eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RozprzaWykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa ulicy Polnej w miejscowości Rozprza"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: “Przebudowa ulicy Polnej w miejscowości Rozprza”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rozprza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648008

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. 900 - lecia 3

1.5.2.) Miejscowość: Rozprza

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-340

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rozprza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozprza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/927393

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: “Przebudowa ulicy Polnej w miejscowości Rozprza”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85c66413-12a5-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372937

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00083909/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Przebudowa ulicy Polnej w miejscowości Rozprza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325702

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1770000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ul. Polnej w m. Rozprza” oraz realizacja robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj przebudowy i rozbudowy ul. Polnej w m. Rozprza.
1. Przedmiot zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji:
1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wymaganej przepisami prawa i określonej w niniejszej SWZ, a w szczególności w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień, warunków technicznych, pozwoleń i sprawdzeń oraz decyzji niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza: decyzji o pozwoleniu na budowę/decyzji ZRID/zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę. Jakość i standard materiałów, wyrobów i urządzeń musi być nie gorszy niż opisany w PFU. Jeżeli wystąpiłaby konieczność zaprojektowania innych rodzajów robót niż przewidziane w PFU, to rozwiązania projektowe dotyczące tych robót muszą odpowiadać standardowi robót występującym w PFU.
2) uzyskanie wszystkich niezbędnych dla opracowania kompletnej dokumentacji projektowej wymaganych prawem i przepisami decyzji administracyjnych, warunków technicznych, uzgodnień, opinii i sprawdzeń dokumentacji. Wszelkie niezbędne materiały wnioski, uzgodnienia i opinie wymagane dla realizacji prac projektowych, Wykonawca pozyskuje we własnym zakresie w ramach wynagrodzenia określonego w złożonej ofercie,
3) zapewnienie, o ile wymagają tego przepisy, by w opracowaniu uczestniczyły osoby mające uprawnienia w odpowiedniej specjalności,
4) skoordynowanie wszystkich projektów branżowych oraz rozwiązanie ewentualnych kolizji,
5) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej w liczbie i formie następującej:
a) koncepcja projektowa – 2 egz. + wersja elektroniczna,
b) zatwierdzony projekt budowlany (wszystkie branże) wraz z pozwoleniem na budowę/decyzją ZRID – 4 egz. + wersja elektroniczna,
c) projekt wykonawczy/techniczny (wszystkie branże) – 4 egz. + wersja elektroniczna,
d) projekt stałej organizacji ruchu – 4 egz. + wersja elektroniczna,
e) operaty wodnoprawne i decyzje – 2 egz. + wersja elektroniczna,
f) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 3 egz. + wersja elektroniczna,
g) kosztorysy w wersji szczegółowej i uproszczonej oraz przedmiary – po 2 egz. + wersja elektroniczna,
Forma wersji elektronicznej:
• rysunki i schematy w formacie *.dwg oraz *.pdf
• opisy, zestawienia i specyfikacje w formacie *.doc/*.xls oraz *.pdf
• kosztorysy w formacie *.ath oraz *.pdf
• decyzje w formacie *.pdf
6) opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach i przekazanie jej Zamawiającemu w terminie odbioru końcowego całego zadania.
2. Przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych:
1) wykonanie na podstawie dokumentacji projektowej, zgodnie z przepisami prawa budowlanego obowiązującego w momencie ich realizacji, robót budowlanych wraz z pełnym zakresem: robót towarzyszących, wymaganych prób i sprawdzeń i prac porządkowych.
2) uzyskanie zawiadomienia organu nadzoru budowlanego, iż nie wnosi sprzeciwu co do zakończenia budowy obiektów i przystąpienia do użytkowania.
3. Zakres rzeczowy obejmuje również:
1) wykonanie wszelkich robót związanych z zagospodarowaniem placu budowy i organizacją zaplecza administracyjno - socjalnego oraz magazynowego, produkcyjnego zgodnie z przepisami BHP i p.-poż., bieżącą konserwację maszyn i urządzeń oraz utrzymywanie obiektów tymczasowych w należytym stanie,
2) rozliczenie kosztów zużycia wody i energii elektrycznej. Koszt mediów związanych z realizacją przedmiotu umowy ponosi Wykonawca,
3) wykonanie wszelkich robót tymczasowych wynikających z organizacji robót, ich utrzymywanie w należytym stanie i rozbiórkę oraz prac towarzyszących robotom podstawowym,
4) zabezpieczenie terenu na czas ich wykonania przed osobami postronnymi, a w szczególności przeciwdziałania wypadkom osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania budowy,
5) wykonanie wszelkich badań niezbędnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów,
6) przygotowanie obiektu i wszelkich dokumentów leżących po stronie Wykonawcy związanych z procedurą zgłoszenia do użytkowania obiektu budowlanego stosownie do prawa budowlanego, udział w czynnościach dokonywanych przez powołane do tego organy oraz wykonywanie wszelkich czynności pokontrolnych wydanych przez te organy,
7) przeniesienie znaków osnowy geodezyjnej przypadku, gdy znaki te znajdują się na terenie realizowanych robót, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym i Powiatowym Ośrodkiem Geodezji w Piotrkowie Trybunalskim,
8) wymaganą przepisami i warunkami technicznymi obsługę geodezyjną budowy wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą,
9) opracowanie, uzgodnienie projektów tymczasowej i stałej organizacji ruchu z właściwymi zarządcami dróg,
10) oznakowanie budowy zgodnie z projektami tymczasowej organizacji ruchu,
11) wykonanie oznakowania poziomego
12) odtworzenie stanu pierwotnego dróg w związku z wykonywaniem robót, główne uwarunkowania w tym zakresie zostaną uzgodnione z zarządcami dróg,
13) organizację i koordynację całego procesu budowlanego w ramach wykonawstwa inwestycji,
14) wykonanie wszelkich robót związanych z likwidacją placu budowy i jego zaplecza po zakończeniu robót oraz uporządkowaniem terenu budowy i zaplecza w sposób zgodny z wymogami Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4589991,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5965500,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.