eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Kompleksowa dostawa paliwa gazowego wraz z dystrybucją do obiektów administrowanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Libiążu w 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-18

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa paliwa gazowego wraz z dystrybucją do obiektów administrowanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Libiążu w 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD MIENIA KOMUNALNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357010677

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Libiąż

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326277338

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zmk.libiaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zmk.libiaz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

inna działalność

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa paliwa gazowego wraz z dystrybucją do obiektów administrowanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Libiążu w 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e48b282-2d52-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371650

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041059/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Kompleksowa dostawa paliwa gazowego wraz z dystrybucją do obiektów administrowanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Libiążu w 2025 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e48b282-2d52-11ef-b373-0e435a8a43bc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu odbywać się będzie przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
2. Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.libiaz.pl( Biuletyn Informacji Publicznej - zakładka zamówienia publiczne pod adresem: https://bip.malopolska.pl/mzadarembiecha,m,342057
3. Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: platforma https://ezamowienia.gov.pl/ Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e48b282-2d52-11ef-b373-0e435a8a43bc

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu Wykonawca na Platformie e-Zamówienia.
2. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Zamawiający informuje, ze SWZ wraz z załącznikami oraz wszelkie informacje dotyczące niniejszego postępowania, a w szczególności zmiany SWZ, przedłużenie terminu składania ofert, udzielenie wyjaśnień treści SWZ wraz z załącznikami, odpowiedzi na zapytanie oraz ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty, unieważnienia postępowania, zamieszczone będą na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl
4. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
5. Komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „ Formularze” ( „ Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „ Formularzy do komunikacji odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielenie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości ( przycisk „ dodaj załącznik”). Komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami z wyłączeniem składania ofert może odbywać się również za pośrednictwem poczty elektronicznej ( zamowienia.publiczne@zmk.libiaz.pl ).
6. Zamawiający nie zamierza komunikować się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
7. Korzystanie z platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.plw zakładce „Zgłoś problem”. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem referencyjnym: ZMK.2610.4.AMK.2024
10. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
11. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazuje oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje każda ze stron potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez wykonawcę, zamawiający domniema że korespondencja została wysłana na adres e-mail podany przez wykonawcę, została mu dostarczona w sposób umożliwiający zapoznanie się z jej treścią.
12. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
13. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę treści specyfikacji zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami w SWZ rozdział XXXIII

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z zapisami w SWZ rozdział XXXIII

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZMK.2610.4.AMK.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Kompleksową dostawę paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego grupy E do celów opałowych przy ciśnieniu nie niższym niż 1,6 kPa, obejmującej sprzedaż oraz dystrybucje do punktów poboru paliwa gazowego znajdujących się w obiektach administrowanych przez Zarząd Mienia Komunalnego w Libiążu.
2. Dostawa paliwa gazowego odbywać się będzie na podstawie umowy określającej warunki sprzedaży i świadczenia usług przesyłania i dystrybucji paliwa gazowego
( umowa kompleksowa) na warunkach określonych ustawą Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. oraz w oparciu o przepisy wykonawcze do tej ustawy, w szczególności rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego, rozporządzenie Ministra Energii z dnia 15 marca 2018 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie paliwami gazowymi, zgodnie z taryfą dla paliwa gazowego OSD, zasadami określonymi w koncesjach, zgodnie z postanowieniami warunków umowy a także zgodnie z ofertą Wykonawcy i zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
3. Wykaz obiektów (punktów odbioru), wraz z podstawowymi parametrami technicznymi i planowanym szacunkowym rocznym zużyciem określającym przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ. Podane dane odnoszą się w szczególności do ilości paliwa gazowego, które są ilościami planowanymi i szacunkowymi przedstawionymi w celu określenia zakresu i wartości zamówienia. Przewidywana ilość dostarczonego paliwa gazowego w kWh w okresie realizacji zamówienia wynosi:
Grupa taryfowa :W-3.6: 195 000 kWh, W-4:95 000 kWh, W-5: 700 000kWh
Razem: 990 000 kWh
4. Dane o ilości kupowanego paliwa gazowego mają charakter szacunkowy, obliczone są na podstawie dotychczasowych poborów gazu. Prognoza zużycia paliwa gazowego wskazana SWZ stanowi jedynie przybliżoną wartość, która w trakcie wykonywania umowy może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny paliwa gazowego. Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń finansowych, jeżeli w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający zakupi od Wykonawcy mniejsza lub większą ilość paliwa gazowego niż prognozowana.
5. Zamawiający ma zawarte umowy kompleksowe na dostarczanie paliwa gazowego dla poszczególnych punktów poboru paliwa gazowego zawarte do 31.12.2024 r., które nie wymagają wypowiedzenia.
6. Dostarczane paliwo gazowe musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne, aktami wykonawczymi oraz Polskimi Normami.
7. Zamawiający wymaga by Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na dzień składania ofert, posiadali zawartą obowiązującą umowę z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, tj. Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o. o., na podstawie której można prowadzić sprzedaż paliwa gazowego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tych OSD do wszystkich punktów poboru gazu wskazanych przez Zmawiającego.
8. Wykonawca winien dysponować nie później niż w dniu rozpoczęcia dostaw bezpiecznym portalem dostępowym dla odbiorców umożliwiającym pobieranie obrazów faktur i obserwację zużyć paliwa gazowego. Platforma powinna umożliwić zakładanie indywidualnych kont dla Odbiorców posługujących się tym samym nr NIP. Korzystanie z platformy winno być bezpłatne dla Odbiorcy. Zamieszczenie wiadomości w platformie musi być powiązane ze skierowaniem do Odbiorcy powiadomienia pocztą elektroniczną.
9. Wykonawca będzie stosował cenę jednostkową rozliczeniową za dostarczone paliwo gazowe zgodnie z uregulowaniami zawartymi w Ustawie z dnia 26 stycznia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców paliw gazowych w związku z sytuacją na rynku gazu dla Punktów Poboru Gazu, dla których Zamawiający złoży stosowne, wymagane ustawą oświadczenia.
10. Warunkiem rozpoczęcia dostaw paliwa gazowego we wskazanym terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy.
11. Wykonawca zobowiązany jest bez dodatkowych kosztów, do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy paliw gazowych, i skutecznego rozpoczęcia sprzedaży paliwa gazowego z dniem 01.01.2025 r. zgodnie z instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) w zakresie świadczenia i korzystania z usług dystrybucji paliwa gazowego. Zamawiający udzieli niezbędnego pełnomocnictwa wykonawcy do reprezentowania zamawiającego przed OSD. Wzór pełnomocnictwa zostanie przedstawiony zamawiającemu przez wykonawcę najpóźniej w dniu podpisania umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65210000-8 - Przesył gazu

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca określi w formularzu OFERTA, cenę brutto oferty ( z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) – załącznik nr 1 do SWZ, która stanowić będzie wynagrodzenie kosztorysowe. Do oferty należy dołączyć wypełniony Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.1 do SWZ.
2. Przy ocenie ofert zamawiający będzie kierował się kryterium cena.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności wskazanej
w zamówieniu, tj. posiadać:
a) koncesje na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami gazowymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
b) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej, albo oświadczenie wykonawcy o posiadaniu podpisanej umowy generalnej (aktualnej przez cały okres realizacji przedmiotowego zamówienia) z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji gazu na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia gazu ziemnego – w przypadku wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej;
(dokumenty muszą być aktualne przez cały okres realizacji przedmiotowego
zamówienia).
3) sytuacji ekonomiczne lub finansowej
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Korzystanie przez wykonawcę ze zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów.
1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli podmioty te wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 3 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4) Dokument, o którym mowa powyżej w szczególności powinien określać:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykorzystaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5) Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4, oraz, jeżeli to dotyczy, kryteriów selekcji, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
6) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
7) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
8) Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

Wspólne ubieganie się wykonawców o udzielenie zamówienia.
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 ust. 1 Pzp).
2) W przypadku o którym mowa powyżej, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączają do oferty odpowiednie pełnomocnictwo.
3) Zamawiający informuje, iż nie określa warunków realizacji zamówienia przez wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie, w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych wykonawców.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej , będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dołączają wówczas do oferty oświadczenie, z których wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy ( załącznik nr 4 do SWZ).
5) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawczy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dołączają wówczas do oferty oświadczenie, z których wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy ( załącznik nr 4 do SWZ).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie w zakresie art. 125 ust 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 SWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wykonawca przedstawia oświadczenie w zakresie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
2. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi (załącznika nr 6 do SWZ).
3. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzonej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów, składanych na wezwanie zamawiającego:

1. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej oraz zdolności technicznej lub zawodowej:
1) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu gazem wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (aktualna przez cały okres realizacji przedmiotowego zamówienia);
2) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej (aktualna przez cały okres realizacji przedmiotowego zamówienia)
albo
oświadczenie wykonawcy o posiadaniu podpisanej umowy generalnej (aktualnej przez cały okres realizacji przedmiotowego zamówienia) z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji gazu na obszarze, na którym znajduje się miejsca punkty poboru gazu ziemnego – w przypadku wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej ( załącznik nr 8 do SWZ – jeżeli dotyczy)
2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasoby ( załącznik nr 3 do SWZ) (jeżeli dotyczy).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferta (załącznik nr 1 SWZ ),
2. Formularz cenowy ( załącznik nr 1.1 do SWZ),
Pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 ust. 1 Pzp).
2) W przypadku o którym mowa powyżej, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączają do oferty odpowiednie pełnomocnictwo.
3) Zamawiający informuje, iż nie określa warunków realizacji zamówienia przez wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie, w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych wykonawców.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej , będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dołączają wówczas do oferty oświadczenie, z których wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy ( załącznik nr 4 do SWZ).
5) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawczy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dołączają wówczas do oferty oświadczenie, z których wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy ( załącznik nr 4 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres i warunki zmian zawartej umowy zostały określone w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego załącznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-27 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami/ lub dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy e- zamówienia, pod adersem: https://ezamowienia.gov.pl. W celu złożenia oferty należy przejść do szczegółowego postępowania, wybrać zakładkę oferty/ wnioski i następnie przycisnąć złóż ofertę. Ofertę należy złożyć we wzorez Formularza ofertowego sporządzonego przez zamawaiającego.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-27 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.