np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługa była wykonana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty.
Wzór wykazu wykonanych lub wykonywanych usług opiekuńczych stanowi załącznik nr 7 do SWZ;
• Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co najmniej 5 ( pięcioma) osobami posiadającymi ukończony kurs opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych oraz posiadający wydany w tym zakresie certyfikat.
Wzór wykazu osób, przy pomocy których wykonawca będzie realizował zamówienie stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

Uwaga : Wykonawca, który złoży ofertę na każdą część zamówienia może posługiwać się tym samym wykazem wykonanych lub wykonywanych usług opiekuńczych (załącznik nr 7 do SWZ) i wykazem osób, przy pomocy których wykonawca będzie realizował zamówienie (załącznik nr 6 do SWZ), w odniesieniu do każdej części zamówienia, o ile dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia dla mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Dla CZĘŚCI I pn.: „Świadczenie usług opiekuńczych (gospodarczych).”
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
• Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną (1) usługę w zakresie usług opiekuńczych przez okres co najmniej 10 miesięcy w ilości nie mniej niż 5 000 godzin. Dowodami na potwierdzenie tego warunku mogą być np. referencje lub inne dokumenty.
W celu wykazania spełnienia powyższego warunku, wykonawca składa wykaz wykonanych lub wykonywanych usług opiekuńczych wg załącznika nr 7 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wraz z ilością wykonanych lub wykonywanych usług opiekuńczych, wartością usługi, daty oraz danych podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana oraz załączone dowody potwierdzające należytą realizację danej usługi.
Dowodami taki mogą być np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługa była wykonana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty.
Wzór wykazu wykonanych lub wykonywanych usług opiekuńczych stanowi załącznik nr 7 do SWZ;
• Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co najmniej 5 ( pięcioma) osobami posiadającymi ukończony kurs opiekuna osób starszych oraz posiadający wydany w tym zakresie certyfikat.
Wzór wykazu osób, przy pomocy których wykonawca będzie realizował zamówienie stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

2) Dla CZĘŚCI II pn.: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (zleconych przez lekarza).”
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
• Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną (1) usługę w zakresie usług opiekuńczych przez okres co najmniej 10 miesięcy w ilości nie mniej niż 2 000 godzin. Dowodami na potwierdzenie tego warunku mogą być np. referencje lub inne dokumenty.
W celu wykazania spełnienia powyższego warunku, wykonawca składa wykaz wykonanych lub wykonywanych usług opiekuńczych wg załącznika nr 7 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wraz z ilością wykonanych lub wykonywanych usług opiekuńczych, wartością usługi, daty oraz danych podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana oraz załączone dowody potwierdzające należytą realizację danej usługi.
Dowodami taki mogą być np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługa była wykonana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty.
Wzór wykazu wykonanych lub wykonywanych usług opiekuńczych stanowi załącznik nr 7 do SWZ;
• Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co najmniej 5 ( pięcioma) osobami posiadającymi ukończony kurs opiekuna osób starszych oraz posiadający wydany w tym zakresie certyfikat.
Wzór wykazu osób, przy pomocy których wykonawca będzie realizował zamówienie stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

Uwaga : Wykonawca, który złoży ofertę na każdą część zamówienia może posługiwać się tym samym wykazem wykonanych lub wykonywanych usług opiekuńczych (załącznik nr 7 do SWZ) i wykazem osób, przy pomocy których wykonawca będzie realizował zamówienie (załącznik nr 6 do SWZ), w odniesieniu do każdej części zamówienia, o ile dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1) Dla CZĘŚCI I pn.: „Świadczenie usług opiekuńczych (gospodarczych).”
• wykaz wykonanych lub wykonywanych usług opiekuńczych, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną (1) usługę w zakresie usług opiekuńczych przez okres co najmniej 10 miesięcy w ilości nie mniej niż 5 000 godzin. Dowodami na potwierdzenie tego warunku mogą być np. referencje lub inne dokumenty.
• wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (co najmniej 5 osób), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego. Do wykazu należy dołączyć dokumenty (certyfikaty) potwierdzające ukończenie przez osoby wskazane w wykazie kursu opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych.
2) Dla CZĘŚCI II pn.: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (zleconych przez lekarza).”
• wykaz wykonanych lub wykonywanych usług opiekuńczych, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną (1) usługę w zakresie usług opiekuńczych przez okres co najmniej 10 miesięcy w ilości nie mniej niż 2 000 godzin. Dowodami na potwierdzenie tego warunku mogą być np. referencje lub inne dokumenty.
• wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (co najmniej 5 osób), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego. Do wykazu należy dołączyć dokumenty (certyfikaty) potwierdzające ukończenie przez osoby wskazane w wykazie kursu opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych.

Po zmianie:
1) Dla CZĘŚCI I pn.: „Świadczenie usług opiekuńczych (gospodarczych).”
• wykaz wykonanych lub wykonywanych usług opiekuńczych, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną (1) usługę w zakresie usług opiekuńczych przez okres co najmniej 10 miesięcy w ilości nie mniej niż 5 000 godzin. Dowodami na potwierdzenie tego warunku mogą być np. referencje lub inne dokumenty.
• wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (co najmniej 5 osób), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego. Do wykazu należy dołączyć dokumenty (certyfikaty) potwierdzające ukończenie przez osoby wskazane w wykazie kursu opiekuna osób starszych.
2) Dla CZĘŚCI II pn.: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (zleconych przez lekarza).”
• wykaz wykonanych lub wykonywanych usług opiekuńczych, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną (1) usługę w zakresie usług opiekuńczych przez okres co najmniej 10 miesięcy w ilości nie mniej niż 2 000 godzin. Dowodami na potwierdzenie tego warunku mogą być np. referencje lub inne dokumenty.
• wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (co najmniej 5 osób), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego. Do wykazu należy dołączyć dokumenty (certyfikaty) potwierdzające ukończenie przez osoby wskazane w wykazie kursu opiekuna osób starszych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.