eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Mieszkowie przy ul. Dworcowej 12 mieszkań oraz budowa 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Roszkowie 40 mieszkań w podziale na dwa zadania.



Ogłoszenie z dnia 2024-06-18

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Mieszkowie przy ul. Dworcowej 12 mieszkań oraz budowa 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Roszkowie 40 mieszkań w podziale na dwa zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: JAROCIŃSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250962515

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 18

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jtbs.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jtbs.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Mieszkowie przy ul. Dworcowej 12 mieszkań oraz budowa 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Roszkowie 40 mieszkań w podziale na dwa zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b60d015-2d38-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371940

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Finansowanie inwestycji z programu Społecznego Budownictwa Czynszowego Banku Gospodarstwa Krajowego, wsparcie z Funduszu Dopłat BGK, grant OZE oraz środki własne.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6b60d015-2d38-11ef-b373-0e435a8a43bc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia („Platforma”), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej techniczny@jtbs.com.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia”, dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce Centrum Pomocy
Pozostałe wymagania rozdział 10 i 13 SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagane w SWZ informacje, oświadczenia lub dokumenty inne niż wymienione w §2 ust. 1 rozp. wskazanego w pkt .10.7SWZ sporządza się w postaci elektronicznej w formatach danych określonych w przepisach rozp. w spr. Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany inf. w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinf. (i przekazuje się jako zał.), lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektr. np. w treści wiadomości e-mail lub w treści Formularza do komunikacji
Sposób komunikowania się Zam. z Wykonawcami (nie dot. składania ofert). Komunikacja w post.(z wył.składania ofert sposób złożenia oferty opisany jest w rozdziale 13 SWZ oraz 10 odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce Formularze (Formularze do komunikacji) oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej. Za pośrednictwem Formularzy do kom. odbywa się w szcz. przekazywanie wezwań, zawiadomień i wniosków służących do zadawania pytań o wyjaśnienie treści SWZ. Formularze do kom. umożliwiają dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości (przycisk dodaj załącznik). W przypadku zał.które zgodnie z PZP lub rozp. PRM z 30.12.20r. w spr. sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dok. elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w post.o udzielenie zam. publ. lub konkursie opatrzone kwalifikowanym podpisem elektr. mogą być opatrzone zgodnie z wyborem podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od typu podpisu dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Możliwość korzystania w post. Formularzy do kom.w pełnym zakresie wymaga posiadania konta Wykonawcy na Platformie oraz zalogowania się na Platformie. Do korzystania z Formularzy do kom. służących do zadawania pytań dotyczących treści dok. zam. (w szcz. SWZ) wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie. Wszystkie wysłane i odebrane w post. przez Wyk.wiadomości widoczne są po zalogowaniu do Platformy w podglądzie post. w zakładce Komunikacja. Max. rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Formularzy do komunikacji 150MB. Dopuszczono komunikację email: techniczny@jtbs.com.pl (nie dot. składania ofert). Ofertę wraz z Zał.nr 2 oraz oświadczenia z art. 125 PZP (wg Zał. 3 i 4 do SWZ), sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym. Złożenie oferty wymaga, aby Wyk. posiadał aktywowane konto na Platformie. Wyk. przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego Formularza ofertowego udostępnionego na Platformie i zamieszczonego w podglądzie post. w zakładce Informacje podstawowe. Max.łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą 250 MB.
Wymagania sprzętowe; Komputer PC parametry min.Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD, zainstalowany jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy,OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04. Zainstalowana jedna z przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze
albo Tablet/Telefon Parametry min.4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3, Przeglądarka Chrome 61 lub nowa. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies; Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sek.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13ust.1i2 rozp.PEiRady(UE) 2016/679 z 27.04.16r. w spr.ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE "RODO” Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest JTBS Sp.z oo. W sprawach dot. przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej iod@jtbs.com.pl lub tel. (+48) 519-051-512. Inspektorem IOD jest Witold Ruciński. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zam.publ. w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art.10RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art.10RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6ust.1lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego post. o udzielenie zam.publ.oraz jego rozstrzygnięciem jak również jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art.255-256PZP w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publ.oraz jej realizacji, a także udokumentowania postęp.o udzielenie zam.i jego archiwizacji. Odbiorcami danych osobowych będą osoby/podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP.Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zam.publ. będą przechowywane, zgodnie z art.78ust.1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia post. o udzielenie zam.publ., a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zam.publ. Niezależnie od postanowień pkt7 SWZ w przypadku zawarcia umowy w sprawie zam.publ., dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zam.publ. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zam. mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze w tym usługi prawneni konsultingowe. Stosownie do art.22RODO decyzje dot.danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Osoba, której dot. pozyskane w związku z prowadzeniem post. dane osobowe, ma prawo: dostępu do swoich danych osobowych zgodnie z art.15 RODO przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15 ust.1-3RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zam. może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie zam.publ.; do sprostowana swoich danych osobowych zgodnie z art.16RODO przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art.16RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zam.publ., ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; do żądania od Zam. jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust.2RODO przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
 wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP.
Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:
-prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: JTBS/ZP/2/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Mieszkowie przy ul. Dworcowej – 12 mieszkań (dz. nr 304/12) oraz budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Roszkowie - 40 mieszkań (dz. 83/5)” w podziale na dwa zadania".
Niniejsze zamówienie zostało podzielone na dwie niezależne od siebie części: tj.
część I (zadanie nr 1) - „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Mieszkowie przy ul. Dworcowej – 12 mieszkań (dz. nr 304/12)"
część II (zadanie nr 2) - „Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Roszkowie - 40 mieszkań (dz. 83/5)”
Lokalizacja inwestycji :
część I – Mieszków, ul. Dworcowa, 63-200 Jarocin, działka nr 304/12
część II – Roszków, 63-200 Jarocin, działka nr 83/5
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdego zadania określony został w Dokumentacji Projektowej Załącznik nr 1 do SWZ -
a) odpowiednio załącznik nr 1a Mieszków,
b) odpowiednio Załącznik nr 1b Roszków,
c) w przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWIORB), przy czym przedmiary mają charakter wyłącznie pomocniczy celem złożenia porównywalnej oferty,
d) Załącznik nr 1 c - OPZ - Wymagania ogólne dotyczące realizacji inwestycji.
e) Załącznik nr 1 d- Harmonogram ramowy inwestycji
f) Załącznik nr 9 - wzór umowy wraz z załącznikami
część I - „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Mieszkowie
przy ul. Dworcowej – 12 mieszkań (dz. nr 304/12)" obejmuje:
a) Budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Mieszkowie przy ul. Dworcowej (łącznie 12 mieszkań) – dz. nr 304/12 wraz z wykonaniem towarzyszącej infrastruktury, instalacji zewnętrznych (w tym przyłącza zgodnie z warunkami technicznymi i projektem przyłączy) i wewnętrznych: elektrycznej, teletechnicznej, wod-kan, odwodnienia, instalacji fotowoltaicznej, ogrzewania za pomocą powietrznej pompy cieplnej, zagospodarowania terenu (w tym wykonania utwardzenia terenu – chodniki, zasianie trawy, nasadzenia roślin, oświetlenie zewnętrzne).
b) Budynek dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, przykryty dachem płaskim. W budynku zaprojektowano lokale mieszkalne o powierzchni 55,75 m2 zawierające w swym programie użytkowym: wiatrołap, łazienkę, korytarz, pokój dzienny z aneksem kuchennym oraz dwie sypialnie. Do poszczególnych lokali mieszkalnych zaprojektowano osobne niezależne wejścia zlokalizowane na zewnątrz budynku, w zadaszonej niezabudowanej powierzchni ruchu (schody, pomosty komunikacyjne) przeznaczone dla czterech lokali mieszkalnych łącznie dla dwóch kondygnacji. W powierzchni ruchu na poziomie przyziemia zaprojektowano pomieszczenie techniczne, w którym zlokalizowane są m.in. wodomierze lokalowe, szafki licznikowe, urządzenia teletechniczne, wewnętrzne urządzenia c.o. Budynki wyposażone w ogrzewanie za pomocą powietrznych pomp ciepła oraz wyposażone w instalację fotowoltaiczną.
c) Zadanie obejmuje także rozbiórkę istniejącego budynku w stanie surowym.
d) Wszystkie mieszkania muszą być wykończone „pod klucz” (ściany pomalowane na biało lub wyłożone płytkami w zależności od pomieszczeń, podłogi wyłożone panelami podłogowymi/płytkami, łazienka wyposażona w kabinę prysznicową, wc, umywalkę, aneks kuchenny wyposażony w szafkę z zlewozmywakiem, kuchenkę elektryczną 4-palnikową z piekarnikiem, oświetlenie zakończone oprawką, zamontowane gniazda/łączniki elektryczne, grzejniki drabinkowe w łazienkach), ogrzewanie podłogowe (opomiarowane ciepłomierzem), zamontowana wewnętrzna stolarka drzwiowa, parapety okienne.
e) Szczegóły konstrukcyjne, architektoniczne, instalacyjne, przyłączeniowe, wykończenia, wyposażenia budynków i mieszkań, zagospodarowania terenu określone w Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik nr 1A.
f) Parametry techniczne budynków:
 długość budynku – 46,36 m
 szerokość budynków – 11,31 m
 wysokość górnej krawędzi elew. Frontowej – 6,54 m
 dach płaski o kącie nachylenia 20.
 ilość kondygnacji - 2
 powierzchnia zabudowy – 448,71 m²
 powierzchnia użytkowa:
 powierzchnia mieszkalna –669,00 m²
 powierzchnia techniczna – 21,42 m²
 komunikacja – 38,97 m²
 liczba lokali mieszkalnych – 12
 kubatura – 2926,23 m3
Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określono w rozdziale 3 SWZ oraz wzorze umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45410000-4 - Tynkowanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja Jakości

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Mieszkowie przy ul. Dworcowej – 12 mieszkań (dz. nr 304/12) oraz budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Roszkowie - 40 mieszkań (dz. 83/5)” w podziale na dwa zadania".
Niniejsze zamówienie zostało podzielone na dwie niezależne od siebie części: tj.
część I (zadanie nr 1) - „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Mieszkowie przy ul. Dworcowej – 12 mieszkań (dz. nr 304/12)"
część II (zadanie nr 2) - „Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Roszkowie - 40 mieszkań (dz. 83/5)”
Lokalizacja inwestycji :
część I – Mieszków, ul. Dworcowa, 63-200 Jarocin, działka nr 304/12
część II – Roszków, 63-200 Jarocin, działka nr 83/5
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla każdego zadania określony został w Dokumentacji Projektowej Załącznik nr 1 do SWZ -
a) odpowiednio załącznik nr 1a Mieszków,
b) odpowiednio Załącznik nr 1b Roszków,
c) w przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWIORB), przy czym przedmiary mają charakter wyłącznie pomocniczy celem złożenia porównywalnej oferty,
d) Załącznik nr 1 c - OPZ - Wymagania ogólne dotyczące realizacji inwestycji.
e) Załącznik nr 1 d- Harmonogram ramowy inwestycji
f) Załącznik nr 9 - wzór umowy wraz z załącznikami

część II - "Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Roszkowie - 40 mieszkań (dz. 83/5)”
a) Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Roszkowie (łącznie 40 mieszkań) – dz. nr 83/5 wraz z wykonaniem towarzyszącej infrastruktury, instalacji zewnętrznych (w tym przyłącza zgodnie z warunkami technicznymi i projektem przyłączy) i wewnętrznych: elektrycznej, teletechnicznej, wod-kan, odwodnienia, instalacji fotowoltaicznej, ogrzewania za pomocą powietrznej pompy cieplnej, zagospodarowania terenu (w tym wykonania utwardzenia terenu – chodniki, parkingi, zasianie trawy, nasadzenia roślin, oświetlenie zewnętrzne).
b) Budynki dwukondygnacyjne, niepodpiwniczone, przykryte dachem płaskim. W każdym budynku zaprojektowano lokale mieszkalne o powierzchni 55,75 m2 zawierające w swym programie użytkowym: wiatrołap, łazienkę, korytarz, pokój dzienny z aneksem kuchennym oraz dwie sypialnie. Do poszczególnych lokali mieszkalnych zaprojektowano osobne niezależne wejścia zlokalizowane na zewnątrz budynku, w zadaszonej niezabudowanej powierzchni ruchu (schody, pomosty komunikacyjne) przeznaczone dla czterech lokali mieszkalnych łącznie dla dwóch kondygnacji. W powierzchni ruchu na poziomie przyziemia zaprojektowano pomieszczenie techniczne, w którym zlokalizowane są m.in. wodomierze lokalowe, szafki licznikowe, urządzenia teletechniczne, wewnętrzne urządzenia c.o. Budynki wyposażone w ogrzewanie za pomocą powietrznych pomp ciepła oraz wyposażone w instalację fotowoltaiczną.
c) Wszystkie mieszkania muszą być wykończone „pod klucz” (ściany pomalowane na biało lub wyłożone płytkami w zależności od pomieszczeń, podłogi wyłożone panelami podłogowymi/płytkami, łazienka wyposażona w kabinę prysznicową, wc, umywalkę, aneks kuchenny wyposażony w szafkę z zlewozmywakiem, kuchenkę elektryczną 4-palnikową z piekarnikiem, oświetlenie zakończone oprawką, zamontowane gniazda/łączniki elektryczne, grzejniki drabinkowe w łazienkach), ogrzewanie podłogowe (opomiarowane ciepłomierzem) zamontowana wewnętrzna stolarka drzwiowa, parapety okienne.
d) Zadanie obejmuje także budowę sieci wodociągowej Ø110 PE100 PN10 oraz sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej Ø200 PVC i tłocznej Ø90 PE w m. Roszków, dz. nr 83/5, 317.
- Długość sieci wodociągowej Ø110 PE 100 PN10–298,0 m
- Zagłębienie – 1,5 m
- Długość sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej Ø200 PVC– 163,0 m
- Długość sieci kanalizacyjnej tłocznej Ø90 PE– 78,0 m
e) Szczegóły konstrukcyjne, architektoniczne, instalacyjne, przyłączeniowe, wykończenia, wyposażenia budynków i mieszkań, zagospodarowania terenu określone w Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik nr 1B.
f) Parametry techniczne budynków:
 długość budynku A / B – 61,60 m / 92,08 m
 szerokość budynków A/ B – 11,31 m
 wysokość górnej krawędzi elew. Frontowej budynków – 6,54 m
 dach płaski o kącie nachylenia 20.
 ilość kondygnacji - 2
 Powierzchnia zabudowy budynku A / B – 595,85 m² / 890,12 m2
 powierzchnia użytkowa:
1. powierzchnia mieszkalna budynku A / B –892,00 m² / 1338,00 m2
2. powierzchnia techniczna budynku A / B – 28,56 m² / 42,84 m2
3. komunikacja budynku A / B – 51,96 m² / 77,94 m2
4. liczba lokali mieszkalnych budynku A / B – 16 / 24
5. kubatura budynku A / B – 3772,69 m3 / 5635,70 m3

4.2.6.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45410000-4 - Tynkowanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja Jakości

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na warunkach określonych w rozdziale 6 oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów : Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż
a) dla zadania nr 1: 1 500 000,00 PLN (słownie: jeden milion pięćset tysięcy)
b) dla zadania nr 2: 5 000 000,00 PLN (słownie: pięć milionów);
Jeżeli w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu jakiejkolwiek wartości zostaną podane w walucie obcej, to Zamawiający przeliczy wartość waluty na złote wedle średniego kursu NBP z dnia przekazania ogłoszenia o zamówieniu do BZP.
Uwaga:
-W przypadku, gdy wykonawca ubiega się o dwie części zamówienia nie może na potwierdzenie spełniania warunków uczestnictwa wykazywać tego samego potencjału finansowego na obydwa zadania.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie co najmniej dwa zadania polegające na wykonaniu budowy lub przebudowy lub remontu budynku/ów w rozumieniu art. 3 pkt 2 ustawy Prawo budowlane wraz z infrastrukturą towarzyszącą nie będącym/i jednocześnie budynkiem/budynkami jednorodzinnym/i w rozumieniu art. 3 pkt 2a) ustawy Prawo budowlane
(tj. budynek/budynki mieszkalny/e wielorodzinny/e) o wartości robót
nie mniejszej niż:
-dla zadania nr 1: 1 500 000,00 zł. brutto każde i kubaturze 1000 m3.
-dla zadania nr 2: 6 500 000,00 zł. brutto każde i kubaturze 4500 m3.
Uwaga :
-Przez zamówienie wykonane należy rozumieć: zamówienia rozpoczęte i zakończone w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie).
-Zamówienia zakończone w ww. okresie to zamówienia, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w ww. okresie.
-Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania robót o mniejszej wartości celem uzyskania wartości referencyjnej wskazanej w warunku.
-Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami Wykonawca może wykazać wyłącznie roboty budowlane, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;
-Jeżeli w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu jakiejkolwiek wartości zostaną podane w walucie obcej, to Zamawiający przeliczy wartość waluty na złote wedle średniego kursu NBP z dnia przekazania ogłoszenia o zamówieniu do BZP.
-Wykonawca może wykazywać to samo doświadczenie na obydwie części zamówienia, z zastrzeżeniem zachowania wymogów określonych dla każdego z warunków.
b) Warunek w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
1) min. 1 osobą na stanowisko kierownika budowy:
-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Pr.Bud. oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie w/w ustawy, bądź odpowiadające w/w uprawnieniom, ważne uprawnienie budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnieniami zagranicznymi równoważnymi, uznanymi na terytorium RP zgodnie z art. 12 a Prbud.tj. ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE z dnia 22.12.2015 r.
-posiadającą doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku kierownika budowy lub robót lub inspektora nadzoru przy wykonaniu dwóch zadań polegających na wykonaniu budowy lub przebudowy lub remontu budynku/ów w rozumieniu art. 3 pkt 2 ustawy Pr.bud. wraz z infrastrukturą towarzyszącą nie będącym/i jednocześnie budynkiem/budynkami jednorodzinnym/i w rozumieniu art. 3 pkt 2a) ustawy Pr.bud. (budynek/budynki mieszkalny/e wielorodzinny/e) o wartości robót nie mniejszej niż:
a) dla zadania nr 1: 1 500 000,00 zł. brutto każde i kubaturze 1000 m3.
b) dla zadania nr 2: 6 500 000,00 zł. brutto każde i kubaturze 4500 m3.
2) min. 1 osobą na stanowisko kierownika robót sanitarnych
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7.07.1994 r. Pr.Bud. oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie w/w ustawy, bądź odpowiadające w/w uprawnieniom, ważne uprawnienie budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnieniami zagranicznymi równoważnymi, uznanymi na terytorium RP zgodnie z art. 12 a Pr.bud. tj. ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE z dnia 22.12.2015 r.
3) min. 1 osobą na stanowisko kierownika robót elektrycznych:
-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7.07.1994 r. Pr. Bud. oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie w/w ustawy, bądź odpowiadające w/w uprawnieniom, ważne uprawnienie budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnieniami zagranicznymi równoważnymi, uznanymi na terytorium RP zgodnie z art. 12 a Pr.bud. tj. ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22.12.2015 r.
Uwaga:
- W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy Pr.bud.z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE.
-Wyżej wymieniona osoba winna posiadać biegłą znajomość języka polskiego. Zamawiający dopuszcza zmianę tego wymogu wyłącznie w przypadku, gdy Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłu-macza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia, tłumacz ten winien być biegły w bezbłędnym i jednoznacznym tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych.
-Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia uprawnień przez poszczególne osoby pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w warunku dla danej osoby.
-Wykonawca może wykazywać te same osoby na obydwie części zamówienia, z zastrzeżeniem zachowania wymogów określonych dla każdego z warunków.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.2 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w Rozdziale 6 pkt 6.1 - 6.3 SWZ Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu następujące podmiotowe środki dowodowe (w terminach wskazanych w niniejszej SWZ):
1)W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego w zakresie art. 108 ust 1 pkt 3, 108 ust.1 pkt. 4, art. 108 ust.1 pkt.5, art. 108 ust.1 pkt.6. (załącznik nr 7).
2)Odpis lub informacja z KRS lub z CEiIDG, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
9.3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP, zamiast: odpisu albo informacji z KRS lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt. 9.2 pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9.4.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.2 pkt 2 lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9.5 Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej innych podmiotów (warunki wskazane w pkt 7.1. ) na zasadach określonych w art. 118 PZP zobowiązany będzie do przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 9.2 pkt. 1) i 2) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
9.6Dokumenty, o których mowa w pkt 9 Wykonawca będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do wykonawcy po otwarciu ofert w trybie art. 274 ust. 1 PZP.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku uczestnictwa, o których mowa w pkt. 7.1 SWZ Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu następujące podmiotowe środki dowodowe (w terminach wskazanych w niniejszej SWZ):
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Wykaz robót budowlanych stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
2) oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami informacje określone w wykazie robót budowlanych dotyczą robót budowlanych, w których wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ),
4) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa wyżej w pkt 9.1.4) SWZ, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji finansowej.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca składa
a) Interaktywny formularz ofertowy
b) Formularz pozacenowych kryteriów oceny ofert (wg wzoru stanowiącego Zał.nr2 do SWZ)
c) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej z zestawieniem cen sprzętu, materiałów i robocizny w oparciu o przedmiary wskazane w załączniku nr 1. Przedmiotowy dokument będzie niezbędny do rozliczenia inwestycji oraz porównania ofert.
d) oświadczenie z art.125 sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej złożone przez
-Wykonawcę (Zał.nr3 do SWZ)
-każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zam.(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamów) (Zał nr 3 do SWZ),
-każdego z podmiotów udostępniających Wyk.zasoby na zasadzie art.118 PZP (o ile Wyk.polega na zasobach innych podmiotów) (Zał nr4 do SWZ).
e) oświadczenie w zakresie kryteriów oceny ofert Zał nr 2
f)zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (o ile dot.) do oddania Wyk. do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów zgodnie z pkt 7.3.SWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (Niewiążący wzór zob. do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi Zał.nr8 do SWZ), sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji podmiotu składającego oświadczenie
g) odpis lub informację z KRS, CEIDG lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wyk./podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zam. może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca/podmiot udostępniający zasoby dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
h) (o ile dot.) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art.118 PZP, jeżeli w imieniu Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (np. odpisu lub informacji z KRS, CEiIDG lub innego właściwego rejestru), sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
i) (o ile dot.) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zam. do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zam. publ. jeżeli ofertę składają Wyk. wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
j) podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP (Zam. rekomenduje wykorzystać Zał. nr10 )-dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zam.ówienie),
k) wadium w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (tylko, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniężnej).
l) dokumenty potwierdzające równoważność (o ile dot)
m) dokumenty potwierdzające procedurę self-cleaningu (o ile dot)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

11.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości
-dla zadania nr 1: 58 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt osiem tysięcy zł.);
-dla zadania nr 2: 190 000,00 PLN (słownie: sto dziewięćdziesiąt tysięcy zł);
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
11.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP
11.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Za-mawiającego: PEKAO SA I O/Śrem nr 49 1240 6902 1111 0010 7142 7389 z dopiskiem „Wadium" i znak sprawy: JTBS/ZP/2/2024
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.
11.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zam. w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
11.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na pod-stawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.
11.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
11.7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.
11.8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby w treści wadium wnoszonego w formach, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-3) SWZ zostali wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo powinno z niej wynikać, że Wykonawca, na którego gwarancja/poręczenie zostały wystawione działa w imieniu innych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, bądź w ich treści powinien zostać ujęty szerszy zakres odpowiedzialności gwaranta/poręczyciela niż tylko dotyczący działań/zaniechań odnoszących się do Wykonawcy, na którego gwarancja/poręczenie to zostało wystawione

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zam. nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zam.(konsorcjum) stosuje się odpowiednio. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zam. dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Możliwe do wprowadzenia zmiany wraz z klauzulami waloryzacyjnymi do umowy przewidziano w § 34 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-03 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-03 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający będzie stosował przesłankę wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przewidziane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. (Dz. U. 2024.507 t.j. ze zm.), zwana dalej „UOBN”.
Zgodnie z art. 7 ust. 1 UOBN z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza Wykonawcę:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
4.Wykluczenie, o którym mowa w pkt 3. ppkt 1)-3) powyżej następuje na okres trwania okoliczności. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie ust. 1 UOBN, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
5. Zamawiający będzie weryfikował przesłankę wykluczenia, o której mowa w ust. 9 UOBN na podstawie:
-oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składa każdy z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podmiot udostępniający zasoby do dyspozycji wykonawcy odpowiednio załącznik nr 3 i 4 do SWZ

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.