Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00354532/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa opału do kotłowni budynków administrowanych przez Urząd Gminy Bielawy w sezonie grzewczym 2022/2023”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bielawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147857
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Garbarska
1.5.2.) Miejscowość: Bielawy
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-423
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugbielawy@lodz.home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ugbielawy.nv.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa opału do kotłowni budynków administrowanych przez Urząd Gminy Bielawy w sezonie grzewczym 2022/2023”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecd0e9b6-3840-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00373121
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068547/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Distawa opału do kotłowni budynków administrowanych przez Urząd Gminy Bielawy w sezonie grzewczym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354532/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RPG.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 325197,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opału do kotłowni budynków administrowanych przez Urząd Gminy Bielawy w sezonie grzewczym 2022/2023 r.
3.2. Termin wykonania jednostkowej dostawy: w ciągu max. 4 dni od telefonicznego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego – termin jednostkowej dostawy opału stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę:
3.3.1. węgla eko-groszek w ilości: 82,5 tony
3.3.2. miału węglowego w ilości: 175 ton
Asortyment Nazwa placówki Ilość
Węgiel eko-groszek (granulacja: 5-25 mm): Dom Nauczyciela w Bielawach, ul. Parzew 22, Bielawy: 70 ton
Węgiel eko-groszek (granulacja: 5-25 mm): Budynek po byłym GOK-u w Bielawach:12,5 ton
Węgiel Eko-miał: Urząd Gminy Bielawy, ul. Garbarska 11, Bielawy:175 ton
3.4. Dostarczony opał musi spełniać parametry nie gorsze niż:
Gatunek Parametry techniczne
Kaloryczność kJ/kg Siarka % Popiół % Wilgotność %
Węgiel eko-groszek (granulacja: 5-25 mm) min. 26 000 max. 0,8 max. 8 max. 10,0
Miał węglowy min. 23 000 max. 0,8 max. 8 max. 10,0
W związku z tym, że rozładunek odbywał się będzie na placach zlokalizowanych przy obiektach z utrudnionym dojazdem, dostawy opału muszą się odbywać samochodami o tonażu od 2 do 6 ton.
3.5. Kod CPV: 09111200-2 Paliwa na bazie węgla, 09111210-5 Węgiel kamienny
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111200-2 - Paliwa na bazie węgla
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09111210-5 - Węgiel kamienny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w dniu 30.09.2022 r., w związku z tym, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 910722,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 925000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.