Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00367111/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
- 2022/BZP 00370605/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej, wykonywanych w miejscu zamieszkania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puszcza Mariańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Papczyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Puszcza Mariańska
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-330
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@puszcza-marianska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej, wykonywanych w miejscu zamieszkania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91a91ed1-3ef6-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00412780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025931/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej, wykonywanych w miejscu zamieszkania.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367111/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) CZĘŚĆ I: pn.: „Świadczenie usług opiekuńczych (gospodarczych).”1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej, wykonywanych w miejscu zamieszkania tych osób, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2268 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie wyżej wymienionej ustawy oraz zgodnie z wymaganiami określonymi w określonymi w niniejszym rozdziale SWZ.
Usługi opiekuńcze obejmują pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem – art. 50 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004r.o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2268 z późn. zm.).
Świadczenie usług opiekuńczych odbywać się będzie od poniedziałku do soboty w zależności od zgłoszonych potrzeb osób korzystających z usług, na terenie gminy Puszcza Mariańska.
Szacunkowa ilość godzin do wykonania: 7000 godzin dla usług opiekuńczych (gospodarczych). Szacunkowa liczba godzin może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia nie więcej niż o 1000 godzin ( minimalna liczba godzin 6000, maksymalna liczba godzin 7000). Zamawiający gwarantuje, iż minimalna liczba godzin usług opiekuńczych (gospodarczych) jaką wykona Wykonawca na podstawie umowy wynosi 6 000 godzin.
Zamawiający przyjmuje, że 1 godzina usług każdego rodzaju równa się 1 godzinie zegarowej tj. 60 minut. W przypadku zlecenia niepełnej liczby godzin Wykonawcy będzie przysługiwać wyłącznie wynagrodzenie za faktycznie zrealizowane usługi i nie będzie on zgłaszać roszczeń co do realizacji pozostałej części zamówienia.
1.1. ) W zakres usług opiekuńczych (gospodarczych) wchodzą następujące zadania i czynności:
a) zrobienie podstawowych zakupów (art. spożywczych, przemysłowych, higienicznych, środków czystości) i dostarczenie ich podopiecznemu;
b) przygotowywanie posiłków (z uwzględnieniem diety), śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja – w zależności od potrzeb;
c) podanie podopiecznemu posiłku oraz w razie potrzeby nakarmienie chorego;
d) posprzątanie po posiłku łącznie z umyciem pojemników na obiad;
e) pomoc podopiecznemu w wykonaniu zabiegów higienicznych takich jak: czesanie, pomoc w załatwianiu potrzeb fizjologicznych (np. zaprowadzenie do toalety), przygotowanie kąpieli itp., pomoc w wejściu i wyjściu z wanny;
f) sprzątanie pokoju klienta (ścieranie kurzu (także z parapetów)) odkurzenie mycie podłogi mopem, (z wyłączeniem mycia okien) trzepanie dywaników, sprzątanie łazienki, kuchni (mycie i dbałość o czystość urządzeń sanitarnych);
g) zmiana pościeli, pomoc podopiecznym w zmianie odzieży, bielizny osobistej;
h) przesłanie łóżka podopiecznego;
i) zrobienie drobnej przepierki bielizny osobistej i lekkiej odzieży należącej do podopiecznego oraz prasowanie jej;
j) wywieszenie upranej odzieży i bielizny;
k) zanoszenie i odbiór odzieży, bielizny pościelowej do i z pralni (dot. rzeczy klienta);
l) przynoszenie wody i węgla, wynoszenie nieczystości, śmieci;
m) palenie w piecu;
n) utrzymywanie kontaktu z lekarzem, pielęgniarką, pracownikiem socjalnym;
o) zakupy leków i innych medykamentów wg zaleceń lekarskich;
p) towarzyszenie klientowi w czasie wizyt u lekarza i innych instytucjach oraz w placówkach kulturalnych;
q) pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i regulowaniu płatności za media oraz świadczone usługi;
r) dbanie o kondycję fizyczną i psychiczną klienta poprzez zapewnienie kontaktów z otoczeniem;
s) wykonanie innych czynności nie objętych powyższym zakresem a wynikających z konieczności zabezpieczenia podopiecznemu prawidłowego funkcjonowania w środowisku;
t) przekazywanie podopiecznym decyzji administracyjnych;
u) odbieranie pomocy finansowej z GOPS na wniosek klienta, który nie wychodzi z domu;
v) pomoc przy przeniesieniu chorego na wózek inwalidzki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 224000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) CZĘŚĆ II: pn.: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (zleconych przez lekarza).”1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej, wykonywanych w miejscu zamieszkania tych osób, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2268 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie wyżej wymienionej ustawy oraz zgodnie z wymaganiami określonymi w określonymi w niniejszym rozdziale SWZ.
Usługi opiekuńcze obejmują pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem – art. 50 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004r.o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2268 z późn. zm.).
Świadczenie usług opiekuńczych odbywać się będzie od poniedziałku do soboty w zależności od zgłoszonych potrzeb osób korzystających z usług, na terenie gminy Puszcza Mariańska.
Szacunkowa ilość godzin do wykonania: 2600 godzin dla specjalistycznych usług opiekuńczych (zleconych przez lekarza). Szacunkowa liczba godzin może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia nie więcej niż o 600 godzin ( minimalna liczba godzin 2000, maksymalna liczba godzin 2600). Zamawiający gwarantuje, iż minimalna liczba godzin usług opiekuńczych (zleconych przez lekarza) jaką wykona Wykonawca na podstawie umowy wynosi 2 000 godzin.
Zamawiający przyjmuje, że 1 godzina usług każdego rodzaju równa się 1 godzinie zegarowej tj. 60 minut. W przypadku zlecenia niepełnej liczby godzin Wykonawcy będzie przysługiwać wyłącznie wynagrodzenie za faktycznie zrealizowane usługi i nie będzie on zgłaszać roszczeń co do realizacji pozostałej części zamówienia.
Specjalistyczne usługi opiekuńcze (zlecone przez lekarza) są to usługi dostosowane do szczególnych potrzeb wynikających z rodzajów schorzenia lub niepełnosprawności, świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym (z wyłączeniem usług specjalistycznych świadczonych osobom z zaburzeniami psychicznymi) art. 50 ust. 4 ustawy o pomocy społecznej (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2268 z późn. zm.)
2.1.) W zakres specjalistycznych usług opiekuńczych (pielęgnacyjnych oraz zleconych przez lekarza) wchodzą m. in. zadania i czynności:
a) czynności pielęgnacyjne:
- zmiana opatrunków;
- usuwanie wydzielin z nosa i jamy ustnej, zapobieganie odleżynom i odparzeniom, pielęgnacja miejsc zmienionych chorobami typu egzema, grzybica, alergia skóry itp., nacieranie i oklepywanie;
- aplikacja leków trudnych do samodzielnego przyjęcia;
- mierzenie temperatury ciała;
- założenie materaca przeciwodleżynowego;
- pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych;
- opróżnianie i wymiana worka z moczem i kałem;
- układanie chorego w łóżku, pomoc przy zmianie pozycji;
- w razie potrzeby pobieranie moczu lub kału do analizy;
- współpraca z lekarzem rodzinnym;
- zmiana bielizny osobistej i pościelowej;
- edukacja na rzecz klienta i jego rodziny w zakresie postępowania pielęgnacyjnego pacjenta i rodziny.
b) czynności higieniczne:
- mycie chorego w łóżku;
- kąpanie w asyście osoby drugiej;
- dbanie o higienę jamy ustnej;
- czesanie;
- golenie;
- zmiana pampersa i mycie;
- obcinanie paznokci;
- inne czynności higieniczne (np. czyszczenie protez zębowych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 83200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna „WSPÓLNIE”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8381845571
7.3.3) Ulica: Króla Jana III Sobieskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Puszcza Mariańska
7.3.5) Kod pocztowy: 96-330
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "WSPÓLNIE"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "WSPÓLNIE"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2024-01-01Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna „WSPÓLNIE”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8381845571
7.3.3) Ulica: Króla Jana III Sobieskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Puszcza Mariańska
7.3.5) Kod pocztowy: 96-330
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "WSPÓLNIE"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "WSPÓLNIE"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2024-01-01INNE PRZETARGI PUSZCZA MARIAŃSKA
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Puszcza Mariańska.
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Puszcza Mariańska -Etap I.
- Przebudowa dojazdów pożarowych nr 41 nr 42 i nr 44 oraz miejsc postoju pojazdów MPP 54, MPP 218 i MPP 247 oraz remont drogi leśnej nr 220/2139 w Nadleśnictwie Radziwiłłów V2
- Zaprojektowanie i wykonanie robót związanych z modernizacją i budową komina stalowego
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Budy Zaklasztorne, Biernik Włościański, Grabina Radziwiłłowska i Radziwiłłów.
- Wykonanie remontu nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach: Stary Łajszczew, Radziwiłłów, Budy Kałki, Studzieniec, Zator i Grabina Radziwiłłowska.
więcej: przetargi PUSZCZA MARIAŃSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 2.
- "Świadczenie usług opiekuńczych oraz zorganizowanie edukacyjnych spotkań integracyjnych i turnusów rehabilitacyjnych" - powt.
- Świadczenie usług montażu i dostosowania technologii wspomagających dla osób niepełnosprawnych oraz szkolenie użytkowników sprzętu
- Świadczenie usług na realizację specjalistycznych zajęć w ramach zadań WOKRO zadanie 2.4 Programu.
- Organizowanie i świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych, w miejscu zamieszkania, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za Życiem" w roku 2024 - 7 części zamówienia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.