Ogłoszenie z dnia 2023-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00301758/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja wodociągu Masiewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Narewka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659562
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Białowieska 1
1.5.2.) Miejscowość: Narewka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-220
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.narewka.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/narewka
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/narewka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja wodociągu Masiewo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41f7505a-207a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372407
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00009366/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja wodociągu Masiewo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301758
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Modernizacja wodociągu Masiewo
2. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi ,,towarzyszące” realizacji robót w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, wszelkie koszty związane z uruchomieniem, rozruchem całości inwestycji, koszty uzyskania niezbędnych badań, opinii i uzgodnień, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu sprzed rozpoczęcia robót.
3. Szczegółowy opis zamówienia określa dokumentacja projektowa pt. „Budowa sieci wodociągowej wraz z pompownią strefową dla miejscowości Olchówka – Masiewo Nowe wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną” składająca się z:
1) Dokumentacji projektowej składającej się z:
a) Projektu zagospodarowania terenu
b) Projektu architektoniczno–budowlanego
c) Projektu technicznego
który stanowi załącznik do SWZ
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR)
która stanowi załącznik do SWZ
3) Przedmiary robót, stanowiące uzupełnienie do przedmiotu zamówienia,
które stanowią załącznik do SWZ
4) Projektowane istotne postanowienia umowy,
które stanowią załącznik do SWZ
4. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 3 pkt. 1) oraz STWiOR o której mowa w ust. 3 pkt. 2). Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 3 pkt. 1) oraz STWiOR o którym mowa w ust. 3 pkt. 2).
5. W przypadku rozbieżności wielkości i rodzaju robót pomiędzy dokumentami: dokumentacją projektową o której mowa w ust. 3 pkt. 1), STWiOR, przedmiarami robót, Wykonawca przy realizacji umowy będzie kierował się w pierwszej kolejności dokumentacją projektową o której mowa w ust. 3 pkt. 1).
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w szczegółowym opisie zamówienia oraz w istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik do SWZ.
7. Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały wynosi min. 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego oraz stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 60 miesięcy (termin minimalny) do 84 miesięcy (termin maksymalny). Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne na zasadach określonych w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SWZ.
8. W przypadku wykonywania przedmiotu umowy przy udziale podwykonawców Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców wobec Zamawiającego jak za swoje własne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
42122400-4 - Pompy wirowe i podnośniki cieczy
42131160-5 - Hydranty
38421100-3 - Wodomierze
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1064980,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5061908,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1064980,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BASTEM Marcin Bastek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582262634
7.3.4) Miejscowość: Nasiadki 22C 07-402 Lelis
7.3.5) Kod pocztowy: 07-402
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1064980,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
więcej: Wodomierze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.