Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00273609/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA WEJŚCIA ORAZ POMIESZCZEŃ W SW2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowa Akademia Techniczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012122900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-908
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wat.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wat.ezamawiajacy.pl/pn/wat/demand/153295/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA WEJŚCIA ORAZ POMIESZCZEŃ W SW22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e421eba-f311-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373526
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00268956/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 Przebudowa wejścia oraz pomieszczeń w SW2 (zad. nr I12)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273609
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 40/DIB/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wejścia oraz pomieszczeń w SW2.
ZAKRES:
1. Aranżacja pomieszczenia 44 na pomieszczenie biurowe w zakresie wykonania miejscowych napraw tynkarskich, malowania (z przygotowaniem powierzchni) całego pomieszczenia oraz wymiany w oknach pakietów szybowych mlecznych na bezbarwne,
2. Aranżacja pomieszczenia 6.1 na pomieszczenie magazynowe w zakresie wykonania miejscowych napraw tynkarskich, malowania (z przygotowaniem powierzchni) całego pomieszczenia oraz poszerzenia przejścia do pomieszczenia 6.2,
3. Aranżacja pomieszczenia 6.2 na pomieszczenie magazynowe w zakresie wykonania miejscowych napraw tynkarskich, malowania (z przygotowaniem powierzchni) całego pomieszczenia oraz wykonania wyjścia na rampę zewnętrzną z montażem drzwi zewnętrznych,
4. Aranżacja pomieszczenia sanitariatu na pomieszczenie serwerowni w zakresie demontażu okładzin ściennych i posadzkowych, muru oraz wykonania wyrównania ścian
i posadzki, malowania (z przygotowaniem powierzchni) całego pomieszczenia, wykonania sufitu i wymiany drzwi wejściowych,
5. Wykonanie okna zewnętrznego w pomieszczeniu pracowni mięsa z wykończeniem powierzchni glifów wewnętrznych i zewnętrznych,
6. Wykonanie rampy zewnętrznej, w zakresie niezbędnym do transportu palet między pomieszczeniem 6.2 a Komorą dostaw wraz z wykonaniem zejść (do szafy gazowej i główne wyjście) oraz wykonaniem zadaszenia,
7. Demontaż przyborów sanitarnych w pomieszczeniu sanitariatów z trwałym zaślepieniem odejść instalacyjnych,
8. Usunięcie kolizji instalacji centralnego ogrzewania i instalacji cieplnej z nowopowstałym wyjściem na zewnątrz w pomieszczeniu 6.2,
9. Wymiana instalacji klimatyzacji dla pomieszczeń 6.1, 6.2,
10. Wykonanie instalacji klimatyzacji freonowej dla pomieszczenia serwerowni,
11. Przeniesienie GPD (w zakresie urządzeń aktywnych i CCTV) z pomieszczenia 44
do pomieszczenia ,,Nowa serwerownia’’;
12. Pozostawienie urządzeń pasywnych z GPD w pomieszczeniu 44 i umieszczenie ich w nowej szafie RACK pod sufitem;
13. Wykonanie zasilania dla urządzeń DSO bezpośrednio ze złącza licznikowego sprzed wyłącznika pożarowego,
14. Wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych w pomieszczeniu „Nowej serwerowni”
z montażem lokalnej szyny uziemiającej.
15. Wykonanie modernizacji rozdzielnicy pomieszczenia 6.1 i 6.2 i dostosowanie jej do obecnie obowiązujących przepisów.
16. Wykonanie modernizacji instalacji elektrycznych gniazdowych i oświetleniowych
w pomieszczeniach 6.1. i 6.2 oraz „Nowej serwerowni” i dostosowanie jej do obecnie obowiązujących przepisów.
17. Wymiana opraw oświetleniowych w pomieszczeniach na oprawy liniowe LED, oraz montaż oprawy awaryjnej w „Nowej serwerowni”
18. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w tym pomiarowej dla branż,
19. Sprzątanie po budowlane i przeprowadzenie odbioru końcowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych elementów zamówienia znajduje się w dokumencie Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz załącznikach do STWIORB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 343170,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 578100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343170,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "Kręźlewicz"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180058236
7.3.4) Miejscowość: Łomianki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343170,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników SGH, osób towarzyszących, dzieci do lat 15, młodzieży w wieku od 15 do 18 lat, seniorów powyżej 60 roku życia.
- Zakup sprzętu informatycznego do serwerowni mieszczącej się w nowopowstałym budynku Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu oraz zakup skanerów biurkowych A4 do digitalizacji akt sprawy
- ZP.U.MP.74.2024 Wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowej B i E w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1 - Etap I prace przygotowawcze i projektowe
- Dostawa urządzeń peryferyjnych w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-138/2024
- Kampanie reklamowe Polskiego Radia S.A. w likwidacji w Internecie
- Dostawa kołder, poduszek, pościeli, prześcieradeł i kocy do internatów oraz kwater internatowych leżących na obszarze działania AMW Oddział w Bydgoszczy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie infrastruktury targowej Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu Etap I
- Przebudowa segmentów F i G budynku głównego Szkoły Policji w Pile
- Wyprofilowanie i ulepszenie nawierzchni poprzez wykonanie związanej warstwy bitumicznej na drogach gminnych w Gminie Świlcza w 2024 r.
- Przebudowa i nadbudowa zbiornika wody czystej na Stacji Uzdatniania Wody na terenie działki nr ew. 85/39 w m. Kozery Nowe gm. Grodzisk Mazowiecki
- Konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Pomorze w roku 2024.
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
więcej: Sieć telekomunikacyjna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.